Terve!
Neuvola + lääkäri on tänään käyty, ja jäi hiukan sellainen olo, että elämäntapamuutos voisi olla paikallaan: saldo tähän mennessä 15 kg.
Eihän se pitkällä ihmisellä tuntuisi, mutta oon 158 cm pitkä. Tosin olin riuku ennen raskautta mutta en nyt kuitenkaan niin riuku. Nyt siis painan juhlavat 64 kg
Ehkä tulee vähän katsasteltua syöminkejään paremmin lähitulevaisuudessa, kun on suklaasta tullut pääasiallinen polttoaineeni viime aikoina.
Muuten kaikki ok, sainpa jopa pikaiseen nähdä ultrassa pienokaistani =) Hb oli edelleen laskussa (nyt 101), mutta mäpä en olekaan saanut vieläkään aloitetuksi sitä toista rautakuuria, jota mulle ehdotettiin Obsidanin rinnalle.
Kysyin muuten siitä märkärupiasiasta, mutta terkkari oli sitä mieltä, ettei siitä kannata stressata ainakaan ennen kuin mulle sellainen tulee.
Nukkumisesta: hyvin sujuu ja pitkään nukkuisinkin, yleensä kerran yössä herään vessaan. Tänä aamuna heräilin, kun tiesin kellon pärähtävän neuvolaa varten jossain vaiheessa, ja sitä hermoilin.
Romantiikkaa ei ole meidän makuuhuoneessa nähty sitten suonikohjuhavaintoni. Ei oikein kiinnosta eikä huvita, ja kun ei mieskään illmeisesti ole mitenkään asiasta ylen pahoillaan (meille hyvinkin pitkät tauot ovat tavallisia), mitäs siitä sitten.
Vauvalahjapa kuulostaa hyvältä idealta! Pitää alkaa miettiä asiaa.
Hyvä että
Tiitsulla kaikki suunnilleen kunnossa, toivottavasti ei bakteeria löydy. b
d
Pulttiksellakin oli ihania uutisia :heart: Kyllä munkin olisi vaikea pojan saatuani ajatella, että olisi tyttö masussa - vaan kun ei edes ole
:/ Nimimerkki oishan se ollut kiva mutta oikein hyvä näinkin ja ajatus pikkuveljestä on jo ihan vallannut mielen.
Meillä on huomenna Anton serkun ristiäiset, ja pitäisi alkaa vääntää asiaankuuluvia ompelutöitä: itselleni housuja (muokkaan sitä SKL:n kaavaa sopivaksi) ja serkkupojalle jotain 74-senttistä
(poika on jo 62 cm ja 7 kg tai siihen suuntaan, ikää 2 kk) vaatetta. Kivaa kyllä, kunhan keksisi, mistä aloittaa.
Viikonlopputoivotuksin
Kalenteri ja Paapau 28 tasan :wave: