Pikkukakkosta toivovat

Hei saisinko liittyä joukkoonne.
Eli olen 27 vee ja puolisko kohta 32 esikko kohta 3 ja hälle seuraa tahoisimme.
helmikuussa ehkäisy jätetty..mutta yritys alkoi 1.5. 4 yk vetelee viimosiaan torstaina luultavasti täti kurvailee paikalle.

Onko kenelläkään muulla sellanen tunne et miten hitossa tää voi olla näin vaikeeta. Mulle on jostain syystä alkanut ihan stressiä ilmenemään ja pahaa mieltä. Ehkä osaltaan se takia kun tuttava piirissä tuntuu lapsoset saavan alkunsa melkeinpä saunanlauteilta. Oon kaikin keinoin koittanut keksiä muuta mietittävää mutta huonoin tuloksi. Nyttenkin itku kurkussa oottelen torstaita. Kohdunnapukan avulla olen oppinut tunnistamaan tädin tulon..ja taas se on pehmennyt eli ei taaskaan tässäkään kierrossa onnistunut...mutta ehkä seuraavassa sitten :D kauhea narina heti alkuunsa...toivottavasti täältä saa juttu seuraa kun mulla ei oo sellasta kaveria jolle tästä vauva projekstista voisi kertoa..ja mies ei jaksa kuunnella aina samaa virttä
 
Heipä hei.

Taas uusi viikko. Luulin aluks, että tuo greippimehu auttais, koska alku oli lupaava, mutta näin kuiva mie en oo koskaan ollu. Että huoh. Pitäis varmaan ostaa niitä ovistikkuja. Jos ei sitä ovulaatiota olekaan ollenkaan?



Joko Mae testasit? Kattelin tossa, että esikoisen testasin reilu 5 viikkoa viimeisistä kuukautisista. Onhan se sakkomollekin viel mahdollista plussata, eikös? Vaik toisaalta, jos ajattelee, ettei enää plussaa tuu, niin pettymys ei ole suuren suuri sitten...

Täällä oli puhetta siitä mitä kukakin tekee. Mie olen kotona ja opiskelen (hei vaan Janis, täällä tentit on läpi, mutta Dippa pitäs puskea loppuun ja oman alan työpaikka löytää), teen työkeikkoja silloin tällöin ja erilaisia projekteja. Olen kyllä kanssa mestari keksimään kaikkea muuta tekemistä. Ihan hävettää, kun tuon dipan kirjoittaminen tökkii niin pahasti.

Lisään tähän vielä poika04:lle, että älä välitä. Et varmasti oo ainoa. Täällä meitä on muitakin. Meilläkin tää on nyt yk3, ei siis paljon vielä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että ei se kyllä tässä kierrossa ainakaan ole napannut. Vähän pelottaa, että kun se ei kerran heti napannut, niin kuinka kauan siinä sitten oikein kestää. Tiedän tuon tunteen "saunanlauteilta" ;) . Esikoinen tuli helposti ja siskoni on aina tullut raskaaksi kun miehensä on vaan katsonut häneen päin, samoin äitini, joten miulle oli suuri pettymys, ettei miulla niin nappaakaan tän toisen kanssa, vaikka kaikki "merkit" on niin, että pitäs niistä miehen likasista kalsareista jo tulla raskaaksi. Kiitos tuosta kohdunnapukkavinkistä. Pitää ruveta sitä seuraamaan kanssa ennen kuukautisia. Ilmapallomaha on kyllä miulla se paras merkki (ja se jo alkaa oireilla tässä vaiheessa kiertoa eli no hope). Tiedätkö mitään tuosta kohdunnapukasta oviksen aikana? Tai jos raskautuu?
 
