**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

ina21
No ei meillä ainakaan mikään täydellinen seksielämä ole.Mua ei tällä hetkellä vois vähempää kiinnostaa koko touhu =) Jotenkin niin kovat paineet että suorittamiseksi väkisin vetää.
Mies ehdotti että jos ruvetaan tästä lähin harrastaa 3krt/vko...mä olin että just,usko huvikseksi....
 
ina21: mekää ei oo tässä kierrossa touhuiltu varmaan ku sen viitisen kertaa, nyt loppukierrosta vaan kerran.. mua jotenki ei oo nyt huvittanu, vaikka normaalisti kyl ollaan ku kanit ja pöllyytellään peittoja jo ilman vauva-ajatuksiaki vähintään sen 3krt/vko, yleensä 5krt/vko..

).( tänään aamulla taas pikkupikkuturhua, sitten aivan käsittämätön, kova ylämahapolte/ällötyskohtaus, joka kesti n.3 tuntia.. :x helpotti ku kittasin varmaan lähes litran vettä.. kummallista..

kamala piinailu jatkuu.. kurvais nyt kunnolla täti kylään, jos kerta jo nurkalla kurkkii tai sit tietty mielummin jättäs tulematta ja kuluis nää päivät nyt joutuin.. :kieh:
 
ina21 meillä miehellä ois haluja vaikka muille jakaa,sille ei tarvii ku vähä vihjasta niin johan on sekasi koko ukko :LOL: mutta mulla niitä haluja taas ei oo mihinkää..tässä kierrossa 0 kertaa,viime kierrossa 1 kerta,et täs on reippa kuukaus viime kerrasta :whistle:
 
sydänkäpynen hyvä jos oliskin sulla noita oviskipuja vain. :) Mulla on alaselkä edelleen tosi kipeä ja semmosia jomotuksia ja kolotuksia on oikeestaan vähän väliä,ei tunnu ollenkaan kivalta. Oliskohan mulla joku
tulehdus tuolla alakerrassa sittenkin.. Mä soitan huomenna viimistään lääkärille jos nää oireet jatkuu.




Ina21 tiedätkö meil oli jossain vaiheessa ihan tuota samaa,mies haluaa seksiä mutta se kun ajattelee sitä vauvanyritystarkotuksena niin veltto virtanen saapui paikalle ja minähän sain ihan hirveet pultit koska ovis meni aina sivu suun. Tiedän että se oli väärä reaktio koska mies rupes sit jo "pelkäämään " rakastelua ja se sit tapahtu joka kerta. Mulla oli pinna niin kireellä.. |O Me oltiin jo eron partaalla kun ei seksistä tullu mitään. Mutta sit mä en enää kertonu ollenkaan mistään ovisoireista enkä ovisplussista vaan harrastettiin seksiä joka toinen päivä meiningillä ja sit se alko sujumaan. Oli siinä kyl tekemistä. Mut kyllä mun mies haluaa lisää lapsia mutta se saa jotenkin niin isot suorituspaineet siitä et nyt on saatava vauva alulle niin himot kyl katoaa. Ja sitä ahdisti se itseäkin tosi paljon,pyyteli anteeksi jne. Meillä saatto olla jopa 3 viikkoa väliä edellisestä seksikerrasta ja se on mulle TOSI paljon,mä oon sellanen elohiiri et tahtoisin joka päivä muullonkin kun oviksen aikaan mut miehelle riittäs tyyliin viikonloppupanot. Mä sitten sanoin suoraan että mulle ei vaan riitä ja se sai luvan oppia useampaan aktiin viikossa. Ja nyt meillä on minimissään 3 kertaa seksiä viikossa,ei me päiviä ajatella vaan sillon kun haluttaa niin silloin hommaillaan. :) Pakkopullaseksi kun ei ketään innosta,luulisin... Tiivistettynä et älkää syyllistäkö miehiänne vaan puhukaa asiasta ja jos siitä tulee ongelma miehelle niin ette kerro millon olis "parhaat päivät" käsillä,meillä toimii ja seksielämäkin on muuta kun pelkkää suorittamista. :p

