Viilaajat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkku78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inkku78

Vieras
Tänne siis uusi ketju, huikean jännät pari viikkoa tulossa! Toivotaan että on onnekas ketju! :)

ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli
Prinressa ti 10.4
Pikkumyy27 su 8.4
Caktus
Aava80 la 14.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

Noniin, Fannylla ja Minjalla jännät päivät käsillä! Plussatuulia *puuh* ja db db db, ja tietty kaikille muillekin!

Mun elämästä ei tulis mitään menkkakipujen kanssa ilman särkylääkkeitä. Pillereiden lopettamisen jälkeen kivut olleet yllättäen vähäisempiä kuin pillereiden kanssa, mutta silti joutuu buranaan turvaamaan, muuten valittaisin kaksin kerroin kivusta käpertyneenä.

Caktus kp28 / 32-35 eli tätiä odottelen saapuvaksi ensi lauantaina tai sunnuntaina.

Tuunasin tuota meidän listaa jännäysjärjestykseen ja lisäsin caktuksen mukaan, kylläpä tässä onkin säpinää tiedossa. Nyt jos ei plussajunassa ole ruuhkaa niin jo on kumma! :) Peukkuja ja plussatuulia kaikille. :)

JÄNNÄYSLISTA:

Fanny77 ti 3.4
Minja78 ke 4.4
Pikkumyy27 su 8.4
Caktus su 8.4
Prinressa ti 10.4
Inkku78 ti 10.4
Aava80 la 14.4.
Minerva77 la 28.4
Joppuli

Onpas jännät ajat tulossa! :) Onnea matkaan meille!

Mä yritän aina ajatella juuri noin kun neuvoittekin, eli plussaan asti normaalia elämää. Mutta epäilen silti, että jos olisin vedellyt kunnon kännejä ennen tietoa raskaudesta ja jos jotain ikävää sitten tapahtuisi, niin syyttäisin taatusti itseäni, oli se sitten järkevää tai ei. Eli pitänee testata ennen kemuja. Mitä testiä Viilaajien asiantuntijat suosittelevat?

Menkkakivuilta minä olen säästynyt. Selkä on päivän ajan kipeä, paria päivää ennen h-hetkeä iskee hillitön suklaanhimo ja itkuisuus ja vatsa on järkyttävän turvoksissa menkkojen alkuun asti. That's it. Toivottavasti tähän ei tule muutosta jatkossakaan.

Epäilen muuten näin jälkikäteen EHKÄ bonganneeni oviksen, to-la epäilyttävää limaa. Tosin ihan vähän vaan. Millekäs päivälle sen oviksen pitäisi osua, jos limaa on kolmena päivänä, koko ajan vähentyen? Kun eikös periaatteessa sen pitäisi olla vikana limailupäivänä, mutta toisaalta silloin, kun limaa on eniten? Pitäisköhän mun vaihtaa nimimerkkkiä Limaksi näiden juttujeni perusteella...?

Aurinkoista viikon alkua! Se onkin lyhyt työviikko! :)

Moro!
Ompas meillä jännättävää seuraavat 2 viikkoo :D ja meillä on cactuksen kanssa näköjään sama päiväkin...

Mulla on niin miedot menkat, että en yleensä tartte mitään särkylääkettä tms. Ainut poikkeus oli se kamala tyhjennysvuoto, kun lopetin laastarit liian aikasin.PMS-hirviö tosin olen ollut päivää tai kahta ennen tätiä:itken, raivoon ja siivoon :D Nyt ei ole ilmestynyt mitään oiretta, tai no vähän kuvottaa ja nännit on hellät, mutta en usko et se on merkki mistään muusta kun siitä tädistä...

Ihana auringon paiste taas, no ainakin välillä se pilkistää jostain pilven raosta.

Mun täytyis alkaa siivomaan´, mut on jotenkin puhti pois. Tekis vaan mieli nukkua. Lämmötkin vielä kummittelee sitä samaa 36,9-37. Ei ota selvää mistä johtuu. pitäisköhän mennä lääkäriin ku jos tää johtuukin siitä mun verenluovutuksesta tai jostain, en tiiä. Toivottavasti täti ei ainakaan pääsiäisenä tuu. Täytyy yrittää venyttää tonne ens viikkoon.

Osaisko joku neuvoa kun noita teroja syödään kierron 15-25päivä niin muistaakseni söin viimex kymmenen päivää mut eix tosta tuu 11päivää?

Unohdin eilen aprillata. Ois voinnu keksiä jonkun hyvän jutun mut unohtu kokonaan.

Prinressa kp 24/31

Tilasin mammaksista ovistestejä ja erittäin herkkiä raskaustestejä :D Toivottavasti toimitus on yhtä nopeeta kun lupaavat ja saan ne ennen pääsiäistä... Tiedättekö onko liuska- ja puikkotesteillä eroa? Puikkotestit oli kalliimpia. Mulle on tulossa liuskoja.
Höyrypää alkaa taas oireilla ja tekis mieli testata jo ennen sunnuntaita, jos kerran erittäin herkillä näkee jo 3 päivää ennen oletettua tädin tuloa? Vaikka turhia toiveita tässä varmaan vielä elättelenkin...

Mäkään en muistanu aprillata. Ellien aprillipilan hoksasin heti kun luin sitä selluliittijuttua ja näin sen professorin nimen ;)

Hei vaan! Mä päätin etten testaa muilla kuin Predictorin raskaustesteillä, ne kun on niitä vähiten herkkiä niin jos siihen tulee merkki niin se on sitten varma tapaus, ei tarvi miettiä haaleita viivoja superherkissä testeissä oisko vai eiskö.

Pikkumyy, mulla ei kyllä ole mitään jännättävää, sen verran vähille jäi peiton heilutukset mun taudin takia, että tää juna meni vauhdilla mun ohi. Toivottavasti muut ehti hypätä kyytiin :)

Älähän nyt cactus heitä vielä pyyhettä kehään! Jospa ne teiän heilutukset ois sattunu sopiville päiville ;)

Mammaksilta oli tullut sähköpostia et paketti on matkalla. Eli pääsen testailemaan pääsiäisenä jos tätiä ei näy.

Kattelin yourdaysin kalenteria ja pahasti näyttää et ens kuussa ollaan reissussa just ne "kriittiset" päivät. Eli jos ei nyt tärppää niin sit varmaan ootetaan toukokuun ovista :) Mennään semmoseen paikkaan, et siellä ei pysty salaa tikuttelemaan ovista, saatikka sitten harrastamaan peittojen heilutusta...

Tosi keväinen fiilis. Näin äsken lenkillä ekat sinivuokot (tai jotkin ekat siniset kevätkukat mitä kasvaa metsässä) ja ihmisillä näkyy olevan jotain narsisseja tms pihalla...

Peukut fannylle pystyssä dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Menispä tää viikko nopsaa etiäpäin, on niin huono-olo taas näin illasta vaikka kävin tossa päivällä syömässä mun kaverin kanssa, ei johdu siis nälästä. En tiiä mitä tästä tulee. Noh aika näyttää...

Mun omanapaisuutta taas, pakko ihmetellä täällä kun ei toi mies mua ymmärrä.
Tänään aamulla meinasin pyörtyä. Ku kävin maksamassa parkkimaksua ja takasin autolle kävellessä meinasin pyörtyä, ihan yht äkkiä silmissä rupes sumenemaan ja toivoin vaan että pääsen autolle asti takasin. Noh onnex se meni ohi hetkessä mut oli kävely varmaan sen näköstä. Piti hetken aikaa istuskella autossa ennen ku uskalsin taas jatkaa matkaa. Kummallista..

Omanapainen lämpöilevä prinressa

HUomenta kaikille viilaajille... MInnes kaikki on kadonnut...

Millois se fanny aikoo testata?

Nytpä lähden kouluun opettelemaan anatomiaa...

Prinressa kp 25/31 Vielä ainakin 6piinaavaa päivää

Fannyyyyyy nyt jännittäää.... Uskon kyllä sun plussaavan. Me ollaan kotiuduttu turusta ja aloitettu tikuttele ja heiluttelu.... Niin mun jännäys päivät on joskus hamassa tulevaisuudessa... En jaksa/kerkeä nyt laskea....

-Joppuli kp 13/29-

Prinressan oireet kuulostaa lupaavilta :D Taitaa olla plussa tulossa. Ja Fannylle kanssa... db !!!!!!

Mä näin taas pimeitä unia: ajelin polkupyörällä josta hajos koko ajan kumit...ja sit testasin ja testasin ihan epätoivosena ja aina vaan tuli negaa...hmph! Toivottavasti ei oo mikään enneuni!

