Tinkerbelle Mä olin myös hiukan puulla päähän lyöty, kun sairaanhoitaja alkoi neuvomaan mulle Pregnylin pistämistä lihakseen. Olin nimittäin netistä lukenut aiemmin, että siihen tarvitaan lääkärin, sairaanhoitajan tms. pätevyys. Sairaanhoitaja taas oli ihan hölmistynyt, kun selitin varovaisesti, että olin ymmärtänyt että itse annettavat pistokset laitetaan vatsanahan alle. Noh, lääkäriä en taida enää tällä viikolla saada kiinni, joten kaippa mä sitten tallustan huomenna klinikalle ottamaan piikin. Toivottavasti LH-huippu tulee siihen mennessä, ettei homma luisu lauantain puolelle. Silloin kuulemma henkilökunnasta ei välttämättä löydy piikittäjää. Hassua. Itse saa täysin tumpelona piikitellä itseään miten tykkää, mutta yksityiseltä lääkäriasemalta ei lauantaisin löydy henkilöä, jolla olisi siihen pätevyys.
Tinkerbelle Yksi kysymys vielä.. Mistä kiertopäivästä lähtien aloitat Lugesteronit? Mua neuvottiin aloittamaan niiden ottaminen sitten kun raskaustesti näyttää plussaa. [Yksi 200mg kapseli aamuin illoin emättimeen.] Lääkäri kyllä hetken mietti, josko sitä pitäisi ottaa jo aiemmin, mutta tuumi sitten että Pregnylin teho riittää siihen asti.
Tinkerbelle Yksi kysymys vielä.. Mistä kiertopäivästä lähtien aloitat Lugesteronit? Mua neuvottiin aloittamaan niiden ottaminen sitten kun raskaustesti näyttää plussaa. [Yksi 200mg kapseli aamuin illoin emättimeen.] Lääkäri kyllä hetken mietti, josko sitä pitäisi ottaa jo aiemmin, mutta tuumi sitten että Pregnylin teho riittää siihen asti.