Viilaajat 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaksamista prinsessalle ja caktukselle....

Niin ja Aava, pelasin 5v liigassa, mutta ei se mikää protaso kyllä ole.... ajanvietettä....

Meillä sattuu toi ovis just niin ihanasti vappumeininkeihin, mutta virallinen pv on kai sit se ke. Mutta silti ompa mukavaa jos on vieraita ja kaikkee =)

Nyt ei kulje ajatus, lähden juoksemaan....
T: Joppuli

Fanny: kiitokset eilisestä, oli huikeaa! Nimenomaan se teidän osuus:) Ja tietysti se viimeinen.

Toukokuu lähestyy, vieläkään ei tiedä että joko nyt vai vuosien kuluttua. Odotellaan, odotellaan...

Tsemppiä kaikille! Elviira

Täällä mieli jo vähän parempi. Oon vaan huolestunut veljeni puolesta että koska hänen vaimonsa tekee saman uudestaan. Noh täytyy ajtella muita asioita..

(.) Sain kaadettua miehen eilen.. Tänään pitäis terot taas aloitella. Ajattelin iltasella ottaa ku ne pitäis joka päivä samoihin aikoihin ottaa ja oon yleensä illat ja päivät pois kotoa niin helpompi ottaa kotona ollessa.

Prinressa

Terkkuja saikulta... Täällä vielä tylsistytään tämä päivä. Jotain hyötyä kuitenkin tästäkin makaamisesta, sisuunnuin tähän ainaiseen menkkojen odotteluun ja varasin ajan gynelle. Hahaa, nyt on jotain pakko tapahtua! Viimeksi alkoivat pari päivää ennen lääkäriaikaa.

Koskas Elviira pääsikään tositoimiin vauva-asioissa?

Päivänjatkoja Viilaajat!

Ajattelin käydä ilmoittautumassa.
Ärsyttää tää ilma, mulla särkee tosi usein päätä kun matalapaineet jyllää. Tosin sade laskee pölyä, joka myös aiheuttaa omat vaivansa. Tästä särystä pääse eroon ollenkaan. (Anteeksi valitus)

Prinressalle jaksamista säkillinen ja Caktuselle toinen.
Toivottavasti Aava saa jotain selvyyttä, jos ei seuraavasta testistä niin sitten gyneltä.
Missä Fanny luuraa? Huomenna gyne, ja heti kertoon kaikki!
Taidan arvata mitä Pikkumyy on puuhaamassa, jos mies tuli tänään kotiin :D

minsku kp 26/28

Morjens!
Valitettavasti en puuhaile mitään sellaista mitä minsku arvelit :( Miehen piti tulla tänäiltana myöhään, mutta ilmoitti just että luultavasti joutuu olemaan vielä huomiseen...hmph!!!
Tylsäilen siis yksin kotona. Onneks tänään tulee telkkaristakin jotain katottavia ohjelmia...

Moi!

Minäkin tylsäilen kotona!Mies oli ensin 12h töissä ja sitten piti vielä päästä pubiin kattomaan jalkapalloa!Mulla kun olis ollut ihan muuta mielessä...ärsyttävää!

Elviira kiitos kiitoksista!Hämmentävää saada niitä tätä kautta ;-)

Prinressalle ja Caktukselle jaksamista!

Huomenna siis gyne.Ehkä olen sitten viisaampi.Nyt stressaa lähinnä viikonlopun synttärijuhlien järjestäminen ;-)

Fanny kp12/31

Pikkumyy, samassa veneessä ollaan. Mies on reissussa eikä täällä mua viihdyttämässä niin kuin kuuluisi. Höh. Ja samoja taipumuksia rakkaallani on kuin Fannynkin miehellä, fudista ja pubia. :D Koskas minerva testaa? Pitää jännätä sun puolesta, kun omasta puolesta ei enää jaksa.

Minsku, jospa se oireettomuus onkin sun oire :)

Kaverikin pitäisi päästä tänään pois teholta tavalliselle osastolle, joten eiköhän tää elämä rupea tässä taas hymyilemään...
Tosin v..ttaa kuin pientä oravaa joka kävyt on viety. Yritin eilen miestä kellistää, mutta meidän kommunikaatio ei ollut ihan samalla tasolla, joten onnistuneesti loukkaannuin ja ilmotin että ei väkisin, en yritä enää ikinä. Hitto jos ton takia nyt meni hyvä ovis hukkaan... hmph.

Aurinkokin vähän pilkistelee, joten aurinkoista päivää kaikille!

Caktus kp 22/31-35

Jaa, että Fannya voi onnitella tänään :-) Paljon onnea vanukkaalle!!!

(.) Viime yönä heräsin siihen että alavatsaa juili niin maan perusteellisesti. Hmph, vois lopettaa, en jaksa jos tää taas kestää menkkojen alkuun asti tää epämääräinen juilinta. Ja jotain ihme töhnälimaa tulee edelleen vaikka on jo kp23.

Mutta tänään on perjantai, joten viikonloppu tulossa, jeejee!

f33.gif

Fannylle onnea!!!

(.) Omassa navassa ei mitään erikoista. Flunssa yrittää iskeä. Kurkku ollu jo pari päivää tosi kipee. Noh ei saa antaa sen nujertaa, paisi mielummin olisin kotona ku töissä taas koko viikonlopun. Miestä oon saannu kellistettyä aika hyvin. Vielä kun jaksais tänään ja huomenna tai sunnuntaina niin voi olla hyvät mahikset. Paitsi sekin selviää vasta kuun lopussa taas tai siis 12.5 jälkeen.

Isoveljeni vaimo on päässyt jo sairaalasta mutta se syy mix joutu oli aika kova paikka meijän perheelle. Noh itte jakselen jo hyvin..

Nyt lähden aurinkoiseen ilmaan töihin viemään mummoja ulos.

Prinressa kp 17/?

Olenko ymmärtänyt oikein, että sulla on terot käytössä? Miten kauan olet niitä jo popsinut? Oletko huomannut itsessäsi jotain muutoksia (hyvään taikka pahaan) niiden alottamisen jälkeen? Oletko onnistunut bongaamaan oviksen? Vai tiedätkö, että ovuloitko jo ennen terojen aloittamistakin? Venyikö sullakin kierrot tosi pitkiksi?

Itte oon tässä muutamana päivänä syönyt nyt noita teroja ja tissit on isot kun mitkä ja halut vaan kasvaa! Voiko noilla teroilla olla jotain tällasta vaikutusta? Selvästi huomaan, kuinka niiden aloituksen jälkeen muutokset on tapahtunut. Pupuiltu ollaan siis ihan kivasti... *punastelee* :) heh... Siispä ootko sä huomannut itsessäsi mitään vastaavaa tai jotain muuta kenties? :)

t. palleroinen tuolta Vauvahaaveet ketjusta