***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Haettiin tänään pinnasänky!!Mä tietty oisin jo koonnutkin sen, mutta Jii(mun mies)sanoi, että stop!Makkariin ei vielä yhtään ylimääräistä tavaraa, joten pinnis menee anopille säilöön vielä hetkeksi... :whistle: Sunnuntaina ostelin jo ekoja vauvan vaatteita, oli niin hyvät alet...Mä sitten ostin punaisia ja valkoisia, joten toivottavasti rakenneultra pitää paikkaansa tytön suhteen. =) Mahaa turvottaa päivä päivältä enemmän ja vatsanahkaa kiristää ihan hulluna kokoa ajan, Jiikin sanoi, että maha on kasvanut parin viikon aikana tosi paljon, toivottavasti kasvu johtuu vaan vauvasta, eikä tästä kaikesta suklaasta, mitä on tullut ahmittua viikon ajan... :ashamed: Vaunuja mennään katsomaan ensi la. Yksi tuttu voisi myydä, joten toivottavasti ovat hyvät! Ollaan kyllä puhuttu netin kautta tilaamisestakin, mutta voiko siihen luottaa, et kaikki on ok kun saa tavaran? No, ei tässä vielä oo onneksi kiire niiden kanssa!

ILOISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE MASUKKAILLE!!!

t. Vemu76 ja Möykky 22+5
 
vuotaraaputin oops :whistle: ymmärsin vähän väärin tuon sun paineentunteen sijainnin. Ei kyllä kuulosta yhtään kivalta. Onneksi mulla on vain tuolla vatsan puolella. :)

vemu76 kyllä mun mielestä uskaltaa netin kautta tilata, kun onhan niissä samat palautus- ja vaihto-oikeudet kuin lähikaupasta ostetuissakin. Mutta kyllähän siinä aina pikkasen enemmän joutuu vaivaa näkemään, kun postin tms. kautta palauttelee. Ja varsinkin, jos meinaatte ulkomailta tilata.
 
Heissan vaan täältäkin pitkästä aikaa!

Joulu meni meillä rauhallisissa merkeissä. Anoppilassa oltiin syömässä. Oli ihan kiva kun ei itse tarvinnut tehdä mitään sen kummempaa kun vain olla =)
Lapset kovasti pukkia odotteli mutta meillä nyt kävi vaan tontut lahjoja jättämässä.
Suklaata on täälläkin syöty aika kovasti, saa nähdä kuinka paljon painoa on noussut seuraavalla kerlla kun on neuvola..

Vauvan potkustakin oli puhetta. Täällä kaveri kyllä vetelee kunnon potkuja vähän joka paikkaan. Ihan liikkuva kaveri on, yölläkin herään potkuihin. Tilaa vissiin on vielä mellastaa ihan urakalla..

Hyvää uutta vuotta kaikille!
-Taika ja masukki-
 
Tilsu hyvän ostoksen teit! Tuo Maxi-Cosin kaukalo on ihan paras! Ja Quinnyn matkikset taitaa olla pienimpään tilaan menevät mitä markkinoilta löytyy. Meillä kans musta kaukalo, sillä topline kankaalla eli on semmoset oranssit tikkaukset kankaassa. Aika siisti, pojalle ainaki!

Vitsit mä eilen taas kirjoitin pitkät pätkät ja sit ne hävis jonnekki ku tuli semmonen valkoinen ruutu eikä kaksplussan sivut toiminutkaan.. harmi. pitää taas muistaa kopioida ennen ku lähettää.

Pulttikselle
piti vastata siitä tämän illan juhlinnasta.
Mennään kavereille kylään, saunotaan, syödään, pommitetaan ja miehet saa ihan juodakin jos haluaa. (ja tottakai ne haluaa) Voi olla et jäädään yöksikin ku meidän pojan yö alkaa jo klo 20 eikä tiedä viitsiikö alkaa yöunilta siirtään autoon ja kotiin.. No, se jää nähtäväksi.
Ollaan tutustuttu tähän perheeseen neuvolan vauvakerhossa/seurakunnan perhekerhossa, kun poika oli noin 5kk ikäinen. Ovat tulleet tosi rakkaiksi, heillä tyttö 2 viikkoa vanhempi ku meidän jäppinen ja lapset ovat parhaita kavereita keskenään - ihan niinku äititkin tätä nykyä. Asuvatkin ihan kävelymatkan päässä. Miehetki tulee hyvin juttuun, ovat ihan keskenäänki tekemisissä nykyään, siis ilman et naiset sopii mitää.. Ja oltiinpa jopa viime kesänä heidän kanssaan mökkeilemässäkin!

