Pikkukakkosta toivovat

Mae
Eiiiiiiih :headwall: Kauhean sepustuksen kirjoitin ja sitten "internet explorer ei voi näyttää sivua"
Mutta se meni jotakuinkin näin:
Mahtuuko vielä mukaan yksi pikkukakkosta kuumeileva? Vauvakuume ollut jo reilu vuoden, nyt vasta olen saanut miehen mukaan hommaan. ;) Poika on syntynyt elokuussa -05. Nyt minulla olisi kp 34/35, toivotaan parasta. Ainakaan ei mitään menkkaoireita ole ollut. Pillerit olen lopettanut toukokuussa eli nyt olisi yk3 (kai?!?)
 
Ja terve kaikille tänne! =)
Täällä vielä kärvistellään että tuleeko se täti vai ei.RASITTAVAA... kun vähän väliä ollu sellasia nippailuja sun muuta et oon varma et menkat alkaa mut eipä vielä ees tuhrua näy.
:( vaikka ei oo sellanen olokaan et vois olla raskaana. MUT testiä en tee ku vasta viikon päästä jos ei menkat ala. =) siis jos maltan oottaa sinne asti ;)

Nasuliini84:ko se kyseli siitä että kattooko kukaan sitä serrano sarjaa.Tääl olis yks sellanen joka on koukussa. =) se on kyllä hyvä sarja.Joka jaksossa saa kyllä nauraa. :) Toinen sarja mitä ootan ku kuuta nousevaa on se tuhkimotarina.Siinä vasta oonkin koukussa.Kun kesä tuli ja se jäi tauolle niin ei ollu mitään enää mitä odottaa klo kuus illalla,meinaan se oli mun se yksi ja ainoa tunti vuorokaudessa kun isäntä sai yksin vastata meijän neitin tarpeista :) sillo ei passannu meikäläistä häiritä,muuten ois murrrrrrrrriiiiiiiiinnnnnaaaaa kuulunu...

Mulle tuli kanssa toi väsymys ihan puun takaa,mä olisin voinu nukkua kellon ympäri,isäntä lähti töihin ja olin ite hereill sen verran et sain ne pari pakollista puuro lusikallista alas ja samantien sänkyyn ja unta palloon.Seuraavan kerran heräsinkin ku isäntä tuli töistä kotio..."Mites sun päivä kulta on menny?"... Hyvinhän se... sitten loppuraskaudessa en nukkunukkaan öisin paljo mitään ku masulla oli oma elämä. :)
Sama oli kanssa toi älytön pahoinvointi joka kesti vkolle22.. oli muuten tuskaa.välillä tuntu että kuolema tulee kun yökkiä sai kokoajan. Meillä oli muuten isäntä pierulakossakin, aina kun se päästeli tuota ilmaa niin mulle tuli lähtö huussin puolelle.Se meni sitten siihen että jo pelkkä paukun ääni sai mut voimaan huonosti,ja taas mentiin... mut saman teki myös shampoon ja dödön tuoksu,oksu tuli heti. Kerrankin pesin tukkaani ja sen tuoksu kävi niin pahasti mun nenään niin tuntu vaan et mahas olis vaan kiepsahtanu ja olin polvillani oksentamassa,saippuat silmissä tietty... ja nyt kaipaan jo samaan jamaan taas..
:LOL: elättelen varmaan toiveita et pääsisin helpommalla ens kerralla :LOL: et saas nährä...
 
Tänään sain sitten varmistuksen että vaavi on tuloillaan!! :heart:
Neuvolan täti epäili että olisin n 5. viikolla vasta... vaikka ne menkat siis viimeks oli kesäkuun alussa. mut olis kuulemma pitänyt sitten jo näkyä kun 1.pvä ultrattiin... mutta alkuraskauden ultra sen sitten paremmin kertoo! hirveesti ei vielä mitään oireita ole, rinnat on arat ja välillä joku ruoka kuvottaa. Mut mahdottoman onnellinen olen kun tätä on odotettu jo yli vuosi!
 
LUOMUNEITO
mulla on nyt siis kp 55/??.
nyt on kolmatta päivää alaselekä kipeänä enkä keksi siihen mitään syytä :/
mietin sitten, että voisko liittyä ovikseen... tännään siis tuli kirkasta limaa ja aika reilusti (silleen, että pikkarit kastu :x )
ei varmaan kivaa luettavaa, mutta pakko kokeilla, josko joku tietäis, että olisko tää ovista :ashamed:
olen muistaakseni lukenu jostaki, että ovis voi tulla, vaikka vuotoa ei oliskaan ollu...

Nasuliini84: kiva, että pidät päivitykset ajantasala =)
 
päivittelen huomenna...jos jaksatte sinne ootella :D
sulle tulin Luomuneito vastaamaan,että mun mielestä selvempää ovista ei enää oo...tai mulla ainaki aina just tollaset oireet...nyt vaan peittoja tuuletteleen!!!ja varmuudeksi vielä huomeniski!!! :LOL: ja mulla muutes oireilee ovis selkäpuolella...et voisko olla siitä...jaksuja :D :heart:
 
Meidän tyttönen syntyi 13.10.05 :heart: Aikas lähekkäin on sit meidän tytöt syntyneet =)


Luomuneito, sulla onkin piiitkä kierto! Onko sulla aina ollut noin pitkä? Oletko saanut apua lääkkeillä?

Voi apua, mulla menee hermo ku mies tyhjentää astianpesukonetta, ja eikä osaa tehdä sitä hiljaa!!! Täytyy mennä...

 
LUOMUNEITO
juu, kyllä tuo kierto on oikeastaan aina ollu tosi pitkä :/
nyt ko syön noita luontaisjuttuja, niin eka kierto niitten alotuksesta oli 30 päivää, mutta taas heittää härän pyllyä... pisimmillään olen ollu kolme kuukautta iliman menkkoja ja sitten otettiin terolutit kehiin, joila saatiinki menkat alakaan.
nyt siis ootan gynele pääsyä ja tahon terolut-reseptin ja clomit kans.
eiköhän niilä saaha pikkunen alakuun :D

eilen mulla tuli ovislimat, joten laitettiin peitot heiluun illalla ja jalat kohti kattoa pötköttelin, joten pyyhettä ei ole vielä heitetty kehään ;)

plussaonnea kaikille!!!
 
Huomenia...taitaapi tosin olla jo päiviä ainaki meillä!!!
päivitykset edellisellä sivulla...
Sakkomo auta tyhmää :ashamed: eli kirjoitit,et nyt on (siis eilen) kp 32/35 ja käskit korjata listaan kp 30/35 eli siis kumman laitan??????mulle pitääpi rautalangasta väännellä ja huolella :LOL:

Luomuneito,nyt sitte vaan oottelemaan josko peiton heilumiset olis tuottanu tulosta!!!toivotaan parasta! :heart: ja jos ei niin sitte viimestään ku saat ne terolutit ja clomit päälle niin kyllä se siitä!!
Mintukas meidän isännys on ainaki ihan toivoton mitä tulee tohon hiljaa toimimiseen...herää aamulla varhain ja kolistelee keittiös minkä kerkiää.kaks kertaa oon noussu sanomaan,et pian on koko talo ylhäällä...ja kerran uhksin repiä keittiän kaapiista ovet irti niin ei oo mitä paukutella...seuraavana aamuna oli hyvin hiljaista :LOL: nimim. en oo oikee aamu ihminen :D
Hilbert mä varmaan testailisin vielä v.loppuna jos tätiä ei näy...mut tää vaan mun mielipide!!
Juu: mulla myös oli ihan älyttömän helppo raskaus aika.Tosin sain sitte kuullakki siitä.Kaveri oli samaanaikaan raskaana ja se joutu kärsimään kaikesta mahdollisesta ja sanoiki,et toi ei oo oikeeta odotusaikaa ku ei oo mitään vaivoja...ihanaa kuultavaa :headwall: ja jotku sanoi et tulee sitte tosi vaikea synnytys ku on helppo odotusaika..myös ihanaa kuultavaa esikoista odottaessa |O ihmiset ei oikeen mieti mitä suustaan päästelee!
Ninnurainen :hug: ja zemilöisiä seuraavaan kiertoon!!!!
Mae tervetuloa joukkoon ja lisäsin sut myös tonne 7 sivun listaan!!!koskas meinaat testailla??sulla ku on niiiiin jäskät päivät :D
ja vielä Hoona82 hirmuiset onnittelut nyt vielä virallisen tuloksen jälkeen!!!koska sulla on la?kyllä ne oireetki varmaan kohta kurvaa paikalle! :heart:
ja aamu81 tuu kertomaan sit testin tulokset...mä en ikinä jaksaisi ootella noin kauaa...toisille on onneksi siunattu hieman enemmän noita hermoja... ;)

no niin ja romaania taas tyrkkää nyt muihin hommiin!!!
Päivän jatkoja teille kaikille ihanuuksille!!!! :D
 
