VIILAAJAT 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Realisti:kirjotin sinulle jo pitkän vastineen,mutten lähetäkään sitä.Sanon vaan,että älä kommentoi asioita,joita et tunne!Et tainnut esim.huomata,että olen ollut raskaana ennenkin.Saatan siis tietää miltä se tuntuu...
Realisti tässä vaiheessa toki osaan jo olla,mutta negatiiviseksi en aijo koskaan muuttua!

Fanny

Voih, mä niin toivoin! :( Meillä alkaa olla tosi vaisua tuolla odottajissa kun entu ja ilona on synnytyspuuhissa ja varmaan siirtyvät sitten vähitellen vauva-arkikuvioihin. Mutta nuo hoitoasiat kyllä kuulostavat varsin mukaville, saa vähän lisätehoa touhuun ja seuraillaan samalla kans, että mitkä vaiheet todistettavasti pelittävät. :)

Inkku, kahdeksastoista viikko käynnistyi!

Fannylle suurensuuret pahoittelut.Mä oisin niin halunnu et teillä ois tärpänny...En tiedä lohduttaako teitä yhtään,mut musta tuntuu et nyt kun teillä seuraavaks alkaa hoidot niin on ehkä taas uutta toivoo yrityksessä...Jännät kuukaudet edessä ;)

Pitäs lähtee töihin -aargh!Jotenkin lauantai-aamut on paljon vaikeempia kuin arkiaamut... :(

Voi Fanny, mä olin niin varma, että teillä ois nyt tärpännyt... pahoittelut ja lohtuhali! Oon täällä peukalot ja ukkovarpaat pystyssä että inssi onnistuis.

Aava, mä pidän tätä ihan vaan sun aiheuttamana että keikun täällä tähän aikaan :) kello ei ole vielä edes 7! No menin mä jo kymmenen jälkeen nukkumaan, eli tulihan sitä jo nukuttua. Just lueskelin kiinalaisen terveydenhoidon kirjaa, jossa sanotaan että unirytmin tulisi olla säännöllistä, pitää nukkua sopiva määrä ja sopivaan aikaan. Joten mun sopiva aika taitaa loppu viikonoppunakin ennen seitsemää :)

Pikkumyylle tsemppiä työpäivään, ja muillekin jos töissä tätä päivää vietätte, muille sitten hyvät viikonloput!

Caktus

Fanny, pahoittelut. :( Ainakin sinulla on asenne kohdalllaan, muuta ei voi sanoa. Tsemppiä!

Ja Caktushan se siellä ennen seitsemää! Arvasin. :) Minulla on ystävä joka on aivan kuin sinä tuon heräämisen kanssa, viikonloppuisinkin seiskalta viimeistään ylhäällä. Raskaana ollessaan hän mm. heräsi aamuisin ompelemaan tulevalle babylle kaikkea kivaa kun mies vielä nukkui. Minä olisin kyllä iloinen jos tuohon pystyisin, saisi koko viikonlopun tehokkaasti käyttöön. Pikkumyylle jaksamista töihin!

Eilen sain tikutettua elämäni ekan oviksen! Tai siis LH huipun, mikä nyt onkaan. Verikokeestahan se sitten viikon päästä selviää, oliko ovista vaiko ei. Joka tapauksessa tuuletin kuin viimeistä päivää, miehellä oli hauskaa. :D

Rentouttavaa viikonloppua!

Kiitos kaikille lohdutuksesta!
Verta tulee kuin saavista kaatamalla ja muuta materiaa kans,joten lääkärikin jo oli sitä mieltä,että jotain tule pois.
No,enskerralla parempi onni!

Fanny, eli paiskattiinko sua nyt sitten toisella km.lla... voi itku...

Aava, kai sä myös hyödynsit sen tikutuksen tuloksen, etkä vaan tuulettanut :)

(.) mä yritän saada tätä omaa kroppaani jollain lailla normalisoitua, mitä se sitten tarkoittaakaan tässä tilanteessa, että ois jotain ideaa sitten sitä ivf.ää ruveta tekemään. Sain siis käskyn omalta gyneltä pitää taukoa pillereistä ja aloittaa vasta sitten uudelleen kun kaikki vuoto on loppunut, ja arvatkaa vaan kuinka paljon tulee tavaraa kun oon nyt sieltä toukokuulta asti syönyt pillereitä tauotta... ihan järkkyä, ja ihan järkkyjä on myös vatsakivut, niin hirveitä kouristeluita ettei ole tosikaan. No onneks ei ollut juurikaan ohjelmaa tälle viikonlopulle niin voin maata kippurassa ja valittaa.

Caktus, vielä ei väsytä :)

Fanny, otetaanko hoidoissa nyt jotenkin erityisesti huomioon nuo kaksi keskenmenoa? Siis esimerkiksi jollain hormonitoimintaa tukevalla lääkityksellä tai muuta? Koita jaksaa.

