VIILAAJAT 47

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Caktus.

Vieras
Esittelylista

Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 13.4.2008
haikkis 22.4.2008
Aava 9.7.2008
Pikkumyy 10.7.2008
*pilvi 7.9.2008

Ja jännäilijät laittavat itsensä jännäyslistalle :)

(.) väsy, ihan hirmuinen väsy. Ensin päivä kurssilla, ja sitten lapsenvahtina 2-vuotiaalle neitoselle, jolla rupes väsymys iskemään, joten hysteria oli melkoista, kikatuksesta suoraan täysillä parkumiseen. Lahjoin sitten neitiä piparkakuilla ;)

Hyvä Minsku! Joudutteko odottamaan kauan noita aikoja, vai saiko lähitulevaisuuteen?

Mä olen aina vaan yhtä sekaisin koiranpennuista... onneks ne vie ajan ja huomion niin ei ehdi paljoa muuta miettimään, ei ainakaan näitä vauvajuttuja. Kuluu aika nopeammin sinne maalis-huhtikuulle... :)

Moi!
Ja kiitos sympatioista!Niin sitä vaan mennään taas eteenpäin;miehen kanssa tossa jo todettiin,ettei oikeen pysty plussaa edes kuvittelemaan!Mutta kyllä me ollaan aivan vakuuttuneita,että meillekin tulee vauva.Piste.

Hyvä Minsku,että pääset eteenpäin!Tässä kierrossako otetaan veret?Sitten tietää jo aika paljon!

Onkos jännättäviä?

En mä tajua kuka siellä puhelimessa tänään oikein soittoaikaan oli, siivoja kenties??
Muina kertoina olen saanut tosi hyvää palvelua, mutta tämä oli jo vähän liikaa!

Annoin muutamaan otteeseen hetuni ja kyselin että pitäisi varata sitä ultraa ja koska menen verikokeisiin ja mihin kun kiertoa pitäisi kartoittaa. Vähän aikaan oli hiljaista ja rouva siivooja siihen sitten että täällähän lukee että olette raskaana! Sitten olin vuorostani minä hetken hiljaa ja purin hammasta, lopuksi sain sitten sanottua että ei se nyt kuitenkaan ihan niin taida olla. Vielä se vänkkäsi vastaan, mutta kun täällä …. ja sitten kysyi vielä hetua ja totesi että taisi olla väärän henkilön paperi (saman nimisen). En oikein jaksa tuohon nimiasiaan uskoa, ei oo ihan mikään tusinanimi kuitenkaan….

Ajan sain kuitenkin ultraan (folli) 23päivä. Alkukierron verikokeisiin pitäisi mennä keskiviikkona, mutta rouva siivoja sanoi ettei kelloajalla ole mitään väliä mene tänään huomenna tai ylihuomenna tai sen jälkeen??? Olin että täh, itse ainakin yksityisellä kun vastaavat verikokeet otettiin tarkkaan laskettuna päivänä ja vielä kelloajalla oli väliä. Mietin että pitäisikö yrittää soittaa uudelleen sinne huomenna, josko joku muu vastaisi?

Minsku, kyllä mulla ainakin oli väliä sekä päivällä (3-5 jos oikein muistan) että kellonajalla, kellonajalla sen takia, että progesteroni-taso vaihtelee päivän mittaan. Joo, soittelepa uudestaan huomenna ja kysele tarkennusta. Miten se on voinut sotkea muka nimet kun kerran sos.tunnuksella kaikki hoidetaan just sen takia ettei sekaannuksia tule nimissä?!

Heippis :)

Hieno juttu minsku että te pääsette "projektissa" eteenpäin :)
..argh mikä emäntä sulla on ollut puhelimessa!!!!!
Juu, oon kyllä samaa mieltä että soita uudestaan! ..ties vaikka on "huomaamatta" varannut sulle jonkun päällekäisen ajan!!!

Täällä vaan taas piinaavasti on odotusajat menossa... eli normihommia ;)

Hirmuisesti plussatuulia neitosille, jokaiselle :)

Nella

Täällä sitä odotellaan nyt sitten viimeisiä menkkoja hormoonien alaisena (pitäis tulla tänään tai huomenna) ja sitten alkais luomukierto.Mä stressaan nyt niin paljon meidän tulevasta taloproggiksesta et toivottavasti se ei paljoa vaikuta kiertoihin.No kunhan mahdolliset ovikset ei vaan jäisi hyödyntämättä stressatessa =)=)=) Mies"parka" kun joutuu vaimokkeen hyökkäyksen kohteeksi entistä useammin.
u010.gif

Ääh...anteeksi nyt kun tämän omanapaisuuden keskellä en huomannut pahoitella Minskun saamaa uskomattoman huonoa puhelinkohtelua.
Nellalle tsemppiä piinaavaan aikaan...jospas ei tarvitsisikaan pian enää piinailla.

Siis missä mennään Nellan piinailuissa?Koska odotat menkkoja-tai siis et odota :-D ??

Siiseliinille tsemppiä hommien alkuun!Toi taloproggis voi olla hyväkin juttu,ajattelee myös muitakin asioita :-)

Minsku, mulla ainakin oli alkukierron verikokeet niin, että piti olla kpäivinä 3-5 ja klo 10-14, koska hormonin eritys (PRL) vaihtelee vuorokauden aikana. Ja edllisenä vuorokautena pitää välttää sekstailua sekä tissien puristelua (!), koska voi nostaa PRL:n tasoa.

Ehkä ei sitten otettukkaan mitään horm.kokeita vaan jotain muuta???
En tiiä, labratäti iski suonen viereen kolmesti ja sai lopulta 1½putkiloa verta ennen kuin suoni "hyytyi"... no joo voiks tää olla tosiaan näin vaikeeta.
Multahan otettiin silloin yksityiselläkin jotain verikokeita, josko ne ei samoja testaa tai sitten se täti vaan sotki mut johonkin muuhun ja laittoi väärät lähetteet tai jotain?
No ens keskiviikkona ehkä selvii jotain muuta.

mustelmakätinen minsku

Huomenia :)

...siis mun jännäilythän on vasta 28 pvä, eli puolitoista viikkoa vielä, tuo mun kierto on nimittäin venynyt se verran että niin kauan tarvii oottaa ! !
Joten en varmaan oo se jota ensin jännätään.. ;)

Kylläpä minskulla on taas kummallisia kokemuksia!!!!
Ihmetyttää kovin!! MUTTA toivottavasti testaavat oikein ! :)

Siiseliinille kovasti peukutuksia uuteen projektiin -molempiin ;)
Samaa mieltä että talon rakennus voi olla just hyvä ettei koko ajan mieti kuumeisesti vaan osaa rentoutua sen suhteen paremmin, ainakin toivottavasti :)
Mäkin oikeestaan toivoisin että olis jotain muuta suurempaa mietittävää..
..tai no olishan mulla päättötyön tekeminen tässä orastavasti alussa joten siinähän sitä olis mutta saapas kattoa auttaako? :D

Täällä on taas NIIN harmaa päivä ettei oo tosikaan..
Vapaapäivä mutta ei oikein huvita ulos lähteä kun tiet peilijäässä ja päällä muuatma sentti vettä !

Mutta kivaa päivää kuitenkin Viilaajattaret :)

Hitto, olin kirjottanut jo ties kuinka pitkän vastauksen kun pomo halus yhtäkkiä keskustella työasioista, käsittämätöntä :)

Nojoo, mutta siis: Minsku oisko niin että ne otti nyt ne alkukokeet, eli meillä ainakin otettiin ihan aluksi ne verenkuvat ja sukupuolitaudit yms. yleiskokeet, ja niissähän ei ole mitään väliä koska otetaan. Sitten sain lähetteen niihin hormoonikokeisiin, joissa tosiaan on väliä päivällä ja kellonajalla.
Ja Minsku, ei ole mitään väliä HUSissa mitä kokeita sulla on otettu yksityisellä. Tai ainakin mulle sanoivat näin, kun kyselin että pitääkö kaikki hormoonikokeet ottaa uusiksi, kun osa on yksityisellä otettu, niin vastaus oli että jos niitä ei ole otettu HUSin labrassa niin että he näkevät koneelta ne tulokset niin sitten otetaan uusiksi. Ei mitään väliä vaikka olisin toimittanut paperilla ne tulokset, pitää olla otettu ja analysoitu HUSin labrassa.

Olikohan mulla vielä jotain muuta, hmmm...ei kai, joten ehkä teen välillä taas vähän töitä ;)

Minsku meiltäkin otettiin noi tautikokeet(pitää olla otettuna ennen toimenpiteitä),joten ehkä se oli sitä.Toivotaan!!

(.)Lääkäriterkut:nyt kp7 ,ja hieno,vajaan 10 millinen folli löytyi.Eli oletettu kasvuvauhti tässä vaiheessa n.1,5 mm/päivä,joten tiistaina kurkataan vielä uudestaan ja inssi luultavasti ke tai to!Hyvillä mielin olen!

Fannylle pahoittelut menkkojen saapumisesta, mutta hirmusesti tsemppiä tulevaan! Hyvältä näyttää. Nyt todella kaikki ulkonevat osat pystyyn!
Minskulle kans hurjat tsempitykset!
Ja ihan kaikille muillekin TIETTY!

Tehis

Laitettaisko taas pystyyn jännäyslista, että näkis milloin saa jännittää vatsa kippuralla muiden puolesta =) Itsellä tällä hetkellä menossa kp2/?

Jännäyslista!
Siiseliini 13.2.