**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Heipsan!

Tänään kävin tyksissä ja siellä todettiin menneen kesken. hcg oli enään 9 :'(
Pääsen 2kk:n päästä tutkimuksiin ku tää oli 4 keskenmeno 3 perättäinen..
kohdussa näky paksu limakalvo, keltarauhanen, ja nestettä..
Ihan järkyttäviä supistuksia on ollu, nyt illalla kyllä hiukan hellittäny, onneks.
No mä vaikka siirryn taustailijoihin ku täytyy nyt 2kk käyttää ehkäsyä ku sitten meen sinne tutkimuksiin.

tuun kyllä teitä tänne moikkaileen!
 
nemu:lle ihan sairaan paljon voima :hug: ksia....

Tulin siiihen tulokseen että joko ovuloin kaksi kertaa taikka sit ovis oli eilen...
Menkkojen jälkeen lämpö oli 35,8-36,2...eilen eka päivä ku nousi 37...
Pupuiltiin varmuudeks pari kertaa, nyt siel siis tuoreet simmarit sisällä :heart:

Saas nähdä...
 
Nemu suuret osanottoni. Hirveän epäreilua. Onneksi pääsette tutkimuksiin. :hug:

Naltsi oletkos sattunut tekemään raskaustestiä...? Kuulostaa jo kummalliselta tuo vuotelu..

Mua jännittää Kelliksen puolesta :) - koska sä testailet?

katrinainen tervetuloa mukaan! :wave:

 
Tietoisku Pregnylistä: "sivuvaikutuksena" olen saanut ihan kauhean makeanhimon, ihan niinkuin raskausaikana! Mä en yleensä syö karkkia ym. ja nyt uppoaa ihan kaikki! Voi apua, toivottavasti saan pian plussan ettei ala vaatteet käymään pieniksi muista kuin raskaussyistä :D
 
Kiitos mukavasta vastaanotosta!
nemu :hug: olen tosi pahoillani.

Hassut on tuntemukset, kun kovasti sita kakkosta tekee mieli alkaa yrittamaan ja silti tuntuu, etta kotona on viela vauva joka vie kaiken huomion (10kk). Olen kuitenkin aina halunnut lapset pienella ikaerolla, joten tassahan on kohta kiire. :LOL:
sydankapynen me muuten ollaan taidettu kuumeilla esikoista yhdessa. Eikos sulla ole esikoinen joku 8 kk nyt?
 
Nemu ei voi olla totta. :'( :hug: Ihan kamalaa. Onneksi nyt pääsette sinne tutkimuksiin. Toivotaan, että syy löytyy ja on helposti hoidettavissa. :hug:

).( Meillä mies hankki kuntopyörän, jee! Tää on osa mun uutta strategiaa, et alan vihdoinkin noudattamaan noita kaikkia raskautumisvinkkisuosituksia. Liikuntahan on tärkeää ja silleen. :p En kyllä oo ylipainoinen, mut liikunta on mun heikko kohta, jospa se kiertokin siitä sit piristyis. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
Kiitos mukavasta vastaanotosta!

Hassut on tuntemukset, kun kovasti sita kakkosta tekee mieli alkaa yrittamaan ja silti tuntuu, etta kotona on viela vauva joka vie kaiken huomion (10kk). Olen kuitenkin aina halunnut lapset pienella ikaerolla, joten tassahan on kohta kiire. :LOL:
sydankapynen me muuten ollaan taidettu kuumeilla esikoista yhdessa. Eikos sulla ole esikoinen joku 8 kk nyt?
Juu, muistan :D ....kiwa "nähdä" taas näissä merkeissä :xmas: ....
Juu, emma on nyt 8kk, syntyi 20.06.08.
 
Moi! UniUnna, sä vieläkin täällä.. Sut mä muistanki ku viimeks täällä pyörin. Ihanaa viimeinki aloittaa yritys ihan kunnolla :)

Peittoja heiluteltu aamulla.. Eilen jouduin käyttämään pikkuhousunsuojaa koko päivän ku limaa tuli. Ovista vissiin pukkaa. Tosin tokkopa nyt vielä mitään peittojen heiluttelu auttaa, kun vasta eka kierto pillereiden jälkeen.. Eiköhän tää eka kierto mene vielä hormooneja puskiessa pihalle :D Ja sen kyllä huomaa naamasta; kukkii ku mikäki. Kyllä varmasti tutut huomaa et nyt on pillerit heitetty pellolle ku naama sen näkönen :D En nimittäin ole tästä kertonut ku yhdelle, en halua että kaikki alkaa kyselemään. Jos sitä vauvaa ei ihan heti tule, niin kurja jos kaikki jatkuvasti kyselee...

Mutta tässä vain tätä omaa napaa. Onnea kaikille plussanneille! Pitänee alkaa laittautumaan töihin, tunnin päästä pitäs jo olla lähtövalmiina.
Poika kipeänä, keuhkoputken- ja korvatulehdus. Oli se kyllä kaameassa kunnossa eilen ja toissapäivänä, nyt onneksi lääkkeet jo vaikuttaa.
Mutta palaillaan taas, paremmalla ajalla :) Hyvää viikonloppua kaikille kuumeisille ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Moi! UniUnna, sä vieläkin täällä.. Sut mä muistanki ku viimeks täällä pyörin. Ihanaa viimeinki aloittaa yritys ihan kunnolla :)

Peittoja heiluteltu aamulla.. Eilen jouduin käyttämään pikkuhousunsuojaa koko päivän ku limaa tuli. Ovista vissiin pukkaa. Tosin tokkopa nyt vielä mitään peittojen heiluttelu auttaa, kun vasta eka kierto pillereiden jälkeen.. Eiköhän tää eka kierto mene vielä hormooneja puskiessa pihalle :D Ja sen kyllä huomaa naamasta; kukkii ku mikäki. Kyllä varmasti tutut huomaa et nyt on pillerit heitetty pellolle ku naama sen näkönen :D En nimittäin ole tästä kertonut ku yhdelle, en halua että kaikki alkaa kyselemään. Jos sitä vauvaa ei ihan heti tule, niin kurja jos kaikki jatkuvasti kyselee...

Mutta tässä vain tätä omaa napaa. Onnea kaikille plussanneille! Pitänee alkaa laittautumaan töihin, tunnin päästä pitäs jo olla lähtövalmiina.
Poika kipeänä, keuhkoputken- ja korvatulehdus. Oli se kyllä kaameassa kunnossa eilen ja toissapäivänä, nyt onneksi lääkkeet jo vaikuttaa.
Mutta palaillaan taas, paremmalla ajalla :) Hyvää viikonloppua kaikille kuumeisille ;)
Täällä yksi joka aikoo myöskin yllättää kaikki.. :wave:
 
Hei vaan kaikille :wave:

Nemu: Voi että :hug: Onneksi pääsettte nyt hoitoon ja toivottavasti helposti hoidettavissa oleva syy!!

Myräkkä: Kateellisena kuuntelen sun limoista:) Itselläni kun on aika kuivaa varmaan imetyksen takia.. esikoista yrittäessä juuri limoista huomasi oviksen parhaiten..

Mininalle: " sulla lukee ekalla sivulla : Mininalle...............tyttö 09/07...............kp 4/? *yk4 , oliko se niin että ilmotit että alkoi ns. uusi kierto kun tiputtelut alkoi, ja nyt on sitten neljättä päivää tiputellut? Tinkerbelllekin tais kysyä että ootko tehnyt jo testiä? tee tee!! :)

Lily of the valley: Mullakin on ihan samanlaista metodia käytössä, karkki lakkoa ja liikuntaa entistä enemmän. Muistetaan kuitenkin että raskautuminen on kuulemma ja ihan ymmmärrettävästi helpompaa ja paremmin mahdollista jos on hiaman lihaa luiden ympärillä ja maha täynnä :)

Tigru: Ettekste vois sillai ihan hiljakseen pupuilla, niin ettei ukko rasitu liikaa?:) Sä vaikka päällä :D Vai tekeekö se kuume simpoille hallaa?

Katrinainen: Tervetuloa minunkin puolesta vaikka olen itsekkin ihan uusi! :wave:

Snow Leopard: Onnistuiko piikitys?

Shenda ja tinkerbelle: Kiitos tiedoista! Ei se nyt niiiin pahan hintasta ole, kun on kuitenkin aika tärkeä asia kyseessä..

Oma: Ei vieläkään petipuuhia, nyt kyllä pitäs jo ryhdistäytyä, on jo kp 12.

Ois ihanaa päästä jännäilemään onnistumista, se on niin jännittävä ja kylläkin myös stressaavaa aikaa se vikat kaksi viikkoa ennen kuukautisia. Mitäs sanotte te joilla yritys kiertoja jo takana, pystyykö nyt kakkosen kohdalla olla rennompi siinä jännäämisessä kuin ykkösen kohdalla? Kun periaatteessa tietää jo miltä se raskaus omassa kropassa viimeksi tuntui jne..

