Viilaajat 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas täällä jännät paikat teillä, plussa tuulia kovasti puhaltelen... dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbddbddbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Täytyy käydä huomenna heti kurkkaamassa kun töistä pääsen kun illalla tulee vieraita niin en oikein silloin viitti tulla...

Te kirjottelette tänne aina niin kovasti etten pysy mukana kun en eilen kerenny lukemaan teijän kuulumisia kun niin myöhään tulin kotio..

Vai on se tehis kuullu kovaa ammuntaa Varsinais-Suomeen asti.. Heh..

(.) Toivottavasti tästä kierrosta tulis lyhyimmästä päästä ettei taas tarttis jännitellä turhaan ja stressata niitä menkkoja.

Nyt täytyy mennä siivoomaan...

Prinressa kp 24/30-34-39-42

Laittakaapa nyt niitä testejä kehiin :D Jännäilen teidän puolesta :D Itelläkin tekis hirveesti mieli testailla, vaikka eihän siitä tässä vaiheessa mitään hyötyä oo.Koetan nyt malttaa sen 2vk. Voi kun siihen on vielä pitkä aika!!!

Ollaan taas lähdössä vklopuksi reissun päälle. Tekis kyllä mieli välillä olla joku vkloppu kotonakin, mut toisaalta pitää käydä kavereita moikkaamassa kun täällä uudella paikkakunnalla ei vielä hirveesti oo tuttuja. Tylsää vaan tuo autossa istuminen kun täältä on niin pitkä matka joka paikkaan...

Hauskaa viikonloppua kaikille! db db db db db db db db db db db db db db db db db db

Täällä pessimisti-Fanny!

Otti taas oikein kunnolla päähän siskoni loputtomat vauvajutut!!Oma vika tietenkin,etten ole kertonut yrityksestä...
Ajattelin potutuksen joutuvan lämpöjen laskusta,mutta on ne sinnikkäästi vielä siinä ärsyttävässä 36,8C.
Toivon vaan,ettei ne ala esim.huomenna lentokoneessa-mulla kun tulee heti ne helvetinkivut...
BLAAAAA!!

Testatkaa te muut!!!Peukkuja ihan oikeesti!!

Fanny kp30/33

Voi herranjestas mä en kestä kun on jännää!

En tajunnutkaan, että Aavallakin on NIIN jännät paikat.

Mun pitää nyt rientää reissuun - kohti Lissabonia ja Portoa :)
Yritän sitten etsiä niitä nettikahviloita, kun kukaan ei suostunut testaamaan.
Paitsi jos joku on "linjoilla" nyt ja on testi käsillä, niin mars vessaan.
Mulla on jotain puol tuntia aikaa odottaa ;)

Terkut myös rakenneultrasta. Meillä kaikki on kuulemma niin kuin pitääkin. Vauva on aika alhaalla lantiossa, mikä saattaa aiheuttaa supistuksia JA mies väitti nähneensä vauvalla pippelin :)

t. Monsku & Villi 19+2 (laskettua aikaa siirrettiin kolme päivää eteenpäin)

Okei, myönnetään että vähän jänskättää. Vaikka perus pessimistinä koitankin vakuuttaa itselleni, että ei tämä mitään ole. Nyt alan oikeasti vasta ymmärtää tätä ihmisten jännäämistä, vaikka järki sanoo että älä toivo niin et pety, niin silti sitä toivoo parasta...

Kivaa matkaa Fannylle ja Monskulle! Fannylle peukkuja plussan puolesta. Ja kaikille muillekin tietysti! Kivaa, kun voi aina ajatella, että jos itsellä ei tärppää, niin jollakin muulla saattaa olla parempi onni, ja sitten pääsee joka tapauksessa fiilistelemään! :)

Moikka kaikille. Uusien tulokkaiden myötä rohkaisin mieleni ja hyppään mukaan keskusteluun. Olen käynyt lukemassa teidän seikkailuja ja nyt voisin jakaa teille hieman omaani. Olemme olleet naimisissa vajaan vuoden ja vauvaa on yritetty nyt pariin otteeseen. Ensin häiden jälkeen nelisen kuukautta. Sitten työrintamalla hommat muuttuivat ja aloitin taas pillerit. Vauvakuume iski meihin taas joulun tietämillä ja pillerit jäivät kaappiin. Kierto on ollut pitkähkö, sellaista 37 päivää, joten en usko että edes ovuloin vielä. Nyt on menossa kp 24. Tärppipäivätkin on huomioitu =)

Tässä olivat strategiset mitat. Vauvakuume on kova! Täällä jännäilen jo teidän mukana.

Siis voi idiootinidiootti minä!!

