Moikka kaikille kipeeltä perheeltä
Oon yrittäny päivittäin nyt seurailla täällä, mut jotenki ei vaan ajatus juokse yhtään. Sunnuntaina pistettiin pojan kans nukkumaan klo 17, välillä herättiin ottamaan lääkettä ja mittaamaan kuumetta (molemmilla oli yli 39 astetta). Poika nukku siitä viidestä aamu kahdeksaan, minä jatkoin unia iltapäivään puoli viiteen. Että tuli sit nukuttua 24 tuntia :saint: Viime yönä en sitten pystynyt nukkumaan ollenkaan ku oli niin mielettömän kova päänsärky.
Pomolle ilmoitin että olen vuorostani itse kipeänä enkä näin ollen pääse töihin. Taas sieltä tuli semmosta teksiä että voiko olla mahdollistakaan. Pomo sanoi että minun poissaoloillani (!) hänen pitää melkein vaihtaa täysaikainen työni osa-aikaiseksi. Sanoin että eihän mulla ole ollut mitään turhia poissaoloja, vaan olen aina tuonut hänelle sairaslomalaput. Ei mitään merkitystä, hän sanoi ettei voi pitää minua täysaikaisena. Sanoi vielä että jutellaan siitä kun palaan töihin. Minulla ei todellakaan ole nyt varaa jäädä osa-aikaiseksi tuollaiselle kusipäälle, 2 viikkoa sitten ostin talon. Minä irtisanon itseni sillä sekunnilla kun hän muuttaa minut osa-aikaiseksi. Toinen homma minkä otan esille hänen kanssaan on, että niin kauan kun minulla on pieni(ä) lapsi(a) niin en voi olla hänellä töissä. Työkaverillani on nimittäin 2 pientä poikaa (2,5v ja 1,5v), ja hän joutuu viemään lapset miehensä vanhemmille hoitoon jos ne on kipeinä. Ja tätä minunkin pomo vaatii, että minun on hommattava lapselleni hoitaja jos se on kipeä; minä en voi olla pois töistä. Joten, niin kauan kuin minulla pieniä lapsia en voi hänelle työskennellä. Täytyy nyt äkkiä löytää muita töitä, muutenhan olen kusessa.. Mut sen voin sanoa, et niin on pomokin kusessa jos minä lähden. Kauppa nimittäin auki 9-23 ja työntekijöitä vain 3 (pomon lisäksi). Ja jos minä lähden, niin... Tiedän että jos meistä kolmesta yksi lähtee, niin lähtee 2 muutaki. Siinähän sit pyörittää kauppaansa yksin ja miettii miten kohdella jatkossa työntekijöitään; jos sellaisia saa.
No niin, tulipa avauduttua, sori
Seksistä, meillä on tasaisen tappavasti viimeiset kolme vuotta harrastettu seksiä 1krt/viikko. Eri juttu jos on oltu lomalla ilman lasta, tai muuten irti arjesta. Mut arjesta irtautumisia ollu niin vähän et niitä ei kyllä edes lasketa. Hitsi, nyt lakkas hiiri tomimasta niin en näe kuka se oli, joka kirjoitti että harrastavat miehensä kanssa seksiä 5 kertaa viikossa. Noh, mainitsin siitä miehelleni, ja sanoin että se varmaan valehtelee

Mies sanoi että joo, no ite oot aina kipeänä ku sekstailla pitäs
No mutta joo, pitänee mennä kattoon miltä tuo oma tekemä kebab näyttää uunissa, tai kurkkaan miltä näyttää se folio johon mä sen lihan käärin

Ekaa kertaa tollasta yritän, saas nähä mitä siitä tulee. Todennäköisesti kauppa reissu, ku pitää hakea jotain oikeaa syötävää
Mä todennäköisesti muokkailen vähän tekstiäni jahka saan hiiren toimimaan

Palaillaan