heipsan!!!
poika04 tervetuloa joukkoon!! :flower: ja koska teidän esikko on syntyny?päivittelen tonne 7sivulle...ja kyllä täältä juttu seuraa saa,en mäkään kavereille mitään ainakaan vielä oo höpöttäny.Meillä kaveri piiris paljon lapsettomuutta niin ei oikee viitti valitella mitään pieniä ongelmia,vaikka itelle oliski suuri juttu!
ollaan mun äipällä kyläs joten pikaset kuulumiset...päivityksen hoidan huomenis kuntoon...aattelin kysyäistä et olisko aivan mahdoton ajatus jos startattais syyskuun alusta uus pino????ku täs on juttua jo niin paljon.Tosin ei ongelma jos haluutte täs olla...
paljon jaksuja kaikille joille täti tullu...kyllä se plussa vielä tulee!!! :hug:
ja halit myös teille joille nega pärähti :/
Positiivisin ajatuksin siis eteenpäin koko porukka! :D
 
oviksen aikaa kohdunnapukka pehmenee ja ainakin mulla se on sellanen lerpukka ihan kun huulet ois...siitä voi ärsyttävän hyvin tietää kuukautisten saapumisen..
ja toinen mikä mulla kertoo menkkojen lähestymuisestä on paikkojen kuivaminen.

sitten oli kysettä että mitä sitä tulee puuhailtua muuta kuin kuumeiltua..minä suunnittelen taloja ja rakennuksia työkseni..osaltaan eräälle firmalle ja osaltaan olen aloittanut viimeaikoina tekemään omissa nimissä yksityisille ihmisille.
 
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Tervetuloa uusille ja :hug: niille joille täti on kurvaillut kylään.
Itsellä olisi kierto pari päivää yli tai siis torstaina olisi ns.normikierto tullut täyteen mutta on sen pari päivää mennyt yli nyt koko ajan. Nyt olis sitten jo neljä päivää yli. En kyllä ole mitään testailuja suunnitellut vielä vähään aikaan, tuskin on kuitenkaan, mutta kyllä sitä vaan alkaa mieleen hiipimään kaikenlaisia toiveita... On se ihana ainakin haaveilla tämä pari päivää siitä että voisi olla, vaikka sitten taas tipahtaakin sitä korkeammalta kun itsensä päästä haaveilemaan.
Eilen tuli aivan kamala närästys illalla, ei ole ikinä ennen minulla ollut, poltteli niin kauheasti, mutta eikös tuo ole loppuraskauden vaiva eikä alkuraskauden merkki? Taisi vain johtua jostain mitä olin sitten syönyt.
No mutta jäädään odottelemaan, joko tätiä tai sitten jotain merkkejä joiden perusteella saisi syyn mennä testiä ostamaan.
Plussa tuulia kaikille!
 
Mae
Terveisiä wc:stä :kieh: NEGA |O
Mä en enää tiedä mitä hittoa mä teen, kait se on kohta vaan varattava aikaa gynelle... Mulla tulee niin helposti tulehduksia, tosin koskaan ne ei oo tälleen kiertoa pidentänyt.

Poika04, tervetuloa joukkoon. :flower: :hug:
Sitten vähän kertoilen omista puuhistani ;)
Vielä olen toistaiseksi pojan kanssa kotona, 1.10 pitäisi lähteä töihin :(
Minua vähän hirvittää tuo töihin lähtö, kun teen pääosin ilta-, viikonloppu- ja yötyötä. Onneksi isi jää pojan kanssa kotiin ainakin tän vuoden loppuun.
Nyt lähden lenkille purkamaan tän kiukun pois.
:kieh: :kieh: :kieh:
 
miksi, miksi, miksi....sain just kuulla et eräs tuttavani saa lapsen ja se ei edes olisi halunnut sitä?! ja sitten on meitä jotka haluttaisiin muttei saada nyt kiukuttaa oikeesti ja on pahamieli. mailma on epäreilu, epäreilu ja viellä kerrean epäreilu!!
 
