Pikkukakkosta toivovat

Ihanaa kun sulla on mantana ollut samanlainen kokemus. Ehkä mäkin sit uskallan vähän jo uskoa tohon testiin! olen kans huomannut että jotkut ruuat esim. alkaa yököttään mut olen luullut sitä vaan mielikuvitukseks. :LOL: ja rinnat on kyllä tosi arat!
 
Kävin itse silloin vielä kiikuttamassa pissipurkin labraan, ennenkuin todella uskoin sen plussan ja eka ultra antoi täyden varmuuden polskivasta vaavista!! :heart:

P.s.Hoona82 tulehan tuonne toiseenkin ketjuun kertomaan ilouutinen!! :wave:
 
Hoona82 Ihana uutinen!!! onnea :flower: !

Sitten ).( .. laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta laitetaanpa tännekin tilitystä, kun tämä tuntuu enemmän omalta ketjulta.. Olin just lääkärissä, kun oikeassa kädessä on viikon päivät ollut joku ihmeellinen ötökän purema, ja nyt siihen on tullut punainen leveä rinkula ympärille.. no, lääkäri epäili, että olisi punkin purema ja lääkekuurihan siitä. Kysäsin, että vaikuttaako se lääkekuuri, jos sattuisin olemaan raskaana. Vaikuttaa kyllä ja kysäisi, mikä kp on (nyt siis kp 29). No, otettiin sitten varmuuden vuoksi verikoe eli jos täti ei kaarra paikalle, huomenna tai ke viimestään tiedetään sitten, että miten on käynyt... Sain alustavasti 2 viikon lääkekuurin. Jos sattumoisin olisinkin raskaana, pitää ottaa yhteyttä infektiolääkäriin ja lääkekuuria lisätään vielä kuukaudella. Lääkäri sanoi, että vähän kurja näin sanoa, mutta toivoo, ettei tästä kierrosta olisi vielä tärpännyt. Eli tässä sitten jännityksellä ja ristiriitaisin mielin odotellaan...
 
:flower: Onnea Hoona! :flower: Aivan ihanaa.

Paljon on näköjään muitakin, joilla ihan kohtapian testiajat käsillä (jos ei jo testattu), ainakin Höpöli, niko06, Venla-05, Hilbert (siis no toivoa/ei toivoa on?), sakkomo,
Äippä2006 ja Aamu81, jollei ne jomotukset ja rantapalloturvotukset ennakoi sitten tätien kyläilyä.

LUOMUNEITO (älä stressaa, tekee huonoa kierrolle), mantanalle pahoittelut tädistä.

Ja onnea Äipälle keittiöremppaan. Toivottavasti sujuu mutkattomasti.

Itselläni on nyt kai vihdoin tädit lähteneet, mutta en kyllä tiedä kumpi kierto on tänään tulossa. Tuntuu tuolta 21 päivän kierrolta enemmän kuin 28 päivän, mutta voi olla, että se on vaan se greippimehu, joka on tosi limoittavaa! :LOL:



Onko muuten illalla liian myöhäistä puputella, jos ovulaatio oliskin tänään?

 
LUOMUNEITO
ihanaa, että plussa tuli noin yllättäen =)
ite varasin ajan gynele, joka on vasta 3.9. mutta nyt on kuitenki aika, joten hermot alakaa löysäileen... olenki jo ressannu itteni kipeäksi nuitten menkkojen kans :ashamed:

yritän kyllä parhaani, mutta hankalaa se on olla noteeraamatta :/

plussaonnea kaikille!!!!
 
heipsan taas!!!
oli sitten tekstiä paukahtanu vaikka kuinka paljon...Ihanaa!! :D
Elikkäs Hoona82 onnea plussasta ja pikkuiselle tarrasukkia vinot pinot :flower: :heart:
Kuinkas Äippä2006 kerkiäkkö päivitellä tietoja??eli mulla olis sitte poika01/07 ja täti kurvas toivotusti paikalle eli kp1/?? ja yk 1. siinä ne vissii oliki :D
KAikille uutukaisille tervetuloa joukkoon munki puolesta :wave:
Katbe mä myös oon kova laskeskelemaan ja merkkailen kalenteriin liianki tarkasti kaikki... :ashamed: mut jos se jotain auttas!!! ;)
Luomuneito :hug: ja zemiä,eiköhän ne asiat rupee selkenemään sen gynen jälkeen...
Sakkomo mä kans jännäsin jälkitarkastusta.gyne kysyiki,et ottako kipiää sanoin ei ku vaan jännitän et ottaako :LOL: mulle jouduttiin tekeen pieni kaavinta synnytyksen jälkeen istukasta jäi vissii paloja kohtuun...ei kiva :/

juu eli toiaan täti tuli niinku toivoinki...tästä eteenpäin se on sitte ei toivottu!eilen alko taas vauvauinti ja voi että oli ihanaa..harmi vaan et on poitsun päikkäreiden aikaan,mut hyvin jaksoi joka tapaukses...
kamalaa, oon jääny totaalisesti kiinni tohon serrano-sarjaan...katteleeko muut?ja asiasta 10:teen jännittää kamalasti kuinka kauan tätä toista plussaa saapi ootella ku tuntuu et monella menee toises kauemmin...taidan yleistää mut silti...kun niitä hermoja ei mulle oo hirmuisesti suotu :headwall: :LOL:

Maanantai päivän jatkoja!!mä painun tästä siivoomaan |O
 
Onnittelut täältäkin Hoonalle :flower: :flower:
Kiva että saadaan lisää plussauutisia tähän ketjuun.
Itsellä pitäisi menkat tuossa varmaan tuossa torstain ja sunnuntain välillä alkaa jos ovat alkaakseen. Eilen ja tänään on tullut omituisesti huonoa oloa syömisen aikana/jälkeen, mutta taitaa olla vain mielikuvitusta. Ei minulla esikoisestakaan pahoinvointi alkanut kuin vasta viikolla 6. Olen menossa huomenna sairaalaan pieneen operaatioon ja mietin pitäisikö kuitenkin varoiksi testata aamulla vielä ennen lähtöä, kaapissa yksi clearblue-testi olisi, mutta mahtaisiko tuo edes mitään näyttää kun on joku kp 26 silloin. Voi olla tuota jännitystä tuon sairaalareissunkin suhteen että mielikuvitus keksii kaikenlaisia oireitakin. Huimaus ja rintojen arkuus esikosta olivat ensimmäiset oireet eikä niitä kuitenkaan ole nyt. Sori, nyt tuli omaa napaa jaariteltua, mutta tuntui että täytyy jollekkin päästä näitä "ääneen" pohtimaan.
Mutta plussatuulia kaikille ja mukavaa viikonalkua!
 
hoonalle :heart: paljon onnea!!

eräs äiti 79 kannattaa pupuilla niin paljon kun vaan kiinnostaa ja jaksaa ettei hyvät päivät mene ohi. vaikkakin kyllä itse olen enemmän nykyään sillä asenteella että rakastelen vain halusta olla mieheni kanssa en vauvan teko mielessä (?) niin varmaan joo :LOL: oikeesti, olen aivan turta jo ajatuksesta etten saanut huhtivauvaa.. olin jo niin varma. no touko/kesävaavaa haaveilemaan.. ;) plussia kaikille täältäkin. taidan kohta kuumeilla yksinäni.. nyt saunan lämmittelyyn! :wave:
 
LUOMUNEITO
Nasuliini-84:eek:nnea hirmusesti yritykseen!
toivotaan, ettei tarvis kovin monesti menkkoja "kärsiä" ;)

itelä ollu tännään outoa painon tunnetta alamahassa :/ johtuu luultavasti siitä, että alotin luonnontuotteiden syönnin taas muutama päivä sitten (ne teki mulle monenlaista oiretta aiemminki..).

täälä kehuttiin niin paljon greippimehua, että oli aivan pakko ostaa sitä :D
nyt olen juonu sitä parina päivänä ja valkovuotoa on tullu eilisestä asti aikasesti :x voisko olla tekemistä toistensa kans? aika nopeaa toimintaa, jos näin on ;)
 
Onnea HOONA82!!!!! :flower:

Mä vasta odottelen ovista, pitäis olla viikonloppuna, joten tylsää vaihetta elellään...Ei mittään kertomista :/

Ja mua harmittaa, kun musta on tullut pessimisti...En jaksa kauheesti uskoa, että meillä pian tärppäis, kun ei ole vuoden vaihteesta asti tärpännyt...Tutkimuksiin on aika lokakuussa...Mä niiiiin olen toivonut kevätvauvaa + 1½ vuoden ikäeroa! Joten huhtikuun vauva olis ollut just jees. Harmittaa kun ikäero vaan kasvaa esikoiseen jatkuvasti...Toivon, että edes tämän vuoden puolella tulisi tärppi, niin en menisi töihin välissä. Mites muut, ootteko [/b]kotona vai töissä?

Plussia meille kaikille, mukavaa viikonalkua!
 
Huomenta!
Ovis nyt sitten ohitettu ja eikun ootellaan...Maha on ollu alhaalta aikas kipeen olonen, tavallaan et siellä olis ilmaa ja muuta ylimäärästä :eek: Ja tissien arkuus on "jääny päälle" oviksesta..? :whistle: Yleensä on arkuus jo tähän mennessä lähteny..tiä sitten. Toivot taas korkeella :D :D Mäkin jotenkin salasesti toivoin huhtivauvaa kun toi vanhempikin on huhtilapsi, mutta ei niin ei. Kesälapset on kans ihania :D
Plussatuulia kaikille!!
 
huomenta päivää!!!
Luomuneito iso thaks!! :D mä kans hörppiny sitä kuuluisaa mehua ja voi pojat ku on kamalan makusta...meillä isännys ihan ihmeissään miks pitää juoda jos ei tykkää...en oo valottanu sitä asiasta...
Mintukas kyllä se tärppi teillekki tulee..nyt positiivisia ajatuksia kehiin...tosin mä oon kyllä kans aina aika nopiaa vaipumas epätoivoon jos ei tärppää...mut en siis nyt :LOL: :hug: ja jaksuja yrittämisenn,jospa se plussa tulee sitte ku sitä vähiten odottaapi :heart:
mä kans toivon et saatais kesä vauveli,esikko synty tammikuus ja oli rasittava ku aina ku lähti sai pukea niin kamalasti päälle...sai oikee huolella "retuuttaa" pientä ku riisuttiin ja puettiin koko ajan |O

Aattelin kysäistä,et oliko teillä mitään mikä olis yllättäny ekan odotusajas??
ku mulla ainaki tuli yllätyksenä se alun ihan mieletön väsymys,olin kyllä kuullu et sitä tulee,mutta että noin totaalisena..ja toisaalta yllärinä tuli myös se miten kaikki,siis kaikki oli kommentoimas mahan muotoa ja kokoa...tuntu ettei se koskaan ollu "oikeanlainen"joko liiian iso tai mun tapaukses useimminten liian pieni..vaik neuvolas kaikki ok. :headwall:
no tälläsiä tänne!!!
Jaksuja kaikille :hug:
 
mintukas olen koulussa ja töissä (keikkaluontoisesti oman alan hommia kuitenkin) valmistun tän vuoden puolella mutta olen suunnitellut jatko-opintoja.. mutta jos sen kakkosen saisin niin jäisin ainakin vuodeksi kotiin. esikoinen voisi sitten olla pk:ssa pari tuntia päivässä kun tykkää olla siellä ja saisi leikkiä kavereiden kanssa. tämmösiä olen suunnitellut mutta jos ei kakkosta ala kuulumaan niin kait lähden tammikuussa viimestään työelämään kokonaan. =)
 
juu
Moikka, ja onnea Hoonalle! Onpa mukavia uutisia! Toivotaan lisää plussauutisia!

Olisko joku niin aktiivinen ja ottaisi tuon listan päivityksen hoitaakseen kun kerran ketjun avaaja on pari viikkoa poissa taajuuksilta?

