**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinkerbelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kellis mun tekis niin mieli hiostaa sua testaamaan mutta se olis moraalitonta ja kamalaa :laugh:

Täällä 6 dpo ja 7 dpp (keksin itse, "days past pregnyl-piikki" ) :laugh: :laugh:

Aika matelee, tikut polttaa kaapissa. Pää pehmenee. Mä testaan varmaan jo viikonloppuna, en mä pääse tästä kuumakalleluonteestani vaikka yk:t kasvaa... :o

Tosi voimakkaat masun nipistelyt ja tissiaristukset päällänsä, huomattavasti enemmän kuin viime kuussa kun oli pelkät lugesteronit. Luulenpa, että pregnyl-lugesteron -cocktail aiheuttaa huomattavasti enemmän "raskausoireita" kuin pelkkä lugesteron. Ilman noita lääkkeitä olisin aivan varma jo raskaudesta :headwall:

stinkkis mul tekis kyllä ihan himona mieli jo testata, mut en halua pettyä..

ällötys helpottaa, en oo oksunnu ton yhen kerran jälkeen, tosi heikko happi vaan ku limun voimalla tän aamupäivän menny, ei tee mieli mitään.. kuumettaki vissiin yrittää nostaa ku palelee..

voi että mä toivon että tää nyt vihdoin ois SITÄ.. :heart:

Kellis mä ihailen sun tahdonvoimaa. Toivotaan että sua odottaa todella iloinen uutinen :flower: Tähän kohtaan ei viitsi sanoa että paranemisia jos kyseessä tosiaan on raskaus! Antaa laatan lentää kaaressa siis :laugh:

.....jos kuitenkin päätät testata niin kannustusjoukot hurraa täällä :whistle:

heipparallaa, mulla oli siis ke-su oviskipuja, eilen jo oli paljon paljon parempi. ja tänään mulla alkas runsas-märkä valkovuoto, jota ei siis yleensä ole oviksen jälkeen, kun yleensä ihan yli kuivaa(eli luteaalivaihe)...ja lämpöä on 37,01...

Madeialle lämpimät tervetulotoivotukset! :flower:

Kellis, oot kyllä sisukas. Vaikka toisaalta ymmärrän sua hyvin. Itsekin olen aina päättävinäni, että tällä kerralla en testaa ennenkuin menkat ovat oikeasti myöhässä, mutta silti mä aina sorrun. Ei varmaan pitäisi hankkia tikkuja kaappiin odottamaan. Ne on sieltä ihan liian helppo saada käsiin! :laugh:

Shendalle onnea huomiseen! Toivottavasti nyt tärppää! :)

Viime yö meni tosi kehnosti. Hikoilin kylmää hikeä lähes koko yön ja aamulla olin tosi ärtynyt. Luultavasti hikoilu johtui Pregnylistä. Oviskivut olivat pahimmillaan sunnuntai yönä, joten tuskin hikoilu ovikseenkaan enää liittyi.... :|

