Viilaajat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoilla linjoilla pikkumyyn kanssa. Alavatsaa juilinut nyt muutaman päivän, ja koska kuvittelin kierron olevan jo pidemmällä niin heti heräs pieni toivonkipinä, mutta kalenteria tarkemmin tutkittuani totesin että tänään on vasta kp 29, joten ei tässä vielä mitään ole, hmph... Eilen paleli ihan hirveesti ja tänään kun mittasin lämmön niin 37,5 näytti mittari. Ei oikeastaan ole yhtään kipeä olo (enkä halua taas kipeeksi kun just kuukausi sitten olin sen melkein 4 viikkoa kipeänä), joten sekin herätti toiveita, mutta en uskalla oikeasti toivoa kun taas tipun sitten kovaa ja korkealta kun täti paukahtaa kylään. Nyt ois vielä joka paikassa vaikka mitä vauvatarvikkeita huikeilla alennuksilla, mutta pitää vaan ne sivuuttaa siihen asti jos/kun niitä oikeasti tarvitsee.

Caktus, siis kp 29/31-35

Eipä ole täälläkään mitään oireita, mutta sentään olen ihan leuhkana kun sain nyt tikutettua hienosti vahvan oviksen, ja haamuja ei ole näkynyt. :D Johtuneeko stressin vähenemisestä vai tikkujen vaihdosta... painoakin on kyllä tullut pari lisää, sekin kun on vähän alakantissa. Tänään tuli myös postissa lääkäriaika ensi elo-syyskuun taipeelle, pääsee vähän setvimään näitä touhuja sitten, jos ei siihen mennessäkään ole mitään uutta tapahtunut.

Inkku 27/37

Ihanaa kun saa edes teitä jännätä, kun omalla kohdalla ei ole mitään uutta. Lääkäriin ensi tiistaina, sitten toivottavasti tilanne selkiytyy. Olisin ikionnellinen, jos onnistuisin bongaamaan oviksen... Onnea siis siitäkin kaikille onnistuneille!

Minja raportoi - samoilla linjoilla Caktuksen ja Pikkumyyn kanssa. Eli tiistaista saakka ollut sellainen olo "että NYT ne alkaa". Mutta täti on pysytellyt poissa. Niin outoja kipuja ja sitten ne häviävät taas.

Nyt siis vain odotellaan menkkoja alkaviksi. usko raskautumiseen on todella miinuksen puolella. Jos olen oviksen oikein tuntenut, niin menkkojen tulisi alkaa nyt vklopun aikana.

Nyt naiset plussia kehiin ja vikkelään =)
Kp 32/35

ilmoittautuu pikaisesti ennen spinnigiin lähtöä.

Meillä piti olla ovis tällä viikolla mutta ei mitään kipuja ole ollut, joten on varmaan mennyt johonkin muualle kuin tähän osoitteeseen. Ollaan me peittoa heiluteltu ahkeraan mutta saas nyt nähdä kuinka on käynyt. Ei toivoa ole kyllä täällä tuon raskautumisen kannalta. Jotenkin ei taas jaksa murehtia, mutta toisaalta olisi se niin kiva jos raskaana oltaisiin.

Mun kaveri saa kohta sen oman pikkuisen ja sattuu sopivasti toi kesälomakin siihen rytäkkään niin voi siellä viettää aikaa vauvelin kanssa. Toivottavasti kaikki menee vaan hyvin.

Nyt mä lähden spinnaa ja huomenna vielä töitä, meillä aika tiukka viikko töissä meneillään ja ens pe vasta rauhoittuu, normaalisti ei ikinä iltaa ja viikonloppua, mutta nyt viikonaikana kaksi iltaa ja lauantai. No huomenna pääsee sitten vielä kaverin tupareihin, niin on varmasti mukava päivä tiedossa.... HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!

Joppuli kp17/28

Viilaajiin taisi tulla plussa pitkän odotuksen jälkeen...

Onpas epätodellista. Plussasin juuri. Tai olisiko se sitten vahva haamu - ei ole kokemusta ennestään. Ei siis yhtä voimakas kuin kontrolliviiva mutta aivan selkeä kuitenkin. Ei tarvitse tihrustella lainkaan. Testi oli Acon. Sitä ollaan tässä nyt miehen kanssa ihmetelty ja toisiamme halailtu. Mutta ei oikein osata olla pilvissä. mitäs jos näyttää väärin..

Olin tosiaan lähdössä kaupungille ja käynyt vessassa jo monet kerrat, joten aamupissasta ei ollut kyse. Sitten päätin, että testaan nyt vaikka tiedän sieltä tulevan nega. Illalla olisi ollut tarkoitus maistella viiniä ;). En edes jäänyt vessaan odottamaan tulosta kun satavarma olin negasta. Kun sitten menin vessaan takaisin, selkeä haamu jo näkyi ja koko ajan voimistui. Uskomatonta. Neljä kuukautta yritettiin.