eräs äiti 79, heipä hei kohtalotoveri! Juu, mulla alkaa olemaan diplomityö nyt ihan loppusuoralla, mut kun parit tenttisuoritukset olis vielä rutistettavana. Olen duunissa alan hommista, ja itseasiassa juuri diplomityötäni täällä teenkin. Olen siis toistaiseksi määraikaisena. Jos nyt sitten lopputyön jälkeen jatkoa tulee, niin palkka kyllä nousisi ihan kivasti, jos olisin jo valmistunut - pahasti vain näyttää siltä, että osa suorituksista saattaa jäädä joulukuulle tentittäväksi, mikä puolestaan siirtäisi valmistumisen luultavasti tammi-helmikuulle...saa nähdä. Tuo lapsen yrittäminenkin saa toistaiseksi odottaa mun valmistumistani - tai ainakin vakituista työsopimusta. Juu, nytkin olen töissä ja lukemista on vielä kauhean paljon...ihan hirvittää! En tiedä kuinka enää illalla jaksan ja tietenkin laspakin olisi kiva edes pari tuntia nähdä - ehkä pakerrankin tenttiin sitten vain edellisen illan ja yön ja toivon parasta - on niitä joskus sitenkin onnistuttu läpäisemään...nää ei vaan ole niitä helpoimmasta päästä...
 
poika04, näin se ikävä kyllä joskus menee, mutta älä vaivu epätoivoon. Ajattele positiivisesti: onhan sulla jo yksi ihana lapsi ja se on enemmän, kuin mitä toisille suodaan. Sitä paitsi kyllä uskoisin, että teilläkin vielä tärppää, eihän teillä ole edes kovin montaa yk:a takana.
 
tervetuloa uusille kakkosen haaveilijoille!

mulla varmaan ovis oli ja meni eikä sitä hyödynnetty kun olin töissä koko viikonlopun. :( mutta ei se nyt niin masenna kun olen kauhean kiireinen koko syksyn että ei tunnu hirbeältä ajatukselta vaikka tärppi tulisikin vasta vuoden alusta.. =)

nega pahoittelut sen kokeneille!! :hug:

ja hyvää alkavaa viikkoa!! :heart:
 
Eipä ole tätiä näkyny... Äh.. Olisko sittenkin... No toisaalta on kierto kyllä jo niin paljon myöhässä että olis ollut pakko jo olla plussa...Tai mitäs jos se onkin saanut vasta hiljattain alkunsa ja se ei vielä näkynyt... No joo itseään on hyvä huijata...
Jestas kun tulee välillä vettä kaatamalla :eek:
 
No juuri kun päivemmällä vähän ehdin toiveita alkaa nostattelemaan niin iltapäivällähän se täti saapui kyläilemään. Eli kp 1 taas lähdetään uuteen yritykseen. Parempaa plussaonnea muille!
 
Minä voisin kanssa tänne ilmottautua mukaan, kun kai tämä kuumeiluksi jo lasketaan, kun näille vauvasivuille on alkanut aika tiuhaan tahtiin eksymään. Esikoinen täyttää nyt syyskuussa kaksi, ja oikeastaan ihan vasta nyt on alkanut pikkukakkonen kuumottelemaan.
Mies ei kyllä ole ihan satavarma tästä.. Ja täytyy myöntää että kyllä minuakin vähän hirvittää mitä se elämä sitten on kun niin riiviöitä on kaksi :D
Täytyy myöntää meinaan että olen erittäin mukavuudenhaluinen, tykkään matkustella, nauttia viikonloppuna hyvän pihvin ja punaviiniä sen kanssa, käydä välillä ulkona yms yms. Noh toki varmasti kahden lapsen äitinäkin pystyy olemaan välillä itsekäs, mutta kyllähän ne elämän suuret onnen hetket tulee omasta pienestä tytöstä.
Ikää mulla on 28 vuotta ja miehellä jokunen vuosi enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sakkomo:
Eipä ole tätiä näkyny... Äh.. Olisko sittenkin... No toisaalta on kierto kyllä jo niin paljon myöhässä että olis ollut pakko jo olla plussa...Tai mitäs jos se onkin saanut vasta hiljattain alkunsa ja se ei vielä näkynyt... No joo itseään on hyvä huijata...
Jestas kun tulee välillä vettä kaatamalla :eek:
Eipä ole sakkomo täälläkään tätiä näkynyt.. Täti huijaa meistä nyt kyllä ihan liian montaa... ilmestyis nyt nopsaan, niin tietäisi vähän missä mennään...
 
Täti sanoi viimein eilen adios ja lähti kälppimään. eka yk siis alkanut, eikä oikeestaan tässä varmaan vielä varsinaisesti yritetä. tjot meiningillä eteenpäin :)

Viime kerralla ainakin oli kiva lueskella täällä kirjoituksia ja kirjoitella välillä itsellekin, kun mulla ei ainakaan ollu hirveitä haluja kaikille lähipiirissä asiasta kuuluttaa. Nyt oon parhaimmalle ystävälleni (joka on myös serkkuni) kertonut, mutta en muille. Hieman "ahdistaa" ylihuominen kun hyvä ystäväni tulee meille, ja sai km:n 2kk sitten. Nähdään nyt ensimmäistä kertaa, kun ei aluksi halunnut ja sitten oltiin reissussa. Nytkin toivoi että voidaan olla kahden, eli mies vie pojan pois. Tämä siis kolmas syy miksi tapaaminen on ollut hankalaa... :(

Eli vuodatus reikä olette siis te kaikki :D

Tervetuloa uusille! Ja :hug: sitä tarvitseville.

Nasuliini84 poika 09/06 ;)
 
weiss
Heippa hei kaikille! Aattelin tulla vilasee, että mitä tänne kuuluu? Oon enimmäkseen käyny tuolla kevät vauva puolella, mutta täällähän niitä kohtalotovereita löytyy. Kierto lähenee loppuaan, mutta mie en jaksa uskoa tärppiin, kun ukkoki oli tärppipäivinä kipiänä ja hommiin siitä ei ollu.. Oon koittanu kysellä, että mistä mahtanee johtua, kun miulla on menkkakivut pahentunu viimekierrosta huimasti ja ne alko jo viime torstaina ja mahollinen täti tulee vasta ensviikon alussa, ellei sitten ole kierto lyhentyny.. Vahtaa juimii pitkin päivää, välillä oikeinki kipiästi. Mutta se miusta ja mie puhkun paljon plussatuulia :whistle: kaikille!
 
Moikka!
Tää liittyis nyt tänne teijän joukkoon mukaan kuumeilemaan. =)

Ollaan miehen kanssa molemmat 24v ja poju täyttää ens kuussa 2v, ja ihan mahottomasti toivottais hälle pikkusisarta.
Pillerit jätin su pois, joten nyt sit ootellaan, että ekat menkat sen jälkeen tulis ja pääsis tositoimiin. :D
Pelottaa vaan, että jos käy samallalailla kun poikaa alettiin yrittämään; Ekoja menkkoja ei kuulunut kolmee kuukautee->hormonikuurin vetäsin. Mutta sit heti seuraavasta kierrosta tärppäs kuitenki.

Mies naureskellu, että onhan tää treenaaminen ihan mukavaa puuhaa, ennen ku päästään yrittämään oikein huolella. :whistle: =)

Plussa-tuulia kaikille ISOSTI lähetellen!!!
:wave:
 
KESKIVIIKKO 29.8


Poika04...................................kp25/25....yk4
Joshua.....poika09/06..............kp8/??....yk1
Tapsu85.....poika07/06............kp24/30....yk2
Mammukka75.....poika 03........kp21/28....yk2
Mae.....poika 08/05.................kp42/35....yk3
Caffee81.....tyttö 10/05...........kp 20/28....yk7
hannamamma.....tyttö 06/05...kp 16/31-35.....yk.5
Mintukas.....tyttö 10/05...........kp 16/23-28.....yk.9
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.......Kp 17/21-28.....yk.3
weiss.....08/01.........................kp 22/27-30.....yk.3
sinuhe.....poika 05/06..............kp 26/27.....yk.2
Jonsku79.....Poika 12/04..........kp 26/30-35.....yk.1
fosfori.....Poika 04/05...............kp 29/29-35.....yk.4?
sonja R.....08/05......................kp 29/28-30.....yk.2
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 24/30-35.....yk.1
katbe.....12/05.........................kp 6/30.....yk.3
buffo.....tyttö 06/06.................kp 1/30.....yk 10
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 36/28-30.....yk?
niko06.....04/06.......................kp 37/27.....yk.6
Venla-05.....01/05...................kp 38/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 38/??.....yk.1
sakkomo.....03/05...................kp 40/35.....yk.8
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 41/??.....Yk.1
Aamu81 tyttö 02/07................kp 7/32-39.....yk.4
mantana.....tyttö 11/04...........kp 12/28-40.....yk.14
LUOMUNEITO.....06/05.............kp 63/??.....yk.2
Nasuliini-84.....poika 0107.......kp 10/?........yk.1



