terkut neuvolasta.
oli ihan joku toinen mamma siellä, se oli enemmän kuin outo
tuijotti vaan mua ja kyseli hulluja. otti niin lujaa sormenpäästä verta hemppaan että veri suorastaan lensi :x |O
lääkäri oli kanssa ihan oma tapaus :snotty:
eli suomeksi: meidän neuvolan täti ja lääkäri ovat todella huonoja :saint:
hieman eri tasoa kuin edelliset hki:n puolella
pissa puhdas, verenpaine hyvä, hemppa tippunut joten rautakuuri alkoi nyt. vauvan äänet kuului heti, paikat kiinni visusti.
sf mitta sen kuin vaan kasvaa
vaikka painoa oli tullut vaan 1kg kuussa :xmas: olen aika ylepä itsestäni etten ole samaa määrää kerännyt tähän asti kuin pojista, varsinkin esikoisenajoilta :$
tosin vielä ehtii B)
ai niin. tää on pakko kertoa kun olen niin sanaton vieläkin eilisestä.
työpaikallani on siis toinenkin odottava äiti, minua pari viikkoa taaempana tulossa.
hänellä yllätysvauva tulossa, esikoinen jo yli 10v.
tietysti kun samaan työvuoroon eksymme niin juttelemme kuulumisia, lähinnä vauvaa/odotusta koskevia asioita kaiken muun ohella.
hänellä niin kauan edellisestä odotuksesta että on niin tyytyväinen ollut kun olen auttanut häntä vaunu, turvakaukalo yms hankinnoissa. auttanut kelan juttujen kanssa jne..
eilen sitten esimiehemme oli ottanut tämän työkaverini puhutteluun ja sanonut että hänen mitta on aivan täynnä koko raskausjuttua. oli kieltänyt työkaveriani puhumasta sanaakaan työaikana vauvasta tai raskaudesta
voitte vaan kuvitella hormoonimyrksyssä miten kävi, työkaveri itki koko illan kotona niin että rupesi supistelemaan. :ashamed:
tänään oli pois töistä sitten.
olin itse kanssa eilen töissä enkä saanut varoitusta/puhuttelua.
yön mietittyäni olin sitä mieltä että jokaisella on sananvapaus, niin kauan kun jutuilla ei ketään loukkaa.
miten ihmeessä pomomme voi kieltää ketään puhumasta omista asioista työpaikalla?????? |O
vieläpä näinkin iloisesta kuin: RASKAUS JA VAUVA
:ashamed:
työt tulee kuitenkin tehtyä samalla tavalla kuin ennenkin, oikeastaan hän ja minä ollaan monessa vuorossa oltu liikkeessä koko ajan kun muut istuu sohvalla tai koneella.
sanokaa että meillä on epämääräinen pomo.. |O
ihmettelen miksi mä en saanut sanottavaa? samalla tavalla puhun vauvasta jne..
ottaa niin päähän että ette voi kuvitellakaan.
(kiitos että sain purkaa, sylettäääääääääää ) |O
olisi kiva kuulla jos jollain samanlaista työpaikalla tms. miten ihmeessä tähän edes suhtautua.
onneksi sairis on keksitty B)