**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Snoukkari onnea Pregnylistä! Nyt sitten vaan odotellaan lisää plussia. Hyvä putki on päällä :) LH näkyy tosiaan vasta päivällä, mulla on sama kokemus. Tosin olen aina käyttänyt kotitesti.fi -testejä, joissakin voi tietty olla eri ohjeetkin.

Täällä herätty taas kuukauden ekaan luge-pöhöön, laitoin eilen taas luget koneeseen ja silmäpussia pukkaa :LOL: Enkä ollut edes baarissa. Paitsi perjantaina pikaisesti, mutta se ei liity tähän :whistle:

Kyllä nyt pitäisi olla limakalvot kunnossa kiinnittymiselle kun on tuplatehot! Hitto :D

Hyvää sunnuntaipäivää kaikille tasapuolisesti täältä "tuulispäältä" :)

ina21: Ei mun limailuista kannata vielä vihreäksi heittäytyä. Kuten sanoin niin eka kierto ilman pillereitä, että ei ainakaan simpoilla mitään työtä vielä.. Mut tosiaan onhan se hyvä tietää että ovis on olemassa, ettei tarvi sitä sen kummemmin miettiä.. Huomasinpa muuten et meillä sama kp, ja yk myös. Jännää.. Kumpi ehtii ensin ;)

Nemulle tosiaan haleja täältäkin päin. Ei ole helppo joutua pettymään :(

katrinainen: Velkommen sullekki ;) Vaikka itekki "paluumuuttaja" keskusteluun :) Sitä vain kyselisin että missä päin norjaa asutte? Onko miehesi norjalainen? Kiinnostaa vaan, ku itse tässä rajan pinnassa asustelen ja norjassa työskentelen :)

Tänne sen verran kuulumisia et flunssaa se pukkaa; taas! Pomo on jo helisemässä ku pojan sairauden takia jouduin (taas) olemaan muutamia tunteja pois töistä. Ku ollaan sairasteltu ihan kunnolla lokakuusta asti. Ja nyt kun minäki vuorostani taas kipeänä, niin totta se menettää taas järkensä :D Minkäs sille mahtaa, mut hänen mielestään kenenkään ei tarvis koskaan olla poissa töistä; asiat voidaan järjestää sairaudesta huolimatta (kus*pää).. Nyt on vaan otettava panadolia, eikä vaan annettava tämän enempää sairaudelle periksi. Mitähän se johtaja tuumaa jos ja kun minä pamahdan paksuksi :) Ei varmaan onnittele ainakaan :D

juu minä piinailen...nyt jo mulla ainakin väsymys ja alavatsa nipåailut jatkuu ja pientä päänsärkyä, vatsa sekaisin ja lämpö 36,8...
Ja nuo kaikki oli mulla oireena kun plussasin 20.10.07...ainut joka puuttuu on rintojen arkuus...

Ja jännäily jatkuuuuuu...

Taas tein ovistestin, nyt sain hyvin vahvan viiva, mutta ei siltikään yhtä paksu kuin kontrolliviiva. Mitäs se tarkoittaa? Pitääkö molemmat viivat olla tasan yhtä vahvoja, että on plussa? Vieläkö olis toivoa tärpätä tässä kierrossa? Vai onko ovis jo tänään? :eek:

eipä taida tarvia testailla.. :headwall: jo tänään tullu pikkupikkutuhru valkoisiin pöksyihin, kylmät väreet oikein juoks selkää pitkin ku hoksasin vessareissulla.. :ashamed: eli hyvin hyvin todennäköistä ettei _tästäkään_ kierrosta meille onnea suotu.. :'(

mä oon oikeesti niin lähellä että pian meen terkkaan, alavatsa ollu kipee(kipu menee aalloissa) keskiviikosta asti...ja nyt mua alkaa huolestuttaa... :| ...
Mulla on ollu siis kohtutulehdus vuonna 2000 ja jotenki tämä kipu muistuttaa sitä...

Nemu voi ei...kylläpä nyt olette joutuneet kokemaan kovia :hug:
Toivon kovasti, että syy näihin km:n löytyy ja olisi hoidettavissa helposti, siihen asti voimia :heart:

katrinainen...meillä poika oli 11kk kun tärppäsi =)

Ja tuosta tulikin mieleen, että mies juuri kertoi, että hälle iski pieni paniikki, että miten me pärjätään kahden pienen kanssa.
Lohdutin sitten, että poikahan on "jo" n1v7kk kun vaavi syntyy ja uusi vaavi ei liiku mihkään ekaan 6kk, joten silmällä pidettävänä ei ole kuin poika ja sitten mies huokaisi syvään ja sanoi, AIVAN no ei siinä sitten mitään =) Hassu mies.