Paljon on kirjoteltu enkä nyt muista mitä kaikkea piti kommentoida, mutta mulla ollu töissä kiirettä ja aina kun ois ollu aikaa kirjotella niin eikös täällä ole joku hemmetin huoltokatko :kieh:
 
juu
Nasuliini-84, mulle tuli ihmetyksenä ekaa odottaessa että kuinka mutkattomasti kaikki meni, ei ollu oikein mitään vaivoja eikä oloja, mitä nyt hillitön tunneherkkyys (joka taas jo alkanut..eli itkettää tosi herkästi) ja jotkut hajut kuvotti, ja lopussa meinas verenpaineet nousta mutta neiti onneks päätti syntyä ennenkuin raskausmyrkytys pukkas päälle =)
Mulla oli synnytyskin ihana kokemus, aamulla alkoi supistelemaan, ja tk:n kautta ambulanssilla sairaalaan (asun ihan pohjoisessa ja meillä synnytysmatka 300km) ja kolmen tunnin päästä tyttö syntyi, siinä ei ehditty antaa epiduraaleja tai muita, luomuna syntyi ja loistavasti meni!
 
LAUANTAI 25.8

Joshua.....poika08/06..............kp4
Tapsu85.....poika07/06............kp20/30....yk2
Mammukka75.....poika 03........kp17/28....yk2
Mae.....poika 08/05.................kp38/35....yk3
Ninnurainen.....poika07/06......kp??
Caffee81.....tyttö 10/05...........lp16/28....yk7
hannamamma.....tyttö 06/05...kp 12/31-35.....yk.5
Mintukas.....tyttö 10/05...........kp 12/23-28.....yk.9
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.......Kp 13/21-28.....yk.3
weiss.....08/01.........................kp 18/27-30.....yk.3
sinuhe.....poika 05/06..............kp 22/27.....yk.2
Jonsku79.....Poika 12/04..........kp 22/30-35.....yk.1
fosfori.....Poika 04/05...............kp 25/29-35.....yk.4?
sonja R.....08/05......................kp 25/28-30.....yk.2
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 20/30-35.....yk.1
katbe.....12/05.........................kp2/30.....yk.3
buffo.....tyttö 06/06.................kp 31/30.....yk 9.
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 32/28-30.....yk?
niko06.....04/06.......................kp 33/27.....yk.6
Venla-05.....01/05...................kp 34/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 34/??.....yk.1
sakkomo.....03/05...................kp 36/35.....yk.8
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 37/??.....Yk.1
Aamu81 tyttö 02/07................kp 3/32-39.....yk.4
mantana.....tyttö 11/04............kp 8/28-40.....yk.14
LUOMUNEITO.....06/05............kp 59/??.....yk.2
Nasuliini-84.....poika 0107.......kp6/?........yk.1



Muumimamma75.....
Janis.....

Plussanneet:

juu
Hoona82

 
siinä olis päivitettyä versiota ja mä päivittelen vaikka tohon..siis jos kelpaa??
Caffee81 laskinkohan oikee teidän neidin syntymä kk/vuoden??mä oon ihan surkku nois :ashamed:
ja heittäkää viestiä jos on korjattavaa...(mahdan saada hirmu tulvan) :LOL:
 
Juu, ihan oikein oli Nasuliini tuo meidän neitin syntymäaika. Tosin (oma moka) mulla on yk 6, mut taisin vanhingossa ilmoittaa sillo yk 7. Jos sen viitsit vaik korjata....

Mintukas mikäs päivä teidän neiti on syntyny? Samassa kuussa kun on nuo meidän neidit syntyny...Mun tyttö on syntynyt 17.10.05
 
Hei vaan :wave:

Onnea plussanneille :hug:

Nyt on kp 32/35... Olen yrittänyt muka unohtaa että menkat olis myöhäs :whistle: Vielä en testaa ainakaan viikkoon... Eri asia onkin sitten että pystynkö odottelee niin kauan :LOL:

Että tällee neutraalilla vaiheella mennään nytten... Välillä kyllä tuntuu samaa jomotusta ihan kuin menkat alkais, vaan ei ne ala...Noh odotellaan ja katsellaan että mitä tuleman pitää..

Nasuliini84 korjaatko mulle ton kierron että 30/35
 

Yhteistyössä