VIILAAJAT 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinressa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prinressa..

Vieras
ESITTELYLISTA:
Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, km 05/07 Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Hema
Minja
Elviira

JÄNNÄYSLISTA

11.7 (ke) Nella26 ???
12.7(to) pimmu
19.7 pikkumyy27
17.7 (ti) Titta25
26.7 to Inkku78
26.7. jossukka81
1.8. (ke) Aava80 ?
1.8. (ke) Prinressa
17.7 (ti) Titta25

(.) Oon taas tosi väsy kun työt alko. En tiiä mistä johtuu... Oon muuten päättäny loman loppumisen kunniax alottaa uuden ruokavalion. Heh. Oon jättäny siis kaikki herkut pois. Limut yms... Välillä hammasta kiristäen... Olossa ei muuten mitään erityistä. lämmöt vähän koholla. Ollaan ahkeraan viilattu miehen kanssa. Saa nähä tuottaako tuloksia. Kierto tuntuu vaan niin pitkältä...

Prinressa taas...

Huokaus... minun tämän päivän kp28/28 onkin näköjään oikeasti kp1/28. Tuhruilu alkoi jo viikonloppuna ja tänään sitten täysi rähinä päällä. Taas alkaa laskut alusta. Taitaa olla aika tarkalleen vuosi yritystä takana.

Eipä ole mieli korkealla ei...

Hei Prinressa.

Lääkärissä käyty on juu ja PCO todettu sekä kartoitettu kierto ja todettu että en ovuloi. Tulin kuitenkin sitten keväällä ihan yllättäen raskaaksi... mutta sitten tulikin keskenmeno, ilmeisimmin tuulimuna. Eli nyt sitten ollaan taas lähtötilanteessa. Tarkoitus on odotella loppuvuoteen ja jos mitään ei kuulu niin sitten aloitetaan clomit.

Varmasti tuo sinun terveyskuuri on parasta mitä vauvanteossa voi asiaa auttaakseen itse tehdä. Paljon plussapeukkuja sinulle!

Pahoittelut Titalle :( on se kumma ettei siihen totu ikinä!

Meidän kuntokuuri+metut on aiheuttaneet sen että kiloja on karsissut reilu 10!! No ollaan vielä ihan normaalipainoin rajoissa, mutta ei tässä hirveesti sais enää laihtua.
Tuosta pcosta tulikin mieleen että siellä naistenklinikalla kun käytiin niin se oli ehdottomasti sitä mieltä ettei minulla mitään pcota todellakaan ole... No niin, että sellasta.
Kurkku on kipeä ja peitteitäkin näkyy, nenää kutittaa. Pitäisi vielä pysyä loppuviikko terveenä kun on lomaakin ja sairastaa vasta sitten tulevalla viikolla, saa nähdä miten käy.

Titalle... Nyt muistelen että taisitkin kirjotella aikasemmin tuosta PCO- jutusta ja tippumisesta lapsettomuushoito jutuista. Pahoittelut kuitenkin tädin saapumisesta...

Eli meilläki sitte varmaan venyy toi hoitoihin pääsy jos ei tärppää uudestaan kun tulin kuitenki raskaax kanssa toukokuussa ja meni kesken. Oli tarkotus elosyyskuussa mennä lääkäriin jos ei mitään tapahdu niin tuskin tutkii nyt sit mitään ainakaan julkisella puolella. Silloin kun hain terolutteja lääkäri vain sano että ruvetaan tutkimaan jos ei raskautta kuulu syksyyn mennessä. Eli saadaan taas yrittää ainakin varmaan ens kevääseen. Noh elämä on..

Puhaltelen kovasti plussatuulia kaikille ja koittakaahan viilailla niitä lypsyjakkaroita...

Prinressa

Voi pikkuruinen pikkumyy parka :(

Mä oon täällä kauheessa taudissa, kurkku kipeö, kuumetta, nuhaa ja välillä on pakko oksentaa kun valuu limaa niin paljon mahaan. En ole vielä päättänyt pitäisikö mennä lääkäriin vai ei, pitää tehdä vielä tän päivää kuumetilastoja ja tehdä sitten ratkaisu niidne perusteella.

Sain muuten minäkin ajan sinne operaatioon, elokuun viimeiselle viikolle.

m

Pahittelut pikku myylle, ja hyvä juttu minerva et operaatio on noinkin pian... reilu kuukausi vaan odottamista.

Mullakin on ollut jotain flunssan tapaista, mutta luulen että se oli se lentokone joka sen on aiheuttanut, niin ja ilmaston muutos...

Meillä pitäisi nyt heilutella peittoja, mutta kumma juttu kun ei oikeen nappaa... Kai pitäisi vaan jaksaa innostua. Jos nyt muutamana päivänä tässä heiluttaisi, kun ei oo oikeen muutakaan tekemistä. Oli tossa alkuviikon kummilapsi kyläilemässä ja on se söötti 5kk vanha ihanuus... mutta tuntui tosi isolta sen kaverin 3viikkoa vanhan vauvan rinnalla... Nyt jatkamaan salkkareita...
Joppuli kp 12/ 24-34- Aika epäsäännölliseksi on noi mun kierrot hypänneet!!!!

