Heippa!
Hysteerinen, :hug: talokauppajutuista. Varmaan se teidän talo kuitenkin vielä ennemmin tai myöhemmin tulee vastaan.
Faerie, kurja homma tuo töiden loppuminen. Tietysti hiukan epäilyttää (vaikka tilannettahan en tunne), kun määräaikaisen pesti jätetään uusimatta raskauden aikana :| Toivottavasti ei ole mistään syrjinnästä kuitenkaan kyse.
Sofku, tylsää, ettei ultra ihan vastannut odotuksia. Niitä kuitenkin on tuota tilannetta kohtaan paljonkin ja olisi aika ainutkertainen juttu. :hug:
Kelläs olikaan niitä kipeitä supistuksia ollut... Mulla kans välillä pientä juilintaa, mutta aika kaukana vielä siitä, millaisiksi synnytyssupistukset muistan. Laskeskelin esikoisesta näiden hiukan juilivien supistusten väliä silloin pari viikkoa ennen synnytystä, mutta vasta lapsiveden mentyä sain huomata, mitä oikein kunnon kivuliaat synnytyssupistukset on ja silloin vannoin itselleni, että seuraavalla kerralla sitten ainakin tiedän
Niinpä en näistä ole ollut huolissani. Kuitenkin jos epämiellyttävältä tuntuu, se taitaa olla kropalle viesti, että lepuuttaa pitäisi. Jaksamista :hug:
Malttamaton, ymmärtäisin, että liitoskipuja voi olla monessakin paikassa, missä vain liitoksia on =) Ihan varma en tuosta ole kuitenkaan. Enkä siitäkään, onko mulla ollut kuvailemasi kaltaista kipua, oiskohan jonkun kerran vihlaissut.
Mullakin saattaa välillä tulla mahaan pistos, kun kävelen lujempaa, ei niin kivaa, kun muutenkin oon rapakunnossa. Ja tuntuu ns. keuhkoissa asti potkintaa. Luulen, että on aika yksilöllistä, mihin kohtu ulottuu milläkin viikolla, liittynee siihen, miten pitkä selkä kelläkin on. Itsellä mukavia hengenahdistuskohtauksia välillä, kun Paapau tuuppii tuosta ylhäältä.
Kiitoksia avautumislohdutuksista! Kyllä on nykyään tosiaan hermo pinkeänä.
Marika, isäni kysyi muuten eilen, olenko selvillä siitä, miten paljon on tullut painoa, ja aika äkäisesti siihen vastasin.
Rauhallista iltaa toivotellen Kalenteri ja pikkuinen 28 +3 :heart: