**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinkerbelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos aamuseksiä meillä harrastaa niin pitää mun herätä 06 kun mies herää...Liiiian aikasta mulle,olen aikasta aamuäree jos pitää aikasin herätä.

Mut joka toinen pvä on jo meillä käytössä,ovistikut heivaan mäkeen kun menee liian tekniseksi tämä homma.

Eilen illalla pregnyli pistetty ja komia ovisplussa pamahti tikkuun kun huvikseni testailin....Mutta huomenna tapahtuu =)

Sydis en pysty sanomaan mitään esikoisen alkuunpanemisen ajoista, silloin en tiennyt mitään luteaalivaiheista tai juuri mistään muusta kuin että naisella on ovulaatio ja kuukautiset. Ehkä se olikin helpompaa silloin kun ei tiennyt liikaa!

Äippäliini ja Kellis :( tädistä ja parantumisia!

Shendalle tsempit huomiseen!

Tuosta aamuseksistä; me ollaan tehty sitä nyt viime aikoina silloin tällöin, koska illalla on monesti liian väsyny. Me tehdään silleen että mies tulee herättää ennen töihin lähtöönsä ja mä jatkan sen jälkeen unia! Hauska kuulla että sillä voisi olla positiivisia vaikutuksia!

(.( Mä laitoin lääkärilleni sähköpostia ja kysyin tosta mun Primolut-lääkkeestä. Sen puhelinaika ei sovi mulle, enkä uskalla jättää soittopyyntöä, koska mun työ on semmoinen että en pysty vastaamaan vaikka mikä olisi. ("Hei lapset, odottakaa hetki, open lapsettomuuslääkäri soittaa, meen vähäksi aikaa vessaan puhumaan!" )

Sain kuiteski jo vastauksen, mutta eihän se tietenkään vastannut siihen että onko mulla mahis tulla tässä kierrossa raskaaksi :kieh: Mutta vahvisti sen, mitä vähän muistelinkin, että tuo lääke varmistaa sen, että kohdun limakalvo vuotaa ensi menkoissa kunnolla pois, niin että paikat on valmiita hoitoja varten.

Eli en todellakaan piinaile, vaan odotan menkkoja saapuvaksi ensi su - ti välille, ja sitten tilaan ajan ultraan.

Jeesh, meilläkin vihdoin peittoja heiluteltu! Eilen illalla tämä yllätävä käänne pääsi käymään, ja oli vielä ihan kivaa ei mitään pakkopullaa;)

En eilen päässytkään koneelle, ja voi vitsit kuinka paljon on tullut tekstiä siinä ajassa. Kiitos kaikille jotka vastasivat tohon seksiaiheeseen! Lohduttavaa kuulla ettei se niin ruusuista ihan kaikilla muillakaan ole, vaikka tietysti mieluummin soisin ettei kellään olisi "ongelmia" seksi elämässä..

Shendalle onnea inssiin! Jännittävää tollanen!! Miten onko noi hoidot missä sä käyt ja ainakin tinkerbelliskin niin sellaisia joissa son paljon sivuoireita? Vai ovatko hoitonne vielä kevyempiä? Ja onko se ihan ohjeessa että tulee noita "raskausoireita" vaikkei välttämättä olisikaan raskaana?

Blondie: Kiitos vinkeistä:)!

Madeia: Peukut on pystyssä ja tervetuloa!

Sydänkäpynen: Mulla ei mitäänn havaintoa mitä sun kierto meinaa? ajankanssahan se selviää, mutta sitähän nyt ei jaksa kukaan odottaa:) Toivottavsti jollain ois jotain ideaa? Ainot nyt on että jos on jotain tulehdusta, niin eikö niissä voi tulla runsasta valkkaria?
Mulla oli luteaalivaihe esikoisesta n. 11-14pv ja nyt ei harmainta havaintoa kun eka yk vasta ja kuukautiset imetyksen takia epäsäännölliset.

Myräkkä: Paranemisia ja toivottavsti löydät paremman työpaikan! Kuulostaa aika väärältä muuttaa osa-aikaiseksi..ja muutenkin koko touhu!

Saini81: Himokkaita hetkiä!!! :D

äippäliini 83:
Voi että! jaksamisia sinne! :hug:

Tigru87: Jesh!
Toivotaan ettei kuume vaikuta!!

Kellopeliappelsiinille paljon halauksia :hug: Yritän pitää positiivista otetta yllä ja jos teillä alkais nyt se vuoden viimenen kierto niin tilastollisesti nyt pitäs sitten tärpätä! Kun eikö suurimmalla osalla pareista tärppää ensimmäisen yritysvuoden aikana?

Omaa napaa lisää: Eli siis nyt on ainakin teoreettisesti mahdollista jännäillä tässä kierrossa. Mitään ovislimoja/kipuja en oo bongannut, ennemminkin rutikuivaa.. Johtuu varmaan imetyksestä.

Kävin tossa joulun aikaan muissa asioissa gynellä ultrassa ja sanoi kuitenkin että munikset yms. on sellaset että "pitää olla tosi varovainen jos ei halua raskaaksi" :) silloin ei siis vielä yritys päällä mutta siis sen takia on jotakin uskoa siihen että saattasin kuitenkin ovuloida vaikkei mitään limoja tms. oo ainakaan vielä ollut, ja kun ne menkat kuitenkin aina välillä tulee, n. 28-40pv välein. Mutta joo aika teoreettinen mahdollisuus plussaus tässä kierrossa mutta positiivisena täällä jo jännäilen!! Hullu mikä hullu :D

Heippa vaan kaikille :wave:

Tulin pikaisesti käväseen ennen töihin lähtöä, ja kertomaan että löysin itselleni uuden työn tänään :) Eli töihin menen vähän aikaisemmin, juttelen pomon kans (irtisanoudun) ja katsotaan mitä sanoo. Uudessa paikassa huutava pula ja voisin aloittaa vaikka heti huomenna. Mutta pelkäänpä et mulla on kuukauden irtisanomisaika tuolla nykyisessä paikassa :(

Mut nyt töihin, heippa hei!

myräkkä: onnea uuteen työhön. :flower:

t 77:Jos ne ei tuukkaan? :D Peukkuja.

ina21:Pysytään positiivisena, eihän siinä mitään hullua ole.. :D

Sydänkäpynen : Ei menetetä toivoa, kaikki on mahdollista siihen asti kuin ne menkat alkaa.. :D

Ja sitten omaa napaa.. Eli eilen oli kait ovis, en ole varma kun tikut pääsi loppumaan, mutta edellispäivänä oli hyvin vahva viiva tikussa ja eiliset oireet viittasivat oviskeen... :whistle: saatiin sitten peitto heilumaan. Tänään ollut todella kummallista alavatsa kipua :/ Liittyykö sitten eiliseen, tiedä häntä, mutta epäilen kuitenkin että tässäkään kierrossa ei meille plussa tule.. |O Mutta suunta kohti seuraavaa kiertoa.. :D

Heipä hei tänne!! :)

t77 oisko toiveita ;) mitä jos.. ??

myräkälle onnea työhön! :flower: :flower:

tigru mut jos tuo alavatsakipu oli ovis? =) mulla se ainakin tuntuu sellasena hassuna kipuna..!?

krisu :hug:

Nemulin kuulumiset tänään:

Eli vaikka nyt tarviikin 2kk käyttää ehkäisyä ni haluun täällä taustailijana roikkua :D

mutta siis tänään käyty labrassa ja hcg oli enään alle 1 eli normaali. Sitten ku mulla tulee täti kylään ni kp3-5 täytyy labraan mennä, otetaan kaikkia testejä ym.. sitten menen lapsettomuuspolille ja siellä ruvetaan sit oikeen selvittämään tätä asiaa.. Huhhuijjaa, mun piti sille lääkärille tänään puhelimessa selittää eskoisen raskaudesta tähän päivään kaikki ja imetyksestä oli hyvin kiinnostunut, en tiä miten se sitten lapsettomuuteen vaikuttaa?
no mutta jee! pääsen kuitenkin tutkimuksiin, helppoa ei varmasti ole ja aina syytä ei löydy, mutta vahvalla mielellä mä sinne kuitenkin menen :)

Eli mulle kuuluu taas ihan ok:ta vaikka vieläkin kärsitään isoista hyytymäklimpeistä ja runsaasta vuodosta (sori yks. kohdat ) :headwall:

ja toivottavasti joku ihana jakso lukee :laugh:

Mulla ne limailut oli taas hämäilyä, en tiedä miten mulla aina siinä kp 10 tienoilla tulee vähän limaa ja sit häviää? Onko siinä joku estrogeenipiikki?