Alustavasti laskettiin että la olis 28.4 mutta se selviää sitten paremmin kun pääsen ultraan! mutta epäili ettei ainakaan sieltä kesäkuun alusta asti lasketa. siis millon on viimeks ollut täti kylässä...Vähän kyllä jännittää että miten pitkällä ollaan ja olenko elänyt niin kuin raskaana olevan kuuluu... :whistle:
 
Voi mua.. Mitenkähän mä oikein katoin sen että mitä siihen kp laitetaan :headwall: Nasuliini laita siihen mulle että 33/35...

Täti ei ainakaan vielä ole kurvannut paikalle... Kokoajan on kyllä muka jotain tuntemuksia... Mitenkähän tän pääkopan sais nollattua täksi ajaksi kun menkat pitäis alkaa... Varmaan jo senkin takia ei ala jos on alkaakseen kun kokoajan pitää jänskättää...

Hilbert :hug: Uutta yritystä vaan kehiin :flower:

Hoona keho suojelee vauvaa siihen asti kun tiedät olevasi raskaana...
 
Hoona82 Esikoista kun aloin oottaa, niin en tienny kyllä minäkään olevani raskaana. Oli niin epäsään. kierto. Eli kun plussasin, oli viikot jo 7!!!!! Eikä ollu mitään raskausoireita tai tuntemuksia, tosta sit piakkoin alkokin rinnat tursuamaan ja pahaa oloa / nälkää tekemään. Minä kyllä juhlin alkoholin kera ihan reippaasti ja polttelin röökiäkin tuolloin tietämättäni, eli keho näyttää tosiaan suojelevan ennenkuin mieli asian tajuaa. Niin ja ONNEA!

Huoh, voi että nää piinapäivät on sitten rasittavia. Taitaa olla kp 19 ja surkuttelen mielessäni, et tais jäädä just parhaan päivät paitsioon meidän peiton heiluttelussa. No ei parane vielä surra, sitten vasta jos on aihetta....

Hilbert, voi harmi jos sulle tulee nyt niitä ei-toivottuja vieraita. Toivotaan, ettei tulis!
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini-84:
Mae tervetuloa joukkoon ja lisäsin sut myös tonne 7 sivun listaan!!!koskas meinaat testailla??sulla ku on niiiiin jäskät päivät :D
Kiitos :flower:
Mä oon aikasemmissa kierroissa testaillu niin ahkerasti, että nyt yritän hillitä itseäni. Lauantaina vasta testailen ellei menkat sitten ala (mitä pahoin pelkään)
ja Hoona mä olin rv11 pojasta ennen kuin tajusin olevani raskaana. Ja en todellakaan elänyt niin kuin olisi pitänyt. (söin pillereitä, eihän silloin tulla raskaaksi ;) ) Ihan reipas ja terve poika on.
 
Huhuu, mut saa lisätä sinne listan alareunaan kummittelemaan myös, vaikkei vielä olekaan itse yritys päällä, kyl mekin sit jonkin ajan päästä aloitellaan ja perästä tullaan...:wave:

Siitä raskaudesta, helppo oli - ei mitään oireita alkukolmanneksen väsymystä lukuunottamatta, paitsi siis tietty kasvava masu, vauvan liikkeet jne, mutta aivan mahtavaa aikaa oli. Mä nautin kaikesta todella paljon, eikä edes pissalla tarvinnut käydä yhtään tavallista useammin - ei edes ihan loppuvaiheessa. Huoh, kumpa pian pääsis jo kakkosta yrittämään. Meillä se yritys voi alkaa vasta ensi vuoden puolella, joten varmaan se 4-6kk ainakin joudun vielä kärvistelemään ja elämään teidän muiden tositoimijoiden myötä näitä asioita. Hyödynnän tämän ajan opettelemalla tuntemaan oman kiertoni paremmin.
 
hello!!!
elikkäs Janis sori ku et ollu listalla nyt on lisätty!!!ja paljon jaksuja kärvistelyyn...kuukausiki tuntu niiiin pitkältä ajalta ootella,niin voin vaan kuvitella 4-6kk...*huoh*
Mammukka75 tervetuloa ja sun tiedot myös päivitelty tonne 7 sivulle!

