Angel ihanat kuvat =)
Kiva, että on tullut niin paljon hyviä ultrakuulumisia.
sh Älä murehdi, kaikki on varmasti kunnossa. Olishan sut laitettu jatkotutkimuksiin, jos jotain hälyyttävää olis ollu. :hug:
(.) Eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli ihan kunnossa. Poika liikkui ja sykkeet 148-152 luokkaa.
Painoa tullut pikkuisen, mutta edelleen alle lähtöpainon. Jos katsotaan siitä ekasta neuvolakäynnistä alkaen, niin nyt on vielä -2,3kg. Jos taas ennen raskautta olevan painon mukaan, niin silloin lukemat on -3,8kg.
Verenpaineet 128/82 ja hemppa hieman nousussa 116 (viimeeksi oli 111).
Otettiin tällä käynnillä myös toinen Rh-verikoe.
Kohdunpohjan korkeus oli huimat 26cm eli yläkäyrän yläpuolella mennään. Tosin en ihan luota tuon terkkarin mittoihin.. Ottaa sen kamalan alhaalta. Oikein kipeetä tekee kun painelee ja etsii sitä häpyluun yläreunaa :/
Tammikuun puolenvälin tienoilla käyn sitten sokerirasituksessa. Saas nähdä kuin akan käy...
Kummeista oli jossain vaiheessa puhetta.. Meillä ei oo vielä aavistustakaan ketä pyydettäisiin kummeiksi. Kun kaikki läheisimmät on jo ennestään meiän tyttöjen kummeja.
Vauvanvaatteiden pesustakin puhuttiin. Mä oon pessyt sitä mukaa, kun olen ostanut tai saanut vaatteita pojalle. Kaikki on laatikoissa odottamassa kevättä. En vielä hyllyihin viiti laittaa, kun ehtivät pölyyntyä suotta.
Olikohan vielä muuta..? Niin joo,
miehistä marmatettiin ja hehkutettiin. Mulla kallistuu kyllä vahvasti hehkuttamisen puolelle
Mies on ollut ihana, jaksaa hieroa mun kipeitä jalkoja, siivota yms. Olipa tuossa viime viikolla askarrellut lasten kanssa joulukortit, leiponut korvapuusteja ja torttuja, kun mä olin töissä :heart: Että en voi valittaa
Tokihan meilläkin välillä sanomista tulee, mutta ne menee nopeasti ohi. Väsyneitä kun ollaan kaikki, niin helposti tulee ärähdettyä vaikkei olis oikeastaan syytäkään. Ollaan kuitenkin oltu jo reilut 10 vuotta yhdessä ja ehditty riidellä ihan tarpeeksi. Ja kahden edellisen raskauden tuomalla kokemuksella mieskin tietää miten muhun suhtautua
No eiköhän nää löpinät riitä yhdelle kertaa..
Faerie ja poika 24+2