VIILAAJAT 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikein hauskaa juhannusta kaikille ja ihanaa lomaa niille joilla se nyt alkaa! Pitää alkaa tästä kasailemaan mökkivarusteita (toppatakki, pipo, sähköpatteri, sadetakki, lapaset...;), kohta lähtö! Toivottavasti rentouttavan juhannuksen jälkeen täällä käy hirmuinen plussapuhuri! :)

IIIIIIIIKK!!Olen missannut minne Minsku on menossa-oliko se Kroatia?Ihanaa matkaa kumminkin ja tuohan se plussatikku kotiin sitten!!

Kiitos Inkku valistuksesta!Siis on syytä tietää jo edellisessä kierrossa,että meinaa testejä ottaa,kun on noin alkukierrosta noi toiset.

(.)Limaa,valtavasti limaaaaa!!:-D Mutta otetaan ilolla vastaan!!Kun tuliskin se klassinen juhannusvauva ;-)

Mekin karataan mökille,eli kaikille IHANAA JUHANNUSTA!!

Fanny kp19/34

Ihanaa juhannusta teille kaikille viilaajille,

Ystävän vauva näki tänään päivän valon vihdoin ja viimein 16 päivää yliaikaisena, eikä olisi vieläkään lapsi itse tullut vaan jouduttiin leikkaamaan. Mutta äiti ja vauva voivat hyvin, On tämä ihanaa... Kohta varmaan lähtö katsomaan pikkuista ja isin kanssa sitten illalla juhlistamaan uutta ihmeellistä ihmiselämää.

Nyt kaikille ne legendaariset juhannusvauvat, niin että plussa tuulia.

monskulle oikein hyvää matkaa ja auringon paistetta, onneksi kohta pääsee itsekin...
Joppuli kp 9

Oikein hyvää ja plussa rikasta juhannusta kaikille viilaajille.

On täällä kaupungissa kyllä tosi hiljasta kun kaikki on lähteny jonnekkin mökkeilemään..

Prinressa kp 31/?

No nyt on juhannukset juhlittu ja arki palaa...
KYllähän se vaan niin on että juhannuksena tuota alkomahoolia tulee nautittua reilumman kanssa, ainakin määrällisesti, mutta kun tietää rajansa niin eipä ole huono olokaan!!!
Ja tottahan se mukavaa on nauttia auringosta ja hyvästä seurasta, hyvän ruuan ja juoman kanssa...
Mieluusti vaihtaisin ton alkoholin kyllä pyöristyvään vatsaan...
(muusta kuin syömisestä johtuvaan) :D

Nyt suihkuun ja ulkoileen...

-Nella-

kp 34/31-32.. eeei jännitä, eeeeeeeii... korvat heiluu.. millä sais ajan kulumaan??? Yritän selvitä loppuviikkoon asti jos ei ala, niin ei sitten toivottavasti tarttis negaa katsella:)

No nytpäs on Elviiralla jännät paikat.. Plussatuulia puhaltelen... puuuuuuuuhhhhh.

(.) On jotain pieniä toive ajatteluja täällä vaikka tiiän että kierrot voi heitellä keskenmenon jälkeen minne sattuu.. Mut tänään ois pitäny alkaa menkat mut ei näy eikä oo sellasia tuntemuksiakaan. Viime viikolla vai toissa viikolla särki jalkoja samalla tavalla kun plussa kierrossa n. viikkoa ennen plussausta. Siis mahdollisuudet on hyvin pienet sillä olemme käyttäneet vaan keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä koska ei kiinnosta mitkään kondomit, mies inhoaa kun on niin räpeltämistä kuulema. Noh aika näyttää. Tiedän myös sen et yx kierto ois hyvä odottaa mut en usko et mitään haittaakaan on jos on tärpänny. Tässäpä tätä mun tän hetken kierron kuulumisia.. Oho tänäänhän on jo kp34. Noh odottelen rauhassa ainakin heinäkuun puoleen väliin ja jos ei kuulu niin testailen ja sitte varailen lääkäriin aikaan et saan taas teroja joilla sais ainakin tädin tulemaan.

Prinressa joka yrittää herätellä toivoa vaikka sitä tuskin on kp34/32

Elviira, mää jännään tosissaan sun puolesta!!!!!
TOIVOTTAVASTI olis tärpänny!!!! bdbdbdbd

Ja Prinressa, sehään olis mahtava juttu jos olis tärpänny noin pian!!!
ISOT PEUKUTUKSET SULLE KANS!!!! :D

Taidampa itsekin lähteä miestäni viettelemään, koska ei se taida vain
toivomalla plussakeiju tänne löytää.. ;)

-Nella, kp14-

Oijoi tätä juhannuksen jälkeistä elämää... Krapulahan siitä mökkireissusta tuli, mutta oli kyllä niiiiin hauskaa! En ole aikoihin nauranut yhtä paljon kuin viime päivinä. :)

Ja täälläkin on jännää elviiralla ja Prinressalla! Kivaa! Itse asiassa meillä on kaveripiirissäkin jännät paikat, huomasin mökillä että yksi tyttö joi vain alkoholittomia siidereitä ja oluita... En viitsinyt kommentoida mitään kun tiedän, että hänellä on keskenmeno takana. Toivoisin niin kovasti heille onnea vauva-asioiden suhteen tällä kertaa!

Omalta osalta tämä kierto meni ihan hukkaan. Tosi tylsää. Jos nyt taas jotain positiivista haetaan, niin ainakin ovis näyttäisi olevan tunnistettavissa. Tosin sehän selviää virallisesti vasta parin viikon päästä, mutta ainakin limaa oli ja rutkasti. Olisikohan greippimehulla ollut tuohon vaikutusta? Harmi vaan, että juuri kriittisillä hetkillä mies oli toisella puolella Suomea. Päivitelen jännäyslistan omalta osaltani, tässä kierrossa ei tarvitse jänskätä.

Nyt pari viikkoa töitä ja sitten pidempi loma! Mitenköhän sitä jaksaisi motivoitua työntekoon...??

JÄNNÄYSLISTA

20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77
27.6. (ke) pikkumyy27
7.7. (la) Fanny
11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
24.7.? Elviira80
25.7 ke Prinressa
1.8. (ke) Aava80 ?

Juhannus tuli täälläkin juhlittua ja täytyy sanoa, ettei vanha enää jaksa juhlia aamuun asti. Puoli kolmelta tuli niin tajuton väsy, et oli pakko jättää leikki kesken ja painua koisimaan.
Meillä kaveripariskunta ilmoitti just viikko sitten perheenlisäyksestä ja vauvakuume senkuin vaan kasvaa. Jos sais miehenkin innostumaan asiasta. Vaikka oikeessahan tuo lienee, että olis jöärkevämpi rakentaa talo ensin kuntoon ja vasta sitten miettiä lisääntymistä.
Elviira et sä voi millään jättää testaamista loppuviikkoon, mähän kuolen tänne tiedonjanoon ennen sitä. Olen aivan saletti, että nyt on tärpännyt kunnolla.
Ja jotenkin on sellainen kutina et Prinressalla olis myös tärpännyt heti putkeen uudelleen.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tulkaas nyt päästämään mut tuskista ja testatkaa hyvät ihmiset =)

Ei näy tätiä, edelleenkään... Mies on semmoinen arkajalka että oli kova vääntö saada se uskomaan, että ei oo pakko odottaa viikkoa ennen kuin testaa, joten se testipäivä on nyt siis torstaiaamu. Koitetaan kestää siihen asti..

Takaraivossa pyörii koko ajan varoitusraita että "kohta ne alkaa, sä vaan hermoilet", mutta se alkaa vaimeta jo ja kovasti olen muka jo varma plussasta. Kierron pituus oletus perustuu siis limain tarkkailuun, noin vuodessa ollut yleensä päivälleen nuo arviot menkkojen alusta.

Taitaa mennä viikko jäitä poltellessa:)

Siiseliini, aattelin kuule just samaa, ET VOIELVIIRA OOTTAA NOIN KAUAA!!!
..MEKÄÄN EI VOIDA!!! :D

täähän menee jännäksi :) ..tuolla toisillakin palstoilla/ketjuilla tuntuu olevan tärppejä, oiskohan jotain hyviä pilviä Viilaajienkin yllä :) :)

PEUKKUJA!!!! :D

-Nella-

Elviiraa joutuu jännämään, joudun vielä olla nettipimennossa perjantaihin ainakin. Lähden huomenna Raumalle vanhempien mökille ja eihän siellä mitään nettiä ole... Höh...

(.) Eipä täälläkään tätiä vielä näy, mut luulen sen tulevan jostain kulman takaa kunhan tänne asti pääsee. Mut ei tosiaan mitään oireita paitsi vähän yli viikko sitten ne jalkasäryt mitä oli tärppi kierrossakin. Höh, ei ymmärrä...

Prinressa kp 35/32????

Hyvää juhannuksenjälkeistä täältäkin!

Ja Elviiralle superpeukut!!!!!!!!!
Ja tietty Prinressalle myös,mutta myöskin varovainen muistutus siitä,että km:n jälkeen vuoto voi antaa odottaa itseään jopa kuukausia... :-(

(.)Itse olen ihan fiilareissa-ovis on ollut ja aamulämpö noussut!!!Tällä hetkellä tuntuu tärkeimmältä,että edes ovuloin ja suht järkevään aikaan.Vähän pitkä tästä kierrosta on silti tulossa,n.36 päivää...
Ollaan nimittäin nyt sellasessa tilanteessa,että ollaan sovittu meidän tutkimisesta yhdellä lapsettomuusklinikalla elokuussa.Yksi sen klinikan lääkäri on nimittäin mieheni tuttu,ja hän lupasi hoitaa meitä jos tarvetta on.Itse otan tietty ensin ne verikokeet työpaikan labrassa,kun se kerran käy päinsä.
Eli nyt eletään "kuin pellossa" tää kesä ja elokuussa selvitellään!Eipä se silti estä mua jännäilemästä,kun oviskin oli ja peittoakin heilutettu... ;-)

Nyt vähän sataa,muttei se menoa haittaa!

