Pikkukakkosta toivovat

Mae
No niin... Tänään sitten malttamattomana tein testin kp37/35 (olen vissiin aikasemmin sanonu väärin)ja negahan sieltä paukahti :( . Mutta menkkoja ei kuulu joten toivoa ei ole vielä menetetty. Eihän se vielä välttämättä edes näy (viikkoja olis joku 4 jos siis olen raskaana)
Ensi viikolla sitten uusitaan testi jos ei vuotoa ala kuulumaan.
 
Huomen aamulla pitäis viedä näyte neuvolaan. Jänskättää. Tein tossa töitten jälkeen taas testin tollasella kaupan pregnant stickillä, sellain missä on kaks testii, ja negaa näytti. Olin kyllä käynny töissä just vessassa ja juossu koko päivän muutenkin vessassa, et miten luotettavii noin ruokakauppojen testit on????

Mulla on alaselkä TODELLA kipeä ollu viikonlopusta asti. Ikävä kun alkaa aina pakottaa iltapäivästä.

Hilbert: Pahottelut negasta :heart:
 
Venla-05 kiitos, ja pidän peukkuja sinulle!! Täällä sitä tätiä vaan ei näy.. Pitäisköhän tänään illalla avata se 3 litran punkkutonkka, jos sais vähän vipinää tuohon verenkiertoon ja tätiä siten liikkeelle :LOL: Tuskinpa sitä enää kannattaa testata...
 
Sateista huomenta kaikille! Vihdoinkin on tätönen häädetty ja pian pääsen ovista tikuttelemaan! :D Positiivista meikäläiseltä... olen saanut -6kg painoa putoamaan ja sama meininki jatkuu! Olo on tosi hyvä ja kevyempi ruokavalio on tuonut muutakin hyvää eli sokerit pysyneet tasaisina! Niitä olen jatkuvasti seurannut, kun on mittari itsellä. Raskauden aikana puhkesi raskausdiabetes, joten siksi seuranta muutenkin hyvä. Todennäköistä on, jotta seuraavassakin raskaudessa verensokereissa ongelmaa, joten nyt tämä painonpudotus tuntuu tosi hyvältä! =) Niin ja hiivatulehdus, joka oireillut välillä, on sekin nyt helpottanut!! Kiloja nyt vaan tasaista tahtia pois, niin toivossa on hyvä elää, jos vaikka pikkukakkonen nappaisi... :heart: =) Tytölle olisi niin ihana saada elämäänsä pieni sisarus! :heart: Semmonen toive tuonne Luojalle... =) Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Semmoista, mutta tädin piinaamille :hug: Tsemppiä kaikille + + + + tuulia puhaltelen :whistle: :flower: :flower: Ja uusille tervetuloa joukkoon!!!! Plussa Onnea!!!!! =) :wave:
 
juu
Venla-05, mäkin testasin noilla marketin PregentStick-testeillä, ekan kerran ku menkat oli 3 pv myöhässä, sillo tuli nega ja tokan kerran ku oli viikon myöhäs ja sillo tuli kaks viivaa. Mulla oli sama juttu netistä tilatuilla testeillä myös esikkoa oottaessa, että parin päivän päästä ei vielä näkyny, mutta viikon päästä näkyi. Eli en usko että testin luotettavuudessa mitään vikaa, ei vaan ole herkimmästä päästä! Toivottavasti saat pian tiedon neuvolasta! Millähän testillä ne muuten neuvolassa tekee, onko kellään tietoa?

Käytiin eilen tytön 1v5kk kanssa tutustumassa hoitopaikkaan missä typy aloittaa maanantaina, mukavalta vaikutti ja tyttö kapusi vähän aikaa siellä oltuamme oma-aloitteisesti hoitotätin syliin. Olen ihan varma että hyvin se siellä alkaa viihtymään, äitille tekee varmaan tiukempaa... En saanu viimeyönäkään kunnolla nukuttua kun mietin miten siellä lähtee menemään ja osaanko pakata oikeita tavaroita mukaan jne.. Mitenhän mä saan su-ma välisen yön nukuttua, en varmaan nuku lainkaan. Huoh. Täytyy muuten vaan ihmetellä että miten joku jaksaa omassa kodissaan vuostolkulla hoitaa toisten lapsia, musta ei olis siihen hommaan!

Tsempit kaikille :wave:
 
Heipä hei!

Täällä tätönen kaarsi eileni punaisella kaarallaan pihaan,elikkä mulla olis nyt kp2 menossa. Mä olinkin niin varma että ne sieltä tulis kun oireet ei ollu yhtään sellasia mitä olis kun raskaana on. No tulipahan aiankin samanmittanen kierto kun viime kuussa mutta siltikin hiukkasen liian pitkä.:(
Ja on muuten niin kivuliaat menkat ettei ikinä oo ollu. Vuodan kun seula,tunnin välein saa käydä sidettä vaihtamassa kun kokoajan tuntuu hulahtavan... :(
No mutta katse uuteen kiertoon jo ja greippimehun juomisen alotin tänään,pirun pahaa..kylmiä väristyksiä tulee jo ajattelusta...pitäs tilata vaan ovistikkuja llisää että näkis sen huipun jos se tulee. Mulla kun ei noi limat aina kerro että tuliko ovis vai ei,tai sit en vaan osaa sitä niin seurata. :ashamed:
Höh,taaskaan en ehi kirjottaa kovinkaan kauaa kun neiti jo herää päikkäreiltä,on muuten tosi huono nukkumaan niitä,yönsä nukkuu kyl täysin. En vaan millään ehi tekemään mitään kun se nukkuu vaan 1/2-1tunnin päikkärit. :(
Palailen taas,tervetuloa uusille ja plussatuulia piinailijoille! =)
 
minäkin liityn joukkoon suureen. Tässä vähän historiaa ja tätä hetkeä ;)

kp 3 menossa, eikä kierrosta mitään tietoa koska nyt vasta lopetettiin ehkäsy. Edellisellä kerralla kaksi kiertoa kesti n.50päivää ennen kuin "normalisoitu". Puolivuotta kesti raskautuminen, ja huomionarvosta oli että kun aloin syödä multitabs 2+-pillereitä, niin seuraavasta kierrosta heti onnisti. Sattumaa tai ei, kuka tietää :/

Raskaus meni suht sujuvasti väsymystä oli ja älytön nälkä koko ajan. Pahoinvointia kesti vaan pari päivää, korjaantu ku aloin syödä enemmän ja useammin.

Synnytys lyhyesti.. supparit alko 3.00 jatku päivän mittaan vaihtelevasti 20-30min välein, kunnes 14-15 aikaan alko tihentyä. 17 aikaan sairaalaan, samantien käyristä huomattiin että vauvan sydänäänet katoaa joten ei päästäny mua pois johdoista. puhkastiin kalvot, annettiin oksitosiinia ja otettiin vauvalta verikokeita päästä. Kun 3 aikaan en ollut vieläkään kun vasta 7cm auki lähdettiin hätäsektioon sydänäänten jatkuvan tippumisen vuoksi. Terve poika, hieman sininen kun oli kietonut itsensä napanuoraan. minut vietiin pariksi tunniksi heräämöön, lapsi isälleen. Lääkäri tuli seuraavana päivänä tapaamaan ja sanoi ettei tarvisi kahteen vuoteen raskautua, eipä sitä siinä vaiheessa kummemmin miettinyt. Myöhemmin alkoi ihmetellä, ja kävin omalla gynikselläkin saamassa luvan kakkoseen ;)

Poika siis täyttää syyskuussa vuoden ja perjaatteessa oon kotiäiti. Alotin tossa pari viikkoa sitten opiskeluja uudestaan ja kolme iltaa viikossa olen koululla. Parin tuntia joutuu mummit ja kummit hoitamaan, mutta sitten mies ottaa vastuun. Yritetään kyllä saada jokin pysyvämpi järjestely tähän, mutta toistaiseksi näin.

eiköhän tässä tullu tarpeeksi esittelyä yhteen kertaan ja kukaan edes jaksa lukea pitkää sepustusta, mutta onnea vielä kaikille jo plussanneille!! :flower: :flower:
 
Mae
Minä täällä vieläkin odottelen sitä tätiä... Ei näy, ei kuulu. Vielä on toivoa vähän jäljellä ja ensi viikolla testailen uudestaan jos ei mitään tapahdu. Eli nyt on siis kp38/35. :kieh:
 
Huomenia!!!
isännys vallannu meidän koneen niin,et piti herätä aamu tuimaan kirjotteleen!! :LOL: no ei...poitsu päätti et kauempaa ei koisita..tänään olis sitte kaverin häät tossa iltapäivällä...kurja sää,vettä sataa ihan kaatamalla :/ täälä ei mitään uutta,tylsää ku ei kannata oikee ovistakaan ootella,ku tuskin aivan ekasta tärppää...tosin täytyy kyllä peittoja ihan varmuuden vuoksi pöllyytellä tossa ens viikonloppu puolelle ;)
ja mitäs uusia oli taas liittyny joukkoon,Tervetuloa :flower:
Maelle :hug: ja jaksuja odottamiseen...toivoa on jäjellä vaikka kuinka paljon!!!!
Joshualla ollu aikasta jännittävä synnytys...outoa et lääkäri sanonu sulle ettei toista kahteen vuoteen ja gyne kumminki anto luvan.Mua itteä ärsyttää toi ku toinen puhuu toista ja toinen toista |O koittais nyt päättää!!!mut onneksi saitte luvan kakkoselle :heart:
Aamu81,voimia sinne tädin keskelle...kuulosti rankalta :hug:
Juu oon itte ryhmikses "hoitotätinä" ja voin kertoa,et hyvin se lähtee hoito teilläki kulkemaan.vanhemmille aina melkee kovempi paikka ku lapselle.ja yhden neuvon sanon kyllä siihen aamun vientitilanteeseen...Tee se nopiaa!!!ei mitään vartin heipatuksia ja kymmentä kertaa sille lapselle ei kannata hokea et äiti menee töihin...on lapselleki helpompaa jos huikkaa heipat ja lähtee...ja yleensä
jos lapsi jää itkevänä hoitoon nii se loppuu kaks sekunttia siitä ku vanhempi laittaa oven kiinni :D
Mantana sullahan kuulostaa pyyhkivän vallan vauhdikkaasti!!!! :D jaksuja vaan et jaksat jatkaa...siis jos tarttee!!kyllä se pikkukakkonen sit varmana tärppää!!!

tähän väliin ei muuta!!!! :hug:
 
Moi! Mulla on sit tänään kp 2/28-30 yk3 lähti käyntiin. Tälläkin kertaa tuhrua tuli kaksi päivää ennen kunnon vuotoa :eek: Ei tämmöstä viimeksi ollu esikon kuumeilu aikana :/ Onko jollain muulla tällaista?

 
Mulla on tosi epäonnistunut olo...Ovistikkuihin on tullut kolmena päivänä toinen viiva, mutta ei tasvahvaa! Näitä kiertoja on ennekin ollut, ettei tasavahvoja viivoja ole tullut! Ja tänään viiva oli tosi tosi haalea, eli huomenna se on ihan puhdas nega. Voi rähmä! Osaako joku auttaa? Et tarkoittaako se, etten saa ovistikkuun tasavahvoja viivoja sitä, etten ovuloi tässä kierrossa vai voisiko olla hormoneissa jotain häikkää?????

Viime kierrossa oli tosi hienot vahvat viivat, mutta tärppiä ei vaan tullut :'( Ja tässä kierrossa ehkä ei ole toivoakaan?

Rupee olemaan jo aika rankkaa...En malttaisi odottaa lääkärille pääsyä, se on vasta lokakuussa. Tämä on siis jo yrityskierto 9.

On vaan niin paha mieli...Ja mietin, et onkohan tosiaan mun hormonitoiminnassa jotain häikkää...No se onneks selviää pian, mutta haluisin niin mielummin saada sen plussan ennemmin ku menen tutkimuksiin.

Sori kun vaan omaa napaa tulee taas. Toivoisin, jos joku osaisi sanoa tuohon ovistikkujuttuun jotain :)

Jännäilen täällä SAKKOMON uutisia, eiköhän sieltä plussa tule aamulla. MAE, sulla on kans tosi jännät paikat! Tsemppiä!
 
Mulla on tosi epäonnistunut olo...Ovistikkuihin on tullut kolmena päivänä toinen viiva, mutta ei tasvahvaa! Näitä kiertoja on ennekin ollut, ettei tasavahvoja viivoja ole tullut! Ja tänään viiva oli tosi tosi haalea, eli huomenna se on ihan puhdas nega. Voi rähmä! Osaako joku auttaa? Et tarkoittaako se, etten saa ovistikkuun tasavahvoja viivoja sitä, etten ovuloi tässä kierrossa vai voisiko olla hormoneissa jotain häikkää?????

Viime kierrossa oli tosi hienot vahvat viivat, mutta tärppiä ei vaan tullut :'( Ja tässä kierrossa ehkä ei ole toivoakaan?

Rupee olemaan jo aika rankkaa...En malttaisi odottaa lääkärille pääsyä, se on vasta lokakuussa. Tämä on siis jo yrityskierto 9.

