VIILAAJAT 48

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikävä tuottaa teille pettymys, mutta eilen aamulla tehty testi oli nega vaikka kovin jo muuta ehdin luullakin. Mutta eipä kylä ole menkkojakaan vielä näkynyt joten vielä kaiketi löytyy toivoa???? Ens viikonloppuna ajattelin laittaa uutta testiä kehiin ellei menkat siihen mennessä ala.

Jännitän minäkin sinua Siiseliini! Ja edelleen peukut pystyssä. Mähän ehdin tehdä itse yhden negan, ennen kuin sain haalean plussan, joten toivoa on!!

Pilvi rv 11+1

Pilvi, mikä kp sulla oli kun teit ekan negan ja mikä silloin kun plussasit? Tässä on liikkeellä edelleen kaikenlaisia tuntemuksia ja päälimmäisenä niistä armoton vilu kokoajan. Kipeä en kuitenkaan luultavasti ole...siis ei ainakaan kuumetta.Tänään jäi päivällä syöminen vähemmälle ja nyt kun ahmin masun täyteen niin kuvottaa.

Moi ja Siiseliinille vielä tsemppaukset!!!Jospa se vielä plussaksi muuttuisi-toivotaan!!

Täällä ei kummempaa,torstaina eka ultra,vaikka sillon on vasta kp9.Inssi menee varmaan ensviikon lopulle.

Siiseliini: mulla oli kp 32 nega ja kp 34 plussa, mutta sekin hailakka vielä apteekin omalla testillä. Vilutti kovasti iltaisin ihan siinä "viimeisinä" päivinä ennen plussaa ja nännit kipeät, muuten ihan normaali olo. Pidän kovasti sulle peukkuja!!!!

Voi kun jännää siiseliinillä! Etkö sä kuitenkin ollut ilman pillereitä ollut jo aijemmin vai muistanko ihan väärin?
Täällä on nyt clomiresepti kourassa. Mitään vikaa ei kummastakaan löydy joten nyt mennään max 5 kiertoa niillä ja sitten aletaan ajatella inssiä.
Fanny millasella annostuksella sä niitä oot syönyt?

Siiseliini,mikä tilanne??

Minsku:mä syön clomeja nyt viidettä kiertoa yhden päivässä.Vähän on vaihdellut millon-siis 3.-7. päivä,4.-8. päivä,5.-9. päivä...!Nyt siis tehdään kolmas inssi,mutta muissakin kierroissa oon clomit syönyt.
Sehän on hyvä uutinen,ettei mitään vikaa ole!Mutta tietysti samalla tuskastuttava :-/
Toivottavasti teillä tärppää ilman inssiäkin(vaikkakin se on hyvin helppo toimenpide!)!

Caktus:ovelimmat on jo lukenut lehdestä miten meidän reissu meni ;-D mutta joo,kiitos kysymästä,oli ihan lämmintä :-)

Siiseliini pitää meitä piinassa edelleen, peukkuja!!!! :)

Minskulle valtaisat tsempit ja halaukset!! Toivon kyllä sydämestäni että teilläkin pian tärppää! Jos jotain lohdullista yrittää tässä odottamisen ja toivomisen keskellä etsiä niin ihana kuulla että ns. vikaa kummastakaan ei löydy! Tämä luo ainakin mulle uskoa siihen että ei itsessä/kummassakaan välttämättä ole vikaa vaikkei heti tärppää! :)

Argh, Fanny on joku kuuma julkkis, mää oon kyllä NIIN tippunut näistä kärryistä etten yhtään tajua?!?!?!?! ;)

Hirmuisesti peukutuksia jokaiselle!!! Clomeileville, inssiläisille, luomuille, ihan jokaiselle :)

Nella

Aurinkonkoita päivää!

Siiseliini: mäkin tein ekan testin negan, sitten seuraavana päivänä haamun. mulla on ollut aina hyvin epäsäännöllinen kierto, että siis 28-60 päivää siltä väliltä mitä vain. Lasketusta ajasta päätellen silloin kierto oli 29 päivää, eli testasin kierron 28 ja 29 päivä. Että vielä pidetään peukut ja varpaat pystyssä. :)

Minerva: Mäkin söin clomeja 1 päivässä kierron 3-7.päivä. Ekasta tärppäs, joten toivotaan että sulla yhtä hyvä tuuri.

KAIKILLE: AURINKOISTA KEVÄTTÄ JA KOVAA PLUSSATUULTA!!!!! <3

Siiseliini, joko on uusi testi odottamassa, ja koska meinaat tehdä uuden testin??

Fanny, jos tulis jotain muuta ku naistenlehtiä ja koiralehtiä niin vois lukea jotain muuta ku muoti- & meikkijuttuja ja koirajuttuja :) Kiva että meni hyvin ja lämmintä oli.

