***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

Ultra kuulumisia
Vähän oli levoton yö kun niin kovasti jännitti aamun ultraan meno. Kaikkea kauhu unia näin ja synnytinkin visiin pari kertaa yön aikana. Juha aamulla valitteli edelleen oloaan joten jäi kotiin pojan kanssa ja minä tytön kanssa menin bussilla.
Ja sitten asiaan...
Lapsia oli yksi kappale, onneksi. Kaikki oli hyvin vastasi viikkoja täysin eli ei laskettu aikakaan muuttunut. Kysäsin että saiskos sukupuolesta selvää. Eka meinas ettei taija mitään nähdä mutta liikahti vauva sopivasti sellaiseen asentoon että näki. Eli POIKA ois melko varmuudella tulossa. Ei pitänyt mun tyttö veikkaukset sitten kutinsa =)
Juha oli aivan tohkeissaan kun kuuli että toinen poika tulossa. Tyttö vaan tuumasi et miksi mulla on sitten kaksi pikkuveljeä.
Mitähän tuohonkin osais sitten vastata.. Pääasia on että vauveli on terve ja kaikki masussa hyvin. Muulla ei niin väliä. Toivottavasti vaan tästä tulisi rauhallisempi kaveri kun tuo meidän pikku mies.

Mukavaa viikonloppua kaikille
-Taika ja masukki-

Hei!

Mannu2006 ja Hysteerinen minullakin oli menkkamaisia alavatsakipuja viime viikolla ja soitin neuvolaan ja kävin pissakokeessa.
Oli puhdas, terkkari sanoi että voi olla ihan vain kohdun kasvukipuja tai jopa suoliston ym. elinten ahtautta/jumitusta, kun kohtu kasvaa ja vaikkapa vatsa ollut kovana tms.
Käski kuitenkin tarkkailla, jos kivut tosi kovia tai on vuotoa, niin heti terveyskeskukseen. Minulla meni onneksi ohi.
Toivottavasti samoin teillä!

Täällä oma napaa taas:
Ostin H&M:stä ihanan äitiysmallin hamosen, jota olen pitänyt pari päivää töissä. Turvavyönalentimen kanssa ei tosin toimi hirmu hyvin, mutta kunhan kunnon pakkaset taas alkavat, niin loppuu tämä hameilukin.

Minulla on enää 15 päivää töitä jäljellä, kun on niin paljon lomia rästissä! Jee! Pitelen niitä nyt pari päivää kerrallaan ja Jouluna 3 viikkoa ja tammikuun puolessa välissä sitten jään vuosilomalle ja jatkan sitten suoraan äippälomalle! Ihanaa!
Jotenkin ei enää yhtään nappaa nämä työt, oikein odotan rauhallisia kotipäiviä ja koiran kanssa hiihtelyä yms.

Tulostin äsken KELAn sivuilta ohjeita äitiys-ja vanhempainrahasta ym. Saattaa olla että tuloni ovat nousseet vuoden 2006 verotuksesta, niinpä saan enemmän rahaa, toivottavasti. Yritän ainakin.

Iloista olemista ja viikonloppua kaikille teille!
Pitäkää itsestänne ja mahastanne huolta!

:) Kellukka 23+1 :heart:

onnea Taikalle hyvistä ultrauutisista :flower:
itteeni väsyttää aivan sairaasti, on koko päivä siivottu ja järjestetty tuota meidän makuuhuonetta niin että sinne mahdutaan koko kööri. nyt on pinnis+meidän sänky+jatkettava kaikki vierekkäin, vielä pitäisi hakea jatkettavaan uusi patja.
otin tuossa pitkästä aikaa oikein nokoset kun tyttö katseli videoita :whistle: huomenna neiti menee nonnalle päiväksi hoitoon, siivotaan sitten loppuun.

Moi! Ja onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille!

Itsellä valmistuminen lähestyy, onneks. Ens viikolla näyttäs olevan jopa lomaa kokonaiset viis päivää, harvinaista herkkua..

Vauvan vointi vähän huolestuttaa, kun liikkeitä ei oikeen tunnu ja vatta ei kasva.. Aina vaan omat vaatteet sopii hyvin.. Koko ajan mieltä vaivaa onkohan sillä vauvalla kaikki hyvin.. Ens viikolla on onneks neuvola, jospa ne sydänäänet rauhottas mun mieltä, mikäli ne siis kuuluu..
Noh, mä lähden tästä pienelle viikonloppumatkalle..

Hyvää viikonloppua kaikille!

sh07 rv 19+1

Moikka taas!

Mulle terkkari nimenomaan sanoi viime neuvolassa 18 +, että nyt parinkymmenen viikon paikkeilla voi tulla kaikenlaisia kipuja, erikseen mainitsi, että menkkamaisiakin käyttäen tuota sanaa. Niin että älkää huolehtiko! :hug: Sitten tosiaan vasta, jos tulisi jotain vuotoa tai kivut olisivat kovin kovia tai jos lepuuttaminenkaan ei yhtään auta.

Mulla tais selkä niksahtaa, kun oltiin sitten pojan kanssa siellä sisäleikkipuistossa. Muutama tunti siellä touhuttiin, ja tajusin vasta jossain vaiheessa, että kumartelu ja varsinkin lapsen nostelu sattuu. :/ No toivon mukaan menee pian ohi, nyt tuntuu pikemminkin päinvastaiselta kyllä :| Muuten oli kyllä taas tosi kivaa siellä. :)

Menenpä ottamaan piparit uunista, ellei mies ensin ehdi =)

Yhteistyössä