VIILAAJAT 36

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poskiontelontulehdushan se oli...blääh! No, nyt pitäis olla lääkitys kunnossa ja jatkan vielä muutaman päivän lepäilyä kotona. Ja toivon totisesti et tätä ei jatku kahta viikkoo, voi Aava-parka...

Otitko Aava tavallisia vai digitestejä? Mä tilasin ne clearbluen digitestit mammaksin kautta, ovis+raskaustestipaketti tais olla 60e. Kyllähän se kirpasi,mutta toisaalta eipä sit tarvii arvuutella.

Mulla on kans heitelly kierrot 23-31. Tikuttelen vähän satunnaisesti, en joka päivä, kun ei voi tietää et miten pitkä kierto on tulossa. Tässä kierrossa taisin tikuttaa eka kerran kp 11, sit siitä joka toinen päivä... Siks kävikin sit niin et bongasin oviksen vasta toisena hedelmällisenä päivänä (mun käsittääkseni sen digitestin pitäis näyttää plussaa kahtena hedelmällisimpänä päivänä ja mä testasin ti negan, to plussan ja pe negan...).

Sinuna ehken tikuttasin siis ekan kerran sen mukaan mitä neuvotaan tolle sun lyhimmälle kierrolle...

Hyvä Pikkumyy, että taudin syy selvisi. Ja suosittelen tosiaan lepoa, erityisesti urheilusta. Mies on mm. pelaillut futista ja kun antibioottikuurin piti eilen loppua niin huomasi, että "kappas, neljä nappia vielä ottamatta". Voi argh noita miehiä!

Otin digitaalisia testejä kun olin ymmärtänyt, että ne olisivat helpompia käyttää. Ajattelin juuri kuten sinäkin: pirun kallista mutta loppupahan arvailu (toivottavasti). Kiitos neuvoista ja pikaista paranemista! :)

MOikka!! :).."Pitkästä aikaa" linjoilla ihan ajan kanssa...

Voi viheliäinen tuota flunssaa, yks jos toinenkin tuntuu saaneen osansa siitä!
Minä vielä onneksi oon siltä ainakin toistaiseksi välttynyt!

Juu, oikein kivalta kuulostaa tuo kimppahytti seuraavaan junaan ;)
Omalta kohdaltani täytyy myöntää että vaikka bongasin oviksen, sen hyödyntäminen jäi kyllä aika heikolle... Nimittäin torstaina bongasin sen "haamun" tai voi kai se olla varmakin, niin sen jälkeen on ollut aika hiljaista tuon hemppistelyn osalta! Tosin, silloin keskiviikkoiltana/yönä saatiin kyllä simpat talletettua, joten nyt peukutetaan vaan sille että ne olis tarpeeksi "äkäisiä" ja olisivat sinnitelleet hengissä pari päivää ;)

Tuo on kyllä kumma kuinka jotkut ihmiset pitää raskautumista niin itsestäänselvänä, nekin jotka ovat jo omia lapsia saaneet..
Ei kai se voi olla niin että kaikilla heillä raskautuminen on tapahtunut lähes ajatuksesta, siltä se meinaan välillä tuntuu! Voihan se olla että sitä on itsekin herkemmällä mielellä kaikesta siihen liittyvästä, mutta kyllä sitä kuulee jos jonkinlaisia töksäytyksiä aiheesta..
punakiro.gif

Johan ovat aikaisin Minskun töihin laittaneet..huh, huh!!!
Muistahan ottaa rauhallisesti :) ..kuten myös Caktus :D

Hirmuisen kovasti
peukut.gif
ja
l2.gif
kammarin puolelle KAIKILLE viilaajille ;)

-Nella-

No ei tämä nyt kerralla tunnu menevän, ei sitten millään...

Aava, harmitukset menkoista :(
Mutta ihanaa shoppailumieltä...toivottavasti sun tän kierron jälkeen tartte lohtushoppailulle lähteä ;)

Roikun nyt sit jatkuvasti täällä linjoilla, kun ei oikeen oo muutakaan tekemistä...

Joo kyllä mä jätän nyt urheilut muuten väliin, mut oon käyny lyhyillä rauhallisilla kävelyillä koirien kanssa. Mut jumpat ym saa oottaa et oon taas terve. Toivottavasti Aavan mies on tervehtyny vaikka on jääny nappeja ottamatta ;)

Löysitkö Aava mitään kivaa shoppailtavaa?

Mä oon nyt viimeaikoina nähny ihan hirveesti vauvaunia... Unissa mulla on aina joku vajaa vuoden ikänen tyttövauva jota sit hoitelen ja työntelen rattaissa ym... Tai sit oon ostelemssa kaikenlaisia potkupukuja ym. ym... Oon sen verran himoshoppailija, et pahoin pelkään et voi vähän ryöstäytyä homma käsistä jos ja kun sen plussan joskus saa siihen raskaustestiinkin ;)