Täällä odotan innolla, että milloin tulee uusia plussa uutisia :D
Toivotan kaikille tasapuolisesti plussa onnea ++++++++++++ :whistle:

paapelo+poju+Tiuhti 8+1

Kellis ei kai vielä ole toivo mennyttä? Jos ei vuoto ole kunnolla alkanut niin pidetään vielä peukkuja! Mulla oli esikoisesta pientä tuhrua kp 27/28..

Missä Unis? Entä Shenda, jännittää varmaan ensi viikko? Ja Naltsi, mikä tilanne?

Vähän jänskättää tiistai joo...Kyll oikeella puolella on tapahtunut jotain kun sinne juilii.
Mä aloitin taas greippimehun juomisen tässä kierrossa.

Eilen illalla tuli yht´äkkiä kauheet himot ja melkein raiskasin miehen.Tikuttelinkin tänään mutta tosi hailakkaa viivaa näytti.Mietittiin just että uskaltaiskohan sitä harrastella tänään mitään????
KUn 3pvää pitäis kait olla pidättäytymistä ennen inssiä....

Jänskättää ihan kauheesti =)

Testasin tänään aamulla. Nega oli :|
Vuoto oli tosiaan erittäin niukkaa, öisin ei tullut mitään. Kesti 3 päivää josta tokana päivänä ei iltapäivällä tullut yhtään mitään. Sit taas kolmantena päivänä vain pyyhkiessä kirkasta verta. Ja sitten loppui kuin seinään.
Mitä ikinä olikaan, niin meni usko kokonaan näihin kiertoihin - ovisplussa oli selkeä ja siitä 7 vuorokauden päästä tuollaista vuotoa. Greippimehut oli käytössä ja limat sen mukaiset - luulisi että limakalvoakin olisi ollut reippaasti ja vuoto sen mukaista.. edellinen vuoto oli ihan runsas.
Ei tästä taida mitään tulla :headwall:
Pitäisi lopettaa imetys kokonaan mutta se on vähän mahdoton juttu kun ei mitkään erikoiskorvikkeet sovi tai maistu tytölle ja tavallinen maito ei käy, eikä soija.
Riisimaito on taas lastenlääkärin mukaan liian köyhää tavaraa alle 2-vuotiaalle.
Ehkä meille ei oo tarkoitettu pikkukakkosta ollenkaan? :eek:

Kyllä se Naltsi siltä kuulostaa että imetys vaikuttaa sun hormoneihin. En usko että mitään sen kummempaa vikaa on, onhan kuitenkin normaalia että imetys vaikeuttaa raskautumista! Kysypä lääkäriltä mitä hän ehdottaisi tässä tilanteessa.

Kyllä teille se kakkonen tulee, niinkuin meille muillekin! :hug:

kiitti stinkkis tsempistä.. :heart:

odotukset on kyl korkeella, merkkejä molempiin on suuntiin.. tuo pikkupikkutuhruilu aamulla, mut sit ei mitään.. ja sit n.viikon verran rintoja kipuillu sillon tällön, tänään viimeks, jota ei aiemmissa kierroissa, enkä yhdistä menkkoja enteilevään.. mut en kyllä muista että ois esikoisesta tai tuulimunaraskauden aikaankaan ollu.. joten.. lähipäivät näyttää.. mieli on kuitenki ton tuhruilun takia aika alamaissa.. ku yleensä mul alkaa menkat just sillee et parinaki päivänä saattaa tuhruilla aavistuksen ja sit hanat aukee.. :/

Noniin, ovis olis varmaankin päällä, kun alavatsaa jomottaa ja pistelee välillä.. :whistle: No mitä tekee ukko, sanoo ei seksipuuhille, vetoaa kovaan kuumeeseensa. :headwall: No joo, onhan se ihan ymmärrettävää, että ei tee mieli saatikka edes pysty, mutta harmitaa vietävästi. :kieh: No Jos huomenna viel kerkeis.. :whistle:

Plussatuulia muille. :whistle:

Kellis:
Vielä on toivoa, joten b:)d

Terppa kaikille,siitä onkin jo muutama viikko aikaa kun oon täällä pistäytyny. Ollaan oltu kipeinä ja mieskin oli aika vakavassa tilanteessa,jouduttiin sydäntä preppaamaan hiukan,pelottava tilanne minun mielestä vaikka lääkäri olikin sitä mieltä että rutiinihommia..
Mutta nyt jos ehtis jotain jo kirjottelemaan. Täällä ei plussaa ootella kovinkaan kun ei oo hyödynnetty ovista täysin. Joten olo on aika epäuskoinen,mutta näillä porskutetaan.
Sydänkäpynen mulla on ollu myös aikamoista juilintaa,semmosta aaltomaista ja sit selkäkipua(kovaa) ja mietin jo et voiskohan olla kohtutulehdus. Pitäis päästä lekuriin kyl tuon asian tiimoilta,pakkohan se on mennä jos kipu tuosta yltyy. :( nostaako se kohtutulehdus kovaa kuumetta vai voiko olla ns. kuumeeton?

