Noista raivareista mitä miehet aiheuttaa, muistan kun esikkoa ootin ja mies oli kavereidensa kanssa mettällä, ja kertoi että meille on tulossa vauva, niillä muilla melkeen kaikilla olikin jo lapsia, naureskelivat heti että joo niin se sullakin reissut vähenee ja akka alkaa motkottamaan. Mies siihen että ei minun vaimoni ole sellainen - ja kas kummaa, mitäs musta on tullut yhden lapsen ja toisen tulevan myötä - no just sellainen menoista mäkättävä akka! Ja erityisesti ärsyttää juopottelureissut, tosin tässä pari viikkoa sitten kun meillä oli vieraita ja ukko vetas niitten kanssa hirveät kännit, niin sain sellaiset raivarit ja sanoin että kohta en halua meille vieraita jos se menee sellaiseksi, tämä on nyt lapsiperheen talo eikä enää mikään kahden aikuisen talous (ennenhän minä en myöskään sylkenyt lasiin ja paljon reissattiin koira- ja metsästysreissuilla yhdessä, se on kuitenkin meidän yhteinen harrastus). Sanoin ukolle että saat ajoittaa juopottelus reissuihin, mä en halua että meidän lapset näkee isänsä päissään. Että niin se maailma muuttuu, minulla kaiken edelle menee nyt lapsi ja kohtahan niitä on kaksi, ei ymmärrä tuota juopottelua enää lainkaan! Huh ja anteeks mikä paasaus taas, mutta tämä on oikeesti sellainen asia mitä mun on vaikea käsittää, että miks ukon on saatava 'nollata' nuppinsa ja mulla ei tuota mitään vaikeuksia olla ottamatta tipan tippaa, viimeks juonut humaltumistarkoituksessa yli 3 vuotta sitten...
Mitäs mun piti kommentoida, niin masun ympärystä, mittasin sitten eilen ja se oli 112cm vaikka oisin luullu että ois ollu enempikin, mullakin kun on tuo elintasomakkara ja jenkkakahvat olemassansa. Ja raskauskiloista täällä puhuttu, mulla ainakin lähti raskauskilot ja entisiäkin imettämisen myötä, laihduin sellaisiin mittoihin ettei kerinnyt ees ennen tätä uutta raskautta tulla takaisin. Varsinkin reisistä lähti vanhaa läskiä aivan kummasti, farkut tuntu löysältä, ja sekös vasta mukavaa oli! Eli rauha hyvät naiset, sitä vartenhan meillä naisilla sitä läskiä kertyy tonne vattaan ja reisiin, että on mistä luovuttaa sitten lapselle imettäessä!