Moro!
Mä menin illalla jo puoli ysiltä nukkumaan, olin ihan poikki! Vauva nukkui viime yönä välillä lähemmäs neljää tuntia, ihanaa :heart: Isompi oli kuulemma kolmesti huudellut, mä muistan vaan yhden kerran. Mies heräs neidin kanssa kasin jälkeen ja mä jäin vielä vetelemään kymmeneen saakka vauvan kanssa =) Kerrankin sai nukkua kunnolla, se olo on ihan sen mukainen =)
Nyt on kaikki muut päikkäreillä mua lukuunottamatta. Kävin ulkonakin tyttöjen kanssa. Vauva nukahti viime metreillä vaunuihin. Jäi sitten ihme ähinää pitämään joten koettiin parhaimmaks nostaa sisälle nukkumaan. Jos ois sattunut huudon kanssa ulkoa heräämään, siihen isompikin ois herännyt.
Miten paljon nukutatte vauvoja ulkona? Ja nukkuvatko hyvin siellä
Meillä on kerran nukkunut 2h, yleensä tunnin. Tosin ei kovin monesti olla ulos laitettu. Pitäis varmaan useammin mut laiskottaa :ashamed: Varsinkin kun ei olla muutamaan aamupäivään päästy ulos niin olen sitten laittanut vauvan sisälle kun samaan aikaan isompi mennyt nukkumaan.
Miten vauva-arki on vastannut odotuksianne?
Musta tää on ollut helpompaa kuin esikoisesta muistelin! Ei ole ollut (*koputtaa puuta*) iltaitkuja kuten esikoisella. Nukkuu yöllä hyvin heti syönnin jälkeen (heh, ja myös syödessä meinais nukkua =) ). Imetys on helpompaa kuin ensimmäisen kanssa.
Osaan ottaa muutenkin paaaljon rennommin vauvan hoidon!
Toki tulee vielä aikoja jolloin on vaikeampaa, mutta tällä hetkellä siis menee paremmin kuin oletin =)
Keiju: Onks sulla siis minipillerit? Mä harkitsin viime kerralla niitä mutta mietin silloin niin kauan et päätettiin että toinen lapsi saa tulla
En kyllä minäkään sit uskalla niitä ottaa jos vaikuttaa maidontuloon
Jotenkin se kierukka mietityttää... Mut onhan täs vielä aikaa miettiä!
Voi pikku Leeviä, jospa ne massuvaivat helpottais. Se on aina vaikeeta kattoo kun pikkuinen ähertää eikä voi itse mitään tehdä
Ja jaksuja muillekin joiden pienillä masuvaivoja :hug:
Hirveetä, minä just hehkutin miten helppoa meillä on :ashamed:
Luminka, pienin jo yli 5vk "vanha"!