**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Onnea kaikille plussanneille.Ei voi mitään mutta aina kun kuulee jonkun plussanneen niin pieni kateuden pistos tuntuu sydämmessä :'(

En tiedä johtuuko näistä hormooneista että mulla on aivan järkyttävät mielialan vaihtelut,kuumat aallot yms. muuta mukavaa.
Mies on ainakin ihan ihmeissään..pari kertaa olen jo pakannut kamani ja meinannut häipyä ovesta.

Mä rupesin miettimään että onko tää kaikki tän arvoista????Ajattelin jo että jos inssi ei onnitu niin hoidot jätetään tähän....Mun henkinen kantti ei taida näitä kestää eikä mun avioliitto.

TinkerbellHyvä että sait pistettyä...nyt tärppionnea.

Mä plussasin eilen!!! :D Mun piti tehdä testi vasta viikonloppuna, mutta mies yllytti tekemään sen jo eilen ja vahti testiä sillä aikaa ku mä olin suihkussa ja siinä näky vaalea, mutta kuitenkin selkeästi erottuva viiva!!! Mä oon ihan sekasin, en voinu uskoa, että voi tärpätä näin vähästä ku esikoisen kanssa meni melkein vuosi. Nyt on eka neuvola varattuna ja laskettu aika olisi lokakuun puolivälin jälkeen. Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin...

Toivon teille kaikille oikein paljon hyviä plussatuulia ja toivottavasti liitytte pian plussanneiden joukkoon

Täällähän on tapahtunut taas vaikka mitä :) Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!

Stinkkeri voisin kuvitella että olisin itse aivan samanlainen, jos pitäisi piikittää. Inhoan itse asiassa pistämistä yli kaiken ja voi kyllä olla että jopa pyörtyisin...

Omaan napaan ei mitään uutta. Peittoja ollaan heiluteltu harjotuksen vuoksi ja jos perjantaina tai lauantaina alkaisin tikuttamaan ovista.

Plussatuulia!

malttamaton, Chantal ja muut plussanneet hurjasti onnea!! :flower: :flower:

Stinkkikselle touhua ja tohinaa...:)

Ja tässä sit esittelyä... Olen 31v. Meri-Lapin alueella asusteleva toistaiseksi grillimyyjän ammatissa elantoni tienaava ihmisolento. Perheeseen kuuluu ukkokullan lisäksi tyttö 4v. sekä koira-ja kissa (2 )vanhukset. Nyt on kyllä alkanut tuo koulunkäynti yhä enemmän ja enemmän tuntua kiinnostavalta, mutta saa nyt nähdä mitä tuleva tuo. Kun ei sitä pikkukakkostakaan ole yrityksistä huolimatta kuulunut. :)

).( Täti pakkasi kamansa ja nyt sit ootellaan sitä ovista. Tikkuja ei ole enkä niitä ole tilannukaan. Pitää yrittää mutu-meiningillä mennä.yk13 on sinänsä aikalyhykäinen aika kun ajattelee että tyttö antoi kuulua itsestään vasta kun oltiin menty ilman ehkäisyä noin 4 vuotta. :D

muoks. Pakko hehkuttaa... Meillä tyttö piirsi tänään naamoja ekan kerran sillain että huomasin et mitä piirtää.:D Ja syy siihen miks tää on niin hurjan hyvä juttu on se että 4v-neuvolassa täti tuumasi että tytöllä on varmaan hahmotushäiriö kun ei piirrä hahamoja. Tätillä on varmaan itellä hahmotushäiriö... :kieh: :D

Tää on ihan superkuukausi plussien suhteen! Onnea Chantal!!!! :flower: :flower: :flower:

Ihmettelinkin tuossa että mihin Naltsi oli kadonnut - kiva että olet toipunut ja mukana taas kuvioissa!

Hehee, Cassy, kieltämättä mun urani suonensisäisten aineiden kanssa olis varmaan ollut lyhyt ja nolo. Paitsi että ehkä tuohonkin harjaantuu jos monta kuukauttaa treenaa - olen tosin kyllä ajatellut plussata ennen kuin hallitsen piikityksen suvereenisti! :D

Shenda mä olen tässä jännitellyt sun inssiä jo etukäteen...Voi että miten jänskää! Onko se siis ensi viikolla? Pistätkö sä kotona Pregnylin ja sitten seuraavana päivänä tekevät inssin, vai mitenkä se menee?

