Pikkukakkosta toivovat

LUOMUNEITO
nyt on edistystä tapahtunu, johonki päin :ashamed:
kokeilin nipukkaa tännään ja se oli tullu alaspäin. edelleen se oli kova, mutta oli tullu ehkä puoleenväliin.. ehkäpä ne menkat sieltä tekee tuloaan :/

hullua, ko bongasin muka oviksen kaheksan päivää sitten ja nyt olis sitten jo tulossa menkat :headwall: en kyllä pysy yhtään matkassa tässä kierrossa, ko kaikki mennee päin seiniä :/
tissitki on kyllä painavan tuntoset ja vihlontaa on... alamaha on jotenki turvoksissa, joten kyllä ne menkat varmaan on, jotka tekee tuloaan :(

noh, se siitä.. en nyt jaksa keskittyä lukemaan kirjotuksia ja pyydän anteeksi itsekkyyttä, mutta olen liian väsyny :ashamed:

plussaonnea kaikile ja negan saaneilla voimia uuteen yritykseen :hug:
 
Täti kaarsi eilen punaisella kaarallaan paikalle. VIHDOIN!!! Aikasta vähän on vaan vuotoa... Jota ihmettelen. Ekoina päivänä kun yleensä tulee ku saavista kaatamalla... No katsotaan...
Eli kp 2 täällä tänään. Ajattelin että kun nää menkat on tästä kärsitty niin soittelen neuvolaan aikaa...
 
No voi harmi sakkomo. Mie vielä elättelin toivoa. Onneks en saanu kai siuta uskomaan ....

Tsemppiä Luomuneito!

Täällä kärvistellään. Tylsää on. Etenkin kun en usko koko ovista tulleen tässä kierrossa. En millään usko, että tässä kierrossa ois mitään tapahtunu, ei nimittäin oo minkäänlaisia tuntemuksia. Katseet on jo suunnattuna seuraavaan kiertoon, onko siihen sitten 3 päivää aikaa tai 10 tai jotain muuta.


 
Täällei edelleenkään tätiä näy.. Ostin taas uuden testin (täähän alkaa käymään kohta kalliiks..) kun meillä on lauantaina yksiin pippaloihin meno, niin ajattelin vielä varmistaa ennen niitä, että voiko ottaa parit sidut..
 
Mae
Heippa!
Tuun kertoilemaan nyt pikaseen kuulumisia, huomenna lähdetään viikoksi anoppilaan niin en taas ole koneen ääressä.
Mulla on nyt 3 pv tiputellut eli kait se on nyt sitten kp3. Yleensä mä tosiaan alan vuotamaan heti aamusta ihan älyttömästi, nyt on joka kierto alkanut monen päivän tiputtelulla.
Soittelin jo alkuviikosta gynelle ja olivat siellä sitä mieltä, että nyt riittää kun joka kierrossa tiputtelee ihmeellisesti, tulee maitoa rinnoista :eek: ja kierto on mitä on, samoin vuoto.
11.9 meen sitten kuulemaan "tuomioni".
Harmi Sakkomo ettei tärpännyt. Mutta jos jotain hyvää, niin kuitenkin se että täti loppu peleissä tuli kuitenkin. Itellä vähän sama fiilis.
Hilbert ja poika04, toivon teille aivan mielettömästi ++++++ (myös muille tietenkin:))
;)
 
Heippis.
Mä tonne kesävauvahaaveisiin kävin kuulumisia laittaas,joten poikkeen täälä samalla reissulla kun näille nurkille satuin eksyyn...
Menkat siis ihan kunnolla sitten alko,ja nyt vetelee viimesiään.
Huomenna on lääkäri.Meinaan sinne mennä vaikka menkat alkokin.Mutta haen reseptin joko varuiks vai alanko syörä niitä pilsuja heti,sen näkee sit huomenna.Mutta säännöllistä kiertoa toivoisin kovasti että helpottuis sitten oviksen bongailut....
No juu,nyt lättyjen paistoon... :p
 
LUOMUNEITO
ollaan mietitty asioita miehen kans ja päätettiin, että meilä on hyvä näin, ilman toista muksua =)

kyllä tuli jotenki tosi helepottunu olo, ko päätös oli tehty ja tajusin, että nyt mulla ei tarvi lipittää greippimehua tai ottaa joka aamu kourallista luonnonnappeja, ei tarvi laskea kiertopäiviä ja seurata ovislimoja :D
nyt saan vain olla ja nauttia esikoisesta iliman ylimäärästä ressiä ;)

olen nimittäin ressannu, niin paljon, että koko perheen arki meni sekasin ja kellään ei ollu hyvä olla :headwall: luulen, että menkatki alakaa ihan lähipäivinä, ko ressi loppu kerrala ;)

toivotan kuitenki teille kaikille plussaonnea koko sydämestäni ja kaikkea hyvää =) :flower: on ihanaa, että maailmaan tulee lisää isomahaisia ja vauvoja :D
 
Onnea valitsemallenne tielle, LUOMUNEITO! Olipas vähän virrallisen oloisesti sanottu, mutta siis hieno juttu, että helpottaa tuohon stessiin - siitä kun ei yleensä mitään hyvää seuraa ja tosiaan kun lapsi on olemassa, niin ei ole oikein häntäkään kohtaan, jos äiti ei pääse täysin rinnoin nauttimaan yhteisestä ajasta, vaan on koko ajan kova stressi päällä muista suunnitelmista.
 
