Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei käteinen käy pitää maksaa tilisiirrolla tai Mobile Payn kautta.Ainakin mulle.Kiitos.
Suomi on ainoa maa mikä karsastaa käteistä. Minä en mene minnekkään missä ei huolita käteistä myös maksuna. Millä te maksatte kun puhelin tai pankkikortti ei toimi?? Ja olette keränneet korin täyteen kamaa tai ruokaa. Muissa maissa jopa annetaan 10% alennusta kun maksetaan käteisellä. Suomi ja Suomen vimma kaikkeen mitä yritetään välttää muualla.

vierailija
Suomi on ainoa maa mikä karsastaa käteistä. Minä en mene minnekkään missä ei huolita käteistä myös maksuna. Millä te maksatte kun puhelin tai pankkikortti ei toimi?? Ja olette keränneet korin täyteen kamaa tai ruokaa. Muissa maissa jopa annetaan 10% alennusta kun maksetaan käteisellä. Suomi ja Suomen vimma kaikkeen mitä yritetään välttää muualla.
Totta. Tulin NYCistä vähän aikaa sitten ja siellä bisnekset toivoi että maksetaan käteisellä. Ja sain aina sen 10% alennuksen. Cash is king.

vierailija
Joo, nyt vaan opetellaan tekemään ruokaa koiralle.
Niin. Kyllä se koirakin syö ruokaa. Omatekoinen parempaa ja terveellisempää kuin kaupan ruoka. Seuraan yhtä naista Instassa ja hänellä on 3 miljoonaa seuraajaa. Ja kaksi ihanaa koiraa. Hän tekee kaikki koiran ruuat itse ja filmaa niiden teon ja laittaa reseptit mukaan. Ja sitten hänen koirat syö enkä ole ikinä nähnyt onnellisimpia koiria 😊.

vierailija
Onko tämä jotenkin uutta Suomessa, että ihmiset haluavat oppia tekemään omat koiran sapuskat? Kun tätä on nyt ihmetelty täällä monta päivää. Ja miekin seuraan tuota kahden koiran omistajaa ja hänen ihania videoita. Mitä sitten jos J veloittaa siitä? Ei tarvitse niiden maksaa jotka eivät halua. Ei ole pakollista nääs.

vierailija
Onko tämä jotenkin uutta Suomessa, että ihmiset haluavat oppia tekemään omat koiran sapuskat? Kun tätä on nyt ihmetelty täällä monta päivää. Ja miekin seuraan tuota kahden koiran omistajaa ja hänen ihania videoita. Mitä sitten jos J veloittaa siitä? Ei tarvitse niiden maksaa jotka eivät halua. Ei ole pakollista nääs.
Juu eikä ole pakollista katsoa miehen Facea myöskään kun kerta noin menee hermoon.

vierailija

Ei ole uutta,on sitä vuosia tehty koirille itse ruoka ja annettu kotiruokaa.
Se on totta että itse tehty on parempaa ja varmasti terveellisempää kuin marketista ostettu markettiruoka missä on kaikkea turhaa mitä koira ei kaipaa ja lisäaineita.
Itse myös teen omalle ruokaa esim yrjölänpuuroa ( Vanha koiranruoka ja netissä löytyy ohje)

vierailija
Ei ole uutta,on sitä vuosia tehty koirille itse ruoka ja annettu kotiruokaa.
Se on totta että itse tehty on parempaa ja varmasti terveellisempää kuin marketista ostettu markettiruoka missä on kaikkea turhaa mitä koira ei kaipaa ja lisäaineita.
Itse myös teen omalle ruokaa esim yrjölänpuuroa ( Vanha koiranruoka ja netissä löytyy ohje)
Mie teen myös omalle koiralle omat ruokani ja samoin myös kissalleni. Ne ei enää edes suostu syömään kaupan ruokaa, kun yritin.

vierailija
Ihan mielenkiinnosta: minkälaista ruokaa teet kissoille ??
Teen esim naudan tai sianlihasta pieniä lihapullia joihin lisään keitettyjä vihanneksia (porkkanaa, herneitä, lanttua). Tai sitten teen kanan sydämestä ja maksasta ruokaa. Kalapyörykät on myös helppo tehdä, kun ostaa kalaa ja pilkkoo pieneksi ja sitten paistaa pannulla. Melkein siis ihmisen ruokaa 😊. Kissani tykkää myös ruskeasta riisistä jota voin laittaa joukkoon mukaan. Keitettyjä kananmunia myös pilkottuna. Kaikki kissat ei ehkä tykkää näistä sapuskoista, mutta miun tykkää 👍.

vierailija
Teen esim naudan tai sianlihasta pieniä lihapullia joihin lisään keitettyjä vihanneksia (porkkanaa, herneitä, lanttua). Tai sitten teen kanan sydämestä ja maksasta ruokaa. Kalapyörykät on myös helppo tehdä, kun ostaa kalaa ja pilkkoo pieneksi ja sitten paistaa pannulla. Melkein siis ihmisen ruokaa 😊. Kissani tykkää myös ruskeasta riisistä jota voin laittaa joukkoon mukaan. Keitettyjä kananmunia myös pilkottuna. Kaikki kissat ei ehkä tykkää näistä sapuskoista, mutta miun tykkää 👍.

Vaikuttaa kyl hyvältä ja varmasti parempaakin kuin joku latz tai whiskas markettiruoka..

😋👍

vierailija
Minkäsrotuisia ystäviä siellä??
Itselläni juuri loppui isolla Eläinsuojeluyhdistyksellä harjoittelujakso..
(Opiskelen Elhoksi)
Miulla on persialainen kissa ja Havanan silkkikoira tällä hetkellä. Aiemmin oli myös mäyräkoira mutta sen selkä murtui ja se halvaantui ja ikävä kyllä se piti lähettää koirien taivaaseen.
Onneksi olkoon opiskeluista. Hieno homma 😊.

vierailija
Hauskaa, kun jannefanit välillä yrittää kaasuvalottaa, eli väittävät "ettei he ole noin sanoneet". Rassukat ei tajua, että kommentteja voi lukea takaisinpäin ja huomata, että kyllä todellakin ovat sanoneet. Esim. vastikään joku jannefani väitti ettei jotakin kommentoijaa ole kehotettu poistumaan tästä keskustelusta, mutta kyllä vain on. Huvittavaa.

Yhteistyössä