***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

mä olin varma että olen ainoa "valas" joka on kerännyt kiloja takapuoleen ja mahaan urakalla.. :LOL:
en ollutkaan *ihanaa ja huokaa helpotuksesta*
kiloja tullut muutenkin ylipainoiseen varteeni n. 3kg :whistle:
kuulemma saisi koko odotuksen aikana tulla vaan 6kg :eek: joten.. miten sen nyt ottaisi, vähän naurattaa kun 3 kiloa saisi enään muka tulla :LOL: :LOL:
joten ei ku suklaata jääkaapista hakemaan, mies oli piilottanut 300g suklaalevyn ja mä löysin sen :ashamed: :whistle:
taidan pojille pari palaa antaa ja sanoa että ne sitä söi :LOL: :D

v-loppu töissä, joten ankeaa..
mites muut, oletteko joulupukkina toimineet jo? :xmas: :xmas:

me ollaan molemmille ostettu jo 3 lahjaa ja yksi yhteinen. ei suinkaan ajoissa olla liikenteessä,ei ;) :xmas:
vielä molemmille yksi isompi ostetaan ja sitten meidän osalta saa olla lahjat lapsille valmiina :xmas:

joten joulua odotellaan, ainakin äiti *jouluruokaa, nami* :p :p
 
Pulttibois, mä olen ostanut tytön serkulle lahjan, kummipojalle vielä arvon että ostetaanko Simpsonit-peli vai DVD. omalle tytölle ja siskonlikalle neuloin pehmolelut, siskonlikalle on sellanen 130cm pitkä ja ihanan pehmeä koira, omalle tytölle söpö 50-60cm pupu jolla on mekko :D

mulla on muuten kasvojen iho mennyt ihan omituiseksi, voiskohan johtua pakkasesta? yleensä tosi hyvä iho, nyt se on yön aikana muuttunut ihan "käärmeennahaksi", tuntuu parkkiintuneelta. aattelin laittaa jotain rasvaista rasvaa yötä vasten. olettaen että löydän kämpästä jotain rasvaa.
 
Anlille paljon voimia tuloksien odotukseen ja muista pitää positiivinen mieli yllä vaikka se varmasti on vaikeaa... Onnellinen äiti niin onnellinen vauva... :hug: :flower:

Mua on ainakin nyt alkanut ärsyttämään kun seuraavaan ultraan on aikaa vielä puoli toista kuukautta, 19.12 vasta se... Haluaisi jo pitkästä aikaa nähdä Pikkuisen ja tietää, että kaikki on kunnossa. Seuraavana sitten tosiaan on tuo rakenneultra, silloin jo viikkoja 22 takana, joten toivottavasti kaikki on kunnossa... Ei edes halua miettiä sitä ettei olisi... :|

 
VOI ITKU!

on todella ikävää että Elviira joudutte käymään tämmöisen asian lävitse.
olo on aika tyhjä kun tätä pohtii .
OLEN SYVÄSTI PAHOILLANI

Anlille toivottavasti teillä asiat on kuitenkin ihan hyvin :hug:

Sofkuko se kyseli niitä liitoskipuja?? esikoisesta minulla oli liitoskivut aika rajut..
alkoivat joskus 16viikolla ja jatkuivat sinne 20 .. olivat inhottavan pelottavan kovia viiltoja alavatsalla.. kävin erikseen tutkimuksissakin että mikä vikana.. mutta liitoskipuja ne olivat..
minulla on ollut vähän taakse kallistunut kohtu joka vissiin "oikeni" noilla kivuilla.
Tässä raskaudessa ei ole ollut liitoskipuja laiskaan.. vielä ainakaan.

meillä se ultra on 19pv:n päästä. Näitä tekstejä kun lueskelee niin toivoisi todella että se olisi jo aikaisemmin.. pelottamaan alkaa.

Ilta asukki on aika vilkkaan oloinen ja liikkeet tuntuu aina kun rauhoitun aloilleen

Suppis ja Ilta 19+1
 
Elviiralle suuret osanotot täältäkin! Olen pari päivää miettinyt sinua ja asioita, joita olet joutunut kokemaan. En pysty ymmärtämään, miltä se tuntuu mutta kipeää se tekee näin ymmärtämättömällekin.
Itsekkäästi sitä miettii, että mitä jos meilläkin on jotain pielessä.. :ashamed:
Anlille myös paljon voimahaleja. Toivottavasti pääsette yli synkän sillan kohti onnellisia päiviä.