No nyt esikoista nukuttamaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
Tigru: Ettekste vois sillai ihan hiljakseen pupuilla, niin ettei ukko rasitu liikaa?:) Sä vaikka päällä :D Vai tekeekö se kuume simpoille hallaa?
Eipä oikeen, ukko vaan nukkuu. On sitä sorttia, että ei helposti tuu kipeeks ja sit, kun kipeeks tulee, niin sit kans on kipee. :kieh:

Mutta plussatuulia muille. puuuuuh:whistle:
 
Heips pitkästä aikaa :wave:

Kävin tänne ilmottautumassa,mutta en kerennyt kirjoittelemaan kun lähdettiin berliinin reissulle :D nyt sieltä kotiuduttu ja hengissä selvitty vaikka aikamoista oli meno välillä tuon 1v4kk TEMPPERAMENTTISEN apinanpoika tytön kanssa :D :headwall:
Jos tässä nyt sitten esittelen itseni...olen 25vuotias ja perheeseen kuuluu 10/07 syntynyt tyttö melina,29vuotias mies ja 2 koiraa. asustellaan vihdin nummelassa.
Pikku kakkonen tosiaan saa tulla jos on tullakseen,mutta mitään hirmusta yritystä ei vielä päällä...kerran tuossa jo pupuiltiin,mutta yhtään en tiedä mikä kp oli,että menkkoja tässä odotellaan saapuviksi..kai ;)
ilmoittelen sitten stinkkeri ne kp:t kun tiedän :D

:hug: kaikille tarvitseville ja plussa tuulia kaikille :whistle: :whistle: :whistle:
 
niin pitaiskohan tassa kertoa jotain itsestakin samalla kun yrittaa teihin tutustua tassa =) . Eli siis mina 26-v ja mies 27, meilla tosiaan on tytar 10kk ja norjassa asustellaan. Kovasti olisi meille kakkonen jo tervetullut vaikka tosiaan mitaan kiiretta ei asialla olekaan. Esikoinen tosiaan tarppasi matkaan jo yk 2.lta, joten nyt tuntuukin silta, etta tata toista varmaan sitten tullaan "tekemaan" ihan urakalla monen kierron ajan. Mutta kiirettahan ei siis ole.
hupulupu meilla siis onkin vahan niin kuin sama tilanne meneillaan. onkos teilla mones yk? Mulla vasta nyt ekat menkat synnytyksen jalkeen ja siksi ei aiemmin olla paasty yrittamaan, vaikka selvaa oli jo pitkan aika sitten etta toinen saa tulla heti kun on tullakseen.
 
Katrinainen, Tervetuloa joukkoon! :)

Oma: Ehdin jo hiukan huolestumaan, kun ovis-testissä ei näkynyt mitään merkkejä plussasta, vaikka normaalisti se on tullut viimeistään kierron 12 päivä. Tänään sitten lopultakin testi näytti plussaa ja pääsin hakemaan Pregnyl-piikin lääkäriasemalta. Onneksi sieltä löytyi minua kokeneempi piikittäjä, vaikka olikin lauantai. :LOL: Samalla sain hiukan opastusta seuraavaa kertaa varten siltä varalta, että silloin tulisi tarpeen laittaa aine itse sisään. Tämänpäiväinen piikki lykättiin reisilihakseen ja nyt kyllä jalassa tuntee, että sinne on jotakin laitettu. Ihan kivan lihaskivun siis piikistä sain. Ja tänään sitten laitetaan peitot pöllyämään ja jäämme toivoamaan parasta. :)

Plussatuulahduksia jokaiselle roppa kaupalla! Puuuuuuuuuh! :whistle:
 
Ai niin, ihan jännän huomion tein tänään ovis-testeihin liittyen...

RFSU:n ovistestissähän lukee, että keho erittää LH-hormonia eniten klo 10-20 välillä, joten sen vuoksi testiä ei kannata tehdä heti ensimmäisestä aamuvirtsasta. Malttamattomana en tietenkään malttanut odotella, vaan tein kaksi testiä :ashamed: (sekä RFSU:n että CB:n) ja pettymyksenhän ne toivat. Noh, varmuuden vuoksi uusin kummankin testin vajaa viisi tuntia myöhemmin eli noin klo 13 ja silloin sain kumpaankin plussan. Eli ehkäpä siinä paketin ohjeessa saattaa sittenkin olla jotain perää...

Vinkkinä siis teille muillekin! ;)
 

Yhteistyössä