Haittaako jos se list aon hetken tossa 7 sivulla???ku aattelin,et voisin vaik viikonloppuna siirtää ku taas juttua tullu sitte enemmän,ettei tartte montaa sivua plarata taakse päin....ja en viittisi joka sivulle sitä siirtää vie niin tilaa.toki näin teen jos haluutte??? :D
 
Mulla eilen alkoi limat tulee, joten parin kolmen päivän päästä olisi ovis. Pe-la veikkaan. Tänään tein ensimmäisen ovistestin tässä kierrossa ja todella hailakka viiva jo, että luulisin parin päivän päästä olevan se ovisplussa sitten. Vihdoinkin alkaa jotain tapahtuu tässä kierrossa, kun tää alkukierto on niin saamarin tylsää aikaa :/

Meinataanko me kuinka pitkään kirjoitella tässä pinossa? Aloitetaanko jossain vaiheessa uusi keskustelu, niin ei oo niin paljon sivuja...

Hmmm...mikäs mua yllätti ekassa raskaudessa...Varmaan tosiaan se tosi kova väsymys. Mulla sujui raskaus tosi ihanasta ja helposti, vaikka sit joskus viikon 36 jälkeen alkoi verenpaineet nousta. Onneks tyttö syntyi rv 38+5 (muistaakseni) niin ei tarvinnu kauaa stressailla, et tuleeko myrkytys vai ei.

Nyt jos menis jotain syömään, ku tulin jumpasta ja suihkusta. Tyttö ja mies ovat kauppareissulla, ihan kohta kotona.



 
Ei edelleenkään tätiä. Kn niin kova ettei oo vielä ollu. Rinnat alkanu kipeytymään sivuilta, mitä täti ei tee. Alavatsa tooooosiiiiii turvoksissa, joten siitä ajattelisin et täti on tulos. Vilun väreitä ja lämmöt koholla???? Outoa :headwall:
 
Ainii, piti kertoo tosta raskaus jutusta. Ite sain tietää olevani raskaana testillä ja arvioitiin että oli viikko 6 menossa..Kauan oli yritystä takana, ja kun ostettiin talo ja alettiin sitä remppaamaan, oli intressit muualla. Sitten aloin ihmettelemään että kun bussissa olin tuli aina järjettömän pahaolo! Ja väsymys tais tulla pikkasen myöhemmin..muitaakseni. Meinasin aina oksentaa bussissa ja menkat sit muutaman päivän myöhässä kun tein testin. Oli aika silleen ylläri että kun aateltiin että tehdään rempat pois alta..Ja ne on vieläkin kesken :whistle: :whistle:
Sitten alko se järjetön väsymys ja kiukuttelu töissä :ashamed:
 
Kiitos Nasuliini-84 listaan lisäämisestä ja myötätunnosta. Kyllä se puoli vuottaa nyt tuntuu pitkältä ajalta, mutta sitten joku päivä huomaakin, että jokos se aika menikin...toivottavasti. No hyvä ja huono puoli on, että vois keskittyä työn tekoon ja tenttiinlukuun, mun pitäisi parit tentit vielä suorittaa, jotta pääsis valmistumaan, mutta ajatukset pyörii muuaalla - vauvahaaveissa, ja kokoajan lykkään vain tuota tenttiinlukuhommaa ja sitten taas kohta huomaan, ettei ehtinytkään lukea tarpeeksi ja seuraava mahdollisuus suorittaa on sitten vasta joulu-tammikuussa ja taas valmistuminen venyy ja valivalivalivali, mutta tarttis tosiaan ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä tämän homkman suhteen oikein kunnolla. Välillä tuntuu, että olen oikein itse saamattomuus. Veis se myöskin ajatukset edes hetkeksi muualle ja sais lopultakin otettua ne åpaperit ulos ja kauan odotettua valmistumista juhlimaan...

Venla-05, pidän sulle peukkuja plussan puolesta - kuulostaa lupaavalta sen suhteen nuo sinun oireesi!

fosfori, meillä oli vähän saman tyylinen tilanne tytön syntymän aikoihin, meillä vaan oli talonrakentaminen silloin kesken ja onhan se itseasiassa vieläkin, vaikka lopputarkasstus onkin jo tehty, niin hommaa aina vaan tuntuu riittävän...

Sorry, Hilbert negasta. Toivotaan, että pääset uuden kierron pariin mahd. nop.
 

Yhteistyössä