***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Anuuu :LOL:
Ihana tuo siun miehesi, tosin meilläkin puhui jo hommaavansa pojalle autoradan joululahjaksi.. No, syntyyhän tuo jo reilun 3 kuukauden päästä, eli sikäli... Sanoin kyllä kanssa, että jättää nyt vain ostamatta, ja katselee sitä sitten seuraavaksi jouluksi vasta :LOL:

Kerron siulle sitten kuulumisia, kun olen ultrasta tullut, todennäköisesti on sama lääkärikin, miun mielestäni siellä ei ole kuin tuo yksi, joka hoitaa nämä 4d-asiat :hug:

Dooris ja sinttipoika 24+6

ultrakuulumisia: vaavi voi hyvin ja vastasi viikkoja ( tai oli pari päivää vanhampi viikkoihinnähden, mutta la sama ) kovasti sielä nieli lapsivettä ja oli kierossa kun korkkiruuvi jonka tähden ei sitten sukupuolikaan selvinnyt :/ no, ompa jännättävää sitten kun vaavi syntyy. mutta rauhallsin mielin tässä mennään eteenpäin. =) onneksi kaikki oli hyvin. =) vaavi oli muuten perätilassa.. toivot. kääntyy oikein päin. perätila synnytys olisi pelottava..

jollakin oli piskuinen perheriita... meillä ei mies ole yhtään sosiaalinen, siis jos mulle tulee kavereita mies istuu oikeastaan kokoajan tietokoneella :/ mitä nyt jos kahvia käy keittiösssä hakemas :kieh: mutta jos on myös hänen kavereitaan mukana, sitten kyllä " osallistuu.." tästä on monta kertaa jotain pientä eripuraa.

oliko se sh:lla jolla oli ongelmia ultrassa. voimarutistus sinulle. :hug: toivotaan että kaikki kääntyy vielä hyväksi!!

Eilen ip:llä alkoi kova vasemman puolen alavatsakipu, joka heijastui kylkeen asti...työkaveri saatteli mut pihapiirissä olevaan nlaan, jossa heti pääsin kuunteleen sydänääniä ja hyvin kuuluivat! Th laittoi kaiken maailman labroihin lähetteen ja tänä aamuna sitten kävin siellä. Torstaina pitäisi oman th:n soitella tuloksista... Möykky on potkiskellut kovaa, joten hällä ei ainakaan oo mitään hätää, mulla vaan tuo kipu jatkuu, ei niin pahana, mutta kuitenkin. :( Sain jopa tän päivän saikkua, mutta tilasin siltä istumalta lääkäriin ajan, johon menen huomenna aamupäivällä. En suostu rasittaan enää itseeni töissä vauvan ja itseni kustannuksella, sen aion tehdä lääkärillekin selväksi! Mahakivut jatkuneet töissä 2 viikkoa ja nyt sit melkein konttasin eilen, kun ei voinut suorassa kävellä. :/ Mulla vaihtui uusi nla ja ensi vaikutelma th:sta oli ihan p****!Mutta Möykyllä kaikki hyvin, liikkeistä ++, syke 130-150, mun paino noussut peräti 1kg ja RR oli 122/74, se oli noussut eniten. Hemppa sun muut verijutut katsotaan niissä labroissa. SF oli 18,5...eka kerran mitattiin!
Että sellasia...

T. Vemu76 ja Möykky 21+0

Angel ihanat kuvat =)

Kiva, että on tullut niin paljon hyviä ultrakuulumisia.

sh Älä murehdi, kaikki on varmasti kunnossa. Olishan sut laitettu jatkotutkimuksiin, jos jotain hälyyttävää olis ollu. :hug:

(.) Eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli ihan kunnossa. Poika liikkui ja sykkeet 148-152 luokkaa.
Painoa tullut pikkuisen, mutta edelleen alle lähtöpainon. Jos katsotaan siitä ekasta neuvolakäynnistä alkaen, niin nyt on vielä -2,3kg. Jos taas ennen raskautta olevan painon mukaan, niin silloin lukemat on -3,8kg.
Verenpaineet 128/82 ja hemppa hieman nousussa 116 (viimeeksi oli 111).
Otettiin tällä käynnillä myös toinen Rh-verikoe.
Kohdunpohjan korkeus oli huimat 26cm eli yläkäyrän yläpuolella mennään. Tosin en ihan luota tuon terkkarin mittoihin.. Ottaa sen kamalan alhaalta. Oikein kipeetä tekee kun painelee ja etsii sitä häpyluun yläreunaa :/
Tammikuun puolenvälin tienoilla käyn sitten sokerirasituksessa. Saas nähdä kuin akan käy... :whistle:

Kummeista oli jossain vaiheessa puhetta.. Meillä ei oo vielä aavistustakaan ketä pyydettäisiin kummeiksi. Kun kaikki läheisimmät on jo ennestään meiän tyttöjen kummeja.

