Viilaajat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Caktus.

Vieras
ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

28.04. (la) Minerva77
30.04. (ma) Aava80
07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli
18.05. (pe) Inkku78

Ja siinä listat.

Fanny voi päivittää oman ikänsä :)
ja Minsku jännäyslistan jos on tarvetta, toivottavasti ei db db ++++++puuuuuhh!

Oikein kivaa viikonloppua kaikille!!

Moi!
Ja kiitos kovasti synttärionnitteluista,tosin oikea päivä on vasta sunnuntaina.

Jännää Minsku,jännää!!

(.)Lääkäri oli todella perusteellinen ja luotan kyllä häneen ihan täysillä.Ensin kerroin kaiken,ja sen perusteella epäili "vian"vain olevan liiassa stressissä(+miehen sairaus on vienyt meiltä 3-4kk).Ultrassa kumminkin selvisi,että mulla on vähän taipumusta pco-hon,vaikkei mulla sitä varsinaisesti olekaan.Siis ainoa oire on,etten ovuloi läheskään joka kuukausi.En myöskään tässä kuussa,joten eipä tarvii jännätä.(Tietty tää ikäkin jo aiheuttaa sen,ettei aina ovuloi.)
Jokatapauksessa nyt mennään vielä elokuulle asti näin,sitten jos en ole raskaana,otetaan simppatesti ja määritellään hormonitasoja verestä.Ainoa,mikä todella ärsytti lääkärikäynnissä oli,että päälimmäiseksi jäi "miettikää sitten kotona mikä olisi se paikka missä haluatte tutkimukset tehdä."Eli vähän sellanen negis-asenne,että en kumminkaan raskaudu ilman mitään,vaikka ei hän kyllä oikeesti niin sanonut."Voi vaan kestää vähän kauemmin."
Yhtä kaikki nyt tuntuu siltä,että mun täytyy minimoida stressi tästä vauva-asiasta.Se tarkottaa sitä,että siirryn vaan taustailemaan tätä palstaa :( Kurkin toki mukana,ja varmasti tulen kertomaan jos/kun se plussa tikkuun pärähtää!
Gynen neuvot oli,että seksiä 3 päivän välein ENNEN ovista,sitten kaikki on jo turhaa.Ei myöskään suositellut ovistestien käyttöä "tässä vaiheessa",lisää stressiä.Mulla tosin oli hyvä se,että koska saan testiplussia ihan järkevinä päivinä,se osottaa ettei mulla ole "kunnon" pco:ta.

Nyt kaikille ihanaa plussarikasta kevättä :-) !!!

Fanny

Voi fanny, ikävää on se että siirryt taustalle, se että oli niin negis asenne. Toivotaan että kumminkin pian tärppää. Toi oli hyvä neuvo toi kolme päivän välein ennen ovista taidan kokeilla sitä. mulla pitäisi se ovis olla ke niin tässä painetaan vähän silloin tällöin, kun keretään ja jaksetaan. jotenkin vaan toivoisi kaikkien meidän onnistuvan mahdollisimman pian. Nyt meen katsomaan noita läskejä tuolla telkkarissa. ja toivotan teille keikille hauskaa viikonloppua ja oikein mukavaa vappua. Mä aloitan vapun jo huomenna mökillä ja taidan ottaa ihan rehelliset kännit. Pitkästä aikaa.

T:joppuli

Joku kyseili missä oon luuraillu, olin töissä ja vasta kotiuduin.

Nyt on kevät tullut kun oltiin meidän asukkaiden kanssa töissä ulkoilemassa niin löydettiin valkovuokkoja.

Teroissa on mielestäni keltarauhashormoni vaikuttava aine.

Nyt nukkumaan ja aamulla töihin taas.

Prinressa

Aurinkoista huomenta.

Olen teitä täältä taustalta seurannut ja nyt kun testipäivät lähenevät, päätin tulla kertomaan omasta navasta.

Olen ottanut elämän oikein ihanan stressittömästi ja tästä vauvapuuhailustakin olen ottanut etäisyyttä. Nyt sellainen tila, että tulee kun tulee (mutta tulis ny =). Jos luin itseäni oikein niin kiertoni olisi tässä kuussa 31/33 päivää. Näin ollen oviskin olisi ollut kp19 tietämillä. Silloin jomotti munasarjoja kovasti. Tämän jälkeen pari pv kuivaa ja sitten taas alkoi valkkarit. Nyt siis jännätään ja testaus siinä 4.5. Mutta inhottaa kun vappu on välissä... Elääkkö normaalisti vaiko ei...

Olo on ollut niin oireeton, että usko ei ole kovin korkealla. Mutta kassotaan kassotaan =)

Edelleen ihmettelen, että missä ne plussat luuraavat...?