Moikka kaikille kipeeltä perheeltä :D

Oon yrittäny päivittäin nyt seurailla täällä, mut jotenki ei vaan ajatus juokse yhtään. Sunnuntaina pistettiin pojan kans nukkumaan klo 17, välillä herättiin ottamaan lääkettä ja mittaamaan kuumetta (molemmilla oli yli 39 astetta). Poika nukku siitä viidestä aamu kahdeksaan, minä jatkoin unia iltapäivään puoli viiteen. Että tuli sit nukuttua 24 tuntia :saint: Viime yönä en sitten pystynyt nukkumaan ollenkaan ku oli niin mielettömän kova päänsärky.
Pomolle ilmoitin että olen vuorostani itse kipeänä enkä näin ollen pääse töihin. Taas sieltä tuli semmosta teksiä että voiko olla mahdollistakaan. Pomo sanoi että minun poissaoloillani (!) hänen pitää melkein vaihtaa täysaikainen työni osa-aikaiseksi. Sanoin että eihän mulla ole ollut mitään turhia poissaoloja, vaan olen aina tuonut hänelle sairaslomalaput. Ei mitään merkitystä, hän sanoi ettei voi pitää minua täysaikaisena. Sanoi vielä että jutellaan siitä kun palaan töihin. Minulla ei todellakaan ole nyt varaa jäädä osa-aikaiseksi tuollaiselle kusipäälle, 2 viikkoa sitten ostin talon. Minä irtisanon itseni sillä sekunnilla kun hän muuttaa minut osa-aikaiseksi. Toinen homma minkä otan esille hänen kanssaan on, että niin kauan kun minulla on pieni(ä) lapsi(a) niin en voi olla hänellä töissä. Työkaverillani on nimittäin 2 pientä poikaa (2,5v ja 1,5v), ja hän joutuu viemään lapset miehensä vanhemmille hoitoon jos ne on kipeinä. Ja tätä minunkin pomo vaatii, että minun on hommattava lapselleni hoitaja jos se on kipeä; minä en voi olla pois töistä. Joten, niin kauan kuin minulla pieniä lapsia en voi hänelle työskennellä. Täytyy nyt äkkiä löytää muita töitä, muutenhan olen kusessa.. Mut sen voin sanoa, et niin on pomokin kusessa jos minä lähden. Kauppa nimittäin auki 9-23 ja työntekijöitä vain 3 (pomon lisäksi). Ja jos minä lähden, niin... Tiedän että jos meistä kolmesta yksi lähtee, niin lähtee 2 muutaki. Siinähän sit pyörittää kauppaansa yksin ja miettii miten kohdella jatkossa työntekijöitään; jos sellaisia saa.

No niin, tulipa avauduttua, sori :)

Seksistä, meillä on tasaisen tappavasti viimeiset kolme vuotta harrastettu seksiä 1krt/viikko. Eri juttu jos on oltu lomalla ilman lasta, tai muuten irti arjesta. Mut arjesta irtautumisia ollu niin vähän et niitä ei kyllä edes lasketa. Hitsi, nyt lakkas hiiri tomimasta niin en näe kuka se oli, joka kirjoitti että harrastavat miehensä kanssa seksiä 5 kertaa viikossa. Noh, mainitsin siitä miehelleni, ja sanoin että se varmaan valehtelee ;) Mies sanoi että joo, no ite oot aina kipeänä ku sekstailla pitäs :D

No mutta joo, pitänee mennä kattoon miltä tuo oma tekemä kebab näyttää uunissa, tai kurkkaan miltä näyttää se folio johon mä sen lihan käärin :D Ekaa kertaa tollasta yritän, saas nähä mitä siitä tulee. Todennäköisesti kauppa reissu, ku pitää hakea jotain oikeaa syötävää :D

Mä todennäköisesti muokkailen vähän tekstiäni jahka saan hiiren toimimaan ;) Palaillaan :D

Onpa Myräkällä kamala pomo - jos vaan saat uuden työn niin lähde ihmeessä menemään!

Madeia nuo etusivun tiedot menee siten, että kp 1/28 tarkoittaa että tänään on eka kiertopäivä (menkat siis alkaneet tänään) ja kierron tavanomainen pituus on 28 päivää. *yk tarkoittaa sitä, monesko yrityskierto on päällänsä, esim. meillä yk9 kun 9 kk on yritetty vauvaa alulle. Toivottavasti osasin selittää ymmärrettävästi :D

niin juu, mun piti kysyä...Muistaako joku että miten teidän luteaalivaihe sillon ennenku plussasitte ekan? Oliko luteaalivaihe erinlainen??
Mulla nyt siis tänään alkanu runsas valkkari(kirkkaan valkoista ja märkää ) :x , ja nyt olis pitäny olla kuivaa kuin saharassa...

Myräkkä Hitto mikä ääliö sulla on pomona.Eikat se nyt voi noin vaan sun työsopimusta muuttaa????Liittoon yhteys jos vaan kuulut sellaiseen.

Mäkin niiiiiiin toivon että tämä nyt olisi se meidän juttu.Hitto jos ei tärppää niin mä hirtän ihteni tohon meidän pihalla olevaan pensaaseen =)

Sydänkäpynen Ei ole hajuakaan kun toi meidän esikoinen pukkas ehkäisystä huolimatta.

Shenda täällä ei kukaan nyt hirttele ihtiänsä mihinkään :D - siinähän menee pensaatkin ihan huonoon kuntoon!

Tökkiikö teillä muilla näiden sivujen avaaminen? Voi olla tämä meidän yläkerran superhidas konekin missä se vika on, mutta ilmoitelkaa jos teillä muillakin on hankaluuksia niin pohditaan uuden ketjun aloitusta - meillä on jo niin monta sivua tässä että se luonnollisesti hidastaa.

