***Huhti-Hiput 2008 Tammikuussa***

Heippa! :wave:
Tänään tuli Kelan päätös pakkauksesta!!! =) Ei siinä mennytkään niin kauaa kun luulin, ainoostaan 1,5 vkoa hakemuksen jättämisestä. Pakkauksen pitäisi tulla ensi viikolla, loppupuolella! Ihanaa, kun pääsee hypistelemään niitä vaatteita ym. tavaroita!! :) Rahapäätöksen ne tekee vasta sitten, kun ilmoitan sainko vakipaikan vai en, meillä kun tuo työnantaja maksaa kolmen ekan kk:n ajalta palkan. Tiedon paikasta saan vasta helmikuun lopussa, jolloin mulla loppuis työsoppari muutenkin. Just tässä katselin kalenteria, että on tarkalleen kaksi kk:tta äitiysloman alkuun, mihin tää aika on mennyt... :eek: Mulla ois hirvee vimma alkaa laittaa vauvalle tavaroita kuntoon, mutta tuo armas aviomieheni ei anna vielä. OUTOA! :LOL: Meillä kun on kaksio, jossa aateltiin pärjätä vielä hetken aikaa vauvan kanssa, niin yhtään ylimäärästä tavaraa tänne ei kuulemma tuoda ennekun on pakko. No, kohta on pakko, mä määrittelen ajan niin, hih... :LOL:
Möykky pitää iltajumppaa säännölliseen tahtiin ja nyt jo huomaa päivällä töissäkin liikkeet kunnolla, siellä se meidän kulta kasvaa :heart:
Tsemppiä kaikille!

t. Vemu76 ja möykky 26+2
 
moikka!
äitiyspakkauksesta ja päätöksestä. oon vienyt paperit jo ennen joulua,mitään ei oo kuulunut... 3vkoa enää töitä sitten jään lomailemaan. toivottavasti ennen sitä tulisi.
uimisesta: käyn mammauinnissa ja lääkäri sano viimeksi että käy vaan niin pitkälle kun jaksat ja että vaikka kohdunsuu aukeis niin voi silti huoletta käydä. oli vähän että häh :eek:
hiiva johtuu varmaan siitä kosteudesta siellä alapäässä. mulla tulee kanssa jos oon kauan märissä uikkareissa ja alapää on koko ajan "märkänä" heh :LOL: tarttuko se... öö ei kai... mut oon kuullu kanssa että pissatulehdukseen auttaa ku käy heti pissalla niin ne pöpöt huuhtoutuu pois. samoin ku jos seksiä harrastaa ja tulee helposti pissitulehdus niin vessaan vaan heti jälkeen.
athena rv 30
 
Ahistaa ja ottaa päästä nyt niin V.....I, että ei oikein tiedä miten päin olisi.. Nää ihanat hormoonit vielä vaikuttaa sen verran mukavasti että tuntuu etten pysty olla itkemättä ollenkaan, vaikka tunnenkin pelkkää ärtymystä koko asian suhteen... Eli tuleva on pelkkää avautumista työpaikasta ja siellä tapahtuvista asioista eli ei mitään vauva hommia.. Saa lukea jos kiinnostaa, mut pakkohan ei ole..

Eli n. viikko sitten menin töihin illalla ja taasen kerran oli jäänyt aamuvuorolta yks ja toinenkin (kylläkin pieniä) asioita tekemättä, eihän siinä mitään tekevälle sattuu ja asioita saa unohtaa, kaikkihan ollaan ihmisiä, mutta nämä unohtumiset ja tekemättömyydet on yleensä parin tietyn ihmisen jäljiltä AINA... Joten siinä sitten sen päivän asioista että tietysti edellisistäkin jutuista ja tietysti myös mun omat henk.kohtaiset asiat jotka liikku mielessä ja ei varmaankaan nää pörräävät hormoonitkaan laimentaneet fiilistä niin ns. avauduin keittiössä siitä kuinka aina välillä tuntuu, että täällä tietyt ihmiset eivät vaan aina tunnu jaksavan tehdä kaikkia määrättyjä hommia loppuun saakka vaan asioita jätetään seuraavalle vuorolle tehtäväksi ja varsinkin nyt kun on hiljasta niin mun mielestä asiat pitäis tehdä loppuun saakka kun on aikaa ja niin ois sitten kaikki valmiina kun taas kiireempi kausi alkaa... Tuon tyylistä siinä sitten avauduin ja taisin sanoakin että varsinkin näiden parin tyypin, mainitsin ne nimeltä, jäljiltä on joskus jääny hommia tekemättä...

Noh, enpä mie nyt osannut ajatella kuinka suuri asia tuosta mun avautumisesta/mutinasti sitten tulikaan... Sillä pari päivää tuon jälkeen toinen noista henkilöistä tuli mulle, että saanko kysyä sulta jotain, miehän tietty siihen että anna tulla vaan.. Se sitten, kun ollaan tässä kuultu että sie oot meitä täällä haukkunu ja sanonu että ollaan jätetty tekemättä töitä, mitähän ne mahtaa sitten olla ne työt mitä ei olla tehty.. Mie sitten siinä yritin selittää, että se mitä silloin sanoin ei ollu tarkoitettu mitenkään henkilökohtaisesti kellekään, vaikka oon nimiä saattanu mainitakin sillä se oli vain yleistä mutinaa asioista, ei muuta.. Sitten se siihen pitäisi sanoa päin naamaa jos on jotain sanottavaa, mie takaisin tottakai sanoisin jos ois aihetta ja jos sillon teidän kanssa töissä olisin, mutta nyt kun ollaan vaan yksin työvuorossa niin enhän teitä näe silloin kun se olisi aiheellista.. Mulla ei ole tapana kaivella vanhoja juttuja vaan jos on jotain se pitää pystyä sanoa heti ei viikon päästä.. Noh, luulin että asia on tällä selvä, kun näiden puheiden jälkeen kyseisen henkilön kanssa juteltiin paljon monista muista asioista ja heitettiin huultakin...

Mutta tänään sitten sain tältä toiselta henkilöltä puhelun, se olikin kylläkin kännissä kun soitti, joten sen suhteen saa asioita jättää omaan arvoonsakin, tiedän sen... Eli saman puheen piti kuin edellinenkin siitä, kuinka olivat saaneet tietää jne.. Sanoin sitten sille, että tiedän tän jutun sen toisen kanssa ollaan jo asia puhuttu, se siihen että tiedän kyllä, me puhuttaan kaikki asiat aina keskenämme... Sit tämä sanoi soittaneensa toiselle esimiehellekkin ja puheneen sen kanssa tästä ja kuuleman ennen ei koskaan ole ollut mitään selän takana puhumista koko yrityksessä, että nyt on vasta ensimmäinen kerta koko aikana... Sit vielä että hän meinaa soittaa toisellekkin esimiehelle tästä ja kun lauantaina ollaan yhdessä töissä niin puhutaan asiasta ja selvitetään homma loppuun asti.. Mie siihen, että ihan miten vaan mutta tosiaan tässä mun mutinassa ei ollut tarkoitus loukata ketään vaan yleistä mutinaa oli asiasta ilman sen kummempia tarkoituksia tai loukkauksia... Jotain vielä se sitten puhelimessa mulle mutisi asiasta ja totesi vielä uudestaan loppuun, että tämä homma kyllä selvitetään sitten kunnolla...

Ei tosiaankaan voisi vähempää kiinnostaa ruveta selvittelemään noiden kanssa tätä kun ei mitään mun mielestä ole edes selvitettävää... Toivottavasti vaan tällä kyseisellä keittiössä työskentelevällä ihmisellä on nyt hyvä olla kun sen on kerta ollut pakko mun mutinoita eteenpäin sanoa...

Luulenpa, että tässäkin on pää syynä vaan se, että nämä molemmat henkilöt ovat vanhempia rouvia ja suoraan sanottuna eivät mitään parhaita työntekijöitä, myöskään näiden esimiesten mielestä, sillä molemmat esimiehet ovat mulla näitä henkilöitä "haukkuneet" ihan suoraan nimiltä... Ja vielä lisä syynä varmasti se, että mua olisi pyydetty sinne vakkariksi töihin, jos en olisi kohta äitiyslomalle jäämässä... Näillä molemmilla on kyllä myös vakkarisopimus, mutta varmaan on sitten jännittämään ruvennut niitä, kun nuorempia olisi taloon tulossa... Toisella on kylläkin vain mielestäni määräaikais sopimus, joten sekin varmasti vaikuttaa jos mulle kerta ois tarjottu ihan vakkari paikkaa... Onneksi tiedän esimiesten mielipiteet näistä henkilöistä niin ei todellakaan jännitä kohdata niitä, mutta en vain millään jaksais tälläistä enää tässä vaiheessa.. Muutenkin oon yrittänyt mennä mahdollisimman pintaliidolla tämän koko sesongin tuolla työpaikalla noiden juorujen suhteen, sillä tiedän että kohta jään pois ja sillä siisti.. En ole siis halunnut sotkeutua mihinkään sen enempää tuon työpaikan suhteen..

Jotenkin vaan henkisesti heti alkoi ahdistamaan ja väsyttämään tälläinen.. En muutenkaan ole nyt raskaana ollessani ollut mitenkään huippu vedossa riitojen suhteen vaan heti tulee sellainen itkuinen ja sekainen fiilis, joka ei meinaa lähteä pois ollenkaan.. Pitää varmaan sitten miettiä kohta liiton rahoille jääntiä jos tilanne ei muutu, sillä en henkisesti jaksa.. Tai sitten kyseltävä extra keikkoja muualta ja jäätävä tuolta pois.. Eipä siellä nyt niin paljoa töitä ole ollut, niin ei tuo rahallinenkaan puoli hetkahtaisi.. 3-4 vuoroa viikossa ja vuorot noin. 6 tuntia, siis keskiarvoltaa.. Joskus vuoro saattaa kestää 3 ja puoli tuntia, joskus 7 tuntia...

Mutta kiitos tästä... Teki hyvää avautua..
 
Sofku Voi elämän kevät. Eläydyin niin täysin sun tilanteeseen et ihan savu alkoi korvista. Ei suinkaan kärpäsestä ole tehty härkästä. :kieh: Oot hyvin osannu olla viilipyttynä kuitenkin.
Noin nuo kannattaa ottaakkin, jätä ihan omaan arvoonsa. :hug:
 
ääääeeggggggg :kieh: :kieh:

Mä en pysty nukkumaan, missään asennossa ei taas ole hyvä olla (lue kummallakaan kyljellä ) ja kyljen kääntö sattuu nivusiin niin helv/&%¤¤&//.... plus taas särkee lonkkia!!!!!!!
Menis nyt kaks kuukautta nopeasti.

Joanna ja tiltiäinen tasan 30
 
Pikaisesti äitiyspakkauksesta..
Oli iloinen yllätys; paperit vein 10.1. päätös tuli postitse tiistaina ja eilen sai noutaa postista äitiyspakkauksen.

Aika menee hurjaa vauhtia; 3 ½ viikkoa äitiyslomaan. Toistaiseksi näyttää siltä, että sitä jaksaa tehdä töitä loppuun asti (toimistotöitä). Jonnekin ne viikot vaan ovat kadonneet; masuasukki liikkuu öisin aktiivisesti ja nukkuminen on pätkittäistä. Ja kalenterista piti oikein tarkistaa että on menossa jo 30+6 :)
Mukavaa viikonloppua!
 
Soittelin aamulla niitä sokerirasituksen tuloksia, paastoarvo oli hieman koholla (muut arvot ok), eli joudun siis jatkossa mittaamaan kotona verensokeriarvoja. Tiistaina on neuvolalääkäri ja saan sillä samalla käynnillä infoa jatkosta. Sanoin myös tästä pahoinvoinnista ja terkkari lupas pistää siitä myös lääkärille tietoa joka saa sitte miettiä mitä se mulle keksii. Harmi kun ei oo oma terkkari ens viikolla paikalla.

Tänään olis iltavuoro ja sit kaks aamua. Ens viikon alusta on onneksi kolme vapaata! :heart:

sh07 rv 27+1
 
heips,

Kuka on kokeillut erillaisia taskuvaippoja?
suositelkaa minulle, kiitos
nyt on fuzzeja ja sitten tsi feecesiä jotain muutakin vois kokeilla
mitä eroa on fleece sisäpinnalla ja muilla?

mie kävin joulukuun alussa sokeri rasituksessa. neuvolan täti oli ihan satavarma että mun sokrut on sekaisin kuin "tempakan liisan mekko" mutta eipä olleet
paasto 4,5
1h 7,4
2h 4,1

niin ja painosta on ollut puhetta.. mie en jaksa murehtia nyt kiloista murehdin sitten myöhemmin kesällä nyt tullut 17kg esikosta tuli 23 eikä kauas jää tässäkään tuosta tai menee yli..
olen toivonut saavani äitienpäivä lahjaksi crosstrainerin :LOL:

ensi ma olisi vero ja ohjelmisto koulutus päivä kuopiossa, en jaksa ajaa sinne asti yksin niin mies onneksi lähtee kuskiksi :D
saadaan lasten vahti esikolle tänne kotiin.. onneksi.

Suppis Ja Ilta 31+0
 
ompas tullut tekstiä taas...

oma olo on ihan hyvä. pirteempi nyt oon kun ennen missään vaiheessa raskautta.

onko muilla sellasia tykyttäviä "suonenvetoja" alamahassa? ei oo potkuja kun on niin säännöllisiä ja pitkän aikaa (n15-20min)

kyselin jo aijemminkin et joko muita alkais "oma"elämä houkuttaa? siis että pystyis käymään lenkillä eikä vaan vaappumisilla? ttai muita omia juttuja mitä ei enää suuremmin pysty tekemään? itellä tällänen olis hevosen kanssa metsään pääsy....


Veera ja piipero 29+4 (kait)
 
Mulla on tuota painoa tullut nyt 4kiloa.
Tiedän että vielä varmasti tulee. Melkoisen tuoreeseen muistiin on jäänyt
nuorimman odotus aikainen turvotus loppuvaiheessa.
Aika ei ole kullannut sitä turvotuksen tuskaa. Mulla on kuvakin mun
räpylöistä (jaloista siis) vkolla 41. No silloin oli kyllä (heinäkuussa -05)
melkoiset helteet.

Mä en kaipaa kyllä mitään sen kummemmin.
Olen kaiketi oppinu vaan nauttimaan tästä raskaudesta.
Raskautta tulen kaipaamaan kyllä sittä jälkeen päin. :D
En koskaan ole korkannut tavaksi asti siideriä saunan päälle tai muuta vastaavaa. Omat harrastukset on muutenki sellaisia mitä pystyn edelleen harrastaa. Meillä on rakennushanke ja nämä neljä ihanaista lasta täällä jotka vie suurinta puuhailu viettiä. ;)

Ps. Täällä paistaa AURINKO :eek: B)
 
Huomenta. Viiden aikaan sain sitten unenpäästä kiinni ja äsken heräsin :eek: No pääasia kait et sain nukuttua johonkin aikaan. Toivottavasti ens yö olis taas parempi.

Joku kyseli eilen hikasta. mä huomasin alkuviikosta et vauvalla oli hikka ja eilen illallakin oli. Se tuntuu aika hassulta tuolla alakerrassa =)
Olisiko Veera ne sunkin tykytykset hikkaa?

Joanna ja tiltiäinen 30
 
Veera oisko ne hikkaa ne suonenvedot? ja kyllä, mä ihan suoraan sanoen välillä toivon että ois jo rv 38-40 niin voisi miettiä käynnistystä. mutta kun mua niin tympii se, että liikkuminen rajoittuu puolen kilometrin säteelle ja siitäkin saa kiitoksena kipuja. tottakai toivon että vauva pysyisi mahassa niin pitkään kuin mahdollista, mutta välillä oma pää ei kestä :ashamed:

ja tänään piti perua sitten se neuvola, siirsin sen maanantaille. tytölle nousi yöllä kuume, en mitannut mutta tosi lämpöinen oli. kainalossa nukkui sitten rauhallisesti kun oli saanut Pamolia. edelleen on reppana, mutta ei niin kuumeinen. epäilen hampaita koska ei ole räkäinen mitenkään. huomenna ois serkkunsa synttärit, serkku itse on kyllä kanssa kipeänä... mutta uusi neuvola-aika on maanantaina.
 
Joanna: Voi sua raukkaa, kun et saa nukuttua. Yritä nyt sitten ottaa päikkärit, jos sulla ei vaikuta sitten ne seuraavan yön nukkumiseen.
Miehelle kehuin tänä aamuna, että meidän vauva on oikeasti kuin oppikirjasta suoraan lukisi, kun tämän viikon kohdalla neuvolatäti "lupasi" että vauva alkaa noudattamaan minun rytmiäni eli nukkuu yöt ja minäkin saisin nukuttua. Ja viimeiset 4 yötä näin onkin ollut eli en ole yöllä joutunut valvomaan mellastuksen takia vaan saanut nukkua koko yön putkeen. Ja kun aamulla herään niin menee 5 minuuttia ja tuttu mekastus alkaa masussa. 1. rauhallisena yöllä heräilin kyllä siihen, että miksi vauva ei mekasta ;)

PikkuNöpönen: niinpäs paistaa täälläkin aurinko (espoossa) eli nautitaan harvinaisesta luonnon ihmeestä =) voi kun olisi kotona eikä töissä niin pääsisi koirien kanssa lenkille..
 
Joo, Veera hikka se vois olla. En kyllä suonenvedoksi sitä osaa liittää.. mutta jos sillai säännöllisesti nytkyttää niin vauva se siellä on hörppiny lapsvettä :)
Joanna Onpa sulla ollu piiitkä yö.
Hyvä et on mahis ollu nukkua sit aamusta pidempään.
Mulla ei vielä mahottomia lonkkasärkyjä ole ollut.
Kävellessä kyllä liitoskivut tuntuu.
Yks päivä horjahdin jäällä ja sen jälkeen kävely oli kyllä yhtä laahustamista. Jotenki maha venähti kun tasapainoilin.
Onneks se laahustus meni sit ohi. Tietty enää ei niin nopeasti pääse ku tavallisesti. Pitää aamusin lähtee vähä aikasemmin viemään eskarilaista koska kävelymatka kestää kauemmin
:LOL:
 
Joanna koita nukkua päiväunet. mä aina yritän kun menee yöt ketuilleen joko hormonien, vauvan potkimisen, kipujen tai esikoisen valvoskelun takia. sitten vaan heitän pötkölleen kun tyttökin menee päikyille ja katon miten onnistuu. ihan sillon en viitti nukkua kun tyttö on hereillä :whistle:
 
Harmi, että niin monella on hankaluuksia liikkumisen kanssa ja kipuja - täällä kaikki vielä toistaiseksi ok, viikkojakin on tosin vasta 27+5. Olen jotenkin ihan elämäni kunnossa, tuntuu että kroppa pääsee vihdoinkin toteuttamaan tarkoitustaan =) Raskautta tulee varmasti ikävä.

Toisaalta, omaa elämääkin kaipaan kyllä. Olen aiemmin ollut melkoinen baarikärpänen ja tuntuu hiukan haikealta, että mennyt aika ei enää palaa. Vaikka lapsen syntymän jälkeen sitten taas joskus pääsekin ulos, niin eihän sitä tietysti enää haluaisikaan samalla tahdilla pyöriä iltamenoissa kuin ennen.
 
veera80 ettei olis vauvalla hikka? just eilen kirjoitin ku mua ärsyttää se niin ku hikka tuntuu tikityksenä tuolla alhaalla. ei niin kiva tunne.

jaa-a, täällä miestä odotetaan töistä kotiin.. lähetään ajaan Pohjanmaalle pikkuherran päiväuniaikaan eli yhden jälkeen.

Anu
 
Tuosta painonnoususta: Eiköhän se riipu aika paljon äidin lähtöpainosta, miten neuvolassa painonnousuun suhtaudutaan. Itsellä lähtöpaino oli suht alhainen, joten vaikka paino nousi saikulle jäämiseen asti tasaisesti 2 kg/kuukausi, niin neuvolassa ei sanottu siihen mitään.

Tänään on sitten pitänyt ottaa jälleen todella rauhallisesti, kun käytiin eilen shoppailemassa Kuopiossa. Päädyttiin ostamaan Gracon Logico S -turvakaukalo sekä Gessleinin Mac Fin -vaunut. Nuo vaunut olivat edulliset, kun otettiin viime vuoden malli. Väreissä ei tietty ollut juuri sitä, minkä olisin halunnut, mutta ei tullut kyllä mieleenkään maksaa 200 euroa enemmän, jotta olisin saanut haluamani värin (olisi löytynyt tämän vuoden mallistosta). Sitten ostettiin ihan jotain pientä vauvalle, hoitopöytäalusta, soittorasia ym., joten olo oli kuin voittajalla, kun päästiin kotiin; vihdoin on jotain vauvallekin siis hankittu. Ilta ei ollutkaan sitten kovin mukava, kun lonkkia jomotti ja supisteli. Mieli oli kuitenkin hyvi :)

Joanna, itsellä helpotti öiset lonkkakivut heti, kun otin aivan normaalin tyynyn unikaveriksi ja pistin sen jalkojen väliin :p Tyyny on suurinpiirtein tuossa polvien kohdalla, ja ihme kyllä pysyykin siinä, vaikka pyörin kuin väkkärä öisin. Tietysti heräilen joka kerta kylkeä kääntäessä, joten kai sitä unenpöpperössäkin tulee se tyyny aseteltua jälleen takaisin paikoilleen.
 
Sofku ompa peestä toi työjuttu!!Onneksi pomot sun puolella,joten helppo sanoa suoraan asiat.Ja kohta tosiaan ei tartte miettiä työjuttuja ollenkaan!Mukavaa,että oikein kännissäkin soittelee,huh mitä eukkoja!
Joanna täälläkin noi yöunet on ihan mitä sattuu.Tänään heräsin neljältä ja äsken kun yritin ottaa päikkäreitä,niin koira rupes haukkuu ikkunasta jotain :kieh: Joten nukutaan sitte joskus..
Pitäs ruveta täyttää kelalle kodinhoidontukitarkastuslappua,mutta kun kiinnostaa kuin kilo kakkaa.Tyttö kohta herää päikkäreiltä,joten sitte siitä ei enää taas tuu yhtään mitään,kun neiti kuitenkin haluaa piirtää sinne omat kommentit =) Ja varmaan turhaa täytellä,kun ei sieltä saa ees lämmintä kättä?!
Täällä myös supistelee,mutta tiistaina oli nla.lääkäri,niin kaikki ihan kunnossa.Kroppa vaan sanoo ittensä irti :(
Oliko se Heili kenellä raskausmyrkytys uhka,kehnompi juttu.Koita kestää!Ei olis kivaa joutua pötköttää sairaalaan,mutta kunhan lopputulos on taas terve vauva,sehän on tärkeintä.Että kaikkea pitää ollakkin riesana!
Mutta voiton puolella ollaan naiset ja reilusti :flower:
Ihanaa viikonloppua kaikille hipuille :heart:
T:A-I ja Tiuhti 29+5
 
Sofku tylsä tosiaan toi sun työjuttu. Tollaset jutut on muutenkin inhottavia, saati sitten kun on raskaana ja hormoonit sekasin muutenkin...

Oli pakko tulla tuulettamaan: Saatiin se isompi asunto, mitä olin kytännyt!!!! =) Muutto ois helmikuun loppupuolella, kova urakka kyllä edessä! Varsinkin kun tää maha oikeesti ei sellaisista hommista tykkää. Mut ihanaa kuitenkin, et paikat saa ennen vauvan tuloa kuntoon. Vanhassa kämpässä ei ois ollut tilaa edes pinnasängylle. Ainoa huono asia on se, et kämppä on ihan eri alueelta ja lapset joutuu vaihtamaan koulua ja ne ei siitä tietenkään kovin innoissaan ole, kun kaikki kaverit jää...

Joanna mulla kanssa kauheet uniongelmat. Ongelmana lähinnä nukahtaminen. Ykskin yö tossa nukuin vaan pari tuntia aamuyöstä, kun uni ei tullut sitä ennen ja sitten olikin töihin lähtö edessä. Väsyä tosiaan sitten pukkaa päiväsaikaan. Ens viikolla ois neuvola, täytyy ottaa asia puheeks.

Heili :hug: Toivottavasti ei nyt raskausmyrkytystä pukkaa!

Äippärahasta soitin Kelaan, mun hakemus oli tullut sinne palkanlaskennasta 9.1., mutta sanoivat että käsittelyaika on 4-5 viikkoa eli vielä varmaan aikaa vierähtää ennen kuin päätöksen saan.

Vuotaraaputtimen tytölle paranemisia! :flower:

Ihanaa, kun ootte niin aktiivisia kirjoittajia! Ite käyn yleensä useemmankin kerran päivässä juttujanne lukemassa, mutta harvemmin tulee itse kirjoiteltua.

Palaillaan taas!

Lilja (30+2)
 
Mä en ole saanut tänään aikaiseksi yhtikäs mitään :( Röhnöttänyt vaan sohvalla, surffaillut ja katsellut telkkaa!! Kävelemään olis ollut kiva mennä mut tuolla on ihan himpsatin liukasta. Eilen satanut lumi sulaa kohisten :( Nyt kun aurinko paistaa niin huomaa kuinka likaiset ikkunat meillä on.
Äiti tulee tunnin päästä ja värjään sen hiukset, onpa ainakin jotain tekemistä =)
Miehen kanssa tossa viestiteltiin ja päätettiin mennä illalla ulos syömään :D
Mavi: Täytyy ensyönä kokeilla tuota tyynyä jos vaikka se auttais =)
Sofkulle voimia töihin. Kurjaa tuollaiset.. ja soitella nyt kännissä toiselle.. älytöntä!!!
 
Joanna: Soititko sinne Kelaan? Mitä ne sanoivat? :hug:

(.) Ei uutta tällä rintamalla, kipu säteilee taas vasempaan kylkeen ja alavatsaa, mutta levolla menee ohitse, katsotaan kuinka kauan tässä jaksaa keikkua töissä, jos tää alkaa säännöllistä olemaan!
 

Yhteistyössä