Superpeukut Elviiralle, tulet sitten heti raportoimaan tänne, joohan??
Fanny kirjoitteli ennen juhannusta noista vauvauutisten kuulemisesta ja tuntui kyllä tutulta. Meidänkin lähiympäristössä on ollut tasaisesti ja paljon vauvauutisia (viimeeksi viime viikolla). Jotenkin nousee kyyneleet silmiin aina sellaisen kuulemista,
osittain ilon, osittain oman navan harmituksen takia. Ei olla siis
kenelle vielä kerrottu meidän projektista, joten uutisia on joutunut
itse hiljaa sulattelemaan. Onneksi te ootte olemassa! Tuntuu, että jos sen sanoo ääneen, niin haave rikkoutuu
Mulla meni kanssa Aavaa lainatakseni kierto ihan hukkaan. Että kerran päästiin yrittämään aika alussa, kunnon ovista en oikein edes bongannut. Toisaalta olen nyt tässä parin viikon aikana nähnyt pari unta siitä, että olisin raskaana. Viimeksi vielä herätessäkin oli tosi vahva tunne siitä, että raskaana ollaan. Eihän siihen tietty tarvita kuin se yks kerta just oikeaan aikaan, mutta toisaalta, on tässä tissejä taas kivistelly niin paljon, että täti on varmasti tulossa käymään ihan tällä viikolla (Kiva, että ilmottelee etukäteen tulemisistaan

.
Olenkin siis jo suunnitellut ens kiertoa: ajattelin käydä nyt ostamassa sen ovistestin (jäi kammo siitä gynen maininnasta, ettei silloin kerran ollut ovulaatiota) ja sittenkään jos ei tärppää, aloitan seuraavalla kierrolla Terolutit (nekin on siis ollut jo kaapissa muutaman kk:n, mutta en heti halunnut niitä ottaa, kun halusin kokeilla ihan luomuna). Näillä siis eteenpäin.
Kovasti paljon voimia kaikille yrittäjille ja niille, joilla vielä
jonkin verran kestää