JÄNNÄYSLISTA

20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77
27.6. (ke) pikkumyy27
9.7. (ma) Fanny
11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
24.7.? Elviira80
25.7 ke Prinressa
1.8. (ke) Aava80 ?

..pientä päivitystä..

Fanny kp24/36

Superpeukut Elviiralle, tulet sitten heti raportoimaan tänne, joohan??

Fanny kirjoitteli ennen juhannusta noista vauvauutisten kuulemisesta ja tuntui kyllä tutulta. Meidänkin lähiympäristössä on ollut tasaisesti ja paljon vauvauutisia (viimeeksi viime viikolla). Jotenkin nousee kyyneleet silmiin aina sellaisen kuulemista,
osittain ilon, osittain oman navan harmituksen takia. Ei olla siis
kenelle vielä kerrottu meidän projektista, joten uutisia on joutunut
itse hiljaa sulattelemaan. Onneksi te ootte olemassa! Tuntuu, että jos sen sanoo ääneen, niin haave rikkoutuu :)

Mulla meni kanssa Aavaa lainatakseni kierto ihan hukkaan. Että kerran päästiin yrittämään aika alussa, kunnon ovista en oikein edes bongannut. Toisaalta olen nyt tässä parin viikon aikana nähnyt pari unta siitä, että olisin raskaana. Viimeksi vielä herätessäkin oli tosi vahva tunne siitä, että raskaana ollaan. Eihän siihen tietty tarvita kuin se yks kerta just oikeaan aikaan, mutta toisaalta, on tässä tissejä taas kivistelly niin paljon, että täti on varmasti tulossa käymään ihan tällä viikolla (Kiva, että ilmottelee etukäteen tulemisistaan ;).

Olenkin siis jo suunnitellut ens kiertoa: ajattelin käydä nyt ostamassa sen ovistestin (jäi kammo siitä gynen maininnasta, ettei silloin kerran ollut ovulaatiota) ja sittenkään jos ei tärppää, aloitan seuraavalla kierrolla Terolutit (nekin on siis ollut jo kaapissa muutaman kk:n, mutta en heti halunnut niitä ottaa, kun halusin kokeilla ihan luomuna). Näillä siis eteenpäin.

Kovasti paljon voimia kaikille yrittäjille ja niille, joilla vielä
jonkin verran kestää

Fanny, onnea oviksesta!!! Iso askel eteenpäin, siitä vaan rennosti, anna kesän viedä;)

Juu,,, ei edelleenkään menkkoja.. ostin jo testinkin, huomenillalla saatanpi testata. Koettakaa kestää, niin minäkin.. :) Ja kiitos kaikille peukutuksista!

HUOMENIA..

MISSÄ TE KAIKKI OOTTE????? :D
Täällä näyttää edelleen yhtä hiljaiselta kuin viime viikollakin, jopa niin että täytyy nostella ylös ettei taipahda toiselle sivulle.. :D

Elviiraa saadaan jännäillä, siis ihan tosissaan...
tämä on kyllä toisaalta hirmu huvittavaa kun jännittää "täysin tuntemattoman" puolesta noin paljon, mutta mikseipä jännäis, ihana asiahan se on!!!! :)
Joten, peukkuja on täällä pystyssä edelleen, ja kaivellaan jo liimapurkkiakin esille ;)

Mitenhän prinressa?
Ai niin...nettipimennossa!!! Tsemppejä ja peukkuja!!

Pikkumyy?
Minerva? Ootko ulkomailla juuri nyt?
Plussatuulia!!!!!!!!!!!!!!!

Minä elän kai ovulaatio-vaiheessa, lakanoissa on koitettu parhaamme mukaan pörrätä, saas kattoa tuleeko tulosta... :D

-Nella-

Tänne sitten heti illalla raportoimaan tulokset elviira! Hyvältä kuulostaa kyllä. Minusta on aina niin ihana lukea ihmisten alkuraskauden fiiliksiä, niitä kun harvemmin pääsee tosielämässä kuulemaan. Koittakaas siis järjestää minulle piristystä näihin sateisiin työpäiviin, jookos? ;)

Voi sentään kun Elviiraa pitää jännätä niin että masua kipristää.
Täällä odottelen malttamattomana tietoa tuliko tikkuun +++++++++++++++++++++++ vaiko ------------! Jotenkin on vaan sellainen kutina ja tunne, että lukemat kaatuvat rv6+0 puoleen.
Omassa navassa ei mitään erikoista, tätiä odotellessa.