Pulttis :hug: , mulla puolestaan on sellainen tosi kärsimätön olo vauvan suhteen, että en voi sanoa toivovani, ettei vauvaa olisi tulossa. Sen sijaan musta tuntuu, että ajattelen vauvan odotusta liikaa projektina, joka on pian saatettava loppuun, eikä ehkä kovin kaksista suhdetta tähän tulokkaaseen ole muodostunut, tai siis sellaista persoonallista suhdetta niin kuin Anttoon häntä odottaessani. Vaikea selittää... :ashamed: Odotin odotusta vuoden, eli luulisi olevan erittäin toivottu lapsi ja onkin. Varsinainen äidinrakkaus ei ole vielä varsinaisesti herännyt tätä toista kohtaan, niin karulta kuin tuntuukin sanoa. Molempien lasten odotuksen aikana mulla on kyllä tullut välillä väsyneenä ja huonovointisena mieleen, ettei tainnut olla kovin hyvä ajatus... =) Ekoissa synnytyssupistuksissani mm. muistan näin ajatelleeni.
Vuotaraaputin, harmittaa kyllä sun puolesta. Tosiaan oon sitä mieltä, että jos nainen jotain ehdottaa, siihen saisi kyllä mies suostua, ellei tosiaan edes "muuta mitään". :kieh: Vielä kiinnostaisi tietää, miten kävi Aina-Ilonan kosinnan?
Mulla räkäisyys sen kuin lisääntyy, jäävät huomisen menot väliin ja se vähän ottaa pattiin. Mies ja poika alkavat sen sijaan näyttää paremmilta.