Sh07 harmi, että pahoinvointi palasi. Myötätuntoni sinulle :hug: ei varmasti ole kivaa.
Marika75, mulla ei ainakaan mikään puntti vipata, kun katselen sen poikamiehen kuvaa, vai mikä se nyt on unelmienpoikamies? Lähinnä minusta hän on ällö. Tykkään oman mieheni ulkonäöstä :heart: vaikka tietty uskallan kyllä sanoa jos joku mies on minusta komea, mutta tuo unelmienpoikamies ei kyllä ole minun makuuni. Tykkään aika tavallisista, "miehen näköisistä miehistä". Ei tarvitse olla hunks tai mr suomi, tai kalenteripoika. Ihan perusmies kelpaa hyvin =)
Kauheasti tänne on alkanut tulla tekstiä, ei meinaa perässä kestää. Eilen olin jo kirjoittanut viestin, mutta tuli kiire kattomaan lätkäpeliä, niin unohdin painaa "lähetä" nappia....ja sinne se sitten jäi jonnekin viestini...
Itsekin siis liityin sairaslomalaisiin, eilen sain 2 vkoa sairaslomaa, kun töissä oli maanantaina vähän rankka päivä. Olen niin huono myöntämään, etten jotain pysty tekemään, että pakko oli yrittää ja sitten olinkin maanantai illan ihan kipeenä. Ja siitä hyvästä sitten sairaslomalla. Kaikki arvot ovat edelleen hyviä, joten sen suhteen ei hätää,mutta kävely tuottaa kauheita vaikeuksia. Saan kaverilta maanantaina lainaksi tukivyön, jospa se auttaisi tuohon kauheaan mahakipuun joka kävellessä tulee. Enkä oikein tiedä mikä se kipu on :ashamed:
Onko täällä ketään "uimareita"? Olen itse saanut niin ristiriitaista tietoa uimisesta, etten tiedä enää mitä tekisin. Koska uiminen on ainut liikkumismuoto, joka ei ala koskea mahaan. Perjantaina kysyin asiaa ultranneelta kätilöltä, joka kertoi että huoletta voi käydä uimassa, lapsivesi suojaa vauvaa, ja minulla ei ainakaan vielä pitäisi olla mitään avautumista tapahtunut. Eilen lääkäri sanoi, ettei kannata enää mennä uimaan, koska ties mitä tauteja uimahallista voi saada. Lisäksi huomautti vielä painostani (nyt yhteensä 13.3kg nousua). Ja käski lenkkeillä....mutta kun en VOI.... |O |O koska se sattuu. Ja siksi juuri tuota uintia haluisin harrastaa. Neuvolatäti taas sanoi että viikolle 36 voi käydä uimassa....hemmetti :headwall: en tiedä mitä uskaltaa tehdä. Tosin tuo neuvolalääkäri on venäläinen (ei mitään henk.koht venäläisiä vastaan) ja tuntuu ettei me aina oikein ymmärretä toisiamme. Minusta on hurjan vaikeaa kysyä häneltä mitään, koska hän ei puhu ihan sujuvaa suomea, ja joku siinä vaan ahdistaa :/
Vuotaraaputtimella oli muuten hyvät unet
pitää yrittää siivota välillä, ettei mene koko päivä netissä, joka tosin ei olisi minulle mitenkään yllättävää.... =)
Hysteerinen