viilaajat 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinressa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille viilajille!!!

(.) Täti kaartoi tänne tuossa aamuvarhain paikalle eli kp1 eletään. Täytyy sanoa et oon aika onnellinen kun täti saapui jo tässä vaiheessa koska viime kierron pituus oli 42 ja nyt tuli vaan 31. Miehellekkin sanoin jo että onpas ihanaa kun täti saapui. Koska nyt mennään siinä mun normaali kierron pituudessa. Mutta aijon ne terot alottaa sitte 15päivä. Ja tässä kierrossa aijon peittoja heilutella ahkeraan. Heh.

Nyt poistun kertomasta vaan omaa napaa... Pakko mennä ottamaan särkylääkettä vatsakipuun...

Onnellinen prinressa kp1/31

No hyvä että Prinressa sai jotain iloakin tädistä, kerrankin tuli edes ajallaan. Mä toivon kans ettei tarttis enää tommosia turhia megakiertoja olla.
Pikkumyyllähän alkaa olla jännäpäivät käsillä! Tuntemuksia? ;) Mikäs Minjan tilanne on?
Täällä alkaa kohta touhuviikot. Ovis olisi vasta 20.3 jos kierto olisi sen 35pv, mutta en luota siihen nyt edellisen sekoilun jälkeen, joten aloitellaan ahkerat lypsytreenit jo ensi viikolla. :) Ei kait tuosta voi haittaa olla... ;)

Päivitän ton listan kun oli vähän vanhentuneisiin listoihin tullut päivityksiä. Nyt lienee kaikki ajan tasalla? Eli kopsitaan tää sitten seuraavaan ketjuun jos ei tule vielä päivitystä.

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 03/07, Varsinais-Suomi

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu
Ilona

-Inkku, kp 12/35

Rapaista lauantaita! Tulin just sauvakävelyltä ja on niin kurakeli että... Mutta hyvää teki taas reippailla.

Joo kohta ois jännät paikat. Nyt siis kp 23/28. Tuntemuset on aikas lailla hävinneet. Välillä on ollut pientä etomisen tunnetta, mutta en nyt laskis sen varaan mitään. Aika rauhallisena ootan että kai se täti sit ens pe tulee... Jos ei tuukkaan niin sit alkaa lauantaina hysteerinen testailu :D Taidan käydä jo viikolla varoiksi ostelemassa testejä...

Meillä on nyt vaihteeksi kotiviikonloppu ja meinataan nollata urheilun vaikutukset ja tehdä pitsaa ja muutenkin herkutella... Ehkä käydään vuokraamassa joku leffakin.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Huh mikä keli, ihan turhaan sitä hiuksiaan laittoi ennen kaupungille menoa.
Nyt shoppailtu nahkatakkeja ja kaikkea muuta uutta :)
Vähän ärsyttää kun sen tutkimuksen jälkeen oon vuotanut, en paljoa mutta kuitenkin. Tässä taitaa tulla sellaset superpanttauspäivät ennen ovista? No oviksen varalle hankin digitestinkin, eipä oo ainakaan testistä kiinni!
Piti vielä kertoa siitä gynekäynnistä, lääkäri meinas ettei teillä mikään kiire ole vielä tuossa iässä! Hyvä etten ruvennut tilittäää että kohta tässä ollaan jo kolmekymmentä ja vaihdevuodetkin alkaa ;) ei mulla ois malttia odottaa nyt enää yhtään mitään ja ja

Prinressalle onnentoivotukset tädin tulosta (kuulostaa vähän julmalta)
Pikkumyyllä on enää viisi jännää päivää! Huh, etkö yhtään mieti oireita??

minsku kp8

Onkos pikkumyy seuraava jota jännitetään vai Fanny?

Kaikki taitaa olla viikonlopun vietossa...

Juu en oo ennen iloinnu näin paljon tädistä, joskus näinkinpäin.. Mut tosissaan oon niin ilonen kun ei venyny super pitkäx kierto ja pääsen terot alottamaan ja sitä myöten enemmän selkeyttä kiertoihin ni sitte ainakin tietää missä kohtaa kiertoa mennään.

Nyt on pakko jatkaa koulujuttuja kun ois palautus tiistaina ja viel on paljon tekemistä...

Prinressa kp1

Huomenta!
Nyt tosiaan tuntuu ihan oireettomalta, vaikka vallan mitä tuntemuksia on tän kierron aikana ollut... Tai jos nyt oikeen alkaa etsimällä etsiä, niin mua on alkanu hiottaa yöllä (normaalisti palelen ja oon visusti peiton alla) ja onhan sitä lievää kuvotusta ollut välillä... Mutta mahassa ei mitään ja rinnatkin palautu loppuviikokosta normaaliksi... Jotenkin ei jaksa uskoo et mitään ois vielä tapahtunu. Ai niin, oonhan mä ollu jotenkin normaalia herkempi itkemään tällä viikolla... Yleensäkin päivää ennen menkkoja on semmonen itku/raivopäivä (kerran latelin pomolle suorat sanat semmosena päivänä, jälkeenpäin vähän hävetti, mutta alkopahan tapahtua muutoksia niihin asioihin mitkä tökki siellä töissä...), mut niittenhän pitäs alkaa vasta ens pe... Nyt siis kp 24/28.
Tulipahan taas löpistyä omasta navasta...

Minerva minkälainen se digitesti on? Oliko kallis? Vai ei muka oo kiire lääkärin mielestä...höh! Mulla pyörinyt kanssa päässä et ollaan jo näin vanhoja, et mahdetaanko ees saada lapsia, kun tosiaan monet tutut on tehneet jo 18vuotiaana ensimmäisensä... Me ollaan oltu vähän hitaita, mut nyt kun yritetään niin asenne on kaikkimulleheti! Hieman oon kärsimätön :D

Prinressa: hieno homma kun täti tuli jo nyt... Pääsette taas kohta yrittämään :D Toivottavasti ei mee kouluhommissa koko vkloppu.

Täällä on aivan ihana auringonpaiste tänään, vaikka märkää on edelleenkin. Sulas vaan kaikki lumet pois tai tulis talvi takas... Pitää kohta lähtee taas rämpimään ulos koirien kanssa :) Lokoisaa sunnuntaita!

Ihanaa täällä Helsingissäkin paistaa jälleen aurinko! Eilen taisi nauttia Varsinais-Suomi kyseisestä ilmiöstä kun täällä rämmittiin sankassa sumussa.

Tarkoitin tuota Clearbluen digitaalista ovulaatiotestiä. Hinta on kyllä melkoinen 7:stä testistä, mutta tulos pitäisi olla 99% tarkka. Mä en ainakaan enää luota mihinkään "liuska"testeihin koska testailin 2merkillä edellisessä kierrossa ja eri tulosta antoivat.

Toivottavasti Prinressa saa apua teroista ja kierron säännöllisemmäksi. Yritä jaksaa taistella koulujuttujen kanssa. Minulla ois sama edessä, tenttiin ois korkea aika ruveta jo pänttäämään.

Vieläkin vuodan :( pahus, mahtaako nää alavatsakivut johtua siitä vai onkohan nää metujen sivuvaikutuksia?

minsku kp 9

hana ilma tosiaan ollut =) Pieni alakuloisuuskin poistuu..

Pikkumyy, rupesin lukemaan tekstiäsi ja en voi muuta sanoa, kuin että samoilla tuntemuksilla ollaan liikenteessä. Olen pysytellyt hieman taka-alalla kun on vähän ollut mieli maassa. Oli jotenkin niin vahva tunne, että nyt on masuasukki kiinnittynyt. kp 26 (26/36) asti ollut "oireita" ja sitten vielä oviksesta tasa viikko (jos ovis ollut siis kp 25), tuli hieman tummaa kuivunutta verta ja rusehtavaa valkovuotoa. Tämän jälkeen kaikki oireet hävisivät!

Ei siis vatsan joulintaa vatsassa, jota oli todella merkittävästi, rinnoissa ei mitään erityistunnetta yms. Ainut oire, joka on jatkunut joka päivä on liman/valkovuodon runsas eritys. Eli ei ns. kuivaa vaihetta missään vaiheessa oviksen jälkeen. No, mene ja tiedä, ehkä ihan perus valkovuotoa.

Testin teen vasta kp 36 eli keskiviikkona. Tein nääs yhden testin eilen ja nega se oli (vaikka tihrustamalla näin hyvin hyvin hyvin haalean viivan (clearbluessa kolme pisteviivaa niin yhden pystyviivan ääriviivät erottuivat heikosti. mies ei tosin nähnyt=), joka tosin taitaa olla vain viivanpaikka =)

Minervan masulle käsky, lopu vuoto! Ja Prinsessalle onnea uudelle kierrolle ja huisisti plussatuulia!!!

kp 33/36

Sekoilen ihan täysin. Ovis siis tod.näk. bongattu kp 23 ja rusehtava valk.vuoto tuli kp 30. Voi kun Pikkumyy meidän oireet versus oireettomuus olisivat jokin oire =)

Heipparallaa!

Ja terveisiä alppimaisemista!

Pahoittelut sukulaisvierailuista kaikille niille,jotka eivät sitä toivoneet!Niin,itsekin kuulun tuohon joukkoon...
Joo,eli menkat alkoi viime sunnuntaina,nyt siis jo kp8!Ikinä en päässyt testaamaan asti,vaikka yhden Aconin kympin mukaan reissuun otinkin.No,onpas nyt sitten valmiiksi ostettuna.Positiivista on,että kierto on nyt ollut kaks kertaa peräkkäin ton 31,joka on ollut mun "luonnollinen"kierto ennen pillereitä!Siis pitäis ainakin olla säännöllistä toimintaa :-)
Vai olet Minsku tullut "digitikkuihmisten"joukkoon,hauskaa!Mä olen(taas)vähän kahden vaiheilla,joko tikutan (pitkästä aikaa)aivan vimosen päälle,tai heittäydyn ihan peltoon enkä ajattele mitään(tai ainakin yritän sitä!) ;-)
Toivottavasti Minerva sun uudesta lääkkeestä on hyötyä!!

Pikkumyyllä ja Minjallahan on lupaava tilanne...

Tosi kiire viikko tulossa,joten käyn täällä kun kerkiän.Aurinkoa kaikille!

Fanny kp8/31

Heippa vaan viilaajille!

Voi harmi kun se täti löysi Fannyn vaikka oli pitkä välimatkakin.

Omasta navasta sen verran että täti poistui tuossa perjantaina, joten odotellaan niitä sopivia päiviä, siihen asti harjoitellaan, kunnes pitää sitten taas vähän panttailla. Vaikka gyne kylläkin sanoi että tasaisesti joka toinen päivä läpi kierron...

Huomenta!
Niimpä Minja, jospa tää oireettomuus ois merkki jostakin :D Vieläkään ei mitään oiretta, ihmettelin aamulla sitä että viime viikolla kovasti kukkinut naama on taas aika normaalissa tilassa...Tuntuu että kaikki menkkoja edeltävät jutut tuli viime viikolla, vaikka menkat pitäis tulla vasta tän viikon pe...Omituista!

Kerro Fanny siitä lomastasi, jos jossain vaiheessa kerkeät...

Minä täällä odottelen menkkoja kuuluvaksi, että voitais vihdoin aloittaa tjottailu. Huomenna pitäisi alkaa ja hiukan mietityttää kun ei ole lainkaan sellaisia oireita...mutta eipä luulis pillereidenkään pettäneen näin monen vuoden jälkeen.
Ensi kuussa onkin sitten hiukan jännemmät tunnelmat asian suhteen....
-Siiseliini kp28/28

Minä kaivelin tänään taas ovistikut esille ja aloitan bongailun, tänään ainakin oli miinus. Peittoja yritetään heilutella suunnilleen joka toinen päivä nyt varmuudeksi. :)
Ällöpohdintaa: mä en tajua miksi sain tänään jo saalistettua hirveän kananmunavalkuaisjöötin limoja tutkiessani... hmm...

Inkku, kp 14/35

Valehtelin, tikussa onkin roskishaamu, joten klöntin syy selviää. :) Tuleekohan tästä megalyhyt kierto mun mittakaavassa. Se ois kyllä oikein mainio asia. Pitääpä kiillotella vieläkin hohtavammaksi tuo lypsyjakkara. :)

Hyvä tietää, Fanny. Mäkin toivon että toi viiva vahvistuu huomiselle, eikä ois jo menny ohi. (Ärr, vähän söis.) Yleensä mulla noissa testeissä on tullu ovis just tollai, et nega, haamu, vahva, haamu, nega tms kun joka päivä oon testannu. Toi vahvin viiva ois ollu tuloillaan vasta ens viikon tiistaina, jos kierto ois sama vanha 35. Nyt ois siis viikon lyhempi eli n. 28pv... Oikeestaan aika hassua, että kun normikierto mulla on toi 35, niin viime syksynä kun kierto venyi 40 päivään niin seuraava lyheni 30 päivään, eli just saman verran lyheni kuin edellisessä piteni. Viime kuussahan oli se 42pv:n megakierto taas pitkästä aikaa, ja tää 28pv ois taas sama homma, plusmiinus 7 päivää. Voiko toi oikeesti olla muutakin kuin sattumaa...

No mutta, huomenna taas peitto heilumaan, mieskin ystävällisesti lupasi uhrautua. ;)

Missäs meidän kaikki pikku viilaajat luuraa?
Aivan ihana auringonpaiste, voi kun se antaa energiaa!!!

Meillä odotellaan ovista ja varmaan vois kohta jo kokeilla uusia digitikkujakin :D

m kp11

Heippahei!
Ostin eilen spinningpyörän kotiin ja sen kanssa on mennyt aikaa...Eilen illalla poljin puoli tuntia ja äsken tunnin :D Ihana olo! Ja nyt ei oo enää tekosyitä miks ei kuntoilis kun ei tartte lähtee kotoo mihinkää... Ja aurinkokin paistaa joten päivällä täytyy käydä jossain rämpimässä koirien kanssa (toinen meinaa kieltäytyä ulkoilusta kokonaan kun on loskakeli...on vähän hienohelmaprinssi :D )

Oireeton olotila jatkuu, on vaan tuo "kesto-oire" eli limailu... Kp 26/28. Ja ollaankin taas ens viikonloppuna reissussa niin en sit voikkaan testailla ennen sunnuntai-iltaa, jos se täti ei perjantaina sattuskaan tulemaan. Voi olla tuskanen viikonloppu eessä :D