Terppa kaikille,siitä onkin jo muutama viikko aikaa kun oon täällä pistäytyny. Ollaan oltu kipeinä ja mieskin oli aika vakavassa tilanteessa,jouduttiin sydäntä preppaamaan hiukan,pelottava tilanne minun mielestä vaikka lääkäri olikin sitä mieltä että rutiinihommia..
Mutta nyt jos ehtis jotain jo kirjottelemaan. Täällä ei plussaa ootella kovinkaan kun ei oo hyödynnetty ovista täysin. Joten olo on aika epäuskoinen,mutta näillä porskutetaan.
Sydänkäpynen mulla on ollu myös aikamoista juilintaa,semmosta aaltomaista ja sit selkäkipua(kovaa) ja mietin jo et voiskohan olla kohtutulehdus. Pitäis päästä lekuriin kyl tuon asian tiimoilta,pakkohan se on mennä jos kipu tuosta yltyy.
nostaako se kohtutulehdus kovaa kuumetta vai voiko olla ns. kuumeeton?
Onnittelut kaikille plussaa tikkuun saaneille! :flower:
Ja pahoittelut
Nemulle toivon tosiaan et syy noihin km:in selviää piakkoin ja saisitte nyytin syliin asti. :hug:
Jännääjille peukutukset!
Mä voisin kans laittaa vähän kuvausta ittestäin, eli minoon 27v aviovaimo keravalta ja aviomiehen 34v lisäksi perheeseen kuuluu myös tyttö joka on syntynyt 02/07 ja sitä pikkukakkosta on toivottu jo hetken aikaa.Välillä ahkerammin ja välillä ei sit niin ahkerasti. Esikko on saanu alkunsa clomeilla ja todennäköisesti tämä toinenkin joudutaan avustamaan hormonaalisesti. Mulla oli kohdunulkoinen raskaus viime huhtikuussa joka sai alkunsa luomusti. Karmea kokemus mutta aika kultaa muistot... Eli meillä on mahdollisuus saada lapsi alulle myös ilman troppeja. Mulla on pco todettu joskus vuonna 2001 ja sen kanssa on eletty,ja ovistikkujen...
mulla ne toimii kyllä mutta jokin muu mättää ja kun menkat nyt alkaa niin ollaan menossa gynelle jatkotutkimuksiin. Alkaa toivo hiipua ajatuksesta että meillä olis toinen muksu vielä tänä vuonna.. :'( toivotaan että kaikki saisivat sen plussan pikaisesti ja päästäis niistä kääröistä nauttimaan. :heart: