**VIILAAJAT 43**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minerva77

Vieras
Viilaajat
Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 14.10.2007
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona 27.10.2007
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy
Aava

tog.gif

JÄNNÄYSLISTA
14.11. (ke) Minerva77
16.11. (pe) Fanny (viimeistään)
16.11. (pe) -Nella- ?

..Tyhjiä vaunupaikoja jaossa Viilaajille...
Samaan vaunuun mahtuu useampi joten jokainen on otettu huomioon :)

Jokainen Viilaaja lämpimästi mun ajatuksissa...
Voi kun on taas jännä viikko edessä :D

Plussahippusia Viilaajille...
n015.gif

Nella

Huomenta!
Ihan pöllöä kun mun juna ei näy ie:llä :(

Ilma oli sitten melkoinen täällä Helsingissä ja on varmaan vieläkin, huh huh! Toivottavasti kaikilla on talvirenkaat vaikka aika rännältähän tuo vaikutti.

m

Huomenet!

Mun ie kyllä näyttää the junan ihan ok. Hmph, onpa outoa.

Mites Minskun tuntemukset? anything???

(.) nyt tulee sitten kunnon valitusta. Nähtiin kavereita lauantaina, ja kappas, heillä oli sitten vauvauutisia kerrottavana, eli jälkikasvua tulossa. Olivat päättäneet aloittaa ajoissa, kun eihän sitä tiedä kauan kestää ennen kuin onnistuu, mutta kappas, olikin onnistunut samantien. Kiva heille, ei siinä mitään, olen ihan aidosti onnellinen heidän puolestaan. Mutta...kun päästiin kotiin, ja mainitisin miehelle että kyllä mua vähän sattuu sieluun kuitenkin, että he onnistuivat heti ja oma tilanne on mikä on. Mies ei sitten ymmärtänyt ollenkaan, oli vaan sitä mieltä että lopeta toi itsesääli. Siis voi hemmetti. Sunnuntaina oli sitten silmät turvoksissa ja punasina kaikesta parkumisesta. No, tätä kai tää tulee olemaan, joten paras varmaan totutella, mutta oisin vähän enemmän myötätuntoa odottanut osakseni. Tosin kai se tuli taas tässäkin todistettua että miehet on marsista ja naiset venuksesta. Tai jotain sellaista.

Nooh, uusi viikko, uudet kujeet :) Ja keli on aivan ihana pitkäkarvaisen koiran kanssa ulkoiluun ;)

Caktus

Voi Caktus, tiedän ton tunteen niin hyvin...Harmittaa varmasti,kun tuntuu et jotkut asiat on toisille niin helppoja... vaikka samaan aikaan on iloinenkin toisten puolesta. Ja miehet...millähän niitä sais vähän opetettua? ;)

Tää ilma on kyllä ihan kamala noitten koirien knassa! Jatkuvaa pesemistä ja silti kämppä on ihan hiekassa...Tulis vaan talvi!

Juhuu Fanny ja Nella, miltäs tuntuu?

Täällä ei oikeestaan muuta kuin tissit on EHKÄ kipeemmät kuin normaalisti. Lämpöä en oo enää uskaltanut mitata ollenkaan.

Hitsi kun ulkona on synkkää!

Moi!

Tiedän Caktus tasan miltä susta tuntuu!Mulla on ympärillä niin sairas läjä "ihan yhtäkkiä vaan" raskautuneita,että puistattaa...Toki toisten puolesta on iloinen(kaikkien puolesta ei jaksa hyppiä riemusta),mutta olet myös ihan oikeutettu tunteisiisi!!

Viimeyö meni ihan pipariksi!Minä,joka nukun missävaanmillonvaan,en nukkunut yhtään!Illalla en saanut unta,kun oikeaa puolta vatsasta SÄRKI niin hirveesti,että harkitsin lääkkeen ottoa!Sitten näin aivan sekopäisiä unia ja tissitkin vaivasi...Kun kello soi,olin tietenkin umpiunessa :-( En tiedä mikä muakin vaivaa!Voiko kiinnittyminen olla näin myöhään,siis eilen oli 10.päivä inssipäivä mukaan lukien??Kun oli vaan niin kivuliasta...nyt vaan pikkasen tuntuu välillä.
Yritän kaikesta huolimatta pitää jalat erittäin tukevasti maassa!!

Minskulle sensijaan superpeukut!!!!!!!!

..joo,ja on SYNKKÄÄ!!

Eikös Fanny nuo kuulosta hyvältä "oudot kivut" :)
Oi se ois niin mahtavaa, mä oon jo ihan varma Fanny plussaa!
Olikos vanukkaalla lupa testata jo perjantaina??

Nellaaa???

m

Jess, Fannylle ja Minskulle oon tilannu jo junaan aamiaiset valmiiksi!! Mites Nella... Oireita?

Huomenna rakenneultrat mulla ja prinressalla, ei saata paljon uni silmään tulla ens yönä... :/

-Inkku, rv 20+3

Fanny, pöh, se mikään läppä ollut ;)
Kerro nyt edes jotain äläkä pidä hulluja jännityksessä... Kuinka paksu villapaita tänään on päällä kun ulkona on pakkastakin :)

Mäkin ootan täällä innolla Fannyn oireita. Eilinen ilta meni ihan hukkaan opiskelujen suhteen kun vahtasin vaan näitä sivuja, pah!
Nyt oli mun vuoro vavoa koko yö (nukun aina ja vain vatsallani), tissejä sattu ja kaikki ajatukset pyöri mielessä. Eilen illalla alkoi paha olo ja tuntuu jatkuvan, en kyllä tiedä en mielestäni oo syönyt mitään sopimatonta?

m

Terkkuja Riikasta! Oli kiva reissu, joskin pikkujoulujen juhliminen nyt minulta jäi. Muut biletti sitten senkin edestä ja minä shoppailin. :)

Lupaavia oireita täällä ilmassa! Rintojen kipeytyminen ja pahan olon huilahdukset olivat minulla juuri SITÄ. Peukut pystyssä Fannylle ja Minskulle!

Caktukselle halit, kuulostaa ihan tutuilta fiiliksiltä nuo. Ja sehän nyt on tässäkin asiassa niin, että miehet ei ymmärrä. Onneksi täällä voi puhua noista(kin) tunteista ilman että kukaan leimaa katkeraksi ja itsekkääksi ihmiseksi.

Mitäs Nella?

Supertsempit kaikille!

Kiitti Aava.
Shoppailitko kenkiä Riikassa? Oon kuullut että siellä ois tosi kivoja kenkäkauppoja, pitääkö paikkansa?

Just, Minskulla on paha olo ja miettii että onko syönyt jotain sopimatonta, HEH :D kannattais varmaan jo pikkuhiljaa opetella nukkumaan muutenkin kuin vatsallaan ;)

Caktushan on ihan hulvattomalla tuulella ;)
Minkäkokoisia jalkoja teillä on? Mulla on tosi vaikee saada kenkiä kun on niin iso jalka :( sitten kun löydän sopivia niin ostan maksoi mitä maksoi. Suosin aika paljon gaboria.... muutamia käyttämättömiä löytyy jotka etsii uusia koteja

Ei oo taas töitä mitä tekis, niin heilun täällä teitä kiusaamassa :)

Mä olen kenkäfriikki, kenkiä löytyy helposti yli 100 paria, eikä siltikään ole koskaan mitään, mitä laittais jalkaan ;) Kengänkoko sopivasti se standardi 39, eli aika helposti löytyy, ja aika helposti tulee ostettuakin. Mies onneks on todennut että niin kauan kun käytän omia rahojani niin ihan sama mitä niillä teen. Tosin mä taidan olla vähän kaikki-friikki, kaikkea on vaan tullut ostettua matkan varrella... ja todellakin ihan liikaa! Nyt yritän oikein käyttämällä käytellä joitain asioita, esim. silmänympärysvoiteita on tällä hetkellä 5 kpl, samoin meikkivoiteita, ja hajuvesiä, ja nyt päätin että yhtään en osta lisää ennen kuin jäljellä on enää yksi kpl. Voi mennä tovi :) Ja en kehtaa edes mainita mitään luomiväreistä ja kynsilakoista... huoh, paljonkohan sitä olisikaan rahaa säästössä jos ei olis noita kaikki ostanut. Tai tuskin se säästössä olisi, jotain muuta sillä olisi kuitenkin tullut ostettua ;)

Fanny ilmottautuu!
Olen tosi pahoillani,jos Minskun opinnot on pilalla mun takia :-D

Oireita en aijo ladella vieläkään,sillä pelästys on taas täällä:tuolla "inssikejussa" tuli aamulla nega tyypille,josta oltiin jo AIVAN varmoja!Oireita oli vaikka toisilla jakaa :-(
Eli nöyrästi minäkin täällä vaan odottelen :-/

Mutta Minsku!!!Tosiaan,kannattaa varmaan ruveta hakemaan uusia nukku-asentoja...

Gallup:meikäläisellä on normijalka,eli 37-38 (4 ja puol),joka yleensä on se mallipari.Huono puoli sitten on,että varmaan suomen naisista 85%:lla on tonkokonen jalka-koot aina loppu!

Aava ja Myy:jos käytte täällä...millätavalla ne teijän "sivurintakivut" oikein tuntuikaan..?

Aaa,Caktuksen kanssa linjoilla!
Siis mullakin on noita kenkiä aika paljon...mutta niin myös miehellä,ehkä jopa enemmän!!Eli voit kuvitella miltä näyttää meidän eteisessä/vaatehuoneessa :-D

Huhhuijaa Caktus! Luulin että mulla on paljon kenkiä, mutta en kyllä pääse lähellekään noita lukemia! :) Kenkäkauppoja oli paljon, mutta paikallisten naisten kenkämaku eroaa aikalailla omastani. Sama homma Tallinnassa ja Thaimaassa, kenkiä pilvin pimein mutta eipä juuri mitään minulle. Mullakin on normijalka 37-38 eli kokoja kyllä löytyy. Riikassa oli paljon saappaita. Siis TOSI paljon ja kyllä mä saappaista tykkään, mutta niille ei nyt ollut tarvetta. Olisin kyllä ostanut, jos olisin löytänyt jotkut kivat matalamalla korolla. Ihaillen/kauhulla katsoin, kun paikalliset kipitteli sellaisilla stilettikoroilla että huh huh. Minun onneni että paikalliset naiset ovat korkokansaa, nimittäin Converset olivat yli puolet Suomen hintoja halvemmat ja niitä ostin kolme paria. :)

Mitenköhän kuvailisin näitä rintakipuja Fannylle... Rinnat ovat siis nykyisin ympäriinsä kipeät, mutta nännit ei mitenkään ihmeemmin. Aluksi oli enemmän kipeyttä sivuilla ja alhaalla. Lisäksi rinnat tuntuvat tosi painavilta. Ne ovat kipeimmillään illalla ja yöllä. Äh, en osaa selittää tarkemmin...

@ Aava: :D

Sitä minäkin olen ihmetellyt että miten Tallinnassa naiset pystyy siellä mukulakivikaduilla kävelemään stilettikoroilla... Kyllä minäkin niillä pystyssä pysyn tasaisella, mutta en ikinä mukulakivellä.
Koko 39 on siinä mielessä hyvä että näytöskengät on usein just 39, joten saa halvalla kerran käytetyt kengät :)

Koska Minsku meinaa testata???