Minsku, hyvä että sinäkin sait ajan noin pian! Ollaan sitten lähes samoihin aikoihin operaatioissa. Jatkon suhteen te tosin olette paljon edellä kun käsittääkseni me saadaan se lähete lapsettomuuspolille vasta sitten leikkauksen yhteydessä tai jotain, mutta ainakaan vielä sitä ei ole.

Muille plussatuulia! ja pahoittelut niille keille täti on kurvannut kahvittelemaan...

Mukava kuulla että Minsku ja Cactus ovat saaneet ajat lekurille :)

Täällä odotellaan kovasti loman alkua...
Tässäkin mielessä on kyllä pitkä aika odotella ja tuntuu että aika todellakin matelee..
Täti on kutakuinkin vierailunsa tehnyt, en toivota tervetulleeksi lähiaikoina!! ;)

Plussatuulia,

väsynyt Nella

12.7(to) pimmu
19.7 pikkumyy27
17.07. (ti) Titta25
23.07. (ma) minerva77
26.07. (to) Inkku78
26.07. (to) jossukka81
01.08. (ke) Aava80 ?
01.08. (ke) Prinressa
15.08 (ke) Nella ???

Lisäsimpä itsenikin tuohon listalle roikkumaan :)
Fannylta odotan kovasti kuulumisia, huu huu

Täällä edelleen jännitellään. Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan.. Testiä en vielä uskalla tehdä, on ollut menkat meinaa aikasemmininkin 2 vkoa myöhässä, ilman sen suurempaa syytä. Elikkä ainakin viikon vielä odotetaan, sitten vois ehkä sen testin ostoa harkit..

Minerva, sanottiinko sulle mitään, että missä vaiheessa kierron pitäisi olla leikkauksessa? Se kätilö joka mulle soitti sanoi että pitäisi olla menkat just olleet, kun leikkaus tehdään, eli jotain kp 6-8 pitäis olla leikkauspäivä. Toivottavasti selviää jotain lisää kun on vielä se tapaaminen leikkaavan lääkärin ja nukutuslääkärin kanssa kuun puolessa välissä...

Caktus: sanoi juuri noin että heti kun menkat on ohi, eli ensimmäisen vuodottaman viikona aikana. Jos vähäänkään päivät siirtyy että menkat alkaa aikaisemmin tai myöhemmin on heti soitettava sinne! Mulle se laski ton päivän, näin nopeesti oisko kp10? Kai se idea on kuitenkin siinä että se tehdään ennen mahdollista ovulaatiota, tosin syytä siihen en tiedä...
Mä en saanut tietää vasta kuin päivän, kai siieltä postista jotain tulee? Caktus onko sua aijemmin nukutettu?

No niin sillä aikaa kolahti posti luukusta kun kirjoitin ja siellä se kauan odotettu kuorikin oli. Näemmä menen vaan aamulla ensin labraan ja sieltä sitten osastolla, aikaa ei ole koska leikkaavat.

Moi pitkästä aikaa!!

Nyt vähän kiirus,mutta tilannekatsaus:

Menkat tuli,mutta erittäin omituiset!Lämmöt tosiaan laski vasta myöhemmin,verta tuli sitten aivan kaameesti.Kp 3 oli sellasta kummaa "supistelus"ja sen seurauksena siteessä sellasia klänttejä!Oliko siellä sittenkin jotain tavaraa... ?
No,nyt on jo kumminkin kp11 ja eteenpäin mennään!

Ihanaa Minsku,että sait ajan noin pian!!Ja ei sitten enää laihduteta ;-)

Paremmalla ajalla enemmän,

Fanny kp11/? (viimeksi oli 36,joka mulle kyllä tosi paljon..)

Moi,tässä vielä lista.Laitetaan nyt maksimin mukaan...

12.7(to) pimmu
19.7 pikkumyy27
17.07. (ti) Titta25
23.07. (ma) minerva77
26.07. (to) Inkku78
26.07. (to) jossukka81
01.08. (ke) Aava80 ?
01.08. (ke) Prinressa
13.08. (ma) Fanny
15.08 (ke) Nella ???

Mulla otetaan labrat silloin edellisellä viikolla kun meen vielä tapaamaan lekureita. Ei ne ikinä anna tarkkoja aikoja, kun eivät tiedä kauanko leikkauksissa kestää ja jos tulee jokin kiireellinen väliin, jolloin leikkuri on varattu siihen. Tekevät leikkaukset aamupäivän aikana (muistaakseni eka alkaa kasilta), koska potilaat on kuitenkin syömättä edellisestä illasta, ettei tule liian heikkoa oloa, siihenkin kyllä auttaa kun laittavat tipan. Ihme juttu, suolaliuosta valuu suoneen, mutta nälän tunne mahasta lähtee silläkin... Ei muuten ois eka kerta kun potilas on jo leikkurissa ja kärrätään sieltä ulos ja leikkaus siirtyy potilaasta tai lekureista riippumattomista syistä.