Nyt lähetään tuon epelin kanssa ulkoilemaa jotta saan sen nukkumaan ja pääsen ite kutomaan vauvannuttua,löysin ihanan ohjeen ja himotti niin kovasti että aion kyllä sen neuloa. :) miten niin mulla on vauvakuumetta? :D
 
Snoukkari meille ei annettu mitään tarkempia yhdynnänajoitusohjeita, mutta meillä on tässä vauvantekoprojektissa tullut "tavaksi" että noin 5-6 päivän ajan oviksen ympärillä laitetaan tavarat matkaan.

Muuten ei oo paljon tullutkaan mieleen koko homma, kyllä tää tosiaan työstä alkaa käymään. Lisäksi mulle ei oikein normaalielämässä taida sopia tuo päivittäinen puuhastelu viikon ajan, nimittäin tosi usein siitä on hiiva seurauksena. Pitäis antaa paikkojen levätä aina hetken, mutta minkäs teet jos vauvaa yrität alulle saada... :/

Onkos kaikille muilla muuten kp:t oikein? Korjaan Tinjaminin lukemat.
 
Stinkkeri, mekään emme saaneet mitään ohjeita ajoitusten suhteen, mutta mä en käynytkään varsinaisella lapsettomuusklinikalla vaan ihan normi gynellä. Netistä vaan olen lukenut, että Pregnylin yhteydessä usein käytetään "ajoitettua yhdyntää", mikäli inseminaatiota ei tehdä. Mutta joo, varmuuden vuoksi pitää touhuta useampaan otteeseen, jottei onnistuminen ainakaan siitä jää kiinni... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
sydänkäpynen hyvä jos oliskin sulla noita oviskipuja vain. :) Mulla on alaselkä edelleen tosi kipeä ja semmosia jomotuksia ja kolotuksia on oikeestaan vähän väliä,ei tunnu ollenkaan kivalta. Oliskohan mulla joku
tulehdus tuolla alakerrassa sittenkin.. Mä soitan huomenna viimistään lääkärille jos nää oireet jatkuu.
Juu, tänään jo paljon parempi olo, ja alavatsa kivut poissa...googletin ovulaatiokivut 5päivää, ja löytyi muitakin joilla sama juttu...
Luulen että kroppa edelleen hieman sekaisin kuparikierukan poistosta, silloin tunsin kyllä oviksen, mutta alavatsa kivut olivat vain tyyliin 1-2päivään...
 
Me tehdään yleensä niin että kun menkat loppuu niin siitä joka toinen päivä about tuonne kp 14 asti suunnilleen.
Jos tää inssikierto ei tärppää niin ajattelin seuraavaksi 2 kierron ajaksi heittää ovistikut mäkeen.Tuntuu ettei jaksa stressaa yhtään....tulee jos on tullakseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Me tehdään yleensä niin että kun menkat loppuu niin siitä joka toinen päivä about tuonne kp 14 asti suunnilleen.
Jos tää inssikierto ei tärppää niin ajattelin seuraavaksi 2 kierron ajaksi heittää ovistikut mäkeen.Tuntuu ettei jaksa stressaa yhtään....tulee jos on tullakseen.

Toi voi olla ihan järkevää. Joidenkin asiantuntijoiden mukaan päivittäinen sekstailu voi jopa vähentää raskaaksitulon todennäköisyyttä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snow Leopard:
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Me tehdään yleensä niin että kun menkat loppuu niin siitä joka toinen päivä about tuonne kp 14 asti suunnilleen.
Jos tää inssikierto ei tärppää niin ajattelin seuraavaksi 2 kierron ajaksi heittää ovistikut mäkeen.Tuntuu ettei jaksa stressaa yhtään....tulee jos on tullakseen.

Toi voi olla ihan järkevää. Joidenkin asiantuntijoiden mukaan päivittäinen sekstailu voi jopa vähentää raskaaksitulon todennäköisyyttä...
Eikös sitä sanotakkin et just toi max joka toinen päivä ois hyvä,kun muuten tavaran laatu miehellä huononee...

ina21 eipä ole täälläkään täydellinen seksi elämä...ehkä noin kerta viikkoon tai kahteen noin niinku normisti,mutta nyt ehkä sit tiuhempaan jos sen pikkukakkosen haluaa..toisinaan kyllä saattaa olla se kk viime kerrasta :ashamed: sitä kun on aina niin väsynyt jne..että ei se seksi oo ekana mielessä,kun tyttö saatu nukkumaan..silloin "nuorempina" kyllä useinkin pupuiltiin,mutta kummasti se "vanhuus" vie halut ja voimat :LOL:
 
Heippa ja näin yhteisesti ketään unohtamatta tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta LukanÄidille!

Nemulle iso :hug: toivottavasti tutkimuksissa selviää mikä vialla.

Paapelo ihanat kommentit miehellä :LOL:

Shenda b :) d toivotaan että tärppää inssillä!

Kellikselle ja muille jännäileville myös tsemppiä!

on: meillä esikoinen 11kk kunniaksi on opetellut nousemaan tuetta seisomaan ja ottaa askelia ilman tukea. Kiipeily on myös kova sana...
Olen tikutellut ovista perjantaista lähtien, mutta aina on ollut puhdas nega. Nyt sitten oli ihan himmeä haamu, että josko se vaikka tässä kohtapuoliin olisi tulossa :) Peittoja on kyllä heiluteltu ahkerasti ihan noin niin kun vaan harjotuksen vuoksi. Meillä kanssa mies se aktiivisempi osapuoli, mutta nyt valitettavasti töissä kova stressi päällä niin on usein tosi väsynyt.

Plussatuulia kaikille!

 
Hei kaikki! Voisin liittyä porukkaan mukaan, esikoinen on nyt 1,6kk ja toinen lapsi on suunnitteilla :) Vielä ei olla alettu yrittämään kun odotellaan ensin että käyn gynellä tutkimuksissa ja kysytään "lupa" toisen lapsen yrittämiseen :) :heart: Kuume on todella kova ja jännittää kovasti nuo mun testit.. Myoomaa ne kait sieltä etsii.. Pitäkää peukkuja ettei tule mitään esteitä toisen lapsen saamiselle.
 
Stinkkeri mulla on noi kp:t muuten oikeen vaan sinne vois lisätä sen 28-33,kiitos!

(.) siis mulla pitäs alkaa menkat ylihuomenna,keskiviikkona tai sit siitä parin päivän kuluessa.
Tällä hetkellä lämmöt koholla ja nokka vuotaa...saas nähä onko se vain flunssaa vai sitä itseään,jota esikoisen plussan aikaan oli!

Tsemppiä kaikille ja plussapuhureita!
 
Heipsis, en oo ehtinyt nyt koneelle kun tytär sairastui sopivasti viikonlopuksi ja eilen mentiinkin taas piipaa-autolla ensiapuun - kuumekouristuksia kun tuolle meidän kullannupulle tulee. Kuntopyörä saatiin jo ja se on ihan megamagee - ja tuntuukin jo heti siltä, et hormonit alkoi toimia paremmin! :LOL: Limaa tulee pikkuisen jo nyt kp 10. Mutta toivottavasti ovis ei tuu ihan vielä, nimittäin ennen kuin toi neiti paranee parempaan kuntoon, ei meillä varmaan jakseta/uskalleta pupuilla. :snotty:

Nyt en kerenny lukemaan muiden kuulumisia, mutta toivotan teille hedelmällisiä aikoja! :heart:
 
Onnea plussanneille! :flower:

Halit tädin kohdanneille. Kirjoittelen nykyisin niin harvakseltaan että ei oikein pysy mukana kaikissa käänteissä :) Niin ja tervetuloa uusille!