No mutta, päivien mukaan ei pitäiskään tulla kuin vasta viikonloppuna-alkuviikosta, joskin mulle kyllä kelpais lyhyempikin kierto. Ottaa päähän kun toisilla on niin usein toi ovulaatio ja itse joutuu aina venaamaan ja venaamaan. :laugh:

Nemu tsemppiä. :hug: Kiva että olet noin positiivinen. :hug:

krisu pahoittelut tädistä!

nemu ihana,kun sä jaksat olla kuitenkin noin positiivinen kaiken kokemasi jälkeen!
Kyllä tekin sen nyytin viellä syliinne asti saatte. Vaikka on teitä koeteltu ihan urakalla!

Mulla ei ole tilanne muuttunut,ei menkkoja mut en ole vielä testannukkaan! En uskalla!!!
En halua sitä pettymystä,yhtä viivaa,mieluummin odottelen vielä menkkojen tuloa.

Nemu :hug: Kiva kuulla kuulumisia ja toivottavasti löytyy apu tutkimuksista!

Kellopeliappelsiini, krisu ja äippäliini 83 :hug: pahoittelut tädistä!

t77, Sydänkäpynen ja Tigru d=)b

Myräkälle onnittelut uudesta työpaikasta!

ina21 jotain syytä jännäillä loppukierrosta :)

Mites Tinkerbelle? Millä fiiliksellä jännäilet?

Täällä eilen oli alavatsakipuja ja ovistesti näytti melko vahvaa viivaa, mutta ei musta kyllä vieläkään ollut ihan kontrolliviivan vahvunen. No täytyy tänään testailla ja katsoa onko heikentynyt vai voimistunut. Päivän jatkoja kaikille ja paaaaljon +++++++++++++++++++

moikka..
shendalle tsemppiä tälle päivälle
nemu minusta kans ihan lukee kun sä jaksat olla niin positiivinen,ja jospa näihin km nyt löytyis joku "syy" ja ne jäis pois..

mä tääl odottelen menkkoja,ei mitään hajua millon ne on tulossa,kun ei aiemmin km oo ollu..eilen puksuteltiin ilman ehkäisyä :whistle: mutta kaipa ne tärppi päivät on ohi menny,mut tässä kierrossa ei oo ollu ovis kipuja,vai oiskohan ne ovis kivut johtunu siitä kystasta mikä mulla oli,tiiä sit..

Kellis ISO emaptiahali isosta pettymyksestä. Voi paska. :hug:

Myös muille kp 1:läisille tsemppihalit!

Myräkkää onnittelen uudesta ja kivemmasta työpaikasta. Toivottavasti pääset aloittamaan pian. :flower:

Omaa pissitikkua: eilen, 7 dpo ja 8 dpp (days past piikki :D ) testasin erittäin herkällä (10mlU) tikulla aamupissasta joko pregnyl olisi poistunut. Nega tuli, eli ilmeisesti pregnylin tuottama hcg on nyt lähtenyt kropasta. Päätin testata, jotta ei tarttis sitteä myöhemmin piinailla jos plussa tuliskin että kumpaa tää nyt on! Eli jos kaksi viivaa ilmestyy uudelleen näkyviin niin pidän sitä hyvänä uutisena ;)

Kuis Snoukkari, oletko tieteen nimissä ja/tai silkasta mielenkiinnosta tikuttanut pregnylin vaikutusta?

Mulla on vasta kp 20/28, mutta koska ovis oli niin kummallisen ajoissa on mulla "jo" 8 dpo. Mä varmaan testaan hulluuspäissäni jo viikonloppuna. Minkäs sitä persoonallisuushäiriölleen voi! :o

shenda pidetään peukut pystyssä täällä.
sydänkäpynen mulla oli runsas valkovuoto koko tärppikierron ajan. Lämmöt ei juurikaan heilahdelleet minnekään ennen kuin plussan testasin, eli voipis olla hyvin mahdollista, että teillekin plussa tästä kierrosta pamahtaa.