(.) (pikana) Neuvola oli keskiviikkona, jossa syke 133 ja painoa mulla tullut 3,4kg. Hemppa hyvä ja verenpaineet alhaiset kuten aina. Meillä on rakenneultra jo tiistaina, kun täällä se täti haluaa tehdä sen näin varhain. Liitoskivut ovat olleet nyt tällä viikolla kovat. Eilen illallakin sängyssä joka kääntymällä repäisi. Huomenna tasan 18 ja parina iltana jotain mölinää on ollut masussa, mutta ihan varma en vielä ole.. :whistle:
 
tänään sain kuulla ikävän uutisen :ashamed: mummini on halvaantunut pahoin keskiviikkona ja nyt vasta äitiä myöden saadaan tietää asiasta-- :'(
olin juuri iltavuoroon töihin tullut ja yht´äkkiä uutinen pamahtaa puhelimeen, itkuhan siitä pääsi ja ihanat työkaverit tukena sitten yritin purkaa oloani- patistivat minuu kotiin mutta jäin töihin kun lapset hoidossa huomiseen ja mieskuin töissä.
huomisen otin sairaslomaa ja lähden veljeni kanssa ajamaan aamulla 3h matkaa etelä-karjalaan päin kun sai vaihdettua talvirenkaat alle.

tää oli kyllä täysiyllätys joten siksi kai olen niin shokissa vieläkin ja ajatukset ihan muualla.'
onneksi pojat hoidossa niin ei tarvi niitä mukaan ottaa sinne.

kauhea ajatella että ennen kovin liikkuvainen mummini toinen käsi toimii vaan jotenkin. ja pää vissiin kanssa aika sekaisin kun sanoi nähneensä papan samalla osastolla sairaana vaikka pappa ei edes ole känyt siellä. harhoja siis.. :/ :ashamed:
näin se isomummini pikainen kuolema alkoi, sydänkohtauksella, sairaalaan joutui ja se oli menoa sitten nopeasti..

on paha olla kyllä. onneksi saan onnellisen uutiseni, raskauteni vietyä mummille kerrottavaksi. jotain hyvää :heart:

voikaahan hyvin ja nauttikaa läheisitänne, koskaan ei tiedä milloin on jonkun vuoro sairastua vakavasti tms. :hug:
 
ainiin, piti siitä sanomani että Pulttibois ei ne sun makkarat vaikuta siihen miten vauvan potkuja tunnet, kun vauvahan potkii sisällä. mutta voihan pikkuinen potkiskella sua selkään tai istukkaansa. ja helposti menee potkut ohi kun on muutenkin touhua esim vanhempien lasten kanssa, ettei kerkiä istahtaa alas.

meillä oli eilen karmea riita miehen kanssa, kun mulla meni yksinkertaisesti hermo. huomaa etten ole pitkään aikaan nukkunut kunnolla, repesin itkemään hysteerisesti ja soitin siskolle että me tullaan nyt kylään. tarkoitus oli ihan vaan mennä hetkeksi rauhoittumaan sinne, ei suinkaan pitkäksi aikaa. ja aikani heidän riitaista ja tuoretta suhdetta katteltuani tuumasin että ei se oma suhde olekaan niin syvältä ja tultiin kotio. vähän juteltiinkin ja mies lupasi auttaa ensi viikolla enemmän kun on enemmän vapailla. ehkä saan jopa nukkua joku aamu pitkään, sitä odotellessa.

mun kaveri sai tänä aamuna poikavauvan :heart: en ollut synnytyksessä mukana, taisi tulla äkkilähtö. mutta aamulla oli tullut kuva pienestä puhelimeen, voi että se oli söpö! kuulemma pääsee ehkä kotiin jo huomenna, joten tänään mennään kattomaan pikkuista ja äitiä :heart:

vuotaraaputin ja mahassa mylläävä Chimi 16+6
 
Voimia sinulle pulttis :hug:. Itselläni erittäin rakas pappa joutui yllättäen pari vuotta sitten sairaalaan ja todettiin laajalle levinnyt syöpä, sairaala hoitoa muutama päivä ja sitten pappa nukkui pois :'( oli ilmeisesti itse tiennyt sairastavansa jotain, mutta ei halunnut hoitoa, eikä kertonut kenellekkään. Kaulasta löytyi valtava patti, jonka oli taitavasti peittänyt kaikilta vaatetuksella.

Tiistain uudelleen kirjoitusyritys jai todellakin yritykseksi =) Jotenkin tuossa muutaman päivän oli ihan mieli halvaantunut tuon elviiran uutisen takia. Ja mietin kovasti että samanlainen voi käydä omalle kohdallekkin ja aloin pelätä vaikka mitä. Mutta ei se nyt auta murehtia, täytyy murehtia sitten jos sen aika tulee.

Tuolla lokakuun pinossa, aikaa sitten, juteltiin seksielämästä. Mitäs se on :LOL: ??? Meillä taidan olla minä se jolta hävisi halut tyystin. Tai jotain pieniä haluja on, mutta ei ihan varsinaiseen suoritukseen asti. Tuntuu todella oudolta, aiemmin olen ollut hirmuisen aktiivinen ja muutenkin siis seksielämämme ihanaa. Nyt vaan ei kiinnosta, säälittää miehen puolesta. Mutta ei tuo ole liiemmin valittanut. Heti plussan jälkeen alussa, meni kyllä molemmilta halut, mutta mies on kyllä jo aktivoinut, eli olisi kiinnostunut jos vain minä näyttäisin vihreää valoa edes joskus... :ashamed:

Taisi olla jopa keskustelua vaunuistakin, jos oikein muistan? Meillä ei ole vielä mitään hajua niistä, mies ei vielä ole innostunut ajatuksesta että niihinkin pitäisi tutustua. On kyllä innoissaan tulokkaasta, mutta ei siinä määrin, että ottaisi osaa hankintoihin joita täytyisi tehdä. Kaikki saa tehdä itse, taustatutkimuksia myöten :kieh: Mutta siis, en ole vielä edes tutkinut vakavissani vaunuja.

Olitkos se vuotaraaputin sinä joka laitoit kuvan siitä ihanasta vauvapuvusta (neule)? Äitini lupasi tehdä meidän tulokkaalle sellaisen, koska itse olen aivan tumpelo tekemään mitään, itse nimittäin ihastuin tuohon neulepukuun jo kesällä kun äiti sitä näytti minulle :heart:

Liikkeistä, Nyt olen aika varma että olen tuntenut pikkuisen liikkeet :heart: IHANAA!!! Eilen vain yhtäkkiä tunsin että NYT, NYT joku liikkuu sisälläni. Ja sama tunne tuli monta kertaa kun rauhoitun paikalleni, välillä pieniä potkuja, tuntuu tosi tosi kevyesti ja sitten välillä isoja muljahduksia, jolloin pieni varmasti vaihtaa kokonaan asentoa :heart:

Hysteerinen ja milloin mikäkin rv 17+6
 
Elviiralle osanotto :'( Vetää olon synkäksi, kun joku joutuu tuollaisen tilanteen eteen. Elämä on niin epäreilua :(


Sen verran omaa napaa, että liitoskipuja mulla on ollu jo viikolta 14+
Ei kauhean pahoja, mutta vaikuttaa liikkumiseen ja olemiseen kuitenkin.
Kauhulla odotan, jos tälläkin kertaa kivut yltyy niin pahoiksi kuin edellisessä raskaudessa :/
Noiden kipujen takia seksielämä on melkoisen olematonta. Mieli tekis, mut jälkeenpäin tulevat kivut vie intoa.. Onneksi mies ymmärtää :heart:

Painoa ei ole edelleenkään tullut yhtään. Näyttäis taas pudonneen. Lähes 5kg siis lähtenyt.

Pariin viikkoon en oo oksentanu, jipii =)

Viikko sitten tunsin ekat pienet potkut :heart:
Tässä hulinassa kun ei oikein ehdi kuulostelemaan..

Rakenneultra on 16.11 eli enää pari viikkoa!



Faerie ja Toukka rv18
 
Pulttikselle halit! :hug: Tiedän niin tunteen, mumma kun vasta saatiin haudattua pikaisen sairaalassa makaamisen jälkeen..

Mulla ei ole niitä liitoskipuja ollut ekassa eikä tässä raskaudessa (kop kop), mutta kasvukipuja mitkä tuntuu vihlaisuna esim. kun aivastaa tai vaikka yöllä kääntää kylkeä on kyllä. Ne voi olla kans aika pelottavan voimakkaita mutta ne kuuluu asiaan, ei tarvi pelätä et mitää olis vialla- kohtu vaan kasvaa ja se taas on vaan merkki siitä että vauva kasvaa.... (Ensikertalaisille tiedoksi tämä siis...)

Jaa.. poika heräs päikyiltä. nyt ulos ettei mene nätti luminen päivä hukkaan.

Anu ja rv 17+1
 
Terve!

Pulttikselle täältäkin :hug: ja toivotaan, että mummisi tila kuitenkin kohenee ja hän pääsee kotiin sairaalasta.

Täällä masu on jo aika iso, pitäisi varmaan taas räpätä kuva. Jotenkin se tuntuu painavan nyt jo paljon, mitenhän sitä sitten jaksaa kantaa, kun aikaa tästä kulahtaa lisää. :eek: Erilaisia pieniä kolotuksia, paineentunteita ym. on havaittavissa, mutta toivottavasti tuo nyt on normaalia. Rakenneultraa odottelen innolla, toki toivoen että kaikki on kunnossa, mutta myös uteliaana sukupuolen suhteen. ;)

Enpä ole kertonutkaan vielä niille, joiden kanssa oli ompelukoneista puhetta, että ostettiin sitten mulle se Pfaff (1538) viikko sitten perjantaina. Olen ommellut Antolle takin ja uuden vaippakuoren sekä muutamia nukenvaatteita. Tekee koko ajan mieli ommella jotain, harmi vain kun ei ole tilaisuutta. On kyllä ihanaa, kun ompelu oikeasti sujuu eikä kallisarvoista perheenäidin aikaa mene siihen, kun purkaa surkeaa, sotkuista saumaa yrittääkseen onneaan uudemman kerran tai pelleilee toimimattoman puolaustoiminnon kanssa. Tyyris oli kyllä tuo kone, mutta ensi tuntumalta sanoisin, että lämpimästi suosittelen yhtään ompelusta innostuneemmalle. Kiitos myös teille, joiden kanssa oli puhetta Pfaff-kokemuksista, vaikuttivat ostopäätökseen! :flower:

Palaillaanpa taas, vointeja kaikille,
t. Kalenteri ja Paapau 18 + 2
 
Hei!

Iltavuorosta oon palaillu, ihmeen rauhallista töissä.. Ensinnäkin Pulttikselle :hug: .

Itsellä on ollut noin viikon verran pelkoa siitä ettei vauva voi hyvin. Oon heränny öisin samaan painajaiseen jossa vauva on kuollut.. Tänään töissä väsyneenä sitte itkinki ja yhdellä työkaverilla sattu just tuttu kätilö olemaan iltavuorossa ja mä pääsin samantien kuuntelemaan sydänääniä.. Siellä se pieni sydän löi, tippu kyllä kivi omalta sydämeltä.. Nyt tänä yönä voin nukkua ilman sitä painajaista..

T. sh07 rv 15+3
 
voi että se ystävän vauva oli ihana :heart: sain pitää sylissä pitkän aikaa ja juteltiin pitkät pätkät äidin kanssa kaikennäköistä. siellä kun ei isä kerkiä olla kun on isompien lasten kanssa niin taisi olla juttuseura tarpeen. oikein pussillisen tavaraakin vein, villavaipat, myssy+töppöset pienelle, äidille suklaata ja limua, isommille lapsille taikamunat mistä tulee pupuja... ja Minea tuijotti vauvaa suu auki ihmetellen, sitten kotona kovasti isälleen selitti jotain vauvasta (mutta mitään ei saatu selville kun puhe on aika siansaksaa).

mutta arvatkaas mitä! se verenpainelääkitys on tehonnu! paineet olleet 120/70-luokkaa eilen illalla ja tänään :D perjantaina on sokerikontrolli neuvolassa, pyydän että mittaa samalla paineet.

ja oksentelu jatkuu, tänään pyörähti käyntiin 18. raskausviikko. vieläkö muut oksentelee?

pitänee lähteä vaipattamaan tyttö että keretään tapaamaan anuuuuuu81.
 
Aluksi superhalit ja lohdutukset kaikille ikäviä asioita kokeneille :hug:

Kalenteri:
Onnea ompelukoneen ostopäätöksestä, et olisi voinut miun kokemukseni mukaan enää parempaa konetta hankkia, olen tosiaan omallani ommellut ihan kaikenlaisia materiaaleja ja vaikka kuinka paksuja saumoja, ja aina kone pelittää kuin ihmisen mieli =) Pfaffia en enää vaihda, täyden kympin kone :hug:

Viikonloput menevät ihan hujauksessa, eilen käytiin miehen kanssa katsomassa Yön valtakunta -konsertti Tampere-talossa, ja ihan kuin ekan kerran olisin tuntenut jotain oikeaa myllerrystä mahasta, tai sitten on vain luovan mielikuvituksen tuotetta :LOL: Vielä pari päivää täytyy malttaa kärvistellä, ja sitten pääseekin vihdoin ja viimein rakenneultraan, tosin vähä pelottaakin, mutta elän vakaassa uskossa, että kaikki on hyvin :eek:

Ihanaa viikon alkua toivotellen

Dooris ja sintti 18+5
 
Ekaksi Pulttikselle :hug: .

vuotaraaputin Hienoa että lääkkeet on vaikuttaneet! Nuohan on jo ihan hyvät paineet.

Minä olen saanut tästä päänsärystä ihan jokapäiväisen seuralaisen. Tympii, jo aamusta alkaa ja koko päivän jatkuu. Välillä hiljempaa ja välillä kovempaa, mutta koko ajan. Ja väsymys vaan yltyy. Tuntuu, että sen pitäisi jo näillä viikoilla alkaa hellittämään, mutta ei kun pahenee. No onneksi huomenna on neuvola, ensimmäinen lääkärisemmoinen, saa nähdä mitä henppa sanoo. Jospa johtuu vaan siitä että on päässyt matalaksi ja korjaantuu sitten raudalla. Muuten kaikki hyvin. Pieniä liikkeitä tuntuu jo päivittäin. Välillä semmoisia pieniä tönäisyjä ja välillä vähän isompia mujahduksia, vaihtaa varmaan asentoa. Ihanan tuntuista! :heart:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Puella ja Kompiainen 15+6
 
Oksentamisen taisin mie lopettaa pari viikkoa sitten eli rv 16 kieppeillä. Ihan kiva. Ja muutenkin se alkuraskauden väsymys tuntuu olevan tipotiessään. Energisempi ja jaksavempi olo. Jipppii. Josko vaikka saisi tehtyä kotitöitä vähän enemmän mitä tän syksyn aikana..(Ja sen kyllä huomaa, ettei oo tehty..)

Meillä odotellaan kovasti rakenneultraa, joka on kuun toiseksi viimeisellä viikolla..Eli sinne tuntuu olevan vielä "iäisyys" aikaa.. B)

Heili
 
Hui Pulttis puheli joulupukista... joko se taas on ajankohtaista, taitaa olla kun eilen oltiin Prisman joulunavauksen ilotulitusta katsomassa. ei oo tullut kyllä muuten vielä mieleenkään. hmm äidin jouluruuat kyllä maistuu.

Pulttikselle muuten jaksamista mummin sairastumisen vuoksi.

mä oon nähnyt nyt monena yönä painajaisia siitä että mein vintissä majailevat rotat saapuvat sitten vauvan tulon jälkeen tänne ja käyvät vauvan kimppuun... ja sitten en enää olekkaan nukkunut kun miettii tuollasia. tai että rotat menee vaunuihin kun pikkunen nukkuu niissä päiväunia. oon kyllä yrittänyt myrkyttää niitä mutta kun ne niin huonosti syö myrkkyä. saatikka että menisivät loukkoon.

mä hankin meille vaunut jo =) tai huusin huutonetistä ihanat vaunut. oli pakko kun olivat niin sellaset mitä hakee ja tykkään. ja sellasia en usko että monia tulee vastaan niin siksi piti huutaa. jakun mies oli menossa sille suunnalle missä vaunut oli niin ei tullut matkakuluja lainkaan sen takia. ja samalla tuli myös kaukalo =)
nyt mietin että mitä mä teen kun ei enää paljoa ole hankkimatta ja entäs jos vauvalla ei ole kaikki hyvin ja se pitää "poistaa".....

sitten vielä kysymys voiko mies tuntea jo liikkeet? siis mahan päältä? kun eilen illalla mies "kuunteli" masua painoi kyllä aika kovaa ja tunsi potkun korvaan, ja samalla minä kyllä sisälläni. mutta onko näin varhasessa vaiheessa mahdollista tuntea potkut ulospäin?

Veera ja piipero 18 tasan
 
:hug: kaikille joita suru kohdannut. Mulla pahaolo on helpottanut mut päätä särkee aina välillä :headwall: Joululahjoista oli puhetta. On tullut jo vähän osteltua,tänään ajattelin mennä täydentämään lahjasäkkiä :xmas: Mukavaa alkanutta viikoa kaikille :wave:

Baby dream ja Topi tasan 16
 
vuotaraaputin: oksentaminen on joka aamuista, vieläkin. mutta helpottaa pian oksun jälkeen, joten pääsee töihin ja normaaleihin hommiin. väsy toki vaivaa lisäksi joten ei tässä mikään prinssessa olo ole. olen jo ajatellut tämän heikkon olon vaivaavan koko raskauden, niin ne neuvolassakin meinasi.
Athena ja vauva 18+6
 
Täällä jo ihan talvi tullut tuonne ulos. Pakkasta ollut nyt kohta jo viikon verran.. Lumi vaan vielä puuttuu... Ihan hyväkin kun ei vielä noita talvirenkaita ole alla.. :ashamed:

Sitten olisi kysymys teille viisaammille Olin lauantaina pitkästä aikaa töissä, sellaset 6 tuntia, joka tarkottaa jatkuvaa seisomista ja kävelemistä sitten illalla kotona istuskelin sohvalla sellaset 2-3 tuntia ennen nukkumaan menoa ja iski aivan hullu kipu ihan tuonne vasemmalle puolelle alaselkään tai enemmänkin pakaran päälle.. Ei sillon kun istu tai makasi vaan kun nousi ylös ja käveli... Aamulla ei sitten enää kipua ollut, mutta illalla sitten hiukan taas selkää kiristi kun sängyssä makoilin.. Onko muilla ollut samantyylisiä kipuja? Mikähän ne voisi aiheuttaa ?
 
:hug: Elviiralle ja Pulttiboissille!

Täs ois mun neuvola kuulumisia tältä aamulta: RR 119/76 joka on mulle tosi hyvä, hb 137 lasku suunnassa, mutta silti hyvä. Painoa on tullut koko raskausaikana 2,5 kg johon olen myös tyytyväinen, vaikka olenkin aika tavalla herkutellut karkeilla. Tänään mitattiin ekaa kertaa kohdunpohjan korkeus ja se oli 14 cm ja sykkeeksi saatiin 147. Alkuun ei taaskaan meinannut kuulua, mutta kun ne löytyi olivat tosi selvät.

Pieniä liikkeitä olen tuntenut muutamana iltana. Pahoinvointi on alkanut hellittämään sekä pääkipu toistaiseksi hävinnyt. JEE!!! Väsymystä vielä on, mutta sekin on vähän hellittänyt.

Äkkiä tää odotus menee, kun on toi esikko seurana. Kohta alkaa olla jo miltei puoliväli tässä odotuksessa.

Lunta sais tulla, jotta tulis vähän valoisampaa sekä pääsis hiihtämään. Toki hiihtään ei taida vielä päästä kun ens vuonna, mutta onhan sit vielä mahdollista.

Päivän jatkoja kaikille :wave:

Viikkoja nyt 18+5
 
sofku, nyt heti ne talvirenkaat alle! ei se lumi vaan se pakkanen.... ihan oikeasti.
ja selkäkivuista, kai ne johtuu siitä et paikat löystyy ja selkä menee notkolle. ei enää siedä seistä niin paljoo ku ennen. jos joudut töissä seisomaan niin hanki tukivyö jo ennen ku olet liikuntakyvytön, sen käytöllä voit nimittäin ehkäistä pahat selkäkivut.

poika ei vieläkää nuku päiväunia, huutaa sängyssä ku haluis vaan leikkiä. oltiin aamupäivä vuotaraaputtimen+ minean kanssa kaupungissa leikkimässä ja nyt sille jäi joku mikä lie energia päälle.. olisko se pillimehu? ei sais antaa sokerista ennen unia.. no, tää siis meinaa sitä etten nuku minäkään.

ajatus katkes, pitää mennä poikaa peittelemaan sen kymmenennen kerran.

Anu
 

Yhteistyössä