Huh, oon tässä huomannut, että pitäis olla koko ajan roikkumas täällä, jotta kerkeäisi kommentoimaan/kirjoittamaan kaikista mielenkiintoisista jutuista mitä täällä tulee esiin!!! Kas, kun nämä asiat ei live-kavereita pahemmin kiinnosta. Tai, kuuntelevat he, mutta ei sitä nyt niin koko aikaa viitsi heitä mahajutuilla vaivatakaan...
Ihania ultrakuvia
Heilillä! Oispa ihanaa käydä vielä ultrassa, niin näkisi onko heppu muuttunut parissa kuukaudessa. Käytiin 4D:ssä joulukuussa.
Voi
Joanna! Ja voi miehet!!

Oli siinä sulla kestämistä, mutta ajattele miten ihanaa on, ettei sun tarvinnut kärsiä tuommoisesta krapulasta! Ei taida sun miehen viinahammasta hetkeen kolottaa, aikamoinen opetus! :kieh:
Mä oon antanu mun miehen käydä tuulettumassa nyt aika paljon. Onneksi se ei nyt ihan hirveen usein ole ulkona käynytkään, siis ehkä pari kertaa kuukaudessa maksimissaan. Menköön nyt, koska kohta ei sitten mennäkään. Mä olen ollut nyt yrittänyt olla extra-kiltti enkä ole mäkättänyt hänelle menoista, koska tosiaan, tiukat ajat on edessä. Mies on nyt talvilomalla ja lähti tapaamaan kaveriaan muutama tunti sitten. Lupasi tulla kotiin ajoissa katsomaan Muodon vuoksi-sarjaa (jostain syystä pitää sarjasta), mutta kyllä sieltä viinalta haisten kotiin tullaan. Ihan ok:han se on, koska tämä ei mikään tapa ole, mutta nyt jostain syystä kiristää pinnaa ja pelkään alkavani nipottaa hänelle heti kun ovi käy.... :| Pitää yrittää olla ärsyyntymättä nyt kuitenkin. Näiden hormonien kanssa se vain tuntuu niin vaikealta!! |O
Katarina, mä kävin Helsinki day Spassa lymfahieronnassa ja se oli oikein miellyttävä kokemus. Pitäisi auttaa juuri tuohon turvotukseen. Hetkellisesti tietty, ei yhdellä hierontakerralla pidemmän ajan ihmeitä saavuteta.
Voi kun munkin mies hieroisi jalkoja...Se ei tykkää hommasta yhtään (on sitten kyseessä selkä, jalat, kädet..) vaan samaten kuin katarinalla, homma tyssää hyvinkin nopeasti...No, ei sitä kaikkea voi saada, pitää ajatella niin.... |O
Taas varmaan unohtui jotain, mutta minkäs teet....