Mä ostin ekan kerran elämässä ovistestejä ihan kokeilun ja huvin vuoksi. Enkä mä osaa tulkita sitä tulosta yhtään... Ehkei siis ihan mun juttu. olihan se nyt hiukan aikaista testatakin, mutta kun viimeksikin tärppäsi jo alkukierrosta niin ajattelin ihan vaan kokeilla. Osaako joku kertoa millainen sen viivan tulisi olla ennen ovista?

katrinainen viivojen tulisi olla suunnilleen yhtä vahvoja jotta tulkitaan plussaksi. Yleensä tarvitaan muutama kierto tikutusta että oppii sen oman kierron käyttämytymisen tikuissa, mutta tikuttelehan ihan rauhassa niin kyllä se viiva siitä tummuu. Laita vaikka valokuvaa tänne palstalle jos on pulmallista, täällä on meitä ammattipissijöitä tulkinta-apuna! :laugh: :laugh:

Inssi ohi..oli helppo toimenpide.
60miljoonaa siittiötä lähti kohti munasolua..kait niistä hemmetti edes yksi osaa perille????

Ja nyt piinaillaan sitten....14pvän päästä teen testin,ennemmin en ja se on varma(just joo) =)

Stinkkeri Gyne ei tainnut mainita mitään päivistä, mutta netissä on näkynyt 10:tä tai 14:ää päivää. Eli kai sitä voi alkaa varovaisesti testailemaan jo 10 päivä, vaikka aika todennäköistähän varmaan on, ettei niin aikasessa vaiheessa vielä mitään näy, vaikka tärppi olisikin osunut kohdalle.

Montako kiertoa sä muuten kokeilet tätä Pregnyliä? Mun kohdalla olisi tarkoitus kokeilla vain kaksi. Onkohan sen käytössä jotain rajoituksia?

Ai niin, muhunkin lykättiin se 5000 satsi.

Shenda nyt sitten pidetään peukkuja ja toivotaan hirmusta ++++++++ myrskyä :)

Tein vielä äsken yhden ovistestin ja se oli tosi haalea haamu eli ilmeisesti sitten eiliset kipuilut ja testin melkein tasavahvat viivat näytti ovista :) Nähtäväksi jää osasiko yksikään simppa kohteeseensa vai ajoittuiko peiton heiluttelut ihan väärin. Miks loppukierron pitää vielä olla niin älyttömän pitkä??? Huomenna on gyne, toivottavasti sorkkimisesta ei ole haittaa...

tinkerbelle onnistuin jo heivaamaan sen testin roskikseen, mutta viiva oli siis lähes yhtä paksu ja tumma, ehkä noin kymmenesosavärisävyä vaaleampi. Otan ensi kerralla kyllä kuvan... Kertoisiko tuo, että ovis lähestyy, vai?
kiertopäivästä listassa mulla on väärä kiertopäivä, eli nyt olsi kp10 menossa... :whistle: Parempi kai olisi, jos pitäisin tuon vanhan, etten vaan ala liian ajoissa testaamaan. :laugh:
shenda paljon ++++-onnea. Eiköhän joku kavereista osaa perille asti!

Katrinainen, ei ne ovistestin viivat aina ihan tasavahvoja ole, vaikka plussaa näyttäisivätkin. Kokemuksen kautta oppii tulkitsemaan niitä paremmin. Toki merkeissäkin on eroja.

Jos olet epävarma, niin osta esim. Clearbluen digitaalisia testejä. Ne tulkitsee viivat sun puolestasi. Ainoa huono puoli niissä on hinta. Ne ovat nimittäin ihan sikakalliita. Mutta, voihan sitä tehdä niinkin, että testaa pääasiallisesti halvemmilla, ja sitten kun saa niistä tuloksen, josta on epävarma, niin kokeilee perään digitaalisella testillä. Niin mä tein tässä kierrossa. :)

Yhteistyössä