On vaan niin paha mieli...Ja mietin, et onkohan tosiaan mun hormonitoiminnassa jotain häikkää...No se onneks selviää pian, mutta haluisin niin mielummin saada sen plussan ennemmin ku menen tutkimuksiin.

Sori kun vaan omaa napaa tulee taas. Toivoisin, jos joku osaisi sanoa tuohon ovistikkujuttuun jotain :)

Jännäilen täällä SAKKOMON uutisia, eiköhän sieltä plussa tule aamulla. MAE, sulla on kans tosi jännät paikat! Tsemppiä!
 
Eipä ole sitten tätiä näkynyt, ei |O Ostin uuden testin ja ajattelin huomen aamulla vielä testata. Jos sittenkin näyttää negaa, niin pakkohan se on uskoa... ja odotella sitä viipyilevää tätsyä..
Miltäs Venla-05:lla näyttää?

Aamu-81 :hug: tädistä, eiköhän se karmea greippimehu tässä kierrossa tee tehtävänsä ja pääset sitten plussailemaan ;)

Kaikille leppoisaa viikonlopun jatkoa ja puhaltelen teille plussatuulia +++ :whistle:
 
Nega sieltä tuli :'( :'( :'( . Nyt on siis kp 37/35. Viime kierto oli jopa 42... Yleensä kierrot on kyllä ollut 30... Mitähän täs pitäis tehdä??? Mistä moinen heittely johtuu...
Mieli on niin maassa taas ettei ole tosikaan. :( No odotellaan nyt sitten sitä hiivatin tätiä. Kurvais sitten heti eikä viikonpäästä jos on tullakseen. :headwall:
 
Päiviä, pitäisi lukea tenttiin, muttei nappaa... Lapsi on mummulla hoidossa ja rauhaa olisi nyt muutama tunti maassa, joka pitäisi hyödyntää...Mä nyt tulin sitten ruokatauon päätteeksi vilkaisemaan piristksen vuoksi viestit.(tai näin ainakin itselleni uskottelen, mä olen mestari järkkäämään itselleni muuta tekemistä kun tenttikirjat odottaa) Vitsit kun tuntuu vaikeelta alkaa lukemaan taas pitkästä aikaa. Tuntuu, että kaikki ihan perujututkin on kateissa, miten intgroitiin, miten lasketaan vektoritulo...sen siitä saa kun jättää suorituksia roikkumaan. Mulla on kyseessä roikkutentit, jotka pitäisi saada suoritetuksi, että saisin diplomi-insinöörin paperit vihdoin ulos, varsinaisilla luennoilla tms en ole siis ravannut enää muutamaan vuoteen, töissä olen ollut ja tietysti äitiyslomalla, joten sitä kummasti vieraantuu tuosta opiskeluhommasta...

Sakkomo, pahoittelut negasta! Mulla tuli mieleen, että onkohan sulla mahdollisesti stressiä jostain - mahdollisesti itse yrittämisestä? Sehän voi vaikuttaa myös kiertoon.
 
LUOMUNEITO
yhelä kaverila oli aina kellon tarkat menkat ja yhtäkkiä ne alako heitteleen. kolomet menkat meni pitkäksi ja sitten pärähti plussa =)

toivotaan, että sulla olis samanlainen lopputulos ;)
 
Kiitos tuesta :hug:

Kait sitä pitää rimpauttaa neuvolaan ja kysästä että mitäs nyt tehdään...

En usko että tästä kierrosta enää mitenkään plussaisin...

Janis tsemppiä lukemiseen. Mä olen kans oikein hyvä keksimään verukkeita jos pitäis oikeesti saada joku homma pois alta niin kaikkea muuta kyllä teen ,mutta en sitä mitä pitäis...

 
Mae
Juu-u, ei vieläkään mitään.... Tää odottelu sitten vasta kivaa onkin. Nyt kyllä sais ne menkat alkaa jos en kerran raskaana ole, että tietäis ainakin missä mennään. Mutta ei niin ei. Testailen taas alku viikosta ja tuun sitten kertomaan mitä näytti.
 
Nonni sitten.
Noinhan se täti tuli tännekkin.
Mulla piti olla lopuviikosta lääkäri että saan lääkekuurin menkkojen alkamiseks.Mutta enhän mä nyt sitä sitten voikkaan hakee.
Toivon kyllä että seuraavat menkat tulis sit ajallaan,ettei tarttis taas 3 kuukautta venata.
Mä oisin kyllä niin kovin mielellään sen lääkekuurin syöny,niin ois saanu ihan säännöllisen kierron :snotty:
 

Yhteistyössä