Heh, nyt kirjaimellisesti omaa napaa: mun navanseutu on ihan arka, ja pistoskohta punoittaa...Siinä näkyy eilisen urotyön jäljet! Mitään oireita mulla ei tuosta Pregnylistä muuten tullut, tissit on vähän isommat kuin eilen :LOL: Ja pitihän tästäkin tehdä tiedettä: kun ei mitään oireita tullut, halusin tietää onko tuo Pregnyl (=hcg:tä ) mennyt oikeasti koneistoon - pissasin puolikkaaseen raskaustestiin ja hieno punainen viiva siihen tuli! Eli ainakin aine on kroppaan mennyt :LOL:

Malttamaton ja Chantal Onnea plussista :flower: :flower:

Itselläni vielä muutama hassu päivä jäljellä tätä kiertoa :whistle: Saas nähdä miten miun käy :D Esikoista yritettiin puolitoista vuotta, joten voi olla, että tämä toinenkin antaa itseään odotuttaa!

Tinkerbell Kiitos selvennyksestä! Tärppionnea :)

Tinkerbelle Joo kait.Eli Tiistaina ultra ja kattellaan munikset.Varmaankin pistän jo ti tai ke pregnylin.Mulla on aina ollut ovis kp11 kun olen tuota femaria syönyt.

Ja mä luulen että jos tiistaina pistän pregnylin niin inssi on sitten varmaan ke.Mies joutuu taas "käsi"hommiin.Mä naureskelin sille että aattele ny pääset ihan luvan kanssa vetään käteen :LOL:

Nii ei mulla ainakaan tuon lutelaanivaiheen (vai mikä se nyt oli) kanssa ole ongelmia....kun kiero oli taas 26päivää...Niin että mulla se on sen 14-15 päivää.

Toivotaan että tämä nyt olisi se meidä juttu millä saataisiin se lapsukainen alulle.

Onnea plussanneille!!

Lääkärikäynnistä ei sitten tainnut olla mitään hyötyä.. Paikat tutki ja totes että hyvältä näyttää.. papa-kokeessakin tuli käytyä.
Joskus elokuussa (!!!?) sitten aletaan asialle tehdä jotain jos ei oo siihe mennessä alkanut.. No painoahan mulla ei toki liian vähän ole, joten jos nyt sen tiputtamisesta lähtis liikkeelle..

Ottaa vaan niin päähän! :kieh:

Mut voi vissiinkin sit laittaa taustailijoihin niin kauaks aikaa kunnes jotain edistystä tapahtuu.. Ei kai mun oo tossa listoilla järkeä pyöriä.....

Moi, ja oikein paljon onnea plussaneille... =)

Täällä on menossa ovis aika, lämmöt ollu matalat 3-4päivää ja nyt oli sit ihan normit, toissa iltana pupuiltiin, ja siis tänään nyt sit viel uudestaan...sit vaan odotellen kierron loppua.. :heart:

Kiitos onnitteluista! Aika uskomattomalta tämä tuntuu, koska esikoista me tosiaan tehtiin 1,5 vuotta ja alkunsa sai 5:n lääkkeen yhdistelmällä ja nyt tämä saa alkunsa pelkällä mun mutu- tuntumalla, yhdestä ainoasta yhdyntäkerrasta, ilman mitään lääkkeitä, ilman yhtiäkään kuukautisia, että olisi edes tiennyt kiertopäiviä...Sen takia pelko perseessä todellakin, meillähän on ollut keskenmeno aikaisemmin rv 8+3. Varasin tänään varhaisultran 7+0, että näkisi sydämen sykkeen.

shenda: tiedän niin tuon pienen kateuden tunteen aina kun lukee plussasta. Tsemppiä ja jaksamisia sinne, pidän peukkuja&varpaita pystyssä että teidän inssi tuo toivotun tuloksen :hug:

Onnea Chantal! :flower:
Kylläpäs tämä on varsinainen Hedelmällinen Helmikuu pikkukakkosille! =)

Täällä ei kuitenkaan näytä siltä :| Nyt on kai sitten kp 1. Koko päivän on niukasti, mutta varmasti lirutellut pientä vuotoa. Olikohan niin että ovista ei tapahtunutkaan, tuntuu aika uskomattomalta että vain 5-6 päivää oletetusta oviksesta alkaisi jo vuoto?
Mutta näin se nyt näyttäisi olevan. Eli ei kun kohti yk4!

Onnea Chantal ja malttamaton!! :flower:

Tervetuloa uusille :wave: ja tervetuloa Myräkkä takaisin, ihana että miehesi työkuviot järkkääntyi ja saatte aloittaa taas yritystä!

Nallekarkki toivotaan että olisi vain jotain kiinnittymisvuotoa! Meillä esikoinen sai alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta oviksen aikaan, ja seuraavana päivänä alkoi karmea yrjötauti :x

Hyvä Stinkkis kun kerroit että neula menee helposti ihon sisään. Sitä mä eniten jännittäisin, että pitääkö survoa ja survoa...