HooÄs
Niagra
Muumimamma75.....
Janis.....
Ninnurainen

Plussanneet:

juu
Hoona82

 
lista on päivitelty!!!
ja uusille tervetuloa,kiva ku porukkaa ilmaantuu lisää!! :D
Toivottavasti toi lista oon ees suurinpiirtein oikees...ilmoitelkaa jos virheitä!! :whistle:
Täälä ei mitään ihmeempää...jokseenki kostea olo meinaa olla,mut enpä tiiä,josko se sitä ovista tuppais...täytynee varmuuden vuoksi hieman tuuletella peittoja :LOL:
Sain aamulla jonku ihme siivous puuskan ja otin ja porstasin meidän keittiön,eteisen,vessan ja kodinhoitohuonenn lattiat,on siis laattalattioita :D ja putsasin saunanki oikee huolella...mikä lie mielenhäiriö..no nyt on siistiä!! :LOL:
Ihanaa arska paistaa vaihteeksi B) tätä lisää,tosin ilma on jo ihan syksyinen*hrr*
HooÄs mulla myös pillerit just jääny pois,saas nähä kauanko saa ootella ennen plussaa ;)
Toivottavasti teille jotka oottelette tulis se täti niin pääsisitte uuteen kiertoon,ja tietty se plussa olis vielä parempi!!!
Joshua,ajattele niin et on ihanaa ku se sun kaveris voi purkaa jollekki tuntojaan...vaikka ei varmaan helppoa kuultavaa ookkaan..jaksut :heart:
Luomuneito mitäs sulle???ei ooo kuulunu pitkään aikaan mitään...eikös sulla ollu se gyneki täs joskus??vai muistanko ihan väärin?olis kiva kuulla mitä sieltä sanottiin?saitko mitään tohon pitkään kiertoon?

No tämmöset kuulumiset täälä.Jaksut ja mega :hug: kaikille!!!ja nyt kyllä niitä plussiaki lisää tähän pinoon!!! :LOL:
 
Moi kaikille!

Mä en tiedä miks, mut mulle on tullu ihan sellanen tunne, et ihan varmasti olen raskaana, mikä tietenkin tarkoittaa vaan sitä, et viikon päästä tämä akka putoo korkialta. Periaatteessa kyllä ihan normaalit menkkaoireet löytyy, mitä nyt tissit ei oo ehkä ihan niin arat ku yleensä, mut jostainhan mie oon saanu päähäni että olen raskaana... Tosin vatsa on yhtäkkiä niin turvonnu, et oikeesti pitäs vaihtaa niihin äitiyskamppeisiin... Kai sitä vähemmästäkin alkaa tuntee olevansa raskaana... :LOL:

Sitten vaan niitä plussia kehiin!!!
 
Tässä sitä mennään kp29...meidän isäntä tosa taputteli mua vatsaan ja sano että olisitkohan raskaana kun se silleen pönkötti, siis vatsa:D . Mitä lie turvotusta.. :hug: Äskön alko tuolta munasarjojen paikkeilta semmonen aika kipee jomo, nyt se vähän hellitti, mutta ei yhtään samallainen kun menkoissa?? Niissä selkä alkaa eka särkemään :(

Yhdyn edellisiin puhujiin siinä että jos tätsy aikoo tulla, niin tulis sit nyt eikä viikon päästä |O |O Perään en soittele!

Tervetuloa uudet kuumeilija :wave: :D :D
 

Yhteistyössä