VIILAAJAT 48

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Caktus.

Vieras
VIILAAJAT 48
Esittelylista

Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 13.4.2008
haikkis 22.4.2008
Aava 9.7.2008
Pikkumyy 10.7.2008
*pilvi 7.9.2008

Kaunis kiitos uudesta ketjusta Caktukselle :)
Kohtahan saadaan jo juhlia ketjun viiskymppisiä.

Fanny vois kertoa koska testaa, ettei tarvii sitäkin tässä stressata.

Tänään karkasin vähän shoppaamaan, pikkasen piristi!

Mitäs Minsku sai shoppailusaaliiksi?
Mulla kans karkas vähän mopo käsistä shoppaamisen suhteen, koiraa kun ei ole päässyt kunnolla lenkittää kun se vaan kävi pikalenkillä että pääsi nopeasti takaisin pentujen luokse, niin mulla oli "ylimääräistä" aikaa muutaman viikon (!) ja mihinkäs sitä muuhun käyttäis ku shoppailuun (no okei kävin mä jumpassakin) :) no nyt olen palannut ruotuun ja koirakin suostuu jo lähtemään lenkkeilemään niin tili on taas turvassa vähän aikaa kunnes on kevään matkojen aika, jolloin luottokortti taas ulvoo ;)

Niin, testaskos se Vanukas tänään vai piinaako meitä vielä huomiseen?!?!

Ois sitten torstai, ja mikäs sen kivempaa, koska sehän tarkoittaa että huomenna on perjantai ja viikonloppu tulossa :)

Huomenia :D

..ja kiitos uudesta ketjusta, joskos tämä nyt olis sit sellanen plussaketju :)

Fannya kovasti jännäillään ja kuulumisia odotellaan :) :)

Mää oon ihan älyttömän huono shoppailija! Jos lähden asiakseni etsimään jotain kivaa tai tietynlaista vaatetta niin en takuulla löydä! Sit en enää nykyisin keskustassa käy juurikaan sattumalta tai ohikulkumatkalla niin heräteostoksetkin jää helposti tekemättä. ..ja sit toisekseen, oon vielä huonompi vaatteiden sovittaja! Jos jotain ostan niin yleensä se menee niin että sovittamatta ostan ja joskus tärpää joskus ei :)
Farkut on poikkeus ;)

Täällä opiskeluhommat tuottaa ahdistusta, tai lähinnä kun ei saa aikaiseksi mitään :(
Viilailukin on fiilistely-asteella joten ei kummempaa raportoitavaa!
En soittanut vielä sinne lääkärille, jotenkin se vaan taas jäi, jänistin :(
En varmaan haluis kuulla lääkäriltä mitään valistuspuhetta siitä että kauanko on yritetty ja kauanko o normaaliaika yrittää jne...
Mutta oon jo paremmalla mielellä asian suhteen niin kattellaan nyt mille tässä ruetaan!

Kivaa päivää ja peukutuksia!!!!!

Nella

Täällä,täällä!

En siis vielä ole testannut,ei vaan hotsittanut!Paljon mielummin vaan odottaisin,että alkaako vai ei,mutta nyt ei auta marista.Tuloksen on oltava selvillä huomenna!Toisaalta huomenna on jo 15.päivä oviksesta,joten kyllä se testi pitäiskin jo jotain näyttää (ostin clearbluen).
Vatsassa on kaikenlaisia tuntemuksia(..varmaan johtuu lugeista),lämpö edelleen 37C (..ne luget ja flunssa)...tiedä häntä nyt sitten.Ei enää uskalla toivoa :-/

Mutta iloista on,että meidän tutut sai eilen tyttären kärsittyään lapsettomuudesta TOSI kauan! :-)

Nella;sun pitäis lähteä shoppaamaan mun kanssa!Kaverit väittää,että ne ostaa aina jotain,jos olen mukana :-D

Hui, jännää on Fannylla :) :) :)
Kovasti peukkuja! ! ! ! ! ! ! !

Juu, lähetään vaan shoppaileen..
Tarvisinkin hyvää opasta kun tuo Helsinki on mulle suuri mysteeri :)
sen verran on kuiten tuota välimatkaa etten nyt ihan heti voi lähteä, mutta kun tuun pääkaupunkia kohti niin otetaan asia uudelleen puheeksi :)
Jospa sit olis ns.pullat uunissa jo jokaisella viilaajalla!!!! :D

Nella ;)

Auts, prinressalle parannushalauksia selän kanssa!! :)

Niin, unohtamatta nyt muita jännääjiä..
Minsku, eikös sulla oo kohta jännäyspäivä lähellä? :) :)
Samoin Siiseliini? :)

Oon ollut reippaana, eli
nyt syömään itse tekemiäni lihapullia ja leipomiani perunarieskoja, nam :P

N

Voi perse! *kiukkuisella äänenpainolla*
Miten Fanny noi sun lääkkeet, voiko ne sotkea tulosta, eli onko mitään mahdollisuutta että se vielä muuttuisi plussaksi? Joka tapauksessa halit, ja toivotan kaikesta huolimatta hyvät viikonloput ja hyvää työ/lomareissua (oliko sulla yhtään lomaa siinä, vai sulla vaan työmatka ja mies lomailee?)

No voi pahus Fanny!!! Oletkos varma ettei testissä ollut vikaa, kun negan meni näyttämään???? No pahoittelut kuitenkin.
Itse täällä odottelen, mitä ensi viikko tuo tullessaan. Oireet (juilinnat+vitutus)kyllä vahvasti viittaavat tädin ennenaikaiseen saapumiseen, mutta toisaalta kun rinnat eivät ole yhtään kipeänä (normaalisti viikkoa ennen ja ihan tädin saapumiseen asti-nyt hiukan aikaisemmin mut ei enää) ja viluttaa.
Nyt siis menossa kp 23.
On muuten ollut ihan järkyttävää huomata miten paljon sitä itsestä vuotaa kaisenmaailman eritteitä (sori) kun pillereiden aikana niitä ei ollut oikeastaan ollenkaan.
Eipä täällä taas muuta. Jollen huomenna pääse koneelle niin kaikille hyvää viikonloppua jo ennakkoon!!!

Ei tässä mitään "toivoa" enää ole,nyt jo 16.päivä inssistä.
Onneksi meitä on siunattu maailman ihanimmalla lääkärillä,joten mieli on jo nyt parempi.Kohti seuraavaa inssiä siis!

Todellakin, ihailtavan aurinkoinen asenne Fanny sulla :)
Ihana että sulla on tollanen lääkäri josta voit varmasti aidosti sanoa noin kauniisti ja positiivisesti! Ja varmasti sellanen on äärimmäisen tärkeetä! Toivoisin että mäkin löytäsin sellasen lääkärin jonka kans vois sillain OIKEESTI jutella, kaikista asioista! :)

Inkun vauvalle vielä masuun tsemppejä että jaksais nyt vaikka pari viikkoa viihtyä yksiössään :) :)

Nella

Tulinpa nostamaan teitä ylöspäin ettette tipu toiselle sivulle kun uhkaavasti siltä näyttää..

Viilatkaapas nyt kirveet ja lypsyjakkarat oikein hyvään kuntoon.

Prinressa rv32

Kiitos prinressa nostosta :D

Täällä kyllä todella hiljaiseloa vietellään..
Miten jäännääjät? Oisko raportoitavaa? ;)

Mulla kp12 menossa, olis ovistestejä mutten oo viittinyt testailla..
Joten fiilispohjalta mennään ;)

Nella

Keskiviikkoa odotan kauhulla ja innolla.Silloin olis meinaan kierto "täysi", mut saas sitten nähdä kuinkas tässä käynee.

Ketkäs muut lähipäivinä jännäilee????? Älkää vaan sanoko et joudun täällä odottamaan kädet hiessä yksikseni?????? Mä haluun jännätä teitä muitakin!!!! Sillai saan meinaan oman tilanteeni sopivasti pois mielestä edes hetkeksi =)