VIILAAJAT 46

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 13.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy 8.7.2008
Aava 9.7.2008
*pilvi 7.9.2008

FANNYYYYYY, mä en kestä.... testaa jo......

Kaalepin kanssa täällä peukutellaan niin et on varpaatkin pystyssä

Joppuli 26+6

Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 13.4.2008
haikkis 22.4.2008
Aava 9.7.2008
Pikkumyy 10.7.2008
*pilvi 7.9.2008

Muutin tohon oikeeks ton oman lasketun ajan...

Fannylle ihan hirmuiset tsemppaukset!!!! +++++++++++++++++++ db db db db db

Testaa jo!!!!

Pikkumyy 14+0

Hih, pakko käydä kurkkimassa Fannya :-)
Määki haluaisin jo tietää testituloksen...

Tehis

P.S. Prinressalle (ja tietty muillekin) tiedoksi, että mulle mieluummin peukut pystyssä menkkojen puolesta :-D

No niin Ladyt, täällähän jännät paikat on!
Fanny ois jo aika kertoa jo koska testiin aikoo pissiä ?

Täällä on ollut hirvittävät remppahommat, olkkari ja makkari on nyt loppusilausta vailla valmiit ja sain eilen taas kytkettyä wlanin käyttöön.

Siiseliinille oikein paljon onnea kun pääset vihdoin ja viimein tositoimiin. Täytyy nostaa hattua, en ois jaksanut ikinä odottaa noin sitkeesti, toivottavasti syntyy tulosta vähän helpommalla kuin meillä.

Jossukkakin jo ehtinyt kierronkartaoitukseen, huh kun aika kuluu nopeasti!
Mun ois vihdoin ja viimein tarkoitus päästä kanssa vastaavaan ensi kierrosta, toivottavasti ei tuu nyt mitään ihmeitä esteitä (lakkouhka ja pyhät onneksi ohi).

Fanny kyseli jossain vaiheessa koska mun leikkaus tehtiin. Muistaakseni hoitsu selitti että 7 vkr:n sisällä siitä kun menkat loppuu, eli ennen ovista.

Caktus: onko teillä mitään hajua koska hoidot pyörähtää käyntiin?

Jee, Minsku löytyi maalipurkkien ja pensselien keskeltä :-)!

Minsku, on jotain hajua, mutta ei mitään tarkkaa. Siihen ivf-hoitoon pitää ilmoittautua, kun puoli vuotta on kulunut jonoon asettamisesta, ja menkat alkaa. Eli kun meidät asetettiin jonoon, ööö, ööö, olikohan se sitten elokuussa, vai syyskuussa... niin siitä puolen vuoden päästä kun tulee menkat (eli käytännössä kun mä päätän pitää tauon pillereissä) niin sitten soitan sinne hoitajalle ja ainakin kaverilla oli niin, että lääkäri soitti sille sitten takaisin seuraavalla viikolla ja kertoi koska on ultra, koska aloittaa nenäsumutukset, koska piikitellään ja koska on toimenpideviikko. Kaverille osu toimenpide kahden kuukauden päästä siitä soitosta kun ilmoitti menkkojen alkaneen. Eli jos mä soitan maaliskuussa että nonnih, nyt alko, niin jos sama aikataulu pätee niin toukokuussa ois toimenpide. Eli on tässä vielä aikaa ennenkuin mitään tapahtuu... :)

Fanny! oisko aika ilmoittautua???

Mukavaa perjantaita viilaajille!

Caktus (joka on täysin lumoutunut koiranpennuista, niitä voi tuijotella helposti tunnin pentulaatikon reunalla)

Oisko se Minsku hyvä idea tulla kurkkimaan pentulaatikkoon, sulla ois vielä parin viikon päästä pentu kotona :) ekat pennunpallerot ovat nyt avanneet silmänsä, ja ottavat ensimmäisiä _erittäin_ haparoivia askeliaan, on ne niin hassuja :)

menikö vähän OT... sorry :)

Jahas täällä ei sitten tapahdu yhtään mitään, vanukkaan kuulumisia kyttään taukoomatta. Verotuskin alkaa olla selvitettynä :)

Caktus, olisin jo tulossa jos tietäisin mihin suuntaan lähteä :)

minsku pääsee kohta kampaajalle

Fannya luuraamassa taasen..
Hei, älä vielä luovuta. Mulla oli niin, että kaikki ne kierrot, kun lämmöt oli tosi korkeella, ei plussaa tullu. Lämmöt laski aina vasta menkkojen alettua. Plussakierrossa taas lämmöt ei ollu läheskään niin korkeella ja tosiaan laski jo reilusti ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa. (Sillon oli jo haamuillu.)
Teinkin sillon loppujen lopuksi sellasen johtopäätöksen, ettei noihin lämpöjuttuihin ole loppujen lopuksi yhtään luottamista!
Peukut on tiukasti pystyssä edelleen!

Kaikille muillekin plussatuulia!

Tehis

Minsku, jos sulle suunta riittää niin hyppää Länsiväylää pitkin menevään bussiin :) perille löydät haistelemalla pentujen tuoksua ja kuuntelemalla piipitystä. Osa pennuista tosin on jo osoittanut merkkejä että ne oppii vielä jonain päivänä haukkumaan. Aika hauskan näköistä kun pentu haukahtaa ja hätkähtää itse että mitä tapahtui. Kai se haukkuminen sitten tuntuu erikoiselta, kun ei ne vielä mitään kuule.

Ja Fanny ei nyt uskottele mitään pelatuista peleistä. Me ei uskota tätiin ennenkuin se on perillä! Siihen asti kirves pysyy viilattuna ja lypsyjakkara kiillotettuna eikä kumpikaan niistä lennä nurkkaan.

Mites Tehiksen ja tuoreimman tulokkaan arki sujuu? Tai koko katraan arki?

Caktus.

Kyllä minäkin nyt ehdottaisin Fannylle, että testais jo. Eihän tällaista jännitystä kestä kukaan selväjärkisenä. Miten sitä voikin olla niin täpinöissään muiden testauksesta....reilun kuukauden päästä pääsen minäkin jännäämään ekaa kertaa=)

Minäkin täällä Fannya kurkkimassa..
Mulla ne lämmöt alko oikeastaan nousta vasta plussan jälkeen ja olo ennen plussaa ja sen jälkeenkin ollut varsin menkkamainen - joten ei vielä kirvestä kaivoon!
+++++++++++++++++++++++++++++-tuulia!!

Voi tuota Fannya... Pakko kurkistella :-) Armottomat peukutukset edelleen!
Onpas Prinressallakin jo viikkoja, vau!

Kiitos Caktus kysymästä :-) Oikein mukavasti sujuu. Neiti on itse rauhallisuus. Mutta onhan tämä melkoista pyöritystä aina välillä. Näyte hektisestä elämänmenosta löytyy tuolta ex-kermiteistä :-D

Tehis

FANNY.........
Missäs luuraat? :D
Jännää aika lailla !

Täällä yritetään houkutella miestä petipuuhiin... ;)

Kivaa viikonloppua, ja
plussatuulia reilun kanssa ! ! :)

Nella

Moi!

Ja kiitos kaipailuista...mutta nyt on jo kp2.
Eilenillalla kivut ja tiputtelu yltyi ja yöllä hanat oli jo ihan auki...Clomit alkaa taas huomenna,inssiä kohden mennään.

Voi Fanny... :(
Olen valtavan pahoillani.
Kyllä naisen vartalo ja elimistö on ihmeellinen, nuo sun oireet oli kyllä niin vahvat että melkein osasin kuvitella niitä itselleni..

Lämmin rutistus ja kovasti onnea inssiin, peukuttelen jo nyt ! !

Nella