Hei hei Luomuneito!Nauttikaa esikoisesta täysin rinnoin :)

meillä oli tänään ihan "täydellinen" aamu.. oltiin menossa ensimmäistä kertaa muskariin ja poika heräs jostain syystä tunnin normaalia aiemmin, joten alko jo väsy lähestyä. No juuri kun oltiin ovesta lähdössä hän oksensi molempien päälle niin että meni kaikki kamat vaihtoon. Kun päästiin takas kotiin ja juotin maitoa sylissä alkoi yht'äkkiä reisi lämpenemään.. vaippa päästi läpi! eli ennen yhtä oli jo kolmas vaatekerta menossa. Tälläistä ollu viimeksi joskus puolvuotta sitten, mutta jos se kakkonen sieltä jossain vaiheessa tulee, niin sithän se on taas ihan normaalia :LOL:

viikonloppuja!
 
kiitos onnitteöuista.- En ole kauheasti uskaltanut viellä ilakoida..Ajattelin seiska viikolle tilata ultraan ajan..näkee ettei ole tuulimuna ja että vauveli olisi oikeassa paikassa. Jostain syystä oon tän kakkosen suhteen paljon "arempi" jotenkin pelottaa et jos kaikki ei ole hyvin..Ensimmäisen kansaa ei silleen osannut pelätä. kun olin ensimmäisiä tuttava piirissä jotka sai lapsia niin ei kauheesti ollut kuullut kauhu juttuja keskenmenoista yms...Viellä pitää 3 viikkoa odottaa ja sitten näkee mitä massuun kuuluuu. Kysyin lääkäriltä joka mut ultraa sit et kannattaako ottaa 6 vai 7 viikolle ultra niin sano et 7 ettei tarvitse turhaan pahaa mieltä sitten tuntea kun 6 viikolla ei välttämättä viellä sydämmenlyönnit näy.

poikao4&papunen 4+0
 
Nollanelosen pojalle!!! :flower:
voi kun pian pääsis itekkii tilaileen neuvolaa...ym... :heart:
Nooh,nyt pitäs vaan ihan rauhassa odotella että kierrot naksahtelee kohilleen,ja sitte pitäs olla odottamatta,että ei kroppa kerää liikaa ressihormooneja...Hmm,vaikeeta...
Eihän tässä osaa mitään muuta kun odottaa koska voi tikuttaa oviksen,sit pitäs saaha kaarettua toi ukko lakanoisiin oikeeseen aikaan(joskus vaikeeta kun on 3vuorotyö) ja sit oottaa koska saap tehä raskaustestin...jne jne jne...
Odottavan aika on pitkä.
Mut sisulla me siitä selvitään,eiks je?! B)
 
Onnea kovasti sulle poika04!!!!!!! Onneks se kn tunnustelus osottautu vääräksi, ihan mahottoman paljon onnea!

Itse taas täällä masentuneena odottelen kuukautisten loppumista, snif. Eli yk 3 lähteny käyntiin, kp 6 / 26-27 menossa. Ovistestejä arvelin nyt hankkia, josko niistä olis apua.

Onko teillä muilla sellasta oloa puistossa tms. et useamman lapsen äidit ei pidä teitä oikeina äiteinä - kun on vain yksi lapsi?? Mulla tulee joskus tollanen tunne. Tai sitten vastaavasti, kun isompi lapsi kiukuttelee, saattaa äidit tokaista et tää on sit sullakin edessä. Mitäs sitten!!!? Musta on tosi ärsyttävää muistutella tollasesta, kyllä sitä varmaan jokainen tietää että omakin lapsi kasvaa. Ja onhan jokaisella oma tempperamenttinsa, mulle nyt on aivan sama kiukutteleko jonkun muun lapsi vai ei.

Mites tässä pinossa on tehty sen listan kanssa? Onko listalle olemassa päivittäjää?
 
no heipsan pitkästä aikaa!en oo täällä taas kauheesti kerenny poikkeen,on ollu ainakin mukamas niin kiireitä :LOL:
onnea paljon poika 04!toivotaan et kaikki sujuu hyvin :D
mulla olis itellä tässä nyt sitten sama tilanne,tein tänään plussatestin!!!
elikkäs 4+2 olis nyt.mulla on kauhee jännitys kans,et sujuukohan kaikki ny hyvin jne..mut toivotaan parasta.on vielä jotenkin niin epäuskonen olokin..
 
Onnea sonja! Ja tarrasukkia matkaan

Juu mulla on kanssa kauhee jännäys et lähteekö papunen kasvamaan. aSiksi ajattelin käydä yksityisella ultrassa vkolla 7..pelottaa vaan et jos sieltä ei kuulukkaan mitään.. Kauheen yleisiä nuo keskenmenot kun olen lukenut...tieto ei aina ole hyvästä
 
paljon onnea plussanneille!!! :heart:

sinuhe mulla taas joskus tulee tytön muskarissa semmonen tunne että mua pidetään jotenkin nuorena äitinä (olen kylläkin nuorimman näköinen ainakin) mutta jotenkin tuntuu että muut aattelee että mikähän teini äiti tuokin on. :ashamed: (olen 24v) ei varsinaisesti liittynyt kysymykseesi mutta tuli mieleen :D

meillä ovis oli mut ei hyödynnetty kun olen kipeenä, mutta jospa ens kierrossa sitten..

niin ja luomuneidolle halit. hyvä kun joku tietää mitä haluaa (itse hieman hukassa tunteiden kanssa).

hyvää alkavaa viikkoa mammoille ja muksuille!!!!!!! :flower:
 
Noin kun ovat puhuneet että se greippimehu saattas auttaa tossa raskautumisessa,niin onkos sillä jtn merkitystä että missä vaiheessa kiertoo sitä ryyppäsee,ja kuinka suurissa ja pienissä määrin ootte kyseistä litkua nauttineet?Mä oon sitä välillä jääkaapilla käydessä ryystäny.On se vaan pahaa.Onneks toi ukko ei oo kysyny notta miks sitä juat ko et siitä tykkääkkä...
Oon mä sitä toisinaan ryystänny muuteskii,kun jos on ollu tuntua pissatulehduksesta,ni eiku greippimehua nassuun :x
Tämmöstä.
Hyvää Yötä Kaikille.
Nati nati. ;)
 
Noin kun ovat puhuneet että se greippimehu saattas auttaa tossa raskautumisessa,niin onkos sillä jtn merkitystä että missä vaiheessa kiertoo sitä ryyppäsee,ja kuinka suurissa ja pienissä määrin ootte kyseistä litkua nauttineet?Mä oon sitä välillä jääkaapilla käydessä ryystäny.On se vaan pahaa.Onneks toi ukko ei oo kysyny notta miks sitä juat ko et siitä tykkääkkä...
Oon mä sitä toisinaan ryystänny muuteskii,kun jos on ollu tuntua pissatulehduksesta,ni eiku greippimehua nassuun :x
Tämmöstä.
Hyvää Yötä Kaikille.
Nati nati. ;)
 
Noin kun ovat puhuneet että se greippimehu saattas auttaa tossa raskautumisessa,niin onkos sillä jtn merkitystä että missä vaiheessa kiertoo sitä ryyppäsee,ja kuinka suurissa ja pienissä määrin ootte kyseistä litkua nauttineet?Mä oon sitä välillä jääkaapilla käydessä ryystäny.On se vaan pahaa.Onneks toi ukko ei oo kysyny notta miks sitä juat ko et siitä tykkääkkä...
Oon mä sitä toisinaan ryystänny muuteskii,kun jos on ollu tuntua pissatulehduksesta,ni eiku greippimehua nassuun :x
Tämmöstä.
Hyvää Yötä Kaikille.
Nati nati. ;)
 
Hannamamma, just samanlaisia tilanteita tarkotin kun mitä sulla on kokemuksena muskarista. ite oon 30 (kääk!!) mut silti koen, et monien silmissä olen niin vihreä äiti. Niin, meillä on reilun vuoden ikänen poika. Mut toisten äitien kommentit jne. ei nyt tosiaankaan ole syynä pikku kakkosen saamiseen, niin paljoa ei sentään harmita.

Ninnurainen, oon kuullu et lasilllisen tuntuvat nauttineen greippimehua. Pitäsköhän tuota itekin hamstrata...
 
PAALJON OOONNEA poika04 ja Sonja R ! Ihanaa. :flower: :flower:

Itse tässä latkin valion hapanta greippimehua, rybb&deckerssi on kyllä paremman makusta (muttei ehkä yhtä tehokasta?). En tiiä onko mitään hyötyä, edelleenkään ei oo mitään tuntemuksia. Viikko suurinpiirtein pitäis viel ootella ainaski ennen uutta kiertoa tai testiä.



LUOMUNEITO ei varmaan oo enää lukemassa, mutta teitte varmaan ihan hyvän päätöksen. Pitäs itekkin yrittää elää enemmän tässä hetkessä.
 

Yhteistyössä