Jes, tuli se ovisplussa sittenkin. Tänään aloitin myös Primolutit, saas nähdä mitä tässä on odotettavissa. Helkkari kun en tiedä tarkkaan miksi mä sain ton lääkkeen. Soitin vielä Felluun ja sanoivat että lääke ei estä ovista eikä raskautumista. Äh, pitäisi vaan olla liikaa ajattelematta asiaa. (Me kaikkihan tiedämme miten helppoa se on.)

mininalle,meidän tuo keskenmennyt raskaus sai alkunsa kerrasta,vain yhtenä päivänä siinä kierrossa hommailtiin..
plussanneille onnea :heart: ihanata :heart:

tänne ei kummempaa,jälkivuoto jo loppunut onneksi,ei kyl kauaa kestäny,jonku 6pvä..
taidetaan tää kierto olla varmalla linjalla,ja ehkäistä mahdollinen raskaus,jotta mun paikat olis priimana vaavia varten :D

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muille :heart:

Ahistaa, ku menkat ei ala,vaikka jalkoja on vihlonut jo lauantaista saakka(mulla menkkakivut ja supistukset tuntuu reisissä).
Su tein testi joka oli nega, ja olis kyllä sillon jo näkynyt jos oisin raskaana.
Sunnuntaina koitettiin "käynnistellä" menkkoja ja hanat oli auki tasan sit sen seksin ajan, sen jälkeen ei ole tullut pisaraakaan.
Mä en tajuu... :(

aku samanlainen olen mä :kieh: :D

stinkkis mulla meni kylmät väreet ku luin sun jutun :LOL: pelkään piikkejäää :D mut toivottavasti se auttais nyt ja saisitte tekin vihdoinkin sen plussan!!!!!!

chantal onnea!! nythän niitä plussia ropisee!

dogtor niihän se kannattaa ehkästä :) toiv. pian tärppäis uusiksi!

(.) nippailua edelleen, paitsi eilen oltiin "vapaalla" miehen kanssa ja ilta meni kavereiden kanssa höpistellen ja siinä ei sitten vattaa nippaillu ku ei koko asiaa ajatellu:LOL:
Iihan hirveä väsymys iskenyt. ja muuta sellaista, mun herkku kahvi on aika yök jos sitä juo kupillisen aamulla. illalla se on hyvää :) eit kait muuta, ajattelin jossain kohtaa soitella neuvolaan... ei sillä kyllä vielä kiire oo

nemu 4+5

Heippa. Ihanaa että on tullut plussia taas! Onnea paljon!

Vaikka Shendan kanssa kyllä ollaan kohtalotovereita siinä, että kateus se hiipii mieleen. :| Koita Shenda jaksaa. Mä tiedän erittäin hyvin, miltä tuntuu, itsestäni tuntui ihan samalta. Mutta nyt se alkaa vähitellen helpottaa. Olen oppinut jotenkin ajattelemaan niin, ettei sillä ole väliä koska plussataan, tiedän, että joskus.

Itse sain tällaisen "järkevän" päähänpiston, että lopetin kofeiinin juonnin kerrasta kokonaan! :LOL: Tuntuu vaan, et mä oon kaikkea muuta jo kokeillut, ja kofeiinin saantiahan suositellaan rajoittamaan yhteen kuppiin päivässä, no mä en voi yhtä juoda, vaan jos juon, juon kunnolla. :LOL: Voitte kuvitella, millainen olo oli eilen, mut tänään tuntuu jo vähän paremmalta. Tosin viime yönä oli ihan hirveetä, mulla oli varmaan joku ruokamyrkytys. Vatsaa väänsi ja oksetti, meinasin pyörtyä käydessäni vessassa, ja lopun yön vaan tärisin kahden peiton alla, kun oli niin kylmä, etten voinut edes nukkua! Huih.

Ai niin muuten, mä oon varmaan unohtanut ilmoittaa kp:t, eli nyt on kp 6 /(28-39)ja yk 8. Eli jos nyt sit ilman kofeiinia tärppäis! :LOL:

t. Lily = Noppis

Kiitoksia onnitteluista!! Täälä ei vieläkään oikein voi uskoa testin tulosta todeksi, esikoista tehtiin melkein vuoden ja tämä näyttäis tärpänneen näinkin äkkiä. Neuvolakin on jo varattuna, mut sitä joutuu odotella vielä reilut pari viikkoa, tuntuu vaan et siihen menee vielä niin kauan...

Mies meinas et tehään vielä lauantaina toinen testi, ku ei sekään oikeen meinaa tulosta uskoa, mut pakko kai se on. Pahaa tekee ympäri vuorokauden ja yöunet on jääny vähän huonolle tolalle ku ei vaan oo saanu nukuttua. Tää on taas tällästa omanapajuttua...

Mut mä uskon et te kaikki muutkin seuraatte perässä ja saatte sen toivomanne plussan hyvinkin nopeasti!!

nonni nyt ovisteltu :D ja lämpö normissa...nyt sit vaan peukkuja että nappas :heart: ...oih menis jo 1½-2vkoa nyt nopeaa..