Tämän ajattelin kertoa ihan vaan sillä et esikoisen odottajat kannattaa rohkeasti sit vauvan kanssa mennä noihin kerhoihin ja neuvolan juttuihin jos ei tuttavapiiristä jo valmiiksi löydy samassa elämäntilanteessa olevia. Meillä ei ainakaa ollut ennen ketää lapsellisia tuttuja. Ja vaik oliski niin ihan jo siksi ettei käy kotona olo ahdistamaan. Mulle ainaki on tärkeää nähdä aikuisia ihmisiä päivittäin, eihän sitä muuten kotiäitinä jaksaisi..... siitä syystä mä varmaan oon niin innokas leikkipuistoilijakin. Näkee tuttuja!

vemu76 toi nettikauppa minkä linkin laitoin on ainaki luotettava, sivuilla suomeksi ohjeet maksua varten ja on toiminut jo sillon 2-vuotta sitten ku esikoiselle katselin tavaroita. ainaki luulis et olis jo loppunut heidän toiminta jos olis moitittavaa. ja nii, kyl heilläki vaihto ja palautusoikeudet on ja jos joku menee kuljetuksessa rikki niin he vastaa. ja niin- muistaakseni kuljettaa kotiovelle, joten helppoa!

Potkuista - on tainnut kääntyä meidän masukki, nyt potkii jo navan yläpuolellekin välillä. Muutos tapahtui täs ihan toissapäivänä muistaakseni. Toivotaan et pysyy oikein päin. Vaikka no, onhan sillä tilaa vielä vaikka 10 viikkoa kääntyillä.

Nii joo ja vielä Pulttikselle piti sanoa että HULLUJA työpäiviä teet! Mä en normaalistikaan jaksaisi, saati nyt raskausaikana ku taas tuntuu tarvitsevan unta sen 10 tuntia vähintään vuorokaudessa. Mitähän tää unen tarve on sit lopussa, ku eiks nyt pitäis olla energinen keskiraskaus menossa?

Vuotaraaputin
Tulipa eilen mieleen yhtäkkiä et ku mehän ei kai enää mihinkää valmennukseen päästä ku kerran on synnytetty, niin mites sinne sairaalaan pääsikään tutustumaan? Siellä TAYSissahan on muuttunut se synnärin sisäänkäyntikin ja muutenki tuntuu orvolta mennä sinne jos ei yhtää pääse tutustumaan... Neuvolassa en ole muistanut kysyä eikä terkka ole mitää puhunut. Esikoisesta muistan vaan et oli jo ennen joulua selvillä koska on valmennukset sun muut.
Onks sulla tietoa?

Ja sit Hyvää uutta vuotta 2008 kaikille!
Aatelkaas, huomenna voi sanoa että tänä vuonna vauvat syntyy!
 
Tulin toivottamaan kaikille hyvää ja onnellista uutta vuotta 2008! Lähdetään ilmeisesti tänään anoppilaan illaksi. Ei oo vieläkään mitään juhlafiiliksiä mut ei auta kuin yrittää. Keskiviikon kontrolliultraa odotellessa (tuun sit kertomaan uutisia tänneki päin)...

sh07 rv 23+4

 
Anuu:
Kiitos linkeistä, vasta nyt tässä työn lomassa eksyin taas sivua lukemaan, taidan perehtyä niihin paremmin kotosalla, mutta äkkikatsomalta tuo oli juurikin se, mitä kaipailinkin, eli tuhannesti kiitos siulle :hug:

Pulttis:
Miten sä jaksat??! Mä hädin tuskin jaksan (lue; viitsin;-) notkua täällä työmaalla tuon pakollisen 7,5 tuntia... :LOL: Viimeinen työpäivä onneksi yksin, keskiviikkona tulee jo sijainen harjoittelemaan, kun jään tosiaan pois jo tuossa tammikuun lopussa =) =) Jee, ei nappaa tää enää yhtään, ja tuo työmatkan ajaminenkaan ei isommin innosta tämän mahan kanssakaan enää, matkaa kun tulee kuitenkin tuo 70 km/päivä.