Caktuksenkin tilanne kuulosta hurjalle. En ole ajatellutkaan, että jos syö pillereitä pitkään ilman taukoa niin sitten menkat on noin tuskaiset. Kai olet kokeillut aina takuuvarmasti toimivaa lääkettä, viiniä ja suklaata?

Ovis on niin hyödynnetty, mutta ehkä kerran vielä. Huvin ja urheilun vuoksi. :)

Aavalle onnittelut ovisplussasta!

Mä en nyt tiedä et oliko se mun ovis ti vai pe kun molempina oli nipistelyä ja kipua alavatsassa ja limailua on ollut koko ajan...tosin se tissikipu tuli ti ja on alkanu laantua loppuviikosta, eli oisko se sit voinu olla sillon alkuviikosta se ovis? Hyvä ois jos ois ollu, kun oon sitä vähän miettiny et onko mulla liian lyhyt se luteaalivaihe...

Caktukselle ja Fannylle jaksamista!

Moi!

Caktukselle voimia kipuihin,tiedän miltä tuntuu!!Ota viinaa,jos ei lääkkeet tehoa-sanoi mun äiti :-D

(.)Tää jälkimmäinenhän nyt ei ole varsinainen keskenmeno,kun menkat oli "myöhässä" vain päivän.Ja verikokeissa todettiin mun hormonien olevan oviksen jälkeen hyvät(ja limakalvon myös),joten ei kai tässä todella muuta ole kuin huonoa tuuria :(
Itseasiassa tuntuu uskomattomalta luksukselta,että päästään tohon inssiin ihan heti!Tunnen huonoa omaatuntoa esim.sun Caktus puolesta,jotka vaan odottaa... :(

No,tiistaina sitten alotan ne Clomit.Ikinä en ole tällasia syönyt...Oliko muuten muita käyttäjiä?Haikkis ainakin oli.Onko väliä mihin aikaan ottaa?(,unohdin kysyä)

Ovislaisille onnea metsästykseen!

Entu on saanut tytön!!!

Kiitos myötäeläjille! Rupeaa jo huumori loppumaan kun mikään särkylääke ei auta, vaikka vetelen mitä tahansa kolmiolääkkeitä niin ei... kouristaa ja vihloo vaan. Tarvii varmaan ruveta harkitsemaan jotain vaihtoehtoista hoitomuotoa, taidan soittaa huomenna ajan lymfaan kun vatsa on ihan kivikova noista krampeista. Ja noiden kolmiolääkkeiden takia en oikein uskalla viiniä tai viinaa ottaa :/ suklaa ei auttanut, sitä toki yritin jo :)

Fanny, älä mun takia huonoa omaatuntoa pode, oma valintahan tämä on. Eli päätettiin miehen kanssa katsoa ensin toi julkinen puoli ja miten homma siellä toimii. Tosin mulla on niin lyhyt pinna, että jos rupeavat pitkällä kaavalla hommaa tekemään, niin minä marssin aika nopeasti yksityiselle. Mä kun en kuitenkaan voi kovin pitkään olla ilman pillereitä kun on vaarana että endo taas villiintyy, niin ois vähän pakko nopeampi kaava. Ja varsinkin jos Tehyn irtisanoutumiset kovasti meinaa asiaa viivyttää niin puhelin on aika nopeesti kourassa ja soittoa Felicitakseen.

Jos sitä vaikka nukkumaan sitten...

Caktus.

Esittelylista:

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy28 27/29, 02/07, Pirkanmaa
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 14.10.2007
Kirppuli
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona 27.10.2007
Minja
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.08(LA varmistuu joskus)
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

Esittelylista:

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy28 28/29, 02/07, Pirkanmaa
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 14.10.2007
Kirppuli
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona 27.10.2007
Minja
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.08(LA varmistuu joskus)
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

Huomenia!

Kuulostaapa Caktus kamalalle noi sun kivut -jaiks!

(.) Luulisimpa et ovis on ollut joten siirytään nyt sit vaan oottelemaan mitä tapahtuu...Toivottavasti loppuviikosta on niin paljon tekemistä et ei kerkee piinata itteensä kaikilla keksittävissä olevilla oireilla...

Mukavaa maanantaita kaikille!

heti omaa napaa: juttelin just oman gyneni kanssa näistä kivuista ja se totes että nyt on liian monta liikkuvaa osaa, että tehtäis mitään. Jos hormoonipolin ekaan käyntiin ois pidempi aika niin hän määräisi keltarauhashormoonia, tai Synarelaa, mutta kun käynti on niin lähellä niin nyt ei aleta kikkailemaan mitään. Otti vaan osaa kipuihin, sanoi että ne johtuu siitä kun olen niin kauan syönyt pilleireitä ja nyt kun on tauko niin munasarjat "herää henkiin". Mutta on tää ihan kamalaa, tunnin päästä menen työterkkarille hakemaan saikkua, en vaan pysty olemaan töissä.

Anteeksi, en nyt pysty muuta...