kalenteri mulla on samanlaiset tuntemukset, tympii, kun on jotenkin tunne, että nyt on muka yleistä omaisuutta kun olen raskaana. Mun LA on kaikkien tiedossa, mutta siitä tulee kommentteja että "oletpa sinä jo iso, vaikka raskaus on VASTA tuossa vaiheessa.."ym vastaavia. Samaten jo aiemmin valitukseni aiheena ollut painonnousu kiinnostaa mielestäni yhäkin liikaa ihmisiä...Mitä se heille kuuluu onko mulle tullut lisää kiloja ja jos on niin paljonko...Eipä kukaan multa tuommoisia ennen raskautta ole kysellyt, mikä hemmetti siinä on, että nyt muka saisi kysellä?!
Sain kamalan henkisen ahdistuskohtauksen, kun yksi kollega sanoi viikko-pari sitten, että "sun vauva ei pysy loppuun asti masussa, sen verran on tuota kokoa jo ja näyttää masu jo laskeutuneenkin..." En todellakaan ole terveydenhoitoalalla, en lähelläkään, joten pikkaisen mietitytti, että millä arvovallalla ja tietämyksellä kollega tuommoisia möläytteli....Mutta hassua on, että silti, vaikka tajuan, että tuossa ei ole mitään järkeä, silti tuommoisetkin tyhmyydet jäävät mietityttämään, että mitäs jos vauva onkin jo laskeutunut....
Mavi Kyllä minullakin tulee pistoksia kävelyn aikana, muiden vaivojen ohella, joten liikunta on todellakin minimissä. Se ärsyttää kovasti.
Kun nyt olen kotona kaiket päivät, tekisi välillä hyvää tehdä mukava kävelylenkki, jos sää sallii...Mutta kunto ei anna periksi. Ei pysty. Pitää nyt vain ajatella, että ei tätä kestä kauaa, sitten vauvan kanssa saa vaunutella kevätauringossa, mitä väliä, vaikka pari kuukautta tässä nyt vielä kärvisteleekin sisätiloissa....EIks niin? =)
Niin. Jouduin sitten sairaslomalle ihan äitiyslomalle asti. Mun masu ei kestänyt töissä enää, istumatyö aiheuttaa mulle supistuksia. joten, nyt sitten otan tosi iisisti tämän kevään huhtikuulle saakka...Aluksi tuntui tosi hankalalta ajatella, ettei enää ole paikkaa minne mennä maanantai-aamuisin, mutta nopeasti siihen tottui. Nyt mulla on aikaa tunnustella masuasukin liikkeitä ja omaa itseäni ja nauttia näistä viimeisitä rauhallisista päivistä pitkään aikaan!
En kyllä vaihtaisi enää takaisin työelämään. =) Tosi harmi kyllä sanoa tämmöisiä, kun
Faerie juuri sai ikäviä uutisia työpaikalta. :ashamed: Mutta, ei sille voi mitään, tilanteita on erilaisia, eikös?
Heili Me jouduttiin pakosta ostamaan Stokken himokallis pinnasänky, koska meille ei mahdu semmoista suorakaiteen muotoista sänkyä. Myyjä oli niin kettu, että sai meidät ostamaan siihen "samaan" pakettiin ihan pikkuvauvan sängyn myös, jonka sitten saa lisäpaloilla pinnasängyksi. Joten, vaaville on nyt käytännössä 2 sänkyä. Vähän huijatuksi tullut olo, mutta se vauvasänky on kyllä tosi söpö, joten, mitä väliä, vaikka maksoikin, onhan näiden vauvakamojen ostossa muutenkin kyseessä aikamoiset rahat, huhhuh! :wave:
Seksistä useimmilla teilläkin vaikuttaa olevan aika kuollutta sillä rintamalla. Meillä se on pääasiassa mies, joka ei halua. Hän kun jotenkin ajattelee, että "satuttaa" vauvaa...(niinpä niin....) Ja että hänestä tuntuu, että meidän pedissä on yksi henkilö liikaa, eli masuasukki...Vaikka hän ei sitä myönnä, musta tuntuu, että hän ajattelee, että mä en ole tässä tilassa seksuaalinen olento, olen pelkkä masu. :| Se vähän joskus masentaa, mutta pakko on ajatella ja toivoa, että tämä tästä vielä elpyisi joskus..hmm...puolen vuoden päästä?!?! |O
Joanna Mä olen siinä käsityksessä, että jos supistukset eivät ole kivuliaita, ei ole aihetta huoleen, eli ei siis sullakaan. Mutta, jos asia vaivaa, käy lääkärillä, ainakin pääset huolehtimasta!!
Hyviä vointeja kaikille!
Marika ja asukki 27+0