Olin jo ihan satavarma,ettei mitään toivoa,muttakun on ollut (edelleenkin)koko päivän aika kovia kipuja alavatsassa(ei sellasia menkkoja enteileviä..)...ja sitten jotenkin lipsautin sen mittarin kainaloon,ja se oli nyt sitten 36,9C -eli ei ainakaan laskemaan päin!Siis minä TYHMÄ!!Miten mä nyt saan rauhassa pakattua???

Hölmöläis-Fanny kp30/33

p.s.tervetuloa Minja!

Kyllä nuo kuulostaa todellakin lupaavilta nuo Fannyn oireet! :-D Mullahan tuntui noita alavatsakipuja jo melkein viikon ennen kuin sen plussan testasin... Taidatkin reissusta palattuasi tulla suoraan tuonne toiselle puolelle... dbdbdbdb

Minjalle tervetuloa mukaan!

Tervetuloa Minja! Ei se mikään mahdottomuus ole, että ovuloisitkin noilla kierroilla, mulla on kierto 35 (tota viimestä lukuun ottamatta) ja ovuloin kyllä.

Voi hitsi että täällä on nyt jännät paikat, peräti neljä jännääjää! Tänne kyllä tulis tyhjää jos kaikki plussais. :D Vaan hyvähän se olisi, uutta verta tulee aina tilalle. :)
Täti tekee täältä lähtöä, vielä on pitkä aika tärppipäiviin.

Mä päädyin greippimehuhaun johdattamana sekalaisille jenkkisivustoille, joissa puhuttiin tosta "yrityksen optimoinnista". Siellä oli kaikissa samat jutut, enimmät tuttuja mutta mieleen pisti esim se, että lähes poikkeuksetta kaikki liukastusvoiteet tuhoavat siittiöitä, vaikka toista purkissa sanottaisiinkin, ja sylki tappaa myös... Sit oli niitä perinteisiä greippimehuja, punaviinejä, kuumien kylpyjen välttelyä miehellä jnejne. Että semmosta. :)

Inkku kp4/35

Inkku, täällä myös litkitään greippimehua, sinkkiä ja foolihappoja kun muistan. Lieviä ovisoireita olen kyllä havainnut, mutta voi tosin olla että kuvittelen tai en osaa niitä havaita. Kävin äsken apteekissa ostamassa pari testiä, koska puolentoista viikon päästä on jännät paikat.

Olen hengessä mukana, Fanny ja Aava sekä muut. Pitäkää meidät ajantasalla.

Mä oon täällä miettinyt et pitäiskö pantata siihen asti kun tikut näyttää plussaa, ois varmaan miljoona siittiötä valmiina rynnäkköön, jos niissä on potkua, sitähän en tiedä, vai pitäiskö antaa himolle valta heilutella peittoa jo viikonloppuna ja sit pantata loppu viikkoon. On vähän menny maku ton yliyrittämisen mukana koko hommasta, nyt harmittaa kun jäi silloin aikoinaan se seksikirja tilaamatta =). No kyllä mua jännittää kaikkien teidän puolesta. Itellä vasta kp8, vaikka tuntuu et tädin lähdöstä on jo monta viikkoa. Nyt menee hitaasti tää aika... Kaikille hyvää viikonloppua ja tervetuloa mukaan Minja, on aina mukava saada uusia naamoja mukaan keskusteluun... Tää on aikamoinen henkireikä tää meidän niin ihana palsta....

Plussaa tuulee.....

-joppuli-

Minjalle tervetuloa!

Joppuli on oikeassa siinä että tää on tosi hyvä henkireikä. Mä en ole kenellekään kertonut että yritys on käynnissä, kaikille vaan väitän edelleen syöväni pillereitä ja utelijoille kommentoin että ei vielä, ehkä joskus tulevaisuudessa. Ja mies ei ehkä jaksais jos sille koko ajan höpisisin näitä juttuja. Se miesmäiseen tapaansa kysyy satunnaisesta pilke silmäkulmassa että jokos sä olet tiineenä. Ja kovasti mielellään kyllä on peittoa heiluttamassa :) Mutta ei sille voi tällä tavalla näistä puhua. Tosin onhan tuo ihmetellyt että mitä mä oikein naputan konetta kun istun sohvalla ja sormet juoksee näppiksellä. Vastasin että yhdelle keskustelupalstalle vaan, eikä oo sen jälkeen kysellyt :) Tosin tää on erittäin addiktoiva palsta, hyvä että työt tehtyä kun pitää vähän väliä käydä kurkkimassa että mitä muille kuuluu. Nytkin mä tutkin karttapalvelusta mihin oon huomenna menossa :)

Caktus, olikohan se kp 34 nyt vai mitä...

Tervetuloa Minjalle, uusia mahtuu toki joukkoon.. Ettei täällä niin harvaksi kävis väki joukko kun nyt nuo jännääjät testaavat...

Kyllä tosiaan on jännät paikat.. On kyl kova kiire huomenna töistä kotiin kattomaan ketä on testannu, täytyy siis antaa rapsa nopeesti... Heh...

Prinressa kp24/42

Minunkin mieheni kyselee aina, että mitäs siellä vauvapalstoilla taas kirjoitellaan. Äsken viimeksi halusi tietää, kirjoittelenko hänestä nettiin. :)

Pakko tehdä nyt tunnustus, unohdin ostaa testejä! Eli sorry folks, testaus siirtyy tämän Viilaajan osalta. Ehkä mä uskaltaudun testaamaan sitten Prinressan kanssa samoihin aikoihin, jos asia on silloin vielä ajankohtainen...

Phöh Aava! Mulla oli niin hyvä fiilis tästä... No, jospa huomenna pääsis jo hypettämään jotain tänne kuitenkin. Noi lisääntyneet limat ja korkeet lämmöt kuulostais musta ihan positiiviselle. ;) Hitsi kun on itsellä vielä pitkä aika, yli kuukausi... mokoma ylipitkä kierto!

Mun mies kyselee kans usein kun surffailen koneella, ja vähän leikkisästi vinoilee. ;)

Tervetuloa Minjalle!

Fanny on ihan hassu! Mä toivon niin kovasti ettei ne lämmöt tipahtaisikaan! Ihanaa matkaa!

minsku kp 33
-testi nega ja ällöttävä massukipu, tästä vielä pitää kursseillekin lähteä PAH!
Mitä hittoa tälle mun kierrolle on tapahtunut?? Voi kakka, pitää varmaan siirrellä niitä gyne aikojakin...

Voi ankeus tätä taas! Pahoittelut negoista. :( Mä riensin tänne niin innoissani lukemaan.

On se kyllä ihmeellistä, että sitten kun pääsee tositoimiin niin kierrot alkaa sekoilemaan. Kuitenkin kun se on se ovis joka jätättää eikä täti, niin luulisi että siihen aikaan kierrosta ei kuitenkaan niin paljon hermoilisi. On tää kyllä aika tympeetä. Minäkin joudun nyt tikuttelemaan vähän aiemmin, kun en tiedä miten paljon se nyt ens kierroksella lyhentää tota pituutta. Viimeks teki niin, et 40 päivän kierron jälkeen oli 30 päivää ja sit palas 35 päivään...

Peukut pystyssä Fannylle ja Aavalle... ja jokos siellä ens viikolla on uusia jännitettäviä?

No voi HÖH Caktus ja MInerva. :( Mä suorastaan juoksin salilta kotio lukemaan hyviä uutisia, mutta ne nyt sitten siirtyi hieman. Mutta ei me lannistuta, eihän?!

Kävin apteekin kautta kotimatkalla, kun spinningissä masua vihlaisi ja koko aamun närästi. Ja limailu jatkuu, jos testaan negan niin menen kyllä välittömästi lääkäriin (en kuitenkaan vielä taida testata). Ihan uskomatonta kyllä, miten ihmisen mieli keksii kaiken maailman oireita. Olen kyllä melko varma, että kun häästressi tästä laukeaa, niin ne menkat sieltä ilmaantuu. Ja sitten ihmettelenkin samaa kuin Inkku, kun kierrot vaan sekoilee.

Mutta kun nyt vielä voi elää toivossa, niin kertokaahan Ilona ja Entu (ja toki muutkin asiasta jotain tietävät) millaiset fiilikset teillä oli ennen plussaa? Sekä henkisesti että fyysisesti?

Kivaa viikonloppua kaikille!

Ny jännätään Aavan puolesta ja Minervalle kovasti tsemppiä tuleville viikoille :)

Oman navan kohdalla.. Mulle tapahtuu outoja asioita, enkä oikein tiedä pitäisikö niistä edes sanoa, saatikka mitenkään tulkita. No tässä kuitenkin minun viimepäivien tapahtumista. Kolme päivää sitten sain tajuttoman oksennuskohtauksen muutan alkoholiannoksen jälkeen, seuraava päivä meni samoissa merkeissä. Pöhnäinen olo jatkunut. Tänään salilla juostessa vatsasta nippasi ikävästi ja kun tulin kotiin sain itkukohtauksen ihan mitäänsanomattomasta asiasta, nauroin ja itkin yhtäaikaa. Mies vieressä myös nauroi =) sanoi, että taidat olla raskaana. Tulkintani on, että oksennus voi olla hyvinkin oksennustautia, jota on liikkeellä, pöhnä taas johtuu sisällä olosta. Mutta tuo itku. Minä en itke, en juuri koskaan. Mutta voikohan oikeesti jotain ilmaantua jo nyt? En tosiaan osaa paikallistaa, onko sitä ovista edes ollut.. mutta touhutta kyllä ollaan, joten siitä ei pitäisi olla kiinni. Nyt menossa kp 25/36