(.) vaihteeksi siis omaa napaakin. Pillerilaatasta meni eilen vika, joten menkat odotettavissa loppuviikosta, ja näistä menkoista sitten soitto naikkarille, että nyt on täti kylässä (no en mä ehkä noita sanoja käytä :D) ja sitten odottelemaan että mimmosia aikoja ne antaa sumutusten aloittelulle, piikityksille ja ultrille. Nyt mua ehkä ihan vähän alkaa jännittämään... tähän asti on vaan tullut odoteltua, mutta nyt oikeasti on jotain konkreettista tiedossa. Sain siis hoitajalta käskyn/pyynnön/kehoituksen soittaa jos menkat alkaa jo helmikuun lopussa, vaikka maaliskuussa vasta tulis se puoli vuotta täyteen, kun kuitenkin hoitavat jonotusjärjestyksessä. Toisaalta kesällä ei ehkä niin paljon ole jonoon laitettuja, joten oletan että sen takia voin soittaa jo helmikuun puolella.

Olinhan mä tossa aiemmin hetken ilman pillereitä ja silloin kierto oli kyl ihan normaali (siis kp28), mut nyt kun tammikuussa lopetin niin eipä ole sen tyhjennysvuodon jälkeen tätiä näkynyt. Eli ilmeisesti se normaalikierto olis kp 28 ainakin pillereillä, mutta nyt en yhtään tiedä. Uudet testit (3kpl) on jo kaapissa odottamassa ensi sunnuntaina. Silloin olis kp 39 (nyt siis mennään kp 34) ja luulis hormoonitason nousun jo pikkuhiljaa näkyvän jos meinaa näkyä. Kaikenmoisia oireita olen havainnut, mutta rinnat ei kyl ole yhtään kipeät, mikä mun mielestäni kyl viittais vaan pitkittyneeseen kiertoon (ainakin yritän itseäni sillä rauhoitella etten turhaan innostuis).

No se sitten omasta navasta taas tällä kertaa =)

Valitettavasti normaalikierto ja pillekierto voivat olla jotain muuta kuin saman pituiset. Toivottavasti kyse ei nyt kuitenkaan ole siitä että keho on sekaisin kun ehkäisy on jätetty vasta pois, mutta mahdollistahan se on.

lumisadeterveisin minsku

Eilen tein taas malttamattomana testin iltasella ja negaahan se näytti, joten taitaa olla kirves jo heitetty kaivoon sen asian suhteen. Nyt sitten toivon kovasti että täti tulla tupsahtaisi kylään, että pääsis tositoimiin miehekkeen kanssa. Tosin voihan sitä harjoitella siihen asti kunnes kierto päättää palata oikeisiin uomiinsa =)

No voihan harmi, kovasti odottelin Siiseliinistä jo uutta viilaajaa tuonne plussanneiden puolelle! Siellä kohta jo synnyttävät, joten tarvitaan lisää porukkaa pitämään ketjua pystyssä! Toivotaan Sinulle myöhäistä plussaa tai sitten pikaista Tätiä, jotta pääsisit seuraavassa kierrossa plussaamaan :)

No voihan kökkö Siiseliini!No,mutta kaikkea ei ole menentetty,jos vuotoa ei ole...

(.)Iloisia ultrakuulumisia!Olin kasvatellut jo reilut 15mm olevan follin(siis nyt vasta kp9),joten inssiin päästään jo tiistaina!Aikaisemmin on ilmeisesti ongelmana ollut,että folli on ollut vähän pieni inssiin mentäessä(=n.17mm),mutta nyt se tulee olemaan 20-21mm,eli aikas muhkea!Toivotaan parasta!

Ihanaa Fanny, kuulostaa TOSI lupaavalle!!!! :) :)
..ja ihanaa että Caktuksellakin asiat lähtee rullaantumaan!!! :)
Toivottavasti niitä plussia alkaa tulla oikein ropisemalla! :)

(.) Toissa päivänä tein ovistestin, näytti haamua =hyödynnetty
Eilen en muistanut tehdä testiä=hyödynnetty silti
Äsken negatiivinen= ei edes mahiksia hyödyntää :)
Mää nyt en oo yhtenäkään kiertona mitenkään aktiivisesti tikutellut ovista, mutta en kyl oo kertaakaan saanut haamua kummempaa aikaseksi!
Mahdankohan ovuloida edes ollenkaan!?!? Kummaa hommaa tämä...

Siiseliinille vielä peukkuja ! ! :D

Nella

Täällä mennään kp 1 merkeissä eteenpäin joten Pilvin toivomus pikaisesta tädistä toteutui =) Iloinen olen kerrankin tädin saapumisesta (vaikka tavallisesti onkin kovin ikävä sukulainen), sillä pääsen tästä uuteen kiertoon.Nyt sitten yritän bongata ovuloinko ollenkaan ja jos vielä onnistutaan hyödyntämään otollinen aika, kaikki olisi paremmin kuin hyvin. Toivottavasti kierto pysyisi täatä eteenpäin suhteellisen tasaisena (joo, tiedän,aina saa toivoa) niin olis helpompi yrittämisen kannalta.