Tuntuu mukavalta Stingis kun kyselet perään ;) Huomaa uusi lempinimi (sting=pistää :LOL: ) Täällä on dpo 4, boooring. Varsinkin kun en yhtään usko että tässä kierrossa voisi ihme tapahtua. Lähinnä vaan mietin, että pitäiskö taas vaivata klinikkaa ja kysyä noista Primoluteista. Kun nääs kuuri loppuis pe, ja menkat kuuluis alkaa siitä 2-4 päivän kuluttua. Mutku silloin luteaalivaiheeksi jäisi 10-12 päivää.

Pitäisköhän syödä omin luvin pari lisäpäivää, kun noita pillereitä on tossa paketissa kolme kertaa enemmän kuin tarviin? Vai pitäiskö suosiolla "ottaa" ne menkat ja keskittyä seuraavaan kiertoon, jossa onkin sitten kunnon piikitysrumba? Kun lekuri taisi jotain sanoa kun viimeksi ultrasi se SSG:n yhteydessä, että limakalvo ei ole ihan sen näköinen kun pitäisi. Eli ei sinne kai sitten pysty mitään kiinnittymään. Äh, en tiedä mitä pitäisi tehdä.

Stingis, tiedätkö pystyykö Felluun laittaa lääkärille kysymyksen sähköpostilla?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Tervetuloa Medeia! Ilmoittele vielä nuo etusivun tiedot kun on ajankohtaista niin laitan sut päivityslistaan :)

Unis soita ihmeessä lääkärille Felicitasiin puhelinaikana, sitä varten ne siellä on! Hinnatkin kuitenkin sitä luokkaa että pitäisi kattaa aika hyvän asiakaspalvelun.. Minäkin sinne soittelen ihan säännöllisesti :D Lääkäri voi puhelinkeskustelun perusteella lähettää sieltä reseptin suoraan sun lähimpään apteekkiin jos siihen päädytte. Sähköpostilla en ole kysymyksiä koskaan lähettänyt kun soittaminen on ollut helppoa ja ilmaista :)
 
seksistä meillä menee kyllä ihan epätasaisesti molempien halujen, väsymyksen ym. mukaan. Välillä ahkerasti ja paljon ja välillä harvemmin. Aina ei jaksa eikä voi olla super seksinnälkäinen, en minä ainakaan. :D

Mulla on tajuttoman kipeä pää ja pelkäänkin, että tästä tulee nyt ihan kunnon flunssa. Toivottavasti ei tule. Yritän tässä nauttia vikoista äitiyslomaviikoista niin paljon kuin voin.

 
yök.

koko aamun etonut ja äsken kävin oksentamassa.. joko ihkaoikeeta oksennustautia, jota on paljon liikkeellä tai sitten jotain muuta pahoinvointia.. :x

ja _taas_ (kolmatta päivää ) pikkupikku tuhrua aamun vessakäynnillä.. lämmöt edelleen koholla..
 
Ultrakuulumisia
Oikealla oli 22mm ja 16mm munikset.Limis oli 9mm.
Mä pistän pregnylin tänään klo 23.00 ja inssi on torstaina klo 11.00
Mies käy torstaiaamuna heittää lastin klinikalle.

Ja sitten alkaa taas 14pvän piina.

Että taas kaikki on loistavasti mutta pessimisti mikä pessimisti...katotaan nyt.
 
Katos joo Madeia, kirjoitusvirhettä pukkasi :D Korjaan ja täydennän! Mitenkäs nuo kiertopäivät ja yrityskerrat?

Kellis mä luulen kyllä että sä olet nyt raskaana. Tuhrut ja kaikki. Hitsi että sais plussa tulla! Ja Unikselle samoin, piinapäivät sielläkin =)

Shendan inssille täällä tehdään onnistumistaikuuksia - kunpa se johtaisi plussaan +++
 

Yhteistyössä