Vauvanvaatteiden pesustakin puhuttiin. Mä oon pessyt sitä mukaa, kun olen ostanut tai saanut vaatteita pojalle. Kaikki on laatikoissa odottamassa kevättä. En vielä hyllyihin viiti laittaa, kun ehtivät pölyyntyä suotta.

Olikohan vielä muuta..? Niin joo, miehistä marmatettiin ja hehkutettiin. Mulla kallistuu kyllä vahvasti hehkuttamisen puolelle ;) Mies on ollut ihana, jaksaa hieroa mun kipeitä jalkoja, siivota yms. Olipa tuossa viime viikolla askarrellut lasten kanssa joulukortit, leiponut korvapuusteja ja torttuja, kun mä olin töissä :heart: Että en voi valittaa :p Tokihan meilläkin välillä sanomista tulee, mutta ne menee nopeasti ohi. Väsyneitä kun ollaan kaikki, niin helposti tulee ärähdettyä vaikkei olis oikeastaan syytäkään. Ollaan kuitenkin oltu jo reilut 10 vuotta yhdessä ja ehditty riidellä ihan tarpeeksi. Ja kahden edellisen raskauden tuomalla kokemuksella mieskin tietää miten muhun suhtautua ;)

No eiköhän nää löpinät riitä yhdelle kertaa..

Faerie ja poika 24+2

hupaisalta kuulostaa Anun ostosreissu :LOL: mutta oikeasti, kuka tervejärkinen pistää sen 300 euroa alta 2v:n joululahjoihin? eihän sen ikäinen edes tajua vielä... mä ite tein meidän tytöille joululahjat, siskon likalle 130cm pitkän koiran ja omalle tytölle pehmopupun. sitten tyttö sai BabyBornin jo aiemmin jonka minä+kummit ostettiin ja toinen kummi osti sitten liskopuvun. mummille (anopille) sanoin että älä lähetä meille niitä Duploja postissa kun mennään kuitenkin heillä käymään joulun jälkeen. mutta lähettihän se. ja sellaisen helminauhan minkä oli tehnyt ja jossa nauha oli niin ohut että ekalla kokeilukerralla kuului räks. no, äiti korjaa. vielä tulee jouluna muutama paketti mun siskolta ja porukoilta. mutta itellä meni noin 50 euroa tytön lahjoihin, tosin tietty kun ite neuloo, ei osaa laskea sitten siihen tuntiliksaa...

ja omaa napaa:mua on alkanut supisteleen öisin. ei satu, mutta tuntuu tukalalta enkä saa nukuttua. ja nyt on tänään vihlonut tosi paljon mahaa. täytynee huomenna TAYSissa asiasta sanoa.
karmea väsy vaan kun on pari yötä takana jolloin oon saanut nukuttua noin kaksi tuntia. tosin meillä tyttö on nyt NIIIIIN isänsä perään että yölläkin pitää isiä etsiä pari tuntia, vaikka iskä on aina illat/yöt töissä...

mutta jos teitä muista supistelee niin milloin? rasituksessa, levossa?

laitan tähän vielä kuvat niistä lahjoista :saint: tytöt saa myös kestovaipat (ylläri) nukeilleen.

ja tällaisen sukkaohjeen sovelsin vauvalle. jos joku haluaa tehdä samanlaisia niin voin laittaa ohjetta. ton meinaan keksin päästäni kun en löytänyt mieleistä mallia...

vuotaraaputin on ahkeroinut upeat lahjat :flower:
Onko tuo pupu tehty siitä chenille-langasta?
Kun osaiskin itse neuloa.. :snotty:
En osaa edes villasukkia tehdä. Ainut mitä pystyn neulomaan, on kaulaliinat :ashamed:
Siinä kun ei tarvii muuta kuin suoraa tehdä. Saahan niistäkin toki erilaisia, kun välillä teen ainaoikein, toisinaan sileää ja viimeeksi harjoittelin helmineuletta. Siitä tuli kivannäköinen.

Supisteluista vielä. Mua supistaa rasituksessa ja jos olen hermostunut. Ei mitenkään kipeää tee, kiristää vaan masua ja joskus harvoin juilii selästä.

vuotaraaputin ihanat lahjat tytölle! ja tosta supistelusta, mulla ainaki paljo öisin supistelee (kivuttomasti) ja sit usein aamulla on melki aina maha kovana ku herään - oon miettinyt et onko täysi rakko siihen jotenki liitoksissa? mut ekassa raskaudessa sanottiin et vauvan liikkeetki voi aiheuttaa supisteluja jos sattuu oleen herkkä kohtu. et ei pelkästään rasituksesta tule. mulla ne ei ainakaa ekaa odottaessa tehnyt mitään, mut eipä sitä sit tiä ku on jo kerran auennut paikat et josko ne supistukset tekee sit uudelleensynnyttäjillä herkemmin jotain.. mä en ees muistanu mainita neuvolassa et taas on alkanut rv 16 supisteleen "säännöllisen epäsäännöllisesti" ( =päivittäin, joskus enemmän joskus vähemmän ).

vemu en minäkään sinuna menis töihin ehdoin tahdoin jos noin kovat kivut! saikulle vaan!

Sh:lle voimia, toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin! :hug:

Monella myös hyviä ultrakuulumisia, onnea! :flower:

Suppareista Mulla tulee yleensä eniten rasituksessa ja silloin kun oon tosi väsynyt. Mutta tulee mulla niitä öisinkin, usein herään siihen ja sen jälkeen vaikea saada uudelleen unta. Muutenkin välillä vaikeuksia nukkua, kun on oikeestaan enää yks asento, missä nukkua; oikealla kyljellä. Mahalteen ja selälteen ei enää pysty nukkua ja vasemmalla kyljellä maatessa tulee kauheet rytmihäiriöt :|

Mä kävin maanantaina lekurissa ja se kirjoitti mulle viikon saikkua, jonka jälkeen mul on melkein pari viikkoa lomaa. Saapahan ainakin nyt levätä!
Menin väsymyksen, suppareiden ja rytmisten takia. Lääkäri sano, et kohdun ulkosuu on sormelle auki, mut et se on ihan normaalia uudelleen synnyttäjillä. Rytmiksistä laitto varmuuden vuoks verikokeisiin, tsekatakseen ettei ne johdu jostain kilpirauhasjutusta. En nyt ite oo niin huolissaan, koska ihan selkeesti suppari ja rytmikset liittyy väsymykseen. Silloin kun ei oo niin väsynyt, ei niitäkään tuu niin paljon.

Miehistä: Meillä taidan olla minä se joka aiheuttaa kaikki ongelmat. Mies on ollut tosi huomaavainen ja auttavainen, mut ite oon kauhee kiukkupussi ja ärähtelen ihan turhista.

Tervetuloa mukaan Pikkumyy84 :flower:

Doorikselle onnea ultraan!

Lilja (24+6)

Moi Kaikille !

En ole kerennyt pitkään aikaan käydä täällä mitään kirjoittelemassa tai lukemassa. Nyt olisi sitten selattu monta sivua teidän tekstiä...

Ihan ekaksi Sh07 paljon jaksamisia uutisten odottamiseen, kyllä varmasti kaikki on hyvin...

Onnittelut kaikille jotka hyviä ultrauutisia saanut, monilla on ollut uskomattoman kauniita kuvia ja nyt olen päättänyt itsekkin varata ajan kevääksi sinne 4D ultraan... Huomenna olisi tuo kauan odotettu rakenneultra... Onneksi on ilta töitä niin ei kerkeä jännittää... :LOL:

Haikara ja Angel08 mie olen myös ravintola-alalla töissä täällä Rovaniemellä ( siis tarjoilijana ) ja nyt kun nuo turistit on vallanneet joka paikan ja kiirettä riittää niin kyllä sen huomaa... Alaselkä välillä niin kipeänä ettei meinaa pystyä kävellä pienen levähdyksen jälkeen ollenkaan.. Suppareita en omasta mielestäni ole tuntenut mutta on ollut kyllä niin kiire ettei mikään ihme ole vaikka ei vaan kerkeä mitään tuntemaan.. Muka pitäisi jaksaa olla maaliskuun 22 päivään töissä.. Ja varmaan.. :LOL: Jos nyt helmikuuhun jaksais, sitten voisi jäädä liiton päiville.. Määräaikainen työsuhde kun on ja loppumis aikana vain sesongin loppuun niin silloinhan voidaan työnantajan kanssa päättää mikä se sesongin loppu mun kohdalla on.. :D