Mennään ukon kanssa tänään miun siskon tykö pelailemaan, saunomaan ja raketteja ampumaan, tuollainen kokolailla rauhallinen vaihtoehto, järjetön hilluminen kun ei huvita, enkä pysyisi hereilläkään kyllä yli puolille öin :hug:

Eli ei tähän hätään muuta kuin ÄÄRIMMÄISEN IHANAA VUODEN VAIHTUMISTA KAIKILLE, JA OLKAA VAROVAISIA RAKETTIEN KANSSA :flower:

Dooris ja Väinö 26+5
 
Heips kaikille!

Mulla on nyt muutamana päivänä ollu kipeitä supistuksia. Vähän pelottaa mennä torstaina lääkäriin :/
Saa nähdä mitä lekuri on mieltä. En varmaan sais nostella taikka kantaa mitään painavaa, mut sellainen kuuluu työnkuvaan. Oon kaupassa töissä ja välillä joutuu kantamaan painavia laatikoita kun kuormaa puretaan. Mies piti mulle "puhuttelun" ja käski jättää raskaat hommat muille. Supistelee ihan jo rappusten kävelyssä.. Eilen siivosin kissojen hiekkalaatikkoa ja siinä kyyristellessä alkoi taas supistella.
Onhan mulla tyttöjä odottaessakin ollu harjoitussuppareita, mut ei näin kipeitä. Koko maha menee ihan pinkeäksi ja sattuu tosissaan sekä mahaan, että välillä tuonne sisuksiinkin :(

vuotaraaputin kyseli paineentunteesta alapäässä. Mulla alkoi tuollaiset tuntemukset jo useita viikkoja sitten. Tuntui kun tosiaan olis koko alapää ollu turvoksissa. Sen jälkeen ilmestyi Kalenterin mainitsemia möykkyjä. Suonikohjuja ne taitaa tosiaan olla.. Kerroinkin edellisellä käynnilläni niistä. Pissalla käyminenkin sattuu, kun ei voi pinnistää. Särkee niin kovasti niiden paiseiden takia. Istua ei kannata, koska silloin pakottaa ihan hitosti. Parempi olla liikkeessä ja kun tarvii levätä, niin menee pitkälleen. Töissä tämä ei tietenkään onnistu ja kivut on sen mukaiset :|

Turvakaukalo saatiin tuttavaperheeltä lainaan. Merkki näyttäis olevan Römer baby-safe.

Mistähän muusta olikaan ollu puhetta..?
Niin niistä vauvan potkuista. Meiän poika potkii milloin mihinkin. Mahtuu siis ilmeisesti vielä hyvin kääntymään :)

Meillä vuoden vaihtuminen menee rauhallisissa merkeissä. Mä oon töissä 21 asti ja mies sitten lasten iloksi pamauttaa muutaman ilotulitteen.


Onnellista Vuotta 2008!


Palailen kuulumisten kera torstaina :wave:



Faerie ja poika 26+1
 
anulle nyt ekana, ennenkuin unohdan. eli synnärille mennään nykyään etuovien kautta. ite oon siihen reittiin tutustunut aika tarkkaan kun äitipoli on samassa. eli etuovista sisään, sitten sinne oikealle nurkan taakse hisseille, mistä mennään mm. synnyttäneiden osastoille. kerros alaspäin ja siitä lähtee tosi selkeät opasteet synnytysvastaanottoon/äitipolille. en oo varma saako ne remonttia valmiiksi ennen huhtikuuta, mutta jos ei saa niin noin pääset. nykyäänhän TAYSiin ei tehdä OLLENKAAN tutustumiskäyntejä kuten sillon 2006 tehtiin ensisynnyttäjien kanssa, vaan netin kautta voi tehdä kierroksen käsittääkseni. mutta ei ne sua hulluna pidä jos joku päivä käyt kattomassa reitin valmiiksi. ja ainakin mun kaverille kätilö toi juoksujalkaa paarit siihen etuaulaan kun äiti huusi kurkku suorana että hän ei pysty nyt kävelemään metriäkään.
tai mehän voitais tehdä seuraavat treffit sinne sitten, kävellään yhtä matkaa tutustumaan :LOL:

Pulttisko
se kyseli miten tänään juhlitaan? mulla on tuolla pullo Pommacia, siinäpä se :LOL: mies on töissä pitkän päivän, tulee onneksi illaksi kotio. on tässä vaan kotihommia tehty ja ulkoiltu sen minkä kunto antaa periksi. illalla naapurin pennut taas paukuttelee ikkunan alla raketteja (että mä en tajua sitä viehätystä?!) ja saapi kattoa pystyykö tyttö miten nukahtamaan. oli tarkoitus illalla syödä fondueta :p mutta tuumasin eilen miehelle että mä jätän väliin, alkaa viime päivien herkuttelut näkyä vaa'alla, vaikka en nyt paniikkia otakaan painon noususta niin tämän kokoisella se parikin kiloa jo on hankala pudottaa. nälkäkuurille en kuitenkaan ala, nytkin on sydänystäväsämpylätaikina (ihana sana) kohoamassa, leivotaan kun tyttö herää päiväunilta.
mun sisko on muuten :heart: se on jo suunnitellut että JOS mä joudun sairaalaan ennen aikojani, hän ottaa meidän tytön hoitoon. sanoin kyllä että ei nyt etukäteen maalata piruja seinille, katotaan miten käy. mutta ihanaa että haluaa ja jaksaa auttaa noin paljon, musta ei ole tällä hetkellä kyllä hälle niin paljoa lastenhoitoapua kuin haluaisin :ashamed:

mitähän vielä... ei kai sen kummempia. oikein rauhallista vuodenvaihdetta kaikille :heart:
 
Faerie tsot tsot, ei saa kissanastioita siivota raskausaikana!! pistät miehes hommiin. vai onko sulla testattu ootko jo sairastanut sen toksmon? mullei ole testattu joten oon varuillani. meillä sisäkissa (ulkoilee kyl valjaissa) ja mies on kiltisti hoitanut sen astian siivouksen niin nyt ku viime odotuksessakin. neuvolan uuden oppaan mukaan jopa samassa sängyssä nukkumista tulisi välttää, mut meillä se on mahdotonta ku kissa menee päivisinki peittojen alle nukkumaan...
ja sama tsot tsot siitä kantelemisesta, eikös sen jotkut laitkin takaa että raskaana olevan työntekijän on oikeus olla tekemättä semmosia töitä mis pitää nostella!? ajattele nyt vaan vauvas parasta! no, onneks sulla on neuvola heti pian niin näkee lääkäri sit kohdunsuun tilanteen. uudelleen synnyttäjällä se voi olla vaikka jo muuttunutkin näillä viikoilla. etenki ku supistaa kipeesti......

vuotaraaputin
joo mennään yhes kattoon! hyvä idea, ei ne sieltä pois potki jos vaan menee.. oisko heti sit vaikka ens viikolla? mulla 8. ja 9.pvä menoa mut sit on tyhjää kalenterissa.



joo eipä muuta.
 
Faerie mulla ei tihku maitoa, mutta sellaista läpinäkyvää nestettä saattaa tulla tippa joskus. rinnat on muutenkin olleet tosi arat ja tuntuvat turpoavan koko ajan :LOL:
esikoisesta ei tullut tipantippaa minkäänlaista nestettä ennen synnytystä.
 
anuu joo, joo, kyllä äiti ;)
Ei kun ihan tosissaan.. Nyt jätän kyllä nostelut ja kantelut muille, sen verran säikäytti nämä viimeisimmät supistukset.
Ei oo testattu toksoa. Kyllähän sen laatikon saa siivota, kun huolehtii käsien pesusta sen jälkeen. Lapiolla siivoan ja pesen todella huolella kädet sen jälkeen. Toksohan tarttuu pari päivää vanhoista ulosteista. Meillä siivotaan laatikko kuitenkin vähintään kerran päivässä. Ja sitä kissankakkaa pitäis periaatteessa mennä suuhun, jotta sais toksoplasmoosin.

vuotaraaputin Mullakin tuli ensin sitä kirkasta, nyt ihan sellaista kellertävää. Miksi ne sitä nyt sanoikaan? Oliko se kolostrumia? Tissit on mullakin arat ja kasvaneet huomattavasti. Tuntuu tosi raskailta.
Taidan olla "lehmä" kun edellisissäkin raskauksissa alkoi tihkua melko varhain ;)
Kuopuksen synnyttyä kätilöt oli ihmeissään, kun ekana päivänä nous maitoa niin paljon, että yhdellä syötöllä tytön paino nousi 10g :D
 
...hassua, uuden vuoden aatto, eikä bileitä tiedossa!!! :LOL: Miehen kanssa käytiin äsken kaupassa ja hän seisoskeli siiderikaapin edessä ja mietti mitä ottaisi. Ei sitten ottanut mitään, sanoi, että ei hän viitsi, kun en mäkään. Pakotin sitten kotiin päästyämme miehen käymään alkossa, hakekoon sieltä nyt punkkupullon edes, että saa ruuan kanssa muutaman lasin ainakin. Ja minä saan maistaa pikkaisen ja tuoksutella tietty! B) Aika suloista mieheltä oikeastaan, ja ihanaakin, ettei hän edes uutena vuotena ajattele itsestään selvyytenä, että pitää lähteä jonnekin bileisiin/ottaa kännit, vaan tykkää olla rauhallisesti raskaana olevan vaimonsa kanssa. Aika ihanaa, pitääpä kehaista hemmoa tänään vähän! :heart: :heart: :heart:

Potkuista niitä on ja paljon! JOku täällä sanoikin jokin aika sitten, että potkut ovat jo nyt niin vahvoja, että ihan kauhistuttaa, että miten ne vielä vahvistuvat loppuun mennessä...Samaa ajattelen minäkin, heppu vaikuttaa nyt jo tosi vahvalta...ja illalla on vaikea nukahtaa niin kauan kun heppu on hereillä..... :D

Kuulkaas nyt. Ihan liikaa joudun lukemaan teidän kirjoituksia siitä kuinka töissä on raskasta ja kuinka supistelee töissä ym. Itse tosiaan sain herätyksen tuossa kun itseäni supisteli pahasti ennen joulua ja kohdunsuu oli jo pikkaisen pehmentynyt. Älkää nyt riskeeratko yhtään enää! Ottakaa sairaslomaa, jos tuntuu yhtään pahalta!!! Se on meidän tulevien äitien oikeus ja velvollisuuskin, kannammehan uutta elämää sisällämme, siitä pitää pitää huolta. :heart:

Sori paasaus, mutta juuri tulin neuvolasta ja tädin kanssa suunnittelimme minulle mitä teen tulevat viikot ennen äitiyslomaa. Pari päivää käyn töissä, tunnustelen miltä tuntuu ja heti jos tuntuu pahalta yhtään, jään saikulle loppuajaksi. Ja näin aion kyllä tehdäkin, en halua riskeerata mitään, sen verran tuo supistusepisodi säikäytti..... :|

Joo, joulun aikana oli tullut vähän liian nopsaan painoa meikäläisellekin, joten nyt neuvolantäti kehoitti voimakkaasti laittamaan nyt suklaat pois ruokavaliostani... :ashamed: Ihan hyvä sinänsä, ei enää kauheasti tee enää edes mieli, on sitä sen verran saanutkin tässä jouluna syödä... :LOL:

Millä perusteella sokerirasitukseen määrätään? Onko syynä "liika"kilot, liika sokeri veressä, vai mikä?

Mutta joo. Tänään on vipa päivä tätä vuotta. Olkoon vuosi 2008 meille kaikille edellistä parempi ja ainakin vauvantuoksuinen!! :flower:
 
Marika sokerirasitukseen määrätään jos BMI on yli 25 (ennen raskautta siis), virtsassa on sokeria tai edellisissä raskauksissa on ollut raskausdiabetes. sukurasitekin otetaan huomioon.
mutta kuten jo aiemmin sanoin, joko Vauva- tai Odotus-lehdessä muistaakseni oli justiinsa lääkärin mielipide että sokerirasitus pitäisi tehdä useammalle ja aikaisemmilla viikoilla. tottahan on, että lähempänä rv30 sen diabeteksen havaitsemisesta ei välttämättä kauheasti hyötyä ole... ja monilla se voi olla piilevänä, eli jos ei käy rasituksessa niin ei saa tietää kyseistä hormonihirviötä kantavansa. mulla ei ole kertaakaan ollut sokeria pissassa ja siltipä tuo insuliini napsahti käyttöön. tosin en mä valita, hyvä vaan jos on "syy" kattoa ehkä vähän enemmän mitä suuhunsa pistää... paha tapa meikäläisellä ainakin että "jos tänään vaan herkuttelen" - ja sitten se toistuu usein :ashamed:
 
täällä olikaan Hyvinkäältä? olitko sinä kalenteri?

Ajattelin sellaista,että järjestetäänkö täällä Hyvinkäällä mitään yleistä ilotulitusta? Pääsis ton pojan kanssa käymään kattomassa, isi kun on iltavuorossa tänään, blaah

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE
 
Terveiset 4D-ultrasta! Vauvalla oli kaikki hyvin ja saatiin tosi kivat kuvat mukaan =) Lääkäri tutki kaikki rakenteet tosi tarkkaan, paljon tarkemmin kuin meidän kunnallisessa rakenneultrassa.

Sukupuoltakin kysyttiin ja ihan sata varmasti lääkäri ei uskaltanut mennä vannomaan, mutta sanoi, että minkäänlaisia "poikamerkkejä" ei ollut näkyvissä, ei vaikka kuinka etsisi =) Eli "jysky" taitaa olla tyttö ! Mutta niinkuin sanottu, ei uskaltanut varmaksi sanoa, on kuulemma kerran sanonut asiakkaalle, että tyttö on ja sitten syntyikin poika.

Ei tässä sen kummempia, kunhan tulin hyvät uutiset jakamaan =) Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Heippa

Tänne ei mitään uutta. Kaikki hyvin.
Potkuista ollut puhetta, täällä ne tuntuu joka puolella useimmiten kyllä tossa vasemmalla puolella napaa ja välillä tuntuu et tulee pissit housuun ;)
Jo-hanna hyvä et kaikki oli ultrassa hyvin :heart:
Eipä tässä sit muuta ku Hyvää Uutta-Vuotta

Baby dream ja "Topi" tasan 24
 
Ihanaa, kävin lääkärillä ja sain 2 viikon sairasloman stressin takia. Melkein en jaksanut edes selittää tuuraajalle mitä kaikkea pitäisi tehdä, mutta nyt saan onneksi lepäillä rauhassa =) Mulla ei ole oikeastaan ollut supistuksia tai muita fyysisiä oireita, työkään kun ei ole fyysisesti raskasta, mutta kyllä tämä lepo on pääkopalle tarpeen!

Sokerirasituksesta: mun BMI oli ennen raskautta 25,9 enkä ole päässyt/joutunut testeihin, ainakin täällä päin Helsinkiä raja on 26.

Maitoa ei ole vielä tullut, mutta rinnat ovat kipeät ja valtavan kokoiset... Vauva liikuskelee ahkerasti varsinkin iltaisin, tuntuu tosi kivalta ainakin toistaiseksi, saa nähdä voiko tähän joskus kyllästyä :)

Illalla ollaan menossa käymään yhden miehen kaverin luona, en kyllä jaksa kovin pitkään juhliskella kun ei kuohuviiniäkään saa... viettäkäähän kaikki hauska ilta ja palataan asiaan ensi vuonna!
 
Pakko oli itse testata :LOL: näkyy ainakin minulla. Mutta luoja se on iso..tuo kuva siis. Miksi pitää olla näin tunari näiden koneiden kanssa :eek:

Alettiin alusta asti ottaa kuvia samat vaatteet päällä, jännä kun housut ja paita ovat nyt jo "vähän pienet" eli masu tulee tuolta kivasti esille.... :ashamed:

Tänään olin lähdössä "lenkille", ja askartelin itselleni hieman ulkoiluhousuja, tai noh, ei niissä paljon askartelemista ollut, mutta laitoin henkselit jotta housut pysyivät ylhäällä ja kun vetskari ja napit ei menneet kiinni niin sitten vaan kaulaliinaa mahanympärille. En viitsisi millään mennä ostamaan muutamaksi kuukaudeksi ulkoiluhousuja. Kaikki verkkarit on aika toivottoman tiukkoja....

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille. Me ollaan kotona, minä, mies ja miehen kummipoika 11-vee, joten raketteja tiedossa.... =)

Hysteerinen rv 26 tasan.. :whistle:
 
Pikainen moikka!

Piti vain tulla lukaisemaan kiiruusti, mutta huomasinpa, että Pinaatti kyseli hyvinkääläisistä... nyt tulee kyllä vastaus myöhään, valitettavasti, kun en sitten eilen enää käynyt lukemassa viestejä. Anteeksi :ashamed:
Toivottavasti löysitte keskustan Jussinmäen ilotulituksen, sitä mekin oltiin katsomassa tuttavaperheen kanssa. Oli tosi kivaa, meillä samanikäiset pojat ja heillä lisäksi pieni tyttö. Syötiin ja juotiin (alkoholitonta toki) ja käytiin katsomassa ilotulitus. Kuten Anu, mäkin kovin suosittelen mammakerhoja ja muita mahdollisuuksia tavata samassa tilanteessa olevia, ihania ystäviä ja kavereita olen sitä kautta saanut minäkin, ei olisi moneenkaan muuten tullut tutustuttua. =) Ja tietysti poikakin on saanut tärkeää vertaisseuraa sitä kautta. Tämäkin perhe on kerhojen kautta tuttu.

Jo-hannalle onnea ihanista ultrakuulumisista, ja Faerie (muistanko oikein että sulla niitä supistuksia?), otahan rauhallisesti ihan uuden vuoden kunniaksi - sairauslomaa vaikka ihan huoletta tarpeen mukaan! Pulttis kanssa, en kerta kaikkiaan ymmärrä, miten tuollaista työpäivää jaksat, hatunnosto kyllä täältäkin siihen suuntaan. Nimimerkillä Aina vaan saamattomampi, nyt nimittäin on päättynyt raskauden hehkeä keskikolmannes ja alkanut vetämätön ja vaivainen viimeinen osuus... :p

Palailemma,
t. Kalenteri ja Paapau 26 + 4
 
Uutta vuotta Kaikille !

Tänään olisi jälleen runsas yhden päivän vapaa.. Joulukuu olisi nyt takana ja ensimmäinen kuukausi uudessa paikassa tehtynä.. Työpäiviä tuli 27 viime kuulle... Eilen olin 15 1/2 tuntia töissä... Askelmittariinkin kertyi huimat lukemat melkein 23 000 askelta eli lähemmäks 19 kilsaa tuli käveltyä töissä... Ei sitä vaan pysty enää kieltämään nykyään ei vaan jaksa samalla lailla kuin ennen... Tämä päivä on mennyt ihan vaan istuessa ja ollessa, selkä ja jalkapohjat kipeänä...

No joo, nyt saa valitus riittää... :kieh: Oikein välillä itseäkin ärsyttää kun tulee valitettua ihan liikaa kaikesta nykyään... Niin moni ihminenkin ärsyttää muka koko ajan hermoja tuolla töissä... :kieh: :ashamed:

Liikkeistä sen verran, että kyllä ne tuntuu vähän joka suunnassa tai siis alhaalla ja ylhäällä aina vaihtelevasti, mutta silti koko ajana oikealla puolella vaan... Mutta ei ne liikkeet ainakaan täällä koko ajan tunnu, välillä enemmän ja välillä ei ollenkaan... Varmaan on ihan normaalia näin ensi odottajalle vielä tässä vaiheessa eli viikkoja tasan 24 nyt... Vai onko ? :eek:

Mutta nyt jatkan laiskottelua.. ;)
 

Yhteistyössä