huomenta ja
OIKEIN IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE TEILLE!!!!!
Täällä jo voidaan paremmin. eilinen oli kamala päivä. oksennus lensi, paskat tuli housuun kahdesti ja vaan vesitilkat pysyivät sisällä- joten voimia ei ollut edes kävellä metriä pidemmälle.
lämpökin nousi 38 ja se veti olon vielä hurjemmaksi.
vielä klo 20 olin ihan hirveässä kunnossa kun yritin idols loppui. heräsin sen jälkeen klo 02 yöllä ja oli hyvä olo. lämpöä ei enään ja mahaan ei koskenut ollenkaan.
äsken join kupin teetä ja söin yhden näkkileivä, katsotaan mitä pakki sanoo..
vielä ainakin hyvä olo eikä tunnu että tulee kaaressa ulos.
huimaa kyllä edelleen, sokerit taitaa olla niin matalat vielä eilisen jälkeen..
mutta siis hengissä ollaan.. :wave:
Marika75 sähän sitten oikein kunnon "kiksit" sait mun musiikista. tosin mulle itsellenikin tuli ihan hirveä hinku päästä tanssimaan jonnekin.. B)
ehkä sitten kesällä joskus..
sillä aikaahan me voidaan survoutua ykkösiin kotona ja laittaa musiikki soimaan
eiks niin?
malttamaton eipä kestä. miten meni eilinen ilta?
toivottavasti oli mukavaa.
delfiini74 aikamoista jytkyä on teille kokoarvion mukaan luvattu. ihan jännittää minkä kokoisia vauvoja tämä pino saa ja milloin se eka synnyttänyt ilmaantuu
Jo-hanna varmasti hurja tunne että sukupuoli muuttuukin yht´äkkii toiseksi.
olisi kyllä järkytys saada poika laitoiksella syliin kun 99.8% luvattu tyttöä meille ja voit vaan kuvitella että vauvan laatikot pursuaa ainoastaan tytön vaatetta. ei ehkä olisi kiva poikaa pukea hempeän vaalenapunaiseen mekkoon
ja pitää vielä lisätä tuohon etä poika olisi järkytys- ainoastaan siis sen takia että kotona ollaan tyttöön varauduttu. muuten aivan sama. veljet odottavan edelleen poikaa syntyväksi
Essi- mä en ole suojannut sänkyämme mitenkään.. tosin esikoisesta juuri ehdin sängystä ylös, aavistus meni petariin ja loput lattialle pitkin kämppää.
toisesta tunsin sen tunteen ja ehdin melkein vessaa asti.
joten luotan nytkin siihen että ehdin ylös ennen kun alkaa valumaa.. tosin se vesihän voi tulla vaikka bussissa tai ihan missä vaan
siitä tulikin mieleen: TE, KENELLÄ ON LAPSIVESI mennyt ennen sairaalaan menoa- niin missä vesi lorahti?
Tilsu älä menetä toivoa olla eka synnyttäjä.
mä sain esikoisen melkein kk aikaisemmin joten en usko että välttämättä uudesti synnyttäjä on ensimmäinen..
mutta jännityksellä jään odottamaan kylläkin.
mun veikkaus taitaa olla
faerie tai dooris
Dacapo usko vaan, rakkautta riittää molemmille aivan varmasti- samoja asioita viime raskaudessa mietin että miten ihmeessä pystyn olemaan ja rakastamaan kahta lasta yhtä paljon.
kun toinen syntyy, ei sellaista enään edes mieti- se on itsestään selvyys :heart:
nyt kolmas tulossa enkä ole kertaakaan miettinyt samoja juttuja kun toisen odotusaikana.
tosin täytyy myöntää että on tullut välillä mietittyä miten jaksan/pärjään vauvan, ylivilkkaan 3v ja uhmakkaan 5v kanssa olla yksin pitkiä päiviä kun mies töissä :ashamed: tai lähinnä kotona varmaan menee ihan ok, mutta kodin ulkopuolinen elämä. :/
mutta, mä lähden jatkamaan eilen tekemättömiksi jääneitä kotihommia. pyykit pitää huuhdella uudestaan koneessa että saan ne narulle. samoin jauheliha-nakki keitto odottaa tekijäänsä.. ja vaikka mitä.. :kieh:
PULTTIS JA TYTTÖ rv 33 tasan :heart: