VIILAAJAT 46

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervehdys viilaajat!

Kovasti pidän peukkuja teille kaikille ja odottelen muitakin "aloittelijoita" tuonne plussanneiden viilaajien ketjuun. Olen vielä niin pihalla kaikesta, että oih ja voih.. Mutta onnellinen toki siitä - ja teille tosiaan latua raivaamassa!!

Voisko mut muuten listasta siirtää tuonne plussanneiden joukkoon?

Mikä on jännäämisen tilanne? Fannya varmaan ihan lähipäivinä! bdbdbdbdbd

Sitten vaan peukut pystyyn, että Fanny menisi imussa plussanneisiin!! bd

Ja mahtavaa Siiseliini, että sinäkin pääset sieltä taustapiruilemasta, kirves on varmaan niin viimesen päälle teroiteltu jo tässä aikojen saatossa, että! :D

-Inkku, rv 28+3, kuolemanväsynyt... zzz

Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy 8.7.2008
Aava 13.7.2008
*pilvi 7.9.2008

Plussatuulia viilaajille! <3

Fanny, mullahan oli sikäli erikoinen tilanne, että leikkausta ei varsinaisesti tehty missään kierron vaiheessa, kun söin pillereitä koko ajan. Normaalistihan se ajotettais tosiaan kierron mukaan, mutta mulla lekuri ei halunnut ottaa riskiä että endo lisääntyisi, joten napsin pillereitä yhteen menoon. Tauon pidin ainoastaan silloin kun piti saada ne hormoonikokeet otettua. Minsku varmaan muistais millä päivillä laparoskopia tehdään...

Ja sitten taustailijat hophop mukaan, kun ei tuosta pilvistä saanut juttuseuraa tuon pidemmäksi aikaa :)

Peukut on pystyssä puolestane tälläkin suunnalla!

Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy 8.7.2008
Aava 9.7.2008
*pilvi 7.9.2008

Caktus:niinhän se olikin!Eli Misku,huhuuuu,muistatko sinä?

(.)Eilenillalla/yöllä oli aivan kaamea migreeni( joka jatkuu edelleen..) ja lämpökin oli aamulla notkahtanut,joten eiköhän nämä jännäilyt taas olleet tässä!:-(
Eipä auta kuin odotella sitä inssiä.Saas nähdä jatketaanko clomeilla vai vaihdetaanko pistettäviin lääkkeisiin,lääkäri vähän väläytteli sitäkin vaihtoehtoa...

Kyllä mäkin täällä ihan päivittäin käyn, useammankin kerran...
Jotenkin on niin seesteinen tilanne itselläni ettei oikein ole mitään kirjoiteltavaa,
tietenkin jos aihe annetaan niin enköhän jotain kommentoitavaa varmaan löydä :)
..ja todellakin oon täällä jännäämässä kutakin vuorollaan!!
Fanny jännää ! ! ! :D peukkuja peukkuja :)

Pitäisköhän tohon lämmön_mittailu_hommaan alkaa?
sitä en olekaan kokeillut! :)
Greippimehupurkki on avaamattomana jääkaapissa, sekin nyt jäi kun ei vaan jotenkin jaksa..Ilmeisesti joku depressiivinen kausi mulla menossa????

HUHUU... minskuko niin kovasti remppailee ettei muista meitä ollenkaan?? :)

Nella

Vihdoinkin sain ne verikokeiden tulokset! Ensin en muistanut soittaa, sitten oli joulutauko ja nyt sitten taas muistin ja sain jopa vastauksia :) Eli kaikki kokeet, niin verikokeet kuin simppakokeet oli kaikki ok, mun osalta hormoonikokeet niin täysin keskellä viitearvoja että ei ole tosikaan.
Nyt sitten vaan odottelemaan että aika kuluu ja on aika ilmoittautua hoidettavaksi.

Ihanaa Caktus,suuri helpotus tietenkin!!Ja sitten kun aika on kulunut,niin tulehan myös tonne "inssiläisiin" roikkumaan mun kanssa,siellä tosiaan myös IVF-porukkaa!
Mutta eihän me viilareita tietenkään kokonaan jätetä :-)

Ja Nella kirjottelee vaikka sitten sitä tajunnan virtaa :-D

Mahtava juttu Caktus, varmasti hienoa saada siltä osin mukavia uutisia :)
Toivottavasti pääsisitte pian "tositoimiin"..
Anteeksi vähän tökeröt ilmaisut, hankala keksiä sopivia sanoja kun (ainakaan vielä) aihe ei ole itselleni tuttu!Sydämestäni olen mukana ja peukuttelen jokaiselle!

..Hmm, todellakin tajunnan virtaa.. ;)
Koneella saa kyllä aikaansa kulutettua mutta kun pitäis OIKEESTI tehdä jotain järkevää niin kiinnostus loppuu saman tien! ..Niinkuin nyt nuo kouluhommat!

..EI SAA VIILAAJIA HYLÄTÄ ! ! ! ! ..plussanneiden viilaajien puolelle siirtyminen asia sitte aivan erikseen.. :) :) :)

Nyt taikinan kimppuun...

Pitäsiköhän ihan laittaa joku Gallup pystyyn niin tulis eloa ketjuun. Eli jospas mä nyt sitten aloitan kysymällä, että: Kumpaa toivotte tulevaksi (siis kunhan kaikki tästä pikkuhiljaa raskaudutaan tavalla tai toisella) poikaa vai tyttöä? Itselläni ei sinällään ole sukupuolella väliä, mutta jotenkin poika vois olla kivampi vaihtoehto. Syytä en tosin osaa selittää.....

Vastauksena Siiseliinin gallupiin, että vaikka nyt kun on todennut että ei tää lapsen saaminen sitten olekaan yhtään helppoa, eli kumpi vaan on enemmän kuin tervetullut, mutta jos on valittava niin kyllä mä tytön puoleen kallistun. Tytöille on niin paljon kivoja vaatteita, että minä shoppailufriikkinä ajattelen heti kaikkia vaaleanpunaisia vaatteita ;)

Kiitos haikkis...!

Kyllä täällä vähän ihmetellään elämän kulkua:aamulla lämpö edelleenkin 37C!!Rinnat on kauttaaltaan arat,jos "painelee",muttei juuri muuten.Toissapäivän migreenistä päälle on jäänyt yleispäänsärky.Alavatsakivut hellittäneet,mutta eilenillalla ainakin tuntui,että olis möykky mahassa :-D Näin ihan sairaita unia koko yön...
Kuulostaa hassulta,mutta jo ovisaikaan epäilin,että multa saattais irrota 2 follia.Jos näin on,oletetusta ekasta oviksesta olis tänään 16 päivää ja tokasta 13 päivää.Tiedä tuosta sitten...Mutta ainoa "varma" juttu on,että tällasia lämpöjä ei ole ollut kuin vaan siinä kesken menneessä kierrossa!
Ja kiusallanikaan en testaa :-D En ainakaan pariin päivään!

Niin ja galluppi:TOTTAKAI otan kumman vaan,mutta jos valita saisi,niin kallistun tytön puoleen.Vähän samoista hassuista syistä kuin Caktus ;-)

Jopas on jännää Fannylla :) :) :)
Kuulostaa kyllä vahvasti epäilyttäviltä nuo sun oireet :)
Hurjasti peukkuja ! ! !
..ja toi on muuten kumma miten sitä jännää toisten testailuja, melkein enemmän ne jännittää kuin omat! ;)

Gallup: Yhdyn myös ensisijaisesti siihen kuten varmasti jokainen että kun sellaisen pienen nyytin syliinsä saisi niin sukupuoli on hyvin todennäköisesti se viimeinen asia josta olisin "huolissani", MUTTA jos saisi toivoa niin minä taas toivoisin poikaa :) ..mieheni toivoisi tyttöä :) Minusta nuo poikien vaatteet on vielä ihanampia kuin tyttöjen, meen aivan sekaisin vaateosaston pienistä lappuhaalareista ja huppareista, etenkin nyt kun mun lempiväri ruskea näyttää olevan kovaa huutoa myös muksujen vaatteissa :)
Mulla on niin monta kummityttöä ja mekkoja olen kovasti ostellut joten poikien vaatteet ehkä siksikin enempi kiehtoo :) ..niin, eli toisin sanoen minunkin perusteeni poika-vauvalle ovat hyvin vaate-painoitteiset ! :D

Niin, ja kiitos siiseliinille Gallupista, tulihan jotain sanottavaa minullekin :)

Nella

Onpas Fannyllä jännää... Peukut pystyssä täälläkin ja kovat plussa tuulet puhallan.

tehis jäi kiinni taustailusta :).. peukkuja myös sinnekkin.

prinressa ja nöpö rv 27+4

Tulen tänne nyt vuodattamaan.. Anteeksi jo etukäteen!

Ultrassa näkyi reikiä enemmän kuin juustossa, joten pco:ta tuo gyne lupaili =( Vielä ei kuulemma tarvitse huolestua "kun tehän olette niin nuoriakin", mutta painoa pitää tarkkailla ja yhtään kiertoa ei saa ns. hukata. Pitää kai sitten tunkea miehn työmatkoille mukaan ja kieltää siltä baarissakäynti noin 2 viikoksi kuussa..

Vielä simppatesti ja loppukierron verikoe tulossa, mutta eiköhän tää ole jo aika selvä peli, miksi yritys jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. :(

Galluppiin: yleisen vauvahaaven lisäksi ilahtuisin pojasta. En oikeen tiedä miksi, ehkä siksi, että tytöt ovat niin heiveröisiä. Ja olisihan poika suvun ensimmäinen, pikkutytteleitä meillä jo riittää..

Fannylle peukutukset!

Täältäkin silloin tällöin taustailevalta Monskulta superhypersuperhyper peukutuksien peukutukset Fannylle!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja terveiset ja tsempit kaikille muillekin tietty :)

T. Monsku & Villi 5,5kk