VIILAAJAT 45

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kärsitään taas tädin läsnäolosta, mutta onneksi on sitten jouluaattona jo lähössä pois kiusaamasta.
Fannyn miehelle paranemistsempit tääläkin.
+++++++++++++++++++++++++tuulia täällä kaikille puhaltelen ja nauttikaa joulunalusajasta stressaamatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fannylle tsemppiä, toivottavasti miehesi paranee!

Me kävimme viikolla siellä lääkärillä. Lähinnä se vaan kyseli kierrosta ja seksin harrastamisesta ja esitteli hoitovaihtoehtoja. Ensi kierrosta pitäisi sitten testata hormonit. Vähän menee tiukille, koska menkat saattaa tulla just¨vuodenvaihteessa ja se testi pitäisi ottaa 3-5 kiertopäivän aikana. jos menkat alkaa vaikka 28., niin se 3-5 päivää menee pyhiin.

Mies muuten mainitsi jälkikäteen, että oli vähän ulkopuolinen olo, kun se lääkäri tuntui puhuvan lähes koko ajan mulle. Mikä on kyllä tosi outoa, meidän yhteinen asiahan se on!

Oikein hyvää joulua kaikille viilaajille! Ja positiivista uutta vuotta!

joulupukki.gif

Tulinpa toivottamaan teille kaikille rauhallista joulua!!

Prinressa ja nöpö rv 24+6

Ihanaa joulua myös täältä kaikille viilaajille!

Onko kukaan jännäämässä joululoman aikana? Mä testaan uuden vuoden aattona, muistaakseni joku muukin oli testaamassa samoihin aikoihin?
Mitään outoja tuntemuksia ei ole: alavatsaan nippailee ja nännit ovat kipeytyneet, mutta nehän voivat tunnetusti tarkoittaa myös menkkojen tulemista.. Eli ei siis mitään varmuutta tulevasta plusssasta.

Kiva kuulla, että Fannylla voidaan jo paremmin!!
Voikaa kaikki paksusti! :)

Mitenkäs viilaajien joulut meni?
Täällä on syöty enemmänkin kuin tarpeeksi, mutta onneksi myös lenkkeilty ja nukuttu paljon syömisen välissä... Onkos täällä kukaan välipäivinäkään linjoilla?

Mä jännitän jo tulevan testin tekemistä!Vatsa edelleen ajoittain kipeä molemmin puolin, nännit tosi kipeät ja hieman tummuneet, mutta ei muuten mitään suurempaa. Eikä mitenkään suurta varmuutta siitä, että olisi raskaana. Osahan sanoo, että sen kyllä tuntee, kun on tärpännyt. Saas nähä sitten joskus tunteeko! Ainakin tuolla toisessa ketjussa oli juuri plussailtu ilman suurta varmuuden tunnetta.

Mitä pukki teille toi? Palatkaahan linjoille, kun pääsette lomilta ja joulusta! :)

Hip hei vaan viilaajiin, osa varmaan vielä jatkaa lomailua. Itse menen huomenna reilun viikon tauon jälkeen takaisin töihin pariksi päiväksi ja parin yön jälkeen onkin suuri muuttopäivä. Sitten taitaa tulla pakollinen hiljaisuus täältä suunnalta.
Pukki toi kaiken laista kivaa, appivanhemmilla oltiin aattona ja illaksi palattiin pahvilaatikkojen keskelle.

Jännätään 12.1. aikaisintaan jos mennään 28:lla päivällä. Jos sitten pääsisi sinne kierron kartoitukseenkin :)

Tsemit Pilven jännäilyyn

m

Linjoilla ollaan! Ja töissä... oli kyllä ihanan pitkät vapaat, sai oikein kunnolla nukkua.
Minä jännään vaan koiraa, sillä laskettu aika lähestyy :)

Mulla pysyi tänä vuonna syöminen suht hanskassa, viime vuonna tuli jouluna painoa lisää 3 kiloa, tänä vuonna lisää tuli 300g. Ei taida olla ongelmia pudottaa niitä :)

Leppoisia välipäiviä toivottelee Caktus
(ja Minskulle tsemiä loppujen tavaroiden pakkaamiseen ja sitten muuttoon, hommatkaa nyt äkkiä se kaista uuteen kotiin, että pääset palstailemaan :D)

Hei vaan...

Täällä ollaan kp.ssä 3
Kierto tuntuu venyvän joka kuukausi päivällä tai parilla... Nytkin menkat alkoi kp35/32.
Jotenkin tämä tuntuu joka kerta vaan raskaammalta! :(
ehdin jo testatakin kun oireita ei ollut menkoista minkäänlaisia, kuten aiemmin mainitsin niin tissitkään ei millään lailla kipeet, joka on kyllä mulla joka kierto ollut...
MUTTA ei auta, eteenpäin mennään!
Jaksan edelleen ihmetellä ja ihailla teitä joilla yritystä on takana vielä enemmänkin!!

Joulupukkikin muisti, joten ihan kiltisti olen tainnut olla! :)
Jouluruoka maistui tänä vuonna harvinaisen heikosti, puntarilla en muutenkaan oo aikoihin uskaltanut käydä joten lukemista ei tietoa!

Kovasti plussatuulia, kyllä meidän ketjuun olis jo aika niitä plussia tulla...

Nella

Minä myös ihmettelin miksei jouluruuat tänä vuonna uponneet entiseen malliin. Laatikot (varsinkin peruna) on mun suurinta herkkuani ja tuntuu, että tulin aivan ähkyyn jo pienestä määrästä....huomatkaa, että mulla on taas liikaa aikaa täällä kun tuollaisia pohdin =)
Kolmen viikon lomailun jälkeen menin eilen töihin ja huhhuh olikin kiirusta. Tänään tarvis vielä sinne raahautua ja maanantaina oliskin taasen vapaata (onneksi).Ei käy liian raskaaksi töissäolo.

Pahoittelut Nellalle.

Minä hiljenen nyt ainakin tiistaihin asti, jolloin saadaan uusi nettiyhteys avattua.
Toivottelen kaikille hyvät jännäilyt kenellä se on ajankohtaista ja
mukavaa uuden vuoden vastaanottajaisia!

-m

Moi!

Ilmottaudun minäkin hengissä olevaksi!
Paremmin tosiaan voidaan-ilmeisesti kysymyksessä ei ollutkaan se eturauhastulehdus,vaan virtsakivi!!Nyt täytyy heti pyhien jälkeen tutkia homma juurta jaksaen.Onneksi Felicitaksessa on myös urologi,joten koko paketti voidaan hoitaa samassa paikassa :-)
Oma kiertokin vähän ihmetyttää-suoraan sanoen luulen,että kaksi munista saattaa irrota,ja vielä vähän eri aikoina!

Pahoittelut menkkojen yllättämille!!

Pahoitteluni Nellalle. Itsekin ajattelen juuri niinkuin sanoit, että varmaan tuntuu kerta toisensa jälkeen raskaammalle, mutta toisaalta mietin muita, jotka ovat jo pidempään yrittäneet ja valitettavasti myös pettyneet. Toivotaan kovasti plussia tähän ketjuun!

Jouluruuat eivät kovasti muakaan lihottaneet tänä vuonna, mutta suklaa kyllä... On se ihme, että voi suklaa vaan aina maistua! Siitä saa myös tosi kivat näpyt naamaan ;)

Kiva kuulla, että Fannylla voidaan jo paremmin. Minervalle jaksamista muuttoon!

Mulla jännitystä vielä ilmassa.. Eli siis testaan maanantaina. Ei kuitenkaan juuri mitään oireita, jotenkin ei se olo, että olisi raskaana. Nännit olivat tosi kipeät, mutta eivät enää tänään! liekö siis ollut vain pms-oire :(

Voi harmitus Nella... halit!

Onko Vanukas mitään käsitystä mitä virtsakivelle tehdään, räjäytetäänkö se jollain laserilla ja palaset sitten poistuu itekseen, vai pitääkö leikata vai mitä...?

Heh Pilvi, suklaa upposi täälläkin, ennen joulua, jouluna ja edelleen maistuu :) Kohta pitää lopettaa, mutta vielä vähän voi ottaa, ihan vähän vaan :)

Viikonloppuja Viilaajille!

Caktus:tää kivihomma on toistaiseksi epäilyasteella,mutta siksi epäillään,että vaikuttaa siltä,että se olis tullut pois sillon sen kipukohtauksen yhteydessä.Urologille kun päästään,katotaan ultralla onko vielä muita kiviä tai tietty muuta häikkää.Jos kiviä löytyy,95% niistä voidaan "räjäyttää".

Suklaata,suklaata...Ne täytyy syödä loppuun,niin sitten ei enää voi syödä :-D

Jännätään Pilviä!!!Heti sitten tiedot tänne!!

Pilville kovasti peukkuja! ! :)

Täällä aletaan olla voiton puolella tädin vierailusta..
Nyt on ensimäistä kertaa tosissaan miettinyt että entä jos meille ei tulekaan vauvaa? Jotenkin se vaan on tullut konkreettiseksi...
En tosin ole vaipunut vielä epätoivoon, mutta mielessähän se väkisinkin käy!

Nyt Ikeaan...

Kivaa päivää :)

Huomenia, vasta heräilin... Kyllä nukuttaa! Ensi viikolla töihin paluu varmaan onkin yhtä juhlaa, kun on nukkunut nyt lomalla aina jonnekin puoleen päivään..

Mulla on sellainen tunne, että en ole raskaana ja että täti kaartaa pihaan milloin vaan. Alavatsaan ja -selkään on sen verran koskenut. Ihan niin kuin Nellakin sanoi, että epätoivoisiakin ajatuksia välillä, mutta onneksi välillä toiveikkaitakin. Me ei todella olla kauaa yritetty, mutta oon ovikset aina bongannu ja ne on hyödynnetty, joten jos ei tärppää silloin, niin jostain kai se kertoo... :(

Vai on Ikeakin tänään auki! Miestä en vaan saa sinne millään...
Mukavaa sunnuntaita teille viilaajille!

No voi itku, Pilvi saa ainakin juhlia sitten kunnolla.
ITse olen ihan kipeä joka lihaksesta, ja kämppä ihan kaaoksessa joten ei ole juhlimisesta tietoakaan meidän "perheessä".
Remppa ois tarkoitus aloittaa loppuviikosta joten menee valmistellessa sitä sitten tuo pyhäpäivä.

minsku

ps ja nettikin toimii jo ;)

Voihan kurjuus Pilvi, pahoitteluni :(

Ei vaivuta epätoivoon vaikka välillä kovasti harmittaakin vaan Uutta Vuotta kohti,
uusin kujein ja toivein,
Alkava vuosi on Viilaajien vuosi,sovitaanko näin ?

IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE VIILAAJILLE,
MYÖS PLUSSANNEILLE JA PIENOKAISENSA JO SAANEILLE :)

graphic03.gif