VIILAAJAT 46

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiseliini-ejk

Vieras
Viilaajat
Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
*Pilvi 30/31, y11/07, Hki

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy 8.7.2008
Aava 13.7.2008

Hyvää ja onnellista uutta vuotta 2008 kaikille viilaajille!Toivotaan oikein kovaa plussa puhuria tännekkin ketjuun!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Prinressa ja Nöpö rv 26+1

Hmm.. Pilvi, vaikea sanoa...
Varsinaisestihan noita testejä ei saisi millään tavalla tulkita enää puolen tunnin päästä..
MUTTA, mä en kyllä vielä iahn kokonaan heittäis hanskoja naulaan, koska voihan se vielä plussaksi muuttua ? :)

Jännää on :)

..se mun piti vielä sanoa että kun näitä palstoja on aika aktiivisesti yli puoli vuotta lukenut, niin kyllä täällä jos jonkinlaisia kokemuksia ja tapauksia on sattunut, joten jos tätiä ei kuulu niin kyllä sää raskaana saatat olla ;) ..ja lisään että onhan ne menkatkin mahdollisia vaikka raskaana olisikin..
Kummia juttuja ;)

Kiitoksia teille vastauksista.
Varmaankin on niin, etten raskaana ole, moni kun tuntuu sanovan, että se plussa pamahtaa heti ruutuun, kun on tullakseen. Eli sitä odotellessa toisessa kierrossa..! Aina sitä vaan toivoo, vaikka ois turhaakin. Ja tietty nyt kun on uuden vuoden aatto, niin miettii ton alkoholin kannalta, mutta jatkan nyt vaan normaalia raskautonta elämää.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille viilaajille ja paljon paljon plussia ensi vuodelle! Ensi vuonna jatketaan kaikki sitten jossain vaiheessa tuolla Odottajien puolella, eikö vaan!

Pilville vielä: Ei mulla pamahtanut heti sitä plussaa siihen tikkuun. Ja ensin sain kanssa haamujen haamun jota mieskään ei uskonu. Se miten nopeasti se viiva tulee niin riippuu siitä miten paljon sulla on sitä hormonia erittynyt pissaan. Peukkuja pitelen sulle kuitenkin vielä.

Olitko muuten monta tuntia pissaamatta?

Prinressa ja nöpö

Kiitos Prinressa!
Mä laitoin tonne Odottajienkin puolelle viestiä, koska olen nyt tällainen höyry... ;)
Mä olin yön pissaamatta, eli tein aamupissasta. Ajattelin nyt jatkaa vaan normaalisti ja jos ei tätiä kuulu, niin teen loppuviikosta uuden testin. Onneksi mulla ei ollut kotona kuin tämä yksi testi, koska muuten varmaan olisin jo tuhlannut niitä lisää.. ;)

Onnellista, plussarikasta uutta vuotta kaikille Viilaajille! Toivotaan, että vuosi 2008 täyttää meidän kaikkien vauvaunelmat. Olen hengessä mukana tälläkin puolella, tsemppiä kaikille!

Pilville pikakommentit vielä
Voihan se olla että ovis on ollut myöhässä ? tikututko sen??
Mä en ainakaan heittäis pyyhettä kehään vielä!!

Ja nyt jatkamaan laatikkojen selvittelyä....

Täällä ollaan ;)
Ei mitään uutta, ei tätiä, eikä uutta testiä. Haen huomenna tai ylihuomenna ja katsotaan sitten mitä tulee.. Kiitos kysymästä!

Miten meni muilla uusi vuosi? Me oltiin kavereiden kanssa meillä ja syötiin, juotiin ja ammuttiin raketteja. Toivotaan uudelle vuodella plussia ja vauvoja kaikille!

Heippa vaan ja huomenet Viilaajille! Ja ennen kaikkea hyvää uutta vuotta!

Nyt on taas aikaa roikkua täällä kun on karu paluu töihin koittanut. Muuten aika onkin mennyt koiranpentuja hoivatessa. On ne vaan niin makeita otuksia, niitä voi vaan tuijotella pentulaatikon reunalta tuntitolkulla <3 <3 <3 Mutta mahtava meteli niin pienistä olennoista lähtee, onneks ovat välillä hiljaakin, jopa samanaikaisesti ;) muuten ei ehkä tarttis nukkua ollenkaan.

Caktus

Huomenet Viilaajille :)

Oih, varmaan suloistakin suloisempia ne pienet sessulit, mäkin haluisin ! !
Mulla on tämä viikko vielä vapaata ja ens viikolla sit kouluun. Vaatekaappi odottaa inventointia ja muutenkin se on siistimisen tarpeessa, joten sen kimppuun pitäisi käydä heti kun tältä koneelta maltan lähteä :)

Miltäs Pilvin tilanne näyttää?
icon_thumright.gif

..Ja siiseliini, eikös sullakin ala viilailu tässä kuussa? ;)

Hassua miten nopeesti aika menee, Elviira on jo seuraava synnyttäjä tuolla plussanneiden puolella :) ..itseään kun ajattelee niin kyllä se aika välillä mateleekin!
Mulla olis vauvahaaveiden lisäksi tavoitteena pudottaa painoa, joten nyt on sit vaan sanottava herkuille ei, vaikka mikä olis! En tosin täysin niistä aio/voi kieltäytyä, mutta jos sais jätettyä herkkupäivän max.kerran viikkoon niin sekin olis jo hieno juttu!
Joten siinä olis sit haastetta!

Kivaa päivää ja kovasti plussatuulia...

Nella

Pilviiii!!Kuulostaa musta kyllä lupaavalta,koska ei siihen tikkuun mitään tule,jos oikeaa hormonia ei ole ollenkaan!Joten uutta testiä vaan!Onko oireita??

Niin ja sitä hyvää uuttavuotta vaan!Tämä on se vuosi tytöt,jolloin synnytetään !!!

Onko muuten jännäyslistaa näkynyt?Laitan vaikka itseni...

10.1.(to) Fanny

..eikun eteenpäin..

Ei mitään uutisia! Ei tätiä eikä testiä! Ei ole kotona yhtään testiä, enkä ole vielä ehtinyt apteekkiin. Ja eikö ne testit kande tehdä aamupissasta, joten tämän päivän osalta on siis joka tapauksessa jo myöhäistä.

Oireita ei kummemmin ole, siis vatsaan juilii ja koskee jo toista viikkoa, molemmin puolin, mutta enemmän oikealta. Samoin alaselkään. Olo on kuin alkaisi menkat, mutta eivät ole (vielä) alkaneet. Toivon tietty kovasti, mutta en uskalla uskoa.. Vauva-lehden sivuilla (joo, kävin sielläkin kattomassa josko samanlaisia kokemuksia!) niin hyvin samantyyppinen ketju jonkun toisen tilateesta, jossa sanoivat, että apteekin oma testi ei anna haamua edes jälkikäteen, jollei hormonia ole erittynyt. Eli siis että apteekin testissä ei ole viivan paikkaa, joku oli soittanut valmistajallekin siitä... No joo, anteeksi, ihan pyörin nyt oman navan ympärillä..

Mä kadehdin todella Caktuksen pikkuvauvoja! Ovat varmasti uskomattoman suloisia! Mulla on menny ohi, jos täällä on mainittu rotukin??

Alkaako Minerva selvitä jo muutosta?

Pilvi, olen mä rodusta vihjannut, mutta en kertonut suoraan, koska ei ole mikään massarotu, enkä kuitenkaan halua tunnistautua koiran kautta :) Keskikokoinen koira, eli pennut ovat syntyessään keskimäärin 200-300 grammaa painavia pötkylöitä. Mutta joo, kyllä ne koiravauvat ovat ihan käsittämättömän ihania otuksia.

Caktus: ok, ymmärrän! Monikin asia ois kiva jakaa täällä, mutta juuri tuo, että aina täytyy netissä miettiä sitä tunnistettavuutta! eli siis toki ok näin! Voi että mitä pieniä, miten sä pystyt tekemään töitä tms ollenkaan, kun on tollaisia kotona!?

Moro,
ei vieläkään helpotusta tilanteeseen :/
Tein äsken apteekin testin ja siihen tuli 4 min kuluessa haamujen haamu. Eli siis ihan hailakka vaaleanpunainen haamu. En osaa vielä sanoa mitä tarkoittaa. Tänään tosin tuli tippa vertakin, mutta ei sen suuremmaksi ole intoutunut. Eli en todellakaan tiedä mitä tämä tarkoittaa, tuskin kuitenkaan raskautta.

Odottelen nyt tätiä (jos tämä tippa oli sitä) tai sitten teen taas uuden testin parin päivän päästä. Hitto pääsis jo piinasta...

Kyllä toi on plussa jos siinä joku viiva on... Muistan itekkin kun sain ensin just haamujen haamun jota mies ei uskonut ja piti tehä uusia testejä että sai kunnon plussan siihen tikkuun...

Pidetään peukut ja varpaat pystyssä Nöpön kanssa.

Just muistelinkin että eikös Prinsessa kanssa haamuillut aluksi, kunnes asia varmistui, eli eiköhän toi Pilvin plussa ole ihan sitä itseään :)! Varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa!

No en mä uskalla kyllä vielä hihkua alkuunkaan. Etenkin kun tuli se tippa vertakin! Ja ihan kirkasta sellaista. Mutta ei ole lisää tullut, joten mitä se olisi voinut olla, ellei tätiä??

Testaan nyt uudelleen vaikka ylihuomenna aamulla, jollei täti sitä ennen saavu...