Onnittelut kaikille plussaa tikkuun saaneille! :flower:

Ja pahoittelut Nemulle toivon tosiaan et syy noihin km:in selviää piakkoin ja saisitte nyytin syliin asti. :hug:

Jännääjille peukutukset! :D

Mä voisin kans laittaa vähän kuvausta ittestäin, eli minoon 27v aviovaimo keravalta ja aviomiehen 34v lisäksi perheeseen kuuluu myös tyttö joka on syntynyt 02/07 ja sitä pikkukakkosta on toivottu jo hetken aikaa.Välillä ahkerammin ja välillä ei sit niin ahkerasti. Esikko on saanu alkunsa clomeilla ja todennäköisesti tämä toinenkin joudutaan avustamaan hormonaalisesti. Mulla oli kohdunulkoinen raskaus viime huhtikuussa joka sai alkunsa luomusti. Karmea kokemus mutta aika kultaa muistot... Eli meillä on mahdollisuus saada lapsi alulle myös ilman troppeja. Mulla on pco todettu joskus vuonna 2001 ja sen kanssa on eletty,ja ovistikkujen... :LOL: mulla ne toimii kyllä mutta jokin muu mättää ja kun menkat nyt alkaa niin ollaan menossa gynelle jatkotutkimuksiin. Alkaa toivo hiipua ajatuksesta että meillä olis toinen muksu vielä tänä vuonna.. :'( toivotaan että kaikki saisivat sen plussan pikaisesti ja päästäis niistä kääröistä nauttimaan. :heart:

tinjamin, tässä just mietin tarviiko mennä terkalle vai ei, kun muistin että kun tuo kipu ei ole yltyny(sillon kipu yltyi vrk todella todella kipeäksi), eli ei ole kipeempi ku keskiviikkona, niin ajattelin ett saattaa olla oviskipuja...jos munis on vähän juuttunu, tai jotain, mutta kyllä mä meinaan soittaa klo8 terkkaan ja kysyä mitä mieltä ne on..

Ja mulla pieni flunssa päällä...ei kuumetta..mutta nuha ja yskä.

Moikkka!

ei muuta kuin omaa napaa nyt..

Harmittaa kun ei olla saatu aikaseksi seksiä sitten millään :headwall: Nyt jo kp 14 :headwall: :headwall: Mies on sellanen että se haluaa lasta mutta jos se rupeaa ajattelemaan sitä lapsen tekoa siinä seksin aikana niin sen halut loppuu. Se on tähän asti yrittänyt olla niin että ei ajattele lapsenteko asiaa seksin yhteydessä, mutta kun se asia kuitenkin tulee mieleen niin ehdotin sille että jos se vaan yrittäs tottua asiaan että sitä seksiä harrastetaan juuri siksi että yritetään suvun jatkamista (Niinkuin seksi on alunalkajaan tarkoitettukin :) ), eli siis että ei yritä torjua sitä ajatusta vaan totutella siihen ajatukseen ja löytää ne rakastelu himonsa myös tälläisessä tilanteessa..

Miten te muut? Tuntuu että kaikilla on ns. Loistava eksi elämä ja peittoja heilutellaaan useamman kerran päivässäkin? Vaikka kaikilla kuitenkin on lapsikin, eli ei voi siihen vedota että te muut olisitte juuri avioituneita nuoria pareja ilman lapsia:)

Nyt muuten ekat alavatsatuntemukset koko kierrossa, jos ei sittenkään ois vielä myöhästä..Mieskin sanoi aamulla että yrittää tänään tsempata seksin kanssa..toivotaan että saatas ainakin kerran kylvettyä kierron aikana niin pääsis ees jotain jännäilemään. (En oo yleensä pessimisti, mutta nyt tuli mieleen että ehkä alavatsa tuntemus onkin tulossa oleva pieru:) )

No joo, hyvää työ tai kotityöpäivää kaikille!!!

Yhteistyössä