Täällä kanssa toimii aika hitaasti tämä sivu...

Madeia tervetuloa kuumeilemaan!

Myräkkä yhdyn Shendan sanoihin sun pomon suhteen. Itellä oli ennen esikoista vähän samanlainen pomo ehkä vielä vähän pahempi tapaus ja oon niin onnellinen ettei tarvitse enää nähdä kyseistä henkilöä. Oli kyllä mielinkielin sillon kun siitä oli hänelle itselleen jotain hyötyä, mutta muuten vaan haukkui vaikka teki mitä hyvänsä. Mutta ei siitä enempää.

Shendalle "les cinq lettres" inssiin! :) Toivotaan että tärppää!

on: tänään tikussa jo ihan kunnon testiviivakin, mutta ei vielä kontrolliviivan vahvuinen, mutta ehkä jo huomenna :) Nyt pitää sitten saada mies illalla vieteltyä, kun tulee töistä
:D

Joo siis mul on aina NIIN huono tuuri noiden työnantajien kans :headwall: Tää tapaus vaikutti alkuun ihan lupaavalta, mutta pah! Täys pee.askapäähän se on. Kyl mä nyt etin äkkiä itelleni uusia töitä ja irtisanoudun, ettei tarvi enää tuon kanssa yrittää pärjätä. Sen emäntä nimittäin töissä siinä samassa putiikissa, ja se on kahta kauheampi ku tuo isäntä. Mä oon niin korviani myöten täynnä sitä, vaikka kauppa ollu auki vasta 9 kuukautta..

äippäliini83: Kylläpä sua koetellaan. Taitaa olla koko suomessa tuota tautia liikkeellä. Ja tätiki kyläilee millon missäki :( Lopettais jo ne turhanpäiväiset kyläilyt siellä missä sitä ei kaivata! ;)

Joo kyl mullaki vähän nää sivut tökkii, missä lie vika tällä kertaa. Ei koneessa ainakaan ku ensin käytin läppäriä ja nyt tätä pöytärakkinetta, ja molemissa sama vika näille sivuille tullessa.

Heh, oli muuten pikka erikoista se kepappi. Taidan ens kerralla tehdä sen suosiolla naudanjauhelihasta, ei porosta ainakaan onnistunut :|

heips, pikakuulumiset. Eli peitto saatin kuin saatiinki heilumaan ja sopivasti ovisaikaan.. :wave: Ukosta herui sitten kuitenkin sen verran voimaa, vaikka kovassa flunssa/kuumeessa olikin lauantaista asti.. Nyt sitten ei muuta kuin jännäilemään, epäilen kyllä että ei tällä kertaa onnistanut, sen kuumeen takia, mutta onhan ainakin yritetty. :D

tietääkös joku, onko tuosta kovasta kuumeesta jotain haittaa siittiöille? :snotty: Tarkennan nyt vielä, ettei juku pidä mua ihan hulluna, eli ukolla ei tänään ole ollut kuumetta, onneksi, muuten olis jäänyt yrittämättä.. :whistle:

kellopeliappelsiini ...voi kakka...suuuuret voima :hug:

Kuulkaas, kertokaa miten voi olla että mulla nyt valkkaria vaik muille jakais ku nyt pitäis olla kuivakausi(lutvaihe)?????????...niiiiin outoa, ja nyt sit lämpö on normaali 36,6...

Nyt on kyllä semmonen olo ettei oo tärpänny...

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! Eilen katselin AVA:lta Lääkärit-ohjelmaa ja siellä oli yhteenveto lekureiden raskautumisvinkeistä:

- aamuseksi. Aamuspermassa enemmän "ytyä"
- ovistikuttaminen ja peitonheiluttelu max. joka toinen päivä sen tienoilla. Sanoivat että ei joka päivä tai sperman laatu huononee. Myös vielä 2 pv oviksen jälkeen hyvä heilutella peittoja varoiksi.
- foolihappolisä

d :) b kaikille kovasti ja onnea plussajahtiin. Silloin se napsahtaa kun sitä vähiten odottaa!

Blondie rv29+ (joka sai ylläriplussan tuossa syksyllä )

Yhteistyössä