Huomenta! Varhaista sellaista!
Täällä poika nukkuu, mutta mies heräsi töihin puolitoista tuntia sitten ja luki saamansa tekstiviestin: hänen siskolleen on viime yönä syntynyt toinen lapsi, tällä kertaa poika. :heart: Ja mähän en enää sen jälkeen ole unta saanut :| Onpa nyt asenne, sen sijaan, että hyppisin riemusta kattoon, kun on uusi lapsi maailmaan tullut, mä vain makasin ja mietin, että mulla 5 kk vielä, 5 kk vielä... Ja entä jos menee reilusti lasketun ajan yli?
No mutta kuitenkin juttelimme kälyn kanssa vielä eilen päivällä sekä illalla, jolloin hän oli vanhempiensa luona kivuliaiden supistusten ja tyttärensä kera, ja vielä kymmenen aikaan tilanne oli Jannen kuuleman mukaan se, että kivuliasta on. Kuitenkin olin hiukan yllättynyt, kun kuulin, että poika syntyi jo kello 1.50, on siinä varmaan tullut kiire sairaalaan. Katsotaan, milloin päästään näkemään häntä :heart: Ois kiva päästä jo sairaalaan, kun mulla on niin älytön synnytyssairaalakaipuu.
Ja näitä kun sängyssä mietin, oma paapau alkoi potkia masussa - onneksi muistutti äitiä siitä, että tulee sitten omaa aikaansa, vaikka kärsimättömyys jo vaivaakin kovin. Onneksi ensi viikon perjantaina on se ultra, siinäkin on jotain, mitä odottaa, ja sukupuolikin toivottavasti selviää.
Pulttiksellapa oli hauskaa kerrottavaa mummille! Varmasti virkisti kovasti. =)
Angel puolestaan noista rattaista kyseli. Mulla on äärimmäisen vähän kokemusta mistään muista kärryistä kuin omistamme, jotka ovat Hartan Skaterit, kolmipyöräiset. Mä taas tykkään nimenomaan siitä, että on kolme pyörää, uskoisin tosiaan olevan ketterämmät. Pitkälle ihmiselle jää kuulemma paremmin tilaa työntää, mutta 158 sentin pituudessa tuo ei vielä mua kovin hyödytä. Meidän kärryissämme on haittansakin: leveät pyörät tekevät niistä yllättävänkin leveät, ja pituutta on: etupyörä törröttää jossain kilometrin päässä. Siksi terrorisoin hidastelevia asiakkaita edessäni kassajonossa, en toki muista syistä yhtään :kieh: Ja jotenkin nelipyöräiset näyttävät mun mielestä usein viihtyisämmiltä, pesämäisemmiltä. Tulipa mieleen, että mun pitää pestä meidän kärryjen kangasosat ja jo tänään, ovat olleet iät ajat jo kammottavan saastaiset.
Mulla ei lähipiiri painosta sukupuolen suhteen, siskoni tosin ilmaisi jo esikoisen kohdalla ja nyt uudestaan, että tyttö olisi kiva. Hän on kuitenkin yksi Anton kummeista ja tykkää pojasta kovin, vaikka ei nyt tyttö ollutkaan. Itse kyllä täytyy sanoa, että olisihan se tyttö nyt paikallaan. (Muokkaus: siis tähänhän kuuluu sanoa, että kumpikin kelpaa, mutta kyllä nyt hyvänen aika kaikki sen tietävät.) Kälylläkin on nyt yksi kumpaakin, huoh.
Siis tuohan ei ole mikään syy, ja toisaalta jos meidän onkin poika, saattavat viiden kuukauden ikäeronsakin vuoksi olla serkkunsa kanssa hyvät leikkikaverit toisilleen silloinkin kun toisen sukupuolen edustajat ovat kamalia eli joskus kouluiässä.
Mulla ja Antolla on tänään neuvola, jonne kerrankin isikin pääsee paikalle. Meillä on edessä MPR-rokote, jota pyysin viimeksi lykkäämään tähän kaksivuotisneuvolaan saakka. Katsotaan, miten menee. Paapaun suhteen jännittävät painonnousu, hb jos mitataan ja tietysti sydänääniasiat.
Kaunista loppusyksyn päivää, t. Paapau 18 + 4 ja hänen malttamaton mutsinsa Kalenteri =)