Nyt olen jonkin verran tehnyt pitempääkin päivää 12-14 tuntia, mutta ei vaan enää jaksa samalla lailla, ei millään... Ennen tuon pituiset päivät ei tuntunu missään nyt taas, huh huh.. Kaks kiloa on koti puntarin mukaan laskenut painokin eli lähtöpisteessä ollaan.. Torstaina on neuvola niin sitten näkee sen oikean tilanteen, sillä tuo neuvolan puntari näyttää aina eriä kuin kotipuntari, mistä sitten lie johtuu ?!? :eek:

Askelmittari on nyt töissä ollut noin viikon verran mukana ja kävelyä tulee aina 9-15 kilometriä, siis pelkkää työkävelyä... Eipä tarvi erikseen lenkillä käydä.. ;)

Miehistä on ollut puhetta.. Meillä täällä mies on niin paljon töissä ja kovassa stressissä että oon yrittänyt sitten jaksaa myös kotia hoitaa ettei sen siitä tarvitsisi välittää.. Sekin ravintola-alan hommia tekee, on vastuussa keittiöstä ja eikä sillä ole ketään jonka kanssa sitä vastuuta hoitaa niin tää joulusesonki on saanut sen ihan stressiin.. Äsken oli 12 päivää töissä putkeen, joka päivä väh. 10 tuntia ja sitten vaan yks vapaa... Eipä viiti paljon vaivata toista enää millään naurettavuuksilla... Sen verran nyt kumminkin pitää hehkuttaa, että on nyt ensimmäistä kertaa tulossa mukaan huomenna sinne ultraan ja sitten torstaina neuvolaan... :D

Nyt pitää vähän vielä jotain syödä ja sitten lähteä töihin.. Tänään taas vähän vajaa 300 turistia tulee syömään buffaa, ah sitä juoksemisen iloa ja likaisten astioiden määrää.. :p :wave:

Faerie, nuo molemmat on Palma-langasta. pupuun ei ole ohjetta (kas kummaa kun keksin sen itse) mutta koiran ohjeen kyllä katsoin valmiista.
ja lahjat aloitin jo kesällä, ei tullut kiirettä. lisäksi on muillekin sukulaisille paljon itsetehtyä paketissa.

ja nyt soittelemaan Tradekan sairaskassaan noista hakulapuista.

Morjens!

Täällä oli eilen neuvola. Ja viikkoja näytti olevan tasan 22 viikkoa. Itsellä nuo viikot mennyt niin nopeaa etten ole paljon viikkoja ja päiviä laskenut.
Kaikki oli vauvalla hyvin, sydän sykkeet jyskytti tasaseen. Veren paine oli vähän koholla, hb arvo oli taas vastaavasti noussut entiseen lukemin. Valittelin vähän väsymystäni, ja supisteluja. Käski ottaa Joulun rauhallisesti. Olenhan minä yrittänyt ottaa mahdollisemman rauhassa. Onneksi Aattona saa mennä valmiiseen pöytään syömään.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!!
-Taika ja masukki 22+1-

Kiitos kaikille myötäelämisestä. Onneksi täällä saa purkaa tuntojaan. Soitin aamulla neuvolaan ja siellä kerrottiin et nyt mä oon neljäs joka soittaa viikon sisään samaa asiaa ja yleensä näitä sattuu näillä viikoilla muutama tapaus vuodessa. Epäili neuvolassa et oisko laitteet rikki tai uus ultraaja paikalla. Se vähän helpotti. Kuitenkin sano et jos tää nyt on ihan oikeasti tilanne se et lapsivettä on vähän niin sit kahden viikon päästä saan vastauksia. Yritän olla murehtimatta liikaa.

sh07 rv 21+5
Huomenna sit valmistun, vihdoin ja viimein..