Juu, on mut nukutettu aikaisemmin, ja voi hitto että oli kamala kokemus, oli ihan törkeen paha olo, ja heti kun yritin nousta ylös niin oksensin, ja sitä jatkui koko se päivä, joten en päässyt illalla pois, kuten tähystyksissä yleensä, vaan pitivät mut yön yli sairaalassa. Normaalistihan pääsee pois kun pystyy itekseen käymään vessassa ja kävelemään, mä en pystynyt kun tipahdin saman tien. Senpä takia meinaan nyt sanoa nukutuslääkärille että käyttää jotain muita mömmöjä, eiköhän se näe mun papereista mitä edellisellä kerralla on käytetty kun kuitenkin edellinen kertakin oli HUSin sairaalassa.

Tämmöstä omanapaisuutta ja Minervan-napaisuutta tällä kertaa :-) Huomenna lomalle, jee! Tai on tää viikko jo ollut lomaa, mutta kotiseuduilla vietetty tämä viikko, ja huomenna reissuun. Poistun siis viikoksi, pitäkäähän ketju virkeänä ja tikutelkaa niitä plussia!

Caktus

Moi!

Tulin vaan hehkuttelemaan,että olen havainnut OVISLIMAA!!Ja nyt on siis vasta kp11-jeeeeeee!!Tarkottanee sitä,että mun kierrot on palaamassa normaaliin lyhyempään pituuteen.Olenpa onnellinen!!
Kuulin just kaamean jutun-tänne sen voi purkaa.Yhdellä meidän tuttavapariskunnalla,joilla ollaan epäiltykin olevan vauvanhankinta päällä,on ollut ihan kamala tilanne.Rouva oli saatu ivf-hoidolla raskaaksi (jo) viime lokakuussa,josta me ei tiedetty mitään.Toukokuussa heillä piti olla isot tuparit,jotka peruttiin viime tipassa vedoten rouvan vakavaan sairastumiseen.Kun kyseltiin,kerrottiin sieltä,että jotain veriarvojuttuja.Nyt kuulin,että rouvalla oli ollut niin pahoja ongelmia maksa-
arvojen kanssa,että raskaus oli jouduttu KESKEYTTÄMÄÄN!Ja vauva olisi siis syntynyt (kai)tän kuun alussa!Ihan hirveää,sehän on ollut jo ihan kamalan pitkällä.Tulin todella surulliseksi.
Niinkun aikasemmin olenkin jo sanonut,mekin suunnataan kohti hoitoja,jos nyt tää viimeinen mahis(=tämä ovis)ei tärppää.

Kaikesta huolimatta iloinen Fanny kp11/31(se olis ideaali)

Hyvää lomaa Caktukselle!!
Mut on nukutettu kahdesti ja voinut molempien kertojen jälkeen nukutuksen puoleseti ihan hyvin. Tosin olkapääoperaation aikana olin jäähtynyt pikkasen, muistan kun heräsin ja itkin ettei se tärinä lopu kun on niin kylmä hoin vain hoitajalle en voi lopettaa sitä :) Kurkkuleikkauskin sujui ihan ok, paitsi että se kipu oli järkyttävä ja sitä kesti 3 vkoa ja jouduin palaamaan sairaalaan tiputukseen. Päiväkirurgiasia toimenpiteitä ovat olleet noi kaksi aijempaa, mutta kumpanakin kertana olen joutunut viettämään yön sairaalassa koska leikkaus on venynyt niin pitkälle iltapäivään etten ole ollut tarvittavaa tuntimäärää hereillä. Mua ennemän jännittää tuo katetrointi puoli, osaako kukaan kertoa siitä??

Iloitsen Fannyn puolesta ihanan limaisesta oviksesta, jeeeee!!! Ihan järkyttävä juttu tapahtunut teidän tuttavapariskunnalle, huh huh. Kyllä vetää hiljaiseksi, aina omat ongelmat tuntuu (ei välttämättä kuitenkaan ole) niin kamalan ylitsepääsemättömiltä, eikä osaa ymmärtää mitä toisilla voi olla. Kamalan surullista.

Minä täällä vehtaan vaan mun sarvikuonon kanssa (suosittelen edelleen kaikille, joilla nuha- tai poskiontelovaivoja), on se kumma vekotin. Käytän sitä niin paljon mielummin kuin antibiootteja jotka laittaa koko kropan ihan sekaisin :)

Aurinko paistaa ja lomapäivät hupenee, maanantaina pitäsi olla jo täydessä iskussa töissä (hui). Taidan lähteä pikku shoppailuretkelle ja katsoa samalla saisiko vielä yhden satsin mansikoita hankittua.

minsku taitaa olla kp 27/28-30??