VIILAAJAT 47

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällähän minä!

Kiitos kun ootte mukana ja tsemppaatte, mutta turhaa näyttää jälleen olevan :(
kp35 tänään, ei menkkoja mutta negatiivinen testi myös..
Ja ne tutemuksetkin joita oli, ei oo enää.Outoa.

Mitäs mieltä ootte, pitäiskö mun jo ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysellä mahdollista apua piteneviin kiertoihin vai odottelenko vaan edelleen?
Aattelin kyllä että en mää jaksa enää ees yrittää, unohtais vaan kokonaan ja koittais nauttia elämästä näinkin.
Niin, mä/me kun olen tehnyt päätöksen että "kauheen pitkälle" en jaksa/halua tätä prosessia viedä, mutta itseni voisin käydä tutkituttamassa...
Ei tässä seksiäkään paljoa enempää enää voi harrastaa!
Papakoe on otettu sillon marraskuussa, se OK! Sanoin jo silloin tk-lääkärille yrityksestä mutta ei hän siihen mitään sanonut ronklatessaan...Mutta en kyllä kysynytkään että miltä näyttää...

Ihania ootte!

No voi möhkö sitä Nellan testiä!
Voihan sitä ainakin "vuositarkastuksessa" käydä siinä oviksen aikoihin, niin tietää ainakin sen että kasvaako siellä mitään.

Toivottavasti Inkku näkee enneunia, Fannylle ois jo vähintäänkin suotavaa tuo plussa!

Täällä ovis oli ja meni, lypsylläkin käytiin. Jotenkin alkaa olla taas perusnega asenne tähän touhuun... kauhee kiire töissä, kotona ja koulussa, ei oikein tiedä mihin suuntaan repeis ja pinna on ihan äärimmillään :(

-m

kiitos minsku, kiva kun säkin käyt linjoilla! ..Kaikesta kiireestä huolimatta!
Voimia sulle kans :)

TODELLAKIN, Fannylle nyt ihan kohtuudella jo sen plussan soisi !!! :)
Mää peukutan ihan täysillä!! Niinkuin jokaiselle muullekin tietty!

Enkä todellakaan vähättele kenenkään muun yrittämisaikaa, oon vaan niin väsynyt pettymään kerta toisensa jälkeen..
Mähän olen nuori vielä, mutta kun meistä toinen ei enää niin nuori olekaan... :(

Nella: katso vielä huomenna tai ylihuomenna testi. Mulle kävi niin että ekana päivänä kun menkat piti alkaa, tuli nega, mut sit heti seuraavana päivänä plussasin. että toivotaan vielä!

Plussia myös tietysti kaikille muillekin! <3

Halaus Nellalle. Minä suosittelisin lääkärille menoa, itselläni ainakin auttoi jo ajatus siitä että asiaa tutkitaan. Hätä ja paniikki vain kasvoi, kun omassa päässä mietti asioita. Ja kuten Misku sanoi, varaa aika lähelle mahdollista ovista niin saat tietää missä mennään.

Toivotaan nyt kuitenkin vielä myöhäistä plussaa!!!

Kiitos haikkis :)

mun päässä ei pyöri nyt mitään järkevää..
Lomamatkaakin on suunniteltu mutta jossiteltu ja pähkäilty että jos sit olisinkin raskaana niin minne uskaltais lähteä ja ylipäänsä uskaltaisko lähteä..
Mutta nyt aattelin että ehkä parempi unohtaa tämä haaveilu nyt joksikin aikaa ja keskittyä muihin asioihin ja murehtia sit myöhemmin, ei kai se etukäteen surkuttelukaan auta..
Anteeksi tämä epätoivoinen marina mutta kellepä muullekaan nyt mieltäni purkaisin! :(

Nella

Kiitos Aava,
ihana kun jaksatte olla noin luottavaisia ja positiivisia! :)

Se kai ainoa syy onkin että en vielä oo heittänyt pyyhettä kehiin kun tiedän että olette tekin oman osanne saaneet odotuksesta kokea ennen raskautumista!

Ihanaa odotusta odottajille :)

Nella: meillä tosiaan meni tasan vuosi siitä kun aloitettiin yritys ja sitten plussattiin. Ja lomamatkan suunnitelma on hyvä idea, nimittäin ei ole yks eikä kaks kertaa kuultu että heti plussataan kun matka on varattu. Niin kävi myös meille, varattiin etelänmatka tammikuulle ni jopas jotain,seuraavassa kuussa plussattiin. Ja niin sitten peruttiin matka. Myös kahdelle ystävälle on käynyt tämä sama ilmiö.

Nella ei saa heittää sitä kuuluisaa kirvestä jorpakkoon!!!!Uutta testiä vaan kehiin,jos/kun menkat ei ala!!

Kiitos tytöt-ottaisin itsekin sen plussan "ihan"mielelläni!!Inkun uni oli ihana-toivottavasti enne-sellainen ;-)

Nellalle vielä,että kannattaa se tosiaan käydä itsensä tutkituttamassa,vaikka olisikin ajatellut,ettei ehkä "kovia hoitoa" aijokaan käydä läpi.Tosi monihan syö Terolutteja ja Clomeja,jotka ei varsinaisesti ole vielä edes mitään kunnon hoitolääkkeitä,ja jo ne auttavat!Toivotaan tietenkin nyt sitä PLUSSAAAAA!!!

(.)Pari päivää mennyt lugeja,ja toisin kun olin kuullut,ei niiden käyttö musta ole mitenkään sairaan ällöttävää.Johtuu ehkä siitä,että laitan ne vaan illalla ennen sänkyynmenoa,joten en joudu olemaan "pystyasennossa",jolloin ne tietty varmasti valuisi enemmän :-D (siis ne laitetaan alakautta...)

Nella, testaa ihmeessä clearbluella, jos siis testin merkki oli aikaisemmin joku toinen... Kuullut monelta et apteekin oma näyttää negaa, mut sitten clearblue plussaa. Mä niin toivon kanssa sulle plussaa. Mä suosittelen kanssa matkan varaamista, mulla oli vaikka minkälaisia suunnitelmia viime syksylle, mutta ne nyt sitten yllättäen jäi. Toinen mitä suosittelen on LOMA.... Silloin on aikaa peuhailla ja jotenkin meillä homma oli rennompaa.

Tottakai kaikille muillekin toivotaan plussaa. Se olisi niin ihanaa saada teidät kaikki plussaneiden puolelle.... Tänne jäisi vaan haamu viilaajista....

Nyt tää soopeli jatkaa surffaamista....

Joppuli 29+3

Joo Nella, matkavaraus vaan kehiin, toimii todistetusti! Ja mielellään vielä sellainen kohde, johon pitää ottaa joku rokotus jota ei raskaana oleville saa antaa. Toimii takuuvarmasti. ;)

Nimimerkillä joulukuussa Panamaan lähdössä ollut joka vieläkin ihmettelee, että mihin ne käyttämättä jääneet lomat nyt tyrkkäisi...

Ootte te kyllä uskomattoman ihania, en voi muuta sanoa!!!
Ja ootte sitä varmasti myös oikeesti, oikeessa elämässä ;)

Ei kuulu vielä menkkoja, jotenkin on semmonen olo että on vaan ajan kysymys kun ne alkaa.. :(
Joppuli, testasin www.kotitesti.fi -sivuilta tilaamallani puikkotestillä jonka herkkyys on 25 mIU/mL LH. Odotan nyt vielä ja käyn sit hakeen apteekista sen clearbluen testin jos menkkoja ei kuulu! :)

Toi loma-juttu on varmaan totta. Me ei olla nyt muusta kauheesti edes puhuttu kun mietitään et minne haluttais lähteä ja milloin. Thaimaa houkuttelee koska kumpikaan ei oo siellä koskaan käynyt. Kroatiaa on myös kovin kehuttu, joten sekin omalla tavallaan kiehtois..Oli jo puhetta että tänään tehtäis joku ratkaisu reissun suhteen! :)
Mökki on varattu vkolle 12, mutta sitäkin mietitään josko käytettäis ne rahat vaikka siihen ulkomaan reissuun..
Kiitos rohkaisusta matkan varaamisen suhteen :D

Kaikille kivaa päivää,lämpimiä ajatuksia ja plussatuulia :)

Nella

Nellalle tsemppiä vielä, ja ei saa vielä heittää kirvestä kaivoon. Toivotaan että se plussa sieltä vielä tulee ja hyvältä näyttää.

Mähän söin "pitkiin" kiertoihin" Terolutteja joista Fanny jo mainitsikin. Eikä siis mulla ollu vielä aloitettu mitään hoitoja. Niistä oli mulle ilmeisesti apua ja sain ne ihan terveyskeskuksen yleislääkäriltä joka kyllä toimii äitiysneuvolassakinlääkärinä.

Kannatan myös reissun varaamista.

Nyt lähden kaupoille vai jäisköhän kotiin loikoilemaan täksi päiväksi. ;)

Prinressa rv 30+2

Plussauutisia täälläkin edelleen jännätään, minä en ainakaan tosiaan ole vielä menettänyt uskoani Nellan suhteen. Tuo testihän on suhteellisen epäherkkä (itse testasin 10mIU/ml Aconin testillä), joten vielä kerkeää muuttua tilanne vaikka mihin! Matkan varaaminen tai muut isot suunnitelmat kyllä ovat ihan omiaan edesauttamaan raskautta. :) Meillä yritys kesti tosiaan 1v2kk ja ehkä ne hääsuunnitelmat sitten vauhditti meidän hommia, oli vähän muuta ajateltavaa. Ja loma siihen osui kans ja hoitojen aloitus oli sovittuna, eli ajatusten pois vieminen yrittämisestä voi tosiaan auttaa.

Kiitos edelleen tsemppauksista :D
Ei kuulu menkkoja vieläkään, maha on kyllä edelleen silleen kipee että kyllä ne varmaan tänään jo alkaa. JOS ei, niin sit harkitsen testin tekemistä huomenna aamulla..mulla on sellanen 25mIU:n testi vielä jemmassa mutta jos nyt testaan niin sit haen apteekista sen clearbluen testin!

Taidan lähteä koulua kohti ja sit illaksi töihin niin saa muuta ajateltavaa :)
Kivaa päivää,

Nella

Caktus, ei varattu matkaa ja ei keretty ees aiheesta puhua kun lähettiinki sit lätkämatsiin niin siellähän se ilta sit meni! Kymmeneltä on oltu jo parina iltana nukkumassa,ei jaksa enää valvoa! :)