Hei kaikille pitkästä aikaa!! :flower: lueskelin teidän juttuja ja oli kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia yms. en oo paljo kerenny koneella istuun ku päivät töitä(oon perhepäivähoitaja ja mulla omien just4v tytön ja kohta 2v tytön lisäksi kaksi tyttöjen ikästä lasta hoidossa) ja iltasin on ollut vaikka mitä ja ainaki seuraavan päivän valmistelua.nyt oli vielä viikonloppuna tytön 4v juhlat ja joulujuhla ja yhen kaverin lapsen synttärit.vasta käytiin viikko ulkomaillakin reissussa ja siitä viikon päästä oli miehen työpaikan pikkujoulut.nyt mulla loppuukin työt tän viikon jälkeen.kuukauden oon työttömänä ja sit alotan aikastetun äippäloman.eilen sain vietyä äitiyspäiväraha hakemuksen ja pakkaus hakemuksen.KUIN MONI OTTANU PAKKAUKSEN?minusta tuo pakkaus oli aivan ihana!puku on mielestäni nätein mitä oon pakkauksissa ikinä nähnyt.halusin taas pakkauksen vaikka on tyttöjenki vanhat tallella.kiva saada joka lapselle oma =) lueskelin kauhuissani nuita teidän painonnousu juttuja(siis ku kuulosti et muilla noussu niin vähän!!) ja eilen ku mulla oli neuvola niin paino ois noussu 8kg alkupainostani!!!! en silti stressaa tosta ku en vieläkään paina paljoa pituuteeni nähen...oon nimittäin 173cm ja nyt siis 58kg ,mut silti tuli illalla tentattua mieheltä et mihin mulla on oikein tullu se 8kg ku ei vauvakaan vielä paljoo paina =) sen mielestä ei tietenkään mihinkään(eikä uskaltas sanoo jos oiski tullu =) ) .......mietin vaan et ei mulla tyttöjen raskauksissa varmaan tässä vaiheessa vielä nuin paljo ollu tullu painoa.PALJOKO MUILLA NOUSSU PAINO??? toivottavasti jollain ees näin "paljo" :D oon ollut nyt aivan hulluna onnesta ku tää raskaus on niin ihanaa ja tuntuu nyt todelliselta ku maha näkyy ja tuntuu ja vauvan liikkeet tuntuu vähän joka välissä ja näkyy myös.nyt ku tuo "rajakin" 24viikoa on ylitetty niin ei ees pelota enään mikään et vauva syntys liian aikasin yms.. nyt voi vaan nauttia.ja kun on kaksi pientä lasta ennestään niin aikakin menee ihnan nopeasti.pian saamme kolmannen rakkaan pikkuisemme,pojan :heart: jolle muuten luultavasti tänään päätimme nimenkin.se vaan "kolahti" ja tuntuu just oikeelle nimelle tälle vauvalle.tänään tuli myös joku päähänpisto hakea jo vauvanvaatteita varastosta ja pestä niitä....muka sen takia et nään löytyykö mitään pojalle sopivaa ja kuin paljo pitää hankkia vaatetta.no yllättävän paljon löyty valkosia ja sellasia värillisiä(keltasia,vihreitä)jotka sopii kummalle vaan. ihanaa kyllä ku keksi viimein ton nimenkin niin voi alkaa puhutella maha asukkia sillä nimellä =) rakastava äiti ja vauveli 24+6

pikkumyy, tuu tuonne kestoilukerhoon, salasana on kestovaippa.siellä on jaossa paritkin villisten ohjeet ja mä voin yrittää lähetellä sulle paperisiakin kopsuja, kunhan saan tulostimen pelittämään...
ja mulla on nyt paino noussut tähän mennessä 2,7kg. MUTTA mulla on edelleen lähtöpainoa reippaasti. esikoista odottaessa oli tähän mennessä tullut 8kg ja rapiat. sinällään hassua, silloin painoin saman verran näillä viikoilla :LOL:

Vuotaraaputin: Mun pitäis kanssa soittaa sinne sairaskassaan ja kysellä vähän ton paperin täyttämisestä. Sain jo kaks viikkoa sitten sen hakemuksen, mut en ole jaksanut vielä vaivaa päätäni sillä! Tää joulukauppa stressaa töissä ihan tarpeeks! Mut tosiaan... olisiko siitä sun puhelinsoitosta jotain apua mullekin??

Heili, miten päin se viiva sulla menee? mulla meni tytöstä viiva navasta ylöspäin...

Joanna lähetä se Kelan hakemus äitiyslomasta ja vanhempainvapaasta + lääkärintodistus jonka sait neuvolasta, suoraan sairauskassaan. ne ottaa kopiot ja laittaa sieltä sitten eteenpäin Kelaan.
tulipahan tuossa mieleen että mä merkkasin siihen paperiin vaan että haen äitiysavustusta, eli sitä pakkausta... täytynee laittaa mailia tänään ja kysellä että pitääkö mun vielä laittaa siihen Kelan lappuun että haen heiltä äitiyslomaa, kun sehän haetaan kylläkin Tradekan kautta.

no mulla se viiva oli tooooosi hentoinen, sellainen ehkä parin millin paksuinen. mutta meni varmaan vuosi ennenkuin se hävisi synnytyksen jälkeen...

niin joo, mulla on tänään klo 11 TAYSissa se sokeripoli. vähän pistää jännittää. mutta pääseepä taas vilkaiseen poitsua :heart:

vuotaraaputtimelle peukkuja sokeripolille, toivottavasti kaikki ok? vai eikös ne siellä katso just et onko sokerit pysyny niin et ei tarvit insuliinia alkaa pistämään? se olis inhottavaa.... voi mulla kans sokerirasitus sit olikohan 8.1. TAYSissa. jännää, eka kerta meinaan ku en esikosta joutunu ku sillon oli lähtöpaino tai siis painoindeksti karvan alle sen 25.

mulla kans oli pojasta hormoniviiva aika vaalea, mut silti ihan selkeästi näkyi ja meni navan ylikin niinku poikamahassa "pitääkin". mut nyt ei ole hormoniviivasta tietoakaan.. ja se tyttöolo vaivaa edelleen. voi onneksi tulee tammikuussa se 4D. muuten menis miettiessä huhtikuulle.

ja niin joo jee, kurkku niin kipee et valvotti mua yöllä tunnin.. justhan me oltiin kipeenä. :headwall:

Poikaviiva...
Kävin oikein vessassa tarkistamassa, enkä löydä itseltäni moista laisinkaan, tai sitten en osaa vain katsoa =)

Eilen käytiin siellä 4D-ultrassa, oli todella hintansa väärti :hug: Saatiin ihania kuvia ja dvd, jota katselin äskenkin tässä töiden lomassa :LOL: Ihaninta oli, kun poika haukotteli oikein leveästi, meinasi tulla tippa silmään, jopa miehelläkin, kun sitä katseltiin :hug: Kaikki oli kunnossa, pituusarvio oli 31cm ja painoarvio 830g, eli kuulemma ihan keskimittojen mukainen sälli =)

Miullakin on tuo sokerirasituskoe, terkka koitti ensin laittaa sen joulun jälkeiseksi torstaiksi, mutta venkoilin sitten niin, että on vasta seuraavan viikon perjantaina... Sitä ennen kun pitäisi olla pari päivää syömättä makeaa, ja nuo joulunpyhät eivät kuulosta oikein voittajan valinnalta :LOL: Ja josko määräävät sitten dietille, siitäkin tulee aina sitä lyhyempi mitä myöhempään tuon kokeen venkoilee :LOL:

Mutta ihanaa päivän jatkoa kaikille toivotellen

Dooris ja sinttipoika 25+0

huomenta! mulla oli aika tummana tuo poikaviiva kummanki tyttöni odotusaikana(ja myös poikamaha.kaikki luuli et ootan poikaa mahan muodon perusteella) ja nyt piti aivan alkaa tarkistaan et onko sitä poikaviivaa tullu ku nyt pitäs olla poika oikeesti tulossa :) no viiva löyty mut jotenki tuo taitaa olla paljon haaleamman värinen,jos oikein muistan edelliset. ja tosta painosta...nouskoot vaan.yritän sitten imetysaikana päästä siitä pikkuhiljaa eroon =) imetyksenhän pitäs auttaa tietääkseni palautumiseen.ja sehän mulle passaa.olen nauttinut imetyksestä,samoin kuin tyttärenikin imemisestä,tissin siis....kumpikaan ei oo huolinu tuttia ja pulloa kuin ihan vähän :D ja toinen ei tuttia ollenkaan.nyt täytyy pukea nuo neidit ulos kun kohta tulee hoitolapset. tänään jo rv.25 :heart:

Yhteistyössä