Sitten näistä oireista. Kuten aiemmin kerroin, mulla on ollut menkkaoireita jo alkuviikosta asti. Eka vihloo oikealta munasarjoja, sitten vasemmalta, sitten keskestä ja sitten koko kohtua. Ja kun olen aivan varma, että menkat alkavat, kivut vain häviävät ja olo normalisoituu. Pystysuuntaiset kivut ovat myös olleen erikoisia. Mutta muuten ei ole kummempia oireita olut. Nännit hieman kipeät, mutta niin voisi olla muutenkin. Ei siis kahviyökotystä, pahaa oloa tai lämpöjen nousua.

Huomenna uusi testi aamupissasta. tulen kertomaan miten kävi. Ai että tämä on hämmentävää. Ei vaan uskalla vielä uskoa.

Minja kp 33/35 (vaikka uskon, että tämä kp 33 on tämän kierron oikea pituus)

Ja samaan hengenvetoon pahoittelut Pikkumyylle tädistä.Kyllä on epistä että kierto mokoma jää noin lyhyeksi.
Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua ettei päästä tositoimiin vielä heinäkuussakaan alkavan taloprojektin vuoksi. Mies kun on sitä mieltä, että tässä pitäisi saada talo pystyyn ensin ja sitten vasta vauvaprojektia alkuun...voi räkä!!!
Toivottavasti sallitte taustailuni tässä ketjussa kaikesta huolimatta????

JIPPII! MEGAonnittelut Minjalle! Kyllä se plussa on plussa vaikka voissa paistaisi! :D Kylläpä tuota plussaa tähän porukkaan kaivattiinkin, toivottavasti vie meidät muutkin samassa imussa odottajiin.

Pahoittelut pikkumyylle, jos täti teille jo eksyi. :( Onko vuoto yltynyt, vai olisiko kuitenkin vain kiinnittymistuhrua... (mä aina yritän ;) )

Omaa napaa: täällä ei mitään muita oireita, kuin rintojen aristus ja turvottelu, mutta sitä valitettavasti esiintyy tähän aikaan kierrosta muutenkin.

-Inkku 29/37

Paljon onnea Minja!! Ja tervetuloa tuonne toiselle puolelle.

Jo oli taas aikakin saada plussa tähän ketjuun :-) Toivotaan, että niitä plussia ropisee nyt useampia peräkkäin!

Ilona & Ipana rv 15

ONNEA MINJALLE! Aivan superhienoo että plussasit :) JEE!!!

Kiitos Inkku posotiivisista ajatuksista, mutta kyllä tää vaan taitaa olla ihan oikeesti täti... Hämmästelen kyllä et miks se jo nyt tuli...
Tutkailin tuossa yourdaysin kalenteria ja maybe ollaan miehen kanssa molemmat seuraavan oviksen aikaan ihan kotosalla, joten kova yritys päälle ens kuussa. Aika hyvin piti tuo kalenteri yhtä sen mun tikuttaman oviksen kanssa...

Kiitos kaikille onnitteluista. Olette ihania. Tammikuun junaan hyppäsimme. Ehkä tämä plussa käynnisti junan täällä Viilaajissa- näin toivon hartaasti.

Tein aamupissalla testin Apteekin omalla testilla ja kyllä siihenkin plussa tuli. Ei ole kotrolliviivan veroinen mutta plussa kuitenkin. Ehkä nyt voisin jo uskoa tämän (vaikka se vaikeaa onkin).

Oireet ovat hieman hellittäneet, eli kovia "menkkakipuja" ja vihlomisia on nyt ollut vähemmän. Yöllä saa tosin nousta vessaa ja nenän tukkoisuus hieman vaivaa yöllä- mutta ei se haittaa lainkaan =) Juhannuksen alla sitten on kriittiset ajat ovat ohi.

Kaikille paljon voimahaleja ja plussaonnea. Itse join tässä kierrossa greippimehua+söin greippejä, söin maitohappobakteereja ja foolihappoa sekä en stressannut.

Minja

Ilmeisesti Minjan innoittamana minä näin viime yönä unta, että sain plussan tikkuun. :) Sitten heräsin. Plaah. :( Toivotaan, että Minja pitää tammijunan ovea meillekin auki, niin pääsemme livistämään sisään. ...oli se vaan mukava uni, olin ihan täpinöissäni! :D

Hereillä ollessani mulle ei sitten mitään uutta kuulukaan, nännit ovat arat ja siinäpä se.

Inkku30/37

Inkku, mulla oli myös nännit arat. Ja siinäpä se - ei muuta. Sitten vasta 4 päivää ennen testiä alkoivat vatsakivut. Joten ovi on sulle NIIIIIIN auki.

Hyvältä siis kuulostaa!!!

PALJON ONNEA MINJALLE!!! ihan superhyvä juttu!

Ja pikkumyylle pahoittelut tädin vierailusta, plääh... :(

(.) mahaa juilii edelleen... eilen oli kyllä niin v..tus-olo että jos vanhat merkit pitää paikkansa niin täti tulee sitten huomenna. Ei kyllä tarttis, mutta siihen nää merkit osoittaa. Mutta nyt mulla on ovistikkuja ostettuina, joten ensi kierrossa sitten alkaa oviksen metsästys :-)

Caktus kp 32/31-35

Moi pitkästä aikaa!