Vai pikkumyy höpisee yksinään...

Oon kans miettinny et tilaisin testejä mut en oo vielä uskaltannu ku ehkä pelkään alitajuntaisesti sitä negaa...

Tulee olemaan kyllä pitkät kuus päivää.

Moi!

Siis omat kuulumiset alkuun:Ei menkkoja!Päivän lämpö on edelleen 36,9C,joten en usko että alkavat ainakaan tänään :-)
MUTTA tein aamulla puhtaan negatestin Aconilla.
Historiaa...sunnuntaina olin ihan satavarma,että tärppi on käynyt.Olin ihan punaposkikuumeinen,pahoinvoiva ja nännit oli aivan SAIRAAN kipeet!Sitten eilenaamulla tuntui,että kaikki oireet hävis.Teoria 1 on,että ovis on todella ollutkin viikon myöhässä ja sunnuntain tuntemukset oli kiinnittymistä.
Teoria 2 on,että tärppi oli todella käynyt,mutta kyytiläinen on irronnut matkasta ja siitä oireiden katoaminen :-(
Teoria 3 on tietty,etten tajua mistään mitään :-D
Eli ootellaan...

Prinressalla kuulostaa hyvältä!Huimaushan on oire!Sen pienen ajan kun olin raskaana ennen keskenmenoa mua huimas ja lujaa!

Minja???

Illalla menen kaverin kanssa lasilliselle.Kun nyt kerran testasin negankin,voin hyvin omintunnoin juoda punkkulasillisen ;-)

Fanny 31/31(tai viikon enemmän...)

Moi!

Sunnuntaina alkoi menkkakivut, eilen jatkuivat ja tänään täti tuli. Eli jos oikein lasken niin ovis ollut tiistaina kun maanantaina kävin lekurissa. Näin ollen simppoja on ollut väijymässä, tuloksetta.

Ihme juttu, että en edes ole mitenkään maassa. Tiesin ettei mitään ollut tapahtunut. Oli vaan niin tavallinen olo ihan loppumetreille asti. Sen nyt ainakin tiedät, että ns. kuivaa kautta mulle ei näköjään tule. Eli valkkarista tai limailusta ei merkkejä voi lukea. Itse asiassa, kaikki merkit mulla on ollut paitsi rintojen arkuutta. Eli jos se joskus tulee - on flaksi käynyt =) kaikki muu on perus hormonaalista kiertoa. Toinen asia mistä tiesin tädin saapuvan oli munasarjojen kipuilu. Luulisi, että ne ei kipuile jos olisi raskaanan.

T'ässä kierrossa aion pysyä hetken sivussa kirjoitteluista. Luen kyllä teidän kuulumisia ja liityn taas joukkoon kun jännän päivät lähestyvät. Tikkujakaan en ajattellut ostaa, kun lisätekijä niistäkin tulisi.

Yritän nyt tekniikkaa "Unohda lapsenteko, älä stressaa, elä normaalisti ja nauti." On kuulemma auttanut monelle =) Eka ja toka kohta taitavat olla kaikkein helpoimpia ;)

kp 1/35

Nostelen meitä ylöspäin ku tänne näyttää tulevan kovaa vauhtia uusia juttuja muihin ketjuihin ja keskusteluja... Meinaa vajota meijän ketju sivun loppuun...

:( Pahoittelut Minjalle! :( Onnea ajatusten irtauttamiseen! (Mulla ei kyllä onnistu enää...)

Tuosta Minjan mainitsemasta munasarjakivusta... osaisiko joku antaa hyvää vinkkiä, mistä johtuu että lypsyhommissa mulla koskee nykyään tosi usein tohon oikealle puolelle aikalailla munasarjan kohdalle. Enemmän kipuilua on loppukiertoa kohti, mutta kyllä ihan yhtä hyvin voi olla alkuaikoinakin. Nyt on ollut viimeiset neljä viikkoa... Ajattelin soittaa huomenna YTHS:lle, jos ne vaikka vähän setvisivät sitä joskus. Ei tuo ole oikein kivaa, jos on tommoinen ehkäisy... Mä oon miettinyt PCO:ta ja endometrioosia, mutta on niin paljon asioita mitkä noihin ei oikein taas sovi (esim ne kivuttomat kuukautiset endometrioosiin, yleinen habitus PCO:hon)... mutta ultralla kait ne sais enemmän selville.