No kyllähän se tietysti menee kun 8kk:sen kanssa vipeltää milloin missäkin...28.2 ollaan treella nettimamma(kesäkuun kullankerät) ja joka viikko on jotain menoa..

Sydänkäpynen pidetään peukkuja :) Täällä ei myöskään tekeminen lopu ihan heti tuon meidän pikkuherran kanssa. Ja muka opiskeluja pitäisi tehdä tässä samalla... Kun joku vaan kertoisi että missä välissä???

Jos vaikka huomenna alkais sitten tikuttaa ovista. Jos edes johonkin tikkuun tulis plussa :)

Ei helv...... :'(

tää ei voi olla totta mutta on kuitenkin...
Mä aloin taas vuotaa verta. Eli kesken meni tääki. mä en enää kyllä jaksa nyt tä loppu tähän.
Me ei näköjään kakkosta saada, nii antaa olla vaan. Huhhuhhuijjaa

sori omanapa.

Hirmusuuret onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Nemu Voi ei! :hug: Onko vuoto kovin runsasta? Älä nyt vielä toivoasi menetä!

ON: Kävin tänään gynellä vuoto-ongelmien vuoksi ja sain kokeiltavaksi Pregnylin pariin kiertoon. Saa nähdä, onko niistä mitään apua. Nyt sitten vaan tikutellaan ovista ja odotellaan siitä plussaa...

:attn: Tinkerbelle ja muut Pregnylin käyttäjät! Mistä syistä teille on määrätty Pregnyliä? Minkälainen annostus teillä on? Otatteko vain yhden annoksen [LH-huipussa] vai useamman annoksen [eri päivinä] yhden kierron aikana? Mulle määrättiin yksi annos, joka pitäisi pistää syvälle reisilihakseen sinä päivänä, kun ovis-testi näyttää plussaa.. eli huomenna!? Huih! Pelottaa ihan kamalasti piikitellä sinne. :ashamed: :( Onko ketään neuvottu laittamaan lääke suoraan lihakseen, vai onko kaikki muut saaneet ohjeeksi laittaa se vatsanahan alle?!

Nemu ei voi olla totta...nyt äkkiä lääkäriin, vaikka yksityiselle, jos kuitenkin selviätte tällä kertaa säikähdyksellä. Ymmärrän, että usean keskenmenon kokeneena olet kauhuissasi, mutta onneksi vuoto saattaa olla viatontakin. Olet varmaan kaikesta huolimatta ihan rikki juuri nyt. Hirveästi voimia! :hug: Luottakaamme siihen että vielä hyvät uutiset pääset tänne kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Snow Leopard:
:attn: Tinkerbelle ja muut Pregnylin käyttäjät! Mistä syistä teille on määrätty Pregnyliä? Minkälainen annostus teillä on? Otatteko vain yhden annoksen [LH-huipussa] vai useamman annoksen [eri päivinä] yhden kierron aikana? Mulle määrättiin yksi annos, joka pitäisi pistää syvälle reisilihakseen sinä päivänä, kun ovis-testi näyttää plussaa.. eli huomenna!? Huih! Pelottaa ihan kamalasti piikitellä sinne. :ashamed: :( Onko ketään neuvottu laittamaan lääke suoraan lihakseen, vai onko kaikki muut saaneet ohjeeksi laittaa se vatsanahan alle?!
Snoukkari mulle Pregnyl määrättiin vähän niinkuin varmuuden vuoksi. Ja siis yksi pistos heti kun ovistikku näyttää ekan kerran plussaa. Mulla kun näyttää plussaa yleensä ainakin 3 päivää peräkkäin ja lääkäri sanoi että on pieni mahdollisuus että munasolun irtoaminen on jotenkin "tiukassa" kun se huippu näkyy noin kauan. Toinen juttu mihin Pregnyl on hyvä on tuo luteaalivaiheen tukeminen, sekin kun mulla on siinä rajoilla että on pikkuisen liian lyhyt (11 päivää ). Lisäksi sain sitten vielä lugesteronit loppukiertoon pidentämään luteaalivaihetta.

Luin jostain ohjeesta, että lihakseen voi pistää jos pistäjä on lääkäri tai hoitaja, mutta jos itse pistää niin ihon alle on parempi. Miksiköhän sun ohjeistettiin siis pistää reisilihakseen? Kannattaisikohan soittaa vielä lääkärille ja kysyä? Jos lääkäri sanoo että reiteen niin varmasti voit olla ihan huoleti asiasta. Se neula on NIIN pieni että sitä ei varmaan reiteen pistäessä edes huomaa, onhan mahamakkara kuitenkin paljon herkempi paikka. Mulla ei ainakaan tuntunut se neulan laittaminen yhtään, sinne se sujahti vaan. :LOL:

Yhteistyössä