***Viilaajat 49***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä minäkään saanut Mammaksin ovistesteihin kuin haamuviivoja. Ja kuitenkin ovulaatio kiistatta tapahtui, todistuskappale jokeltaa tuossa vieressä…

Kovasti tsenppiä kaikille!

Ilona & Minttu

samat kokemukset mullakin mammaksi tikuista, tummin viiva tuli siihen silloin kun olin jo raskaana, aina ovisksen tietämillä ihan vaaleta näytti, eli otas niistä nyt selvää....

Nellalle tsempitykset vielä kerran ja missäs Fanny menee.... mä oon käynyt tänään tuhlaamassa... ostin uuden kuoritakin, kelpaa sitten tulevan kotiäidin ulkoilla...

Joppuli 35+6

Vähän vielä häiriköin noilla ärsyttävillä ovistestauskokemuksillani..
Just noilla Mammaksin testeillä olen saanu vahvat viivat 12.2. Sen jälkeen lopetin testailut, kun loppui. Aika outoa??? En siis tiedä mitä tapahtui tuon jälkeen. Näyttikö vielä montakin viikkoa vahvaa...
Mulla siis ainakin näyttivät hyvin, liiankin hyvin ;-)

Koskas Nella r-testiin tarttuu uuden kerran?

Minulla nuo viimeisimmät ovistestit on olleet herkkiä puikkotestejä, joita oon tilannut kotitesti.fi-osoitteesta..
Tehotyttö: En mää taida nyt vähään aikaan testailla millään, odottelen josko tulis jotain merkkejä suuntaan tai toiseen. Just tossa selailin nettiä että mistä tilaisin testejä, olis sit hankittuna kotosalla jos tarvetta tulee ;)

Onpas täällä vilkas keskustelu :-D
Itse voin taas sanoa(kuin jumittunut mummon grammari konsanaan!),etten ole kokeillut kuin sitä clearbluen digitestiä,joka toimii varmasti.Ja tuolla klinikallakin käsketään käyttää vain ja ainoastaan niitä.Eli taitaa olla niin,ettei halvalla saa laatua tässäkään asiassa...;-)

Minä taas jumitun toistamaan omaa sanomaani, eli mulla Advance toimi pirun hyvin, siis vahvoja viivoja tai ei mitään, ja eivät ole sen kalliimpia kuin mammaksitkaan. Ja parissa päivässä postista tulivat, samalla tilasin muutaman acon10:nkin. :D

Ultrassa käyty, melkein valmiita folleja oli kolme!!! Neljännestä ois tullut yhdytäkielto. Estrogeeniverikokeet otettiin ja ilmeisesti tulevaisuutta tän kierron jälkeen pitää harkita uudelleen. Clomienhan toivotaan kehittävän vain yhtä follia, joten lääkitystä varmaan muutetaan sitten jatkossa. Oon ihan äimänä.

m

ps joku vois aloittaa uutta ketjua, jee viilaajat on viiskymppisiä :D