Minja kp26/33 tai jotain

Voi Fanny, mulle tulee kamala ikävä :(

Täälä tänään kp2, ja kymmenes yrityskierto lähti käyntiin.
Ei jaksa valittaa, mutta vit**** ihan kunnolla ja kivut pitää sohvalla peiton alla. Kiitos siitä että on viikonloppu!

m

30.04. (ma) Aava80
07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli
18.05. (pe) Inkku78
26.05. (la) Minerva77

Minervalle pahoittelut tädin vierailusta..

Mitäs me tehtäis nyt että sais jonkun edes täältä tuonne plussanneiden joukkoon, on ollu aika hiljasta viime aikoina.

(.) Näin viime yönä unta että olin raskaana, mut en muista synnytinkö mä siinä unessa. Oon aikasemmin nähny unta et oon ollu menossa synnyttämään.
Täällä ei muuten mitään erikoista, peittoa on yritelty heilutella. Nyt yrittää flunssa iskie, 4kurkkukipu päivä menossa ja ei meinaa millään lähtee pois. No vielä ois kolme työpäivää ja ehkä se sit tulee kunnolla kun perjantaina lähen ruotsin risteilylle.

Nyt nukkumaan aamulla taas töihin.

Prinressa kp jotain en muista.

Mäkin oon ollu "ajattelen muita asioita"-lomalla taustailemassa, päätin vain tulla kertomaan, että sain tänään Advancen tikuilla elämäni ekan ovisplussan, siis niin että testiviiva on vähintään yhtä tumma kuin kontrollikin. :) Ehkä loma on siis tuottanut tulosta. ;) Tsemppiä kaikille, kohtahan tuo taas alkaa viilaajien jännäyssesonki lähestyä. :)

Glada vappen tytsyt! Ja minun kohdallani ei todellakaan bara vatten tänään (eikä huomenna), testasin nimittäin eilen taas negan. Eikä edes ota päähän, outoa. Kai tähän on jo tottunut. Eli lääkäriaikaa odotellessa poistan itseni jännyslistalta.

Minervalle jaksamista. :(

Jännäyslista
07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli
18.05. (pe) Inkku78
26.05. (la) Minerva77

Inkulle onnittelut ovisplussasta! Ja minervalle lohtuhali!

Meillä vietettiin eilen ihan koti-iltaa. Oltiin molemmat niin väsyneitä ettei jaksanut lähteä minnekään. Tänään mennään ehkä katsomaan teekkarien uittamista ja jäätelölle :)

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita, ihan varma olo vaan taas että se täti tulee taas viikon päästä. Harmittaa et se mies oli matkoilla oviksen aikaan, vaikka 24h ennen pitäiskin riittää. Noh, toivon todella et se on seuraavan oviksen aikaan kotona (sillä oli toukokuussakin useempi työreissu :( )

Menipäs se vappu taas nopsaa... Töissä tuli oltua koko vappu. Eilen käytiin kattomassa mielenosotusta tai osuttiin sattumalta paikalle. Yritin ajella myös piiritys tilanne paikalle mutta siellähän ne jo pitkältä käännytti..

(.) Täällä ei mitään oireiluja. Flunssa yrittää tosissaan iskeä. Kurkku ollu jo 6päivää kipee ja nyt alkaa nenä vuotamaan.. Aargh. Perjantaina pitäis lähteä tukholman risteilylle. Vielä isän ja äitin ja veljen pojan kanssa. Mut aijon kyllä muutaman siiderin ehkä reissun aikana juoda koska en usko sen mitään haittaavan vaikka oiski tärpänny. Oon kyllä pystyny aika stressitöntä elämää tässä kierrossa viettämään... Nyt saunaan ja sitte kattomaan telkkua...

Prinressa kp ?

Heippa neitokaiset ja hyvää vapun jälkeistä elämää!

Kenelle lupasin kertoa Tallinnan testien hintoja... no en muista, joten tässä tasapuolisesti kaikille: Yliopiston apteekissa ovistestit maksoivat 15e/5kpl, ja raskaustestit 4e, joten ostinpa sitten molempia. Toivottavasti ensimmäisistä on jotain hyötyä ja jälkimmäisille jotain käyttöä. Tallinna tuli siis katsastettua ja shoppailtua kaikkea pientä kivaa. Mies oli onnellinen ettei hänen tarvinnut lähteä mukaan vaan olin tyttöporukalla niin saatiin kierrellä kaupoissa ihan niin paljon kuin huvitti.

Caktus kp30/31-35 (en ole ihan varma, mutta nopeasti laskin että olisi kp30)

Jännäyslista
07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
13.05. (su) Inkku78
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli
26.05. (la) Minerva77

Päivitin itseäni tuon oviksen perusteella... Ihanaa kun tulee kesä, ehkä vähän koulustressit ja muut helpottaa, vaikka työstressit tuleekin tilalle. Mua on alkanut vähän jopa huolestuttaa se, ettei me olla saatu plussia aikaiseksi tällä porukalla aikoihin! :(

Väsy! Vappu meni oikein pitkän kaavan mukaan. Pitäähän se juhlia kunnolla kun vielä ehtii... Minäkin olen hieman huolissani tämän ketjun plussista. Tässä kuussa sitten, jookos!? Huomenna olisi synttärit edessä, kolmekymppiä lähenee uhkaavasti...

Valaiskaapa mulle viisaammat matkustelusta raskaana ollessa. Kun tekisi kovasti mieli lähteä joulukuussa sinne Panamaan, niin miten raskaana sitä voisi silloin olla? Eli millä viikoilla noin pitkä reissu (lennot ~15h/suunta) vielä onnistuu? Tietysti sen ehdoilla mennään mikä joulukuussa on tilanne, voihan se olla ettei näitä edes tarvitse miettiä...

Aava, riippunee lentoyhtiöstä millaisia säädöksiä he noudattavat. Ohessa Finnairin säännöt:

"RASKAUS
Finnair noudattaa IATA-lentoyhtiöiden kansainvälistä suositusta jonka mukaan viimeisen raskauskuukauden aikana ei tule lentää eli lentomatkustaminen sallitaan 36. raskausviikon loppuun saakka (raskaus kestää 40 viikkoa). Lisäksi Finnair hyväksyy lyhyille kotimaan ja Skandinavian lennoille matkustamisen 38. raskausviikon loppuun saakka edellyttäen että raskaus on kehittynyt normaalisti, mitään raskauskomplikaatioita ei ole eikä merkkejä ennenaikaisesta synnytyksen käynnistymisestä ole.

28. raskausviikon jälkeen vaaditaan lääkärintodistus raskauden normaaliudesta. 28. raskausviikon jälkeen tarvitaan vain yksi lääkärintodistus ellei raskaudentilassa tapahdu muutoksia. Todistuksen raskauden normaaliudesta voi hankkia tarvittaessa jo raskauden kestettyä 27 viikkoa.

Raskautta koskevat lääkärintodistukset lähetetään faksilla numeroon (09) 818 4825 riippumatta lipunvaraustavasta. Neuvolakortti on aina hyvä ottaa matkalle mukaan.

Lennonaikaisella matkustamon ilmanpaineen lievällä alenemisella ei ole mitään haittaa äidille tai kehittyvälle sikiölle.

Terve vastasyntynyt voi rajoituksitta lentää kaikilla yhtiön reiteillä 2 päivän ikäisenä."

http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/finnair/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLD443tPABSZnFe8e7AFloQs6eaEIu8c7eCCFfj

Kuulostaa vaan aika hurjalta lentäminen vielä 30+ raskausviikoilla. Puhumattakaan sitten kuumuudesta, kosteudesta jne. paikan päällä. Käytännössä varmaan joku 25 alkaa olla maksimi tuolle meidän lomamme tyyppiselle matkalle. Kaikkea minäkin pohdin, plussaa ole vielä nähty mailla eikä halmeilla... :)

Kyllä minäkin uskoisin, että siinä rv 25 jälkeen ei ainakaan paljon lomailusta tuommoinen keikka käy. Raskaudethan on tietty yksilöllisiä, toiset on hyvävointisia pitkään ja toiset oksentelee puoliväliin, ja sitten alkaa kroppa pettämään. :D

Joo-o, mä kysäisen joskus. Pitkältihän tuo on varmaan henk.kohtaista, toiset uskaltaa enemmän, toiset vähemmän. Ja tosiaan kun siitä voinnistahan ei voi tietää. Saattaahan sitä odottaa vaikka kaksosia joskus ja olla vuodelevossa heti parin kuukauden jälkeen...

Mutta teidän mielipiteistä päätellen voisin ihan silleen varovaisesti alkaa jo fiilistellä matkaa tässä plussaa odotellessa. :) Ehkä se veisi ajatuksiakin pois tästä kuumeilusta.

Onpas täällä hiljaista. Minne kaikki on kadonnut. Ens viikolla alkaa kova jännääminen.

(.) Täällä ei siis mitään. Yöllä heräsin siihen kun käänsin kylkeä että alavatsasta vihlas oikein kunnolla. Flunssasta edelleen kärsin.

Nyt lähen nukkumaan jotta saisin tän flunssan pois itseltä.

Prinressa?

Johan on viilaajissa hiljaista!
Eikö yksikään uskalla alkaa oireilemaan???
Koska Aavan lääkäri on?
Täällä ei mitään ihmeellistä, pientä vuotoa vieläkin.
Kamalan jännät ajat koittaa ketjussa, hassua että kaikki on tuossa yhdessä "nipussa".

minsku kp 6/28 ei kuulu joukkoon

Oireita alkaa taas pompsahtelemaan... On ollut pientä nuhaa tällä viikolla ja tänään on juilinu menkkamaisesti alavatsaa. Välillä ihan kovaakin pistänyt yhteen paikkaan... Heti heräs hirveet toiveet, mut pitää nyt malttaa tässä ja odottaa sitä tiistaita.