En tietenkään pystynyt olemaan onnittelematta Minjaa!!IHANAA,ONNEA!!!

Muille pahoitteluja ja tsemppejä tasapuolisesti!

Itselleni kuuluu vähän kummia.Olin siis sillon kp13 gynellä,joka sanoi,etten tässä kuussa ovuloi ELLEI kierrosta ole tulossa pitkä.No,mulla on nyt muutavan päivän ollut sellasta ruskeaa limavuotoa,ja kun kerran olin lääkärissä käynyt ja tiesin,ettei tulehdusta voi olla,tuli mieleen että ovikseenhan voi tällasta liittyä.Munasarjoja on myös juilinut.
Äsken mittasin lämmön vaan jostain syystä - 37C!Eli olen ovuloinut,jeee!!Yhtään ei tunnu lämpimältä,ei siis sairaaltakaan.
Jos oletan,että muna on eilen irronnut,jännäilen siis 20.5.,noin viikkoa myöhemmin kuin tavallisesti.Ja kun stressittömiä oltiin,peittoa on heiluteltu just sopivasti perjantaina ;-) Katotaan kuinka käy!

Nyt kaikille iloista viikkoa!!

tausta-Fanny kp 23/37

heissan viilaajille!

onnittelut Minjalle ja tervetuloa tuonne odottajien puolelle kun siltä tuntuu. Itsellä meni plussien jälkeen pari viikkoa ennenkuin oikeasti uskoin ja tajusin olevani raskaana.

Aava oli pohtinut lentämistä. Mulla nyt täynnä 27 viikkoa ja nyt tuntuu siltä, että vielä pystyis hyvin lentämään pitkänkin matkan. Oltiin 3kk sitten Jenkkilässä (silloin viikkoja vasta 14-15) mulla olin jo silloin varautunut hyvin lentosukilla ja löysillä housuilla, sekä olin jalkeilla pari tuntia 8 tunnin lennosta. Hyvin meni, eikä olo taikka maha ole pahemmin muuttuneet niistä viikoista tähän päivään.

Kolmen viikon kuluttua on luvassa lyhyt lento, eli tehdään pikapyrähdys Tukholmaan. Sillä silloin on viikkoja kasassa 29+ eli tarvitsen lääkärinlausunnon Finskille, mutta mulla on neuvolalääkäri sopivasti 3 päivää ennen lentoa.

Toivottavasti Minja pitää tammikuun junaa parkissa teille muillekin, jotta nähdään pikaisesti tuolla odottajien puolella.

Plussatuulia kaikille!

Joanna & Jaska rv. 27+0

ps. Jaska on muuten poika; käytiin 4D-ultrassa muutama viikko sitten

Heippa Viilaajat!

Täältäkin suuren suuret onnittelut plussanneelle Minjalle :)
Toivottavasti nähdään tuolla odottajien puolella! Ja muut tietty perässä pian pian.

Tuohon lentämiseen vielä kommentoisin, että taitavat raskauden rasitukset kullakin olla hyvin yksilöllisiä ja ennalta arvaamattomia. Itse olisin ennustanut itselle helppoa raskautta, kun olen aina ollut niin "terve" ja hyväkuntoinen. Mutta toisin kävi. Ei niinkään lentäminen, mutta matkustelu oli minulle melkoinen rasitus jo viikolla 19, jolloin olimme lomalla Lissabonissa ja Portossa. Minulle myös lääkäri sanoi reilut pari viikkoa sitten, etten enää supistusten takia saisi ns. normaaliraskauden todistusta eli minun osalta on sitten lennot lennelty :) Noh, ei ole kyllä sellaisia suunnitteillakaan.

Anyway; sunnuntain jatkot kaikille ja perkuleesti niitä PLUSSATUULIA!

Monsku & Villi, 28+4

Voi ei, että tämä mun stressitön taktiikka ei taas toimi!! Ekat neljä viikkoo menee aina ihan hyvin, mutta sitten viimesellä viikolla, kun alkaa varsinainen jännitys, niin ei pysty ajatusta irroittamaan asiasta sitten mitenkään. Mä olisin ihan onnellinen, jos olis olemassa joku testi, joka näyttäis raskauden jo viikko ennen kuukautisia, vaikka riski keskenmenoon onkin suuri. Saisipahan jo sitten tietää, että on nega eikä tartte enempää haaveilla...

Oikein paljon onnea Minjalle!!

Pahoittelut myös pikkumyylle.

Tultiin tänään tukholmasta ja siellä oli jo niin ihana kesä. Tosi lämmin ja puut jo ihan vihreet.

(.) Ei minkäänlaisia oireita täällä oo mihinkään suuntaan. En tiiä mikä mun jalkaan on tullut, siitä lähti tunto siis taka reidestä eilen ja vieläkin on poissa, huomenna meen lekuriin näyttämään kun käskivät kun soittelin neuvoja terveysneuvonnasta. Vuos sitten on ollut issias niin voi siihen liittyä. Tää kierto on kyllä menty niin stressittömästi kun vaan voi, en ees nyt tiiä mones kp on menossa. Taitaa olla kp 25.

Prinressa