**VIILAAJAT 43**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällähän on tosi jännää.... paikat on varatttu seuraavaan junaan ja ilolla otamme teidät tonne plussapuolelle =)

Voi kun nyt se olisi siinä... Fanny, Minerva ja Nella

Joppuli 19+4

Fanny: aikaisemmin on ollut pelkät nännit kipeet...Nyt oli niin että yöllä ei kärsinyt nukkua mahallaan kun rintoihin koski ja koskettassa oli sivuista tosi kipeet,nänneissä ei mitään ihmetuntemuksia ollut... Ja juostessa/pomppiessa rintojen hölskyminen koskee.

Mä jouduin tulemaan kotiin kesken päivän. On niin maha sekasin ja oksentelin vielä lisäksi töissä. Ärsyttävää! Hirveen huono omatunto jäädä pois töistä jo nyt, mutta toisaalta en mä siellä nyt psyty olemaankaan...

Voi vitsi Minsku,mua jännittää sun puolesta ihan sairaasti!!!!

Ja tosiaan,missä Nella??

Kiitos "rintakuvauksista" Aava ja Myy :-D
Ei mullakaan ole nännit kipeet,vaan sivuista/alta vihloo ja nipistelee,muttei kyllä ole kosketusarat just ollenkaan :-/ Tiedä tuosta nyt sitten...Ilta/yö kyllä pahinta aikaa.

Lisää tissikokemuksia: Mulla oli ihan normaalit viikkoa aiemmin alkavat aristukset sivuilla, ei muuta. Jälkikäteen voi sanoa, että olin jotenkin ihan pihalla silloin muutaman päivän, alkaen siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, jotenkin poissaoleva fiilis. Mutta se nyt voi johtua mistä vaan.

Tosi paljon peukkuja teille kolmelle, voi kun pääsisitte vaihtamaan puolta!!!

e 25+0

Lisäys tissikokemuksiin: ne tuntuu tosiaan olevan kipeimmillään/kipeytyvän aina yöllä.Päivällä on ennemminkin kosketusarkuutta :)

Sormet ja varpaat pystyssä peukut kaikille teille kolmelle db db db db db db db

Minsku vei kyllä jalat suustani! :)

Ja nyt mä häivyn täältä häiriköimästä, painun koiran kanssa pihalle jotta voin tunnin päästä kiroilla ku rekkamies ja nyhtää lunta irti koiran turkista.

Ei tuu tissianalyysiä, mutta tosi outo juttu.
Mulla ainakin aina ennen menkkoja paino nousee n. kilon. Tänään on ollut tosi paksu olo ja housutkin on ahdistanut. Kävin äsken puntarilla ja se näyttikin miinus kahta kiloa. (joo joo Caktus ei kokonaispaino vaan muutos ;))

-m

Moikka :D

Kiitos kaivanneille, mukava kun kyselette...
Täällä vaan ollut niin kiireistä etten oo ehtinyt käydä edes lukemassa teidän kuulumisia, mutta nyt tilanne päivitetty ja täällä tuntuu olevan jännät paikat ! ! ! ! :)
Ja ihanaa kun huumoriakin löytyy, piristävää varmaan kaikille :D

Mulla ei tuntemuksia niin minkäänlaisia...
Oikein hämmentää kun ei suoraan sanottuna tunnu miltään! ! !
s010.gif

Voi Minsku... Kyllä nyt olis aika mellevää plussata, mulla on hyvä fiilis sen suhteen, joten valtavasti peukutuksia ! :)

..Ja Fanny, mää kyllä luotan että sulla on kans pian jotain ihanaa kerrottavaa ;)
Kovasti toivon plussaa myös sinulle !

Kaikille lämpimiä plussatuulia...
Kyllä tämän viikon pysäkilläkin on junaan nousijoita, toivottavasti useampia ;)
Kiva kun ootte olemassa :D

Nella

Huomenna on pakko aamulla piipahtaa ennen neuvola reissua kattomassa onko Minsku testannu.. Kovasti peukut pystyssä on mulla ja nöpöllä!!! Samoin myös Vanukkaalle.

Nyt nukkumaan kun rupee Nöpö masussa ilmottamaan tästä koko päivän pystyssä olemisesta...

Prinressa rv 19+2

Älähän Minsku vielä luovuta! Mäkin olin ihna varma että taas se täti tulee, mutta eipä sit tullutkaan :) Kaikki menkkoihin kuuluvat mahakivut ja vitutukset kävin läpi ennen kuin testasin...

Plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++++

Heeeiiiiii! Minsku sun on kyllä pakko testata viimeistään huomenna aamulla kun mulla alkaa jo varpaatkin kouristumaan tsemppiasentoon =)
Täällä pidätte hullua jännityksessä.
Onnea kaikille TOIVOTTAVASTI odotuspuolelle siirtyville Viilaajille.

Soitin sinne horm.polillekin ja yllättäen siellä naureskelivat, että soita sitten uusiksi kun seuraavat menkat alkaa. Eivät siis jaa siellä yhtään aikoja mihinkään, että silleen...

Voi Minsku,mua v...ttaa sun puolesta!!
Ettei olis tarpeeksi noissa menkoissa jo...ihan peffasta!!!

(.)Mäkin alan olla sitä mieltä,että menkat tulee.Tähänasti niin voimakkaat mahajuilinnat ja tissivihlonnat on loppunut ja mun( muutenkin omituisen alhaalla olleet)lämmöt on hilautumassa alaspäin.Sainpa eilen migreeninkin illalla,joka yleensä enteilee tulevaa...
Mutta me ollaan miehen kanssa sovittu,että nyt ei masennuta!!Mä pääsen kumminkin heti uuteen inssiin,ja siksi Miskun puolesta niin hatuttaakin!!Odottelu on hirveintä!!

Vielä peukutellaan kumminkin Nellaa!!!!

Fanny

Voi hel..ti... komppaan Vanukasta tossa v..tuksessa.

Fannyn kohdalla ei kyllä vielä luovuta toivosta! Ei ennenkuin täti on astunut kynnyksen yli.

Argh, tehkää nyt suuret ja viisaat päättäjät se sopimus ja antakaa hoitsuille lisää liksaa!

HeippaHei :)

No voi retale minsku!!!! :(
Mutta minä ainakin peukutan vielä, niin kauan kunnes toisin todistetaan! :)
Aika tylyä tekstiä oot kyllä saanut!!
d015.gif

Fannya kans jännätään, edelleen ;)

Täällä olo on olematon, joten tuskin suurempia jännäilyjä...
Kuulin just tutun kautta 3:sta hänen kauttaan tutusta raskaus-uutisesta,
aika hämmentävää, vaikka ihanaa myös samalla!!
Toisaalta en oikein osannut sanoa mitään, menin vaan niin hämilleen...
Alitajunta varmaan löi omat pettymykset niin kovasti ajatuksiin!
Mutta mahtuuhan maailmaan vauvoja, uskon että on se vuoro meilläkin
e025.gif

Kivaa Keskiviikko-iltaa Viilaajat :)
..ja ÄLYTTÖMÄSTI peukkuja ! ! ! ! !

Nella