...hassua, uuden vuoden aatto, eikä bileitä tiedossa!!!
Miehen kanssa käytiin äsken kaupassa ja hän seisoskeli siiderikaapin edessä ja mietti mitä ottaisi. Ei sitten ottanut mitään, sanoi, että ei hän viitsi, kun en mäkään. Pakotin sitten kotiin päästyämme miehen käymään alkossa, hakekoon sieltä nyt punkkupullon edes, että saa ruuan kanssa muutaman lasin ainakin. Ja minä saan maistaa pikkaisen ja tuoksutella tietty! B) Aika suloista mieheltä oikeastaan, ja ihanaakin, ettei hän edes uutena vuotena ajattele itsestään selvyytenä, että pitää lähteä jonnekin bileisiin/ottaa kännit, vaan tykkää olla rauhallisesti raskaana olevan vaimonsa kanssa. Aika ihanaa, pitääpä kehaista hemmoa tänään vähän! :heart: :heart: :heart:
Potkuista niitä on ja paljon! JOku täällä sanoikin jokin aika sitten, että potkut ovat jo nyt niin vahvoja, että ihan kauhistuttaa, että miten ne vielä vahvistuvat loppuun mennessä...Samaa ajattelen minäkin, heppu vaikuttaa nyt jo tosi vahvalta...ja illalla on vaikea nukahtaa niin kauan kun heppu on hereillä.....
Kuulkaas nyt. Ihan liikaa joudun lukemaan teidän kirjoituksia siitä kuinka töissä on raskasta ja kuinka supistelee töissä ym. Itse tosiaan sain herätyksen tuossa kun itseäni supisteli pahasti ennen joulua ja kohdunsuu oli jo pikkaisen pehmentynyt. Älkää nyt riskeeratko yhtään enää! Ottakaa sairaslomaa, jos tuntuu yhtään pahalta!!! Se on meidän tulevien äitien oikeus ja velvollisuuskin, kannammehan uutta elämää sisällämme, siitä pitää pitää huolta. :heart:
Sori paasaus, mutta juuri tulin neuvolasta ja tädin kanssa suunnittelimme minulle mitä teen tulevat viikot ennen äitiyslomaa. Pari päivää käyn töissä, tunnustelen miltä tuntuu ja heti jos tuntuu pahalta yhtään, jään saikulle loppuajaksi. Ja näin aion kyllä tehdäkin, en halua riskeerata mitään, sen verran tuo supistusepisodi säikäytti..... :|
Joo, joulun aikana oli tullut vähän liian nopsaan painoa meikäläisellekin, joten nyt neuvolantäti kehoitti voimakkaasti laittamaan nyt suklaat pois ruokavaliostani... :ashamed: Ihan hyvä sinänsä, ei enää kauheasti tee enää edes mieli, on sitä sen verran saanutkin tässä jouluna syödä...
Millä perusteella sokerirasitukseen määrätään? Onko syynä "liika"kilot, liika sokeri veressä, vai mikä?
Mutta joo. Tänään on vipa päivä tätä vuotta. Olkoon vuosi 2008 meille kaikille edellistä parempi